Koska sait viimeksi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska sait viimeksi seksiä?

Tänään.
14
11%
Eilen tai toissapäivänä.
25
20%
Viikon sisällä.
24
19%
1-2 viikkoa sitten.
13
10%
Kuukauden sisällä.
11
9%
Viimeisen puolen vuoden sisällä.
16
13%
Viimeisen viiden vuoden sisällä.
7
6%
Yli 5 vuotta sitten.
4
3%
En ole saanut koskaan.
10
8%
 
Ääniä yhteensä: 124

Kid

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Geetzu kirjoitti: Ja se tärkein; älä hoida tuttujen vauvoja lyhyissä pätkissä, lainaa pariks yöks. ;)
Mulla tuo tahtoo vaan pahentaa kuumetta :] Lapset on ihania ♥♥♥
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti: Suosittelen ehkä lukemaan blogiani. Lupaan sen lisäksi, että kiroan lapsen jatkuvasti (äh, heti taas morkkis, nyt meen tän postauksen jälkeen leikkimään tyhmiä prinsessaleikkejä, joissa tyttö määrää aina kaiken enkä pääse toteuttamaan itseäni) myös tarkasti kuvailla aamuoksut ja päävammat, myöhemmin selkäsäryt ja vuotavat tissit, ja sitten sen isoimman kivun ja sitten ne valvomiset ja ja ja...
Menen lukemaan. Ja oikeastaan jo tää sun tekstisi vähän lauhdutti. :D

Ja yks syy on tietenkin se, että mä olen vasta 5 vuotta elämästäni ollut hoikka. Ja tunnen itseni ja kroppani niin hyvin, että voin varmuudella sanoa lapsen jälkeen olevani pullea lopun ikääni. Niin kauan kun noin pinnallisella syyllä on jotain merkitystä, niin ei varmasti hankita lapsia.

Mä olenkin noille mun veljenpojille menossa määrittelemättömänä viikonloppuna hoitajaksi tässä keväällä, että vanhempansa pääsevät laivalle vetämään perseet. Luulis vievän viimeisetkin kuumeet. :)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Chubs kirjoitti:
Ja yks syy on tietenkin se, että mä olen vasta 5 vuotta elämästäni ollut hoikka. Ja tunnen itseni ja kroppani niin hyvin, että voin varmuudella sanoa lapsen jälkeen olevani pullea lopun ikääni. Niin kauan kun noin pinnallisella syyllä on jotain merkitystä, niin ei varmasti hankita lapsia.
Oikeesti. Luulenpa, että aika moni on kiinnostunut kuulemaan, miten hoidit tuon hoikaksi tulemisen ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

BrianW kirjoitti:
Oikeesti. Luulenpa, että aika moni on kiinnostunut kuulemaan, miten hoidit tuon hoikaksi tulemisen ?
Hankin isosta perseestä huomauttelevan miehen. Vaihdoin perunat ja riisit kaviksiin, ja jätin leivän. Harrastin pilatesta. Ja jätin miehen. :)
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Nip »

Chubs kirjoitti: Hankin isosta perseestä huomauttelevan miehen. Vaihdoin perunat ja riisit kaviksiin, ja jätin leivän. Harrastin pilatesta. Ja jätin miehen. :)
Ja taas hyväksikäytettiin miestä. Ei ole reilua. Missä kiitos?
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Chubs kirjoitti: Ja jätin miehen.
Tuo oli mun tapani kiittää.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Chubs kirjoitti:
Hankin isosta perseestä huomauttelevan miehen. Vaihdoin perunat ja riisit kaviksiin, ja jätin leivän. Harrastin pilatesta. Ja jätin miehen. :)
Kiitos. Selkeä vastaus ja opiksi kaikille.

Pistää vaan ihmettelemään kuinka monen läskin alla piilee vastaava upeus. No ei ole ketjun alkup aihe lainkaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BrianW kirjoitti:
Pistää vaan ihmettelemään kuinka monen läskin alla piilee vastaava upeus.
Niin, nainenhan ei tunnetusti voi olla upea jos ei mahdu tiettyyn muottiin (=vaatekokoon).

Kyllä mun miehen on ainakin syytä pitää mua hemmetin upeana sillonkin, kun vaikka raskauden seurauksena alan levitä suuntaan jos toiseenkin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lilo kirjoitti:
Olen aiemminkin myöntänyt, että olen pinnallinen paskiainen, joka katsoo ulkonäköä ja mulla on oma makuni eli pidän hoikista ja treenatuista.

Uskoisin kuitenkin, että mies jonka lapsen äiti sinusta tulee, pitää sinua upeana missä koossa hyvänsä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: Kyllä mun miehen on ainakin syytä pitää mua hemmetin upeana sillonkin, kun vaikka raskauden seurauksena alan levitä suuntaan jos toiseenkin.
Sä olet niin äidillinen.
Herra Manala

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:No oikeestaan en keksi koska ketään miestä ois heruteltu Kitinässä. Oon saattanu vaan ummistaa silmäni muiden toimilta.
Sä oot heruttanu mua. Pitz.
Geetzu

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Sä oot heruttanu mua. Pitz.
Oonko? Siis Kitinässä? Noenmäihantosissaniehkähei, taisin olla jo varattu ku kitinä aukes... *köh köh*
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BrianW kirjoitti:
Olen aiemminkin myöntänyt, että olen pinnallinen paskiainen, joka katsoo ulkonäköä ja mulla on oma makuni eli pidän hoikista ja treenatuista.
Toki. Kuten vähintään 90% muistakin miehistä. Harva vain asettaa samoja kriteereitä itselleen.

Mun mielestä on vaan aika harvinaisen munatonta toimintaa mieheltä - kuten ilmeisesti Chubsin exältä - aloittaa ensin seurustelu tietynnäköisen naisen kanssa ja sitten ryhtyä parjaamaan hänen ulkomuotoaan. Eri asia tietty, jos suhteen alettua yhtäkkiä kerää 20 kg lisää elopainoa.
huima kirjoitti:Sä olet niin äidillinen.
Voi kiitos, niin säkin. :h: Ne on ne lanteet!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lilo kirjoitti:Toki.
You go girl!

Mums..hyvvöö hanpunilaista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Lilo kirjoitti:

Mun mielestä on vaan aika harvinaisen munatonta toimintaa mieheltä - kuten ilmeisesti Chubsin exältä - aloittaa ensin seurustelu tietynnäköisen naisen kanssa ja sitten ryhtyä parjaamaan hänen ulkomuotoaan. Eri asia tietty, jos suhteen alettua yhtäkkiä kerää 20 kg lisää elopainoa.
Khyl. En näissä itsetunnoissani huolisi miestä, joka ajattelee kuten exä tai esim. BrianW. Sama ihminen sitä on 70kiloisena ja 50kiloisena. Mut hauska kuunnella kommentteja, joiden mukaan kaiken sen läskin alta paljastui todellinen Chubs. Muka. Samaa paskaa pienemmässä paketissa. :D

Oikeasti sitä haluaa sen kumppanin, joka rakastaa vaikka lihoisi 50 kiloa. Siksi selkeästi ns. pinnallisiksi paskiaisiksi identifioituvat ovat automaattisesti poissa laskuista.
Dr.Diarrhea

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chubs kirjoitti:Siksi selkeästi ns. pinnallisiksi paskiaisiksi identifioituvat ovat automaattisesti poissa laskuista.
Eikö sun(kin) sit kannattais syödä parikymppiä tavaraa lisää ja testata jo ensi askelilla pinnallisuus 8) Eikö tämän pitäisi olla kaikkien oikeus ja velvollisuus? Ei tulis niitä jokerikortteja ja uppotukkeja sitten suhteessa.
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Siksi selkeästi ns. pinnallisiksi paskiaisiksi identifioituvat ovat automaattisesti poissa laskuista.
Eikö sun(kin) sit kannattais syödä parikymppiä tavaraa lisää ja testata jo kalkkiviivoilla pinnallisuus 8) Eikö tämän pitäisi olla kaikkien oikeus ja velvollisuus? Ei tulis niitä jokerikortteja ja uppotukkeja sitten suhteessa.
Nääh, mulla on paljon kuva-aineistoa itsestäni pullukkana. Ja hyvä pokerinaama, joten uhkailut aikomuksesta lihoa vanhoilla päivillään menee varmasti läpi. :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chubs kirjoitti:Sama ihminen sitä on 70kiloisena ja 50kiloisena. Mut hauska kuunnella kommentteja, joiden mukaan kaiken sen läskin alta paljastui todellinen Chubs.
Et sä noissa "läski" kuvissa edes ole porko. Joten shut the fuck up jok'ikinen..ja tuokaa mulle jälkiruokaa!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Et sä noissa "läski" kuvissa edes ole porko. Joten shut the fuck up jok'ikinen..ja tuokaa mulle jälkiruokaa!
Beibi, älä säkään yritä omia herkkuperseimagoa.
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Ann kirjoitti:
Et sä noissa "läski" kuvissa edes ole porko. Joten shut the fuck up jok'ikinen..ja tuokaa mulle jälkiruokaa!
En kunnon porko. Ne päivät ovat vasta edessäpäin!
Söin just puolikkaan juustokakun, here we go.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Uskon yhteen jumalaan, jätskiin kaikkivaltiaaseen. Ihran ja sellun luojaan..

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Edith

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onko näitä Chubsin läskikuvia jossain julkisesti esilläkin? Mä söin juuri paketillisen Domino-keksejä. Ja sen kyllä uskoo ja huomaa.
Dr.Diarrhea

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Uskon yhteen jumalaan, jätskiin kaikkivaltiaaseen. Ihran ja sellun luojaan..
Pah, hyvä berbeeri sulla on. En leiki.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:En leiki.
Hyllytä sitä nyt ees vähän? Wobbly-wobbly!

http://www.chupsinlaskikuvat.net
Rotan aivot valtasivat pääni.
Chubs

Re: Koska sait viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Edith kirjoitti:Onko näitä Chubsin läskikuvia jossain julkisesti esilläkin? Mä söin juuri paketillisen Domino-keksejä. Ja sen kyllä uskoo ja huomaa.
http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=850165

Tossa ainakin yks. Mukavasti pulskea!