Hard night's morning

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko hetken hurmiossa...

seksi keskimäärin vain niin huonoa
6
24%
tajunnan taso esim. kemikaalien vaikutuksesta niin kovin omavaltainen
8
32%
epätoivon taso niin korkealla, ettei sitä oikein kehtaisi tunnustaa itselleenkään
4
16%
ihmiset niin rumia - tai kuten sanotaan, miellyttävän näköisiä - että jälkeenpäin ajatus kosketuksissa olosta heidän intiimeihin limakalvoihinsa ällöttää
2
8%
omat kuivaparistoilla käyvät seksitaidot ylipäätään vain hävettävät
5
20%
 
Ääniä yhteensä: 25

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Herra Manala

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joudun kyllä pallottamaan tuon viimeisen kohdan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Clay »

Eräällä työkeikalla eräs työtoveri kertoi erään tarinan. Se meni suunnilleen näin:

Mulla menee aika usein muisti ku ryyppään. Noh kerran sitten heräsin ihan uskomattoman ruman harakan vierestä ja päädyin seurustelemaan sen kanssa kuukaudeksi, kun en heti heittänyt sitä herätessä ulos...

En tiedä vastasiko tämä kyselyyn millään tavalla, enkä pallottanut mitään vaihtoehtoa. Mun pitää oikeesti ensin hankkia tuollainen yhden yön hoito, anyone?
Nyt penikseni on fantastinen!
hebuli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei toi JasonDonovan tunnu pystyvän perustamaan galluppeja muuhun tarkoitukseen kuin umpimielisiksi julistuksiksi. Pallotin kaikki.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pitikö tästäkin tehdä pikkunokkela "keskustelunavaus"? Jokainen, joka EDES joskus on ravannut radalla - eikä viettänyt kaikkea vapaa-aikaansa jossain löyhässä nettikommuunissa tietää, että kurpitsavaunut ovat kadonneet kauan ennen aamunkoita, eikä lasikenkä sovi turvonneisiin jalkoihin.
Pehmovanukas

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

killkill kirjoitti:Pitikö tästäkin tehdä pikkunokkela "keskustelunavaus"? Jokainen, joka EDES joskus on ravannut radalla - eikä viettänyt kaikkea vapaa-aikaansa jossain löyhässä nettikommuunissa tietää, että kurpitsavaunut ovat kadonneet kauan ennen aamunkoita, eikä lasikenkä sovi turvonneisiin jalkoihin.
Kadun syvästi elämäni ainoaa yhden yön kokemusta. Tuhkimo muuttui ilkeäksi äitipuoleksi niin nopeasti, että yhä edelleen ihmettelen mikä ruuvi päästäni silloin puuttui. Ja kummasta päästä.
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ei 1:n yön kokemuksissa mitään pahaa ole, herrasiunaa. Tämä keskustelun"avaus" vain haki vertaistaan vuppi-fookin-duu-daa-akselilla... eli oli pakko tulla pätemään. Myönnettäköön että turhempaakin verbaalirunkkausta täällä esiintyy.. mutta nyt hivottiin kyseenalaista kärkeä.
Herra Manala

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:Ei 1:n yön kokemuksissa mitään pahaa ole, herrasiunaa. Tämä keskustelun"avaus" vain haki vertaistaan vuppi-fookin-duu-daa-akselilla... eli oli pakko tulla pätemään. Myönnettäköön että turhempaakin verbaalirunkkausta täällä esiintyy.. mutta nyt hivottiin kyseenalaista kärkeä.
Eli sinä olet kokenut ainoastaan positiivisia tunteita tai et mitään tunteita herätessäsi aamulla käytännössä tuntemattoman hetkihoidon viereltä? Good 4 you, mutta entäs jos on niitäkin, jotka eivät pysty suhtautumaan asiaan aivan yhtä mitäänsanomattoman tyhjäpäisesti?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:50. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
AarneAnkka

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Omat kokemukseni vain ovat niin paljon nörtimpiä.
Omat kokemukseni ovat vieläkin nörtimpiä, koska minulla ei ole ollut ainuttakaan yhden yön juttua / baaripokausta. Siksi en edes tiedä - enkä oikein osaa kuvitellakaan - millaiset fiilikseni sellaisen jälkeen olisivat. Kännissä en rupea panemaan, se on saletti. Enkä myöskään jos toinen on kännissä. Tämän luulisi vähentävän sitä seuraavan aamun shokkia, nicht?

Muuten olettaisin että tämä on aika lailla tapauskohtaista. Joskus voi mätsätä tosi hyvin, joskus taas se on onneton sähellys jossa molempien tunteet ottavat turpiin. Olettaisin. Mut enhän mä voi tietää, tää on vain arvailua.

Tarvitseeko minun oppia tämä kantapään kautta vai sivuutanko kurssin? Paljonko opintoviikkoja siitä saa?
Katto Kassinen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

-Superior- kirjoitti:ovatko ne vaivaannuttavat post-sex -aamut lähinnä semilegendaa, vai voisiko ilmiössä olla mahdollisesti yleisemminkin jotain perää?
Riippuu pokasta. Jos on liian lärveissä ja roudaa himaansa kammottavan tantorin, on aamuinen fiilis verrattavissa vuosisadan krapulaan. Jos taasen kainalossa nukkuu sievä söpöliini, voi hommaa jatkaa kaikessa rauhassa nusautellen ja pusutellen. Rakastelua ilman rakkautta. Ihanaa kiimaa ilman sitoumuksia.

Kannattaa kuitenkin hoitaa tsydeemit niin, että omaan kotiinsa ei kottaraisia kanna. Sieltä kottaraisen luukulta on paljon helpompi lähteä aamulla haneen, kuin alkaa ajamaan sitä kottaraista omalta kämpältä pois. Sehän saattaisi jopa jäädä vaivoiksi asti kyläilemään.
ninnithequeen

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miulla ei ole ollut yhdenyönsuhteita. Kaikki ovat olleet vähintään kahdenyönsuhteita. Sellaisia tilanteita toki on tullut, kun aamulla herää, että mitä vittua taasko toi on täällä :roll:
Mutta en kai niitä nyt virheiksi sanoisi. Nuorena ja kännissä tulee aina sählättyä, useammankin kerran.
Edith

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tosta puuttuu se vapaavalintainen nokkeluus-pokkeluusvastaus.
tonttu

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Hmm... onhan noita yhdenillan juttuja joskus ollut. Eikä voi sanoa että varsinaisesti kaduttaisi, enemmänkin on mietityttänyt jälkeenpäin mikä on se todellinen syy että moiseen on joskus ryhtynyt.
Ei se seksi tuntemattoman ihmisen kanssa ole niin hyvää enkä saa siitä seuraavan aamun erittäin todennäköisestä vaivaantuneesta olosta mitään kiksejä.
No, ompahan kokeiltu. En kokeile enää.
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nojjoo. Saattaa olla että öisiin postauksiini tähän ketjuun vaikutti ajankohadn lisäksi nautittu rekkakuormallinen etyylialkoholijohdannaisia..
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja killkill »

-Superior- kirjoitti:sarkasmia
Hieno keksintö tuo. Tosin näin krapulapäivänä toivoisi saavansa kipeän pääparkansa vuoksi lukea saman asian suoraviivaisemmin ilmaistuna tyyliin "Vitun joutavia joriseva wanha mulkku" etc :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei noista mikään sovi. Kyllä mulle yhdenyönjutut on lähes aina olleet ihan positiivisia kokemuksia ilman vaivautumista aamulla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sudenhenki

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Yhdenyönjutut ovat aina ymmärtäneet lähteä lätkimaan toimituksen jälkeen. Ja jos minä olen ollut jossain niin olen itse lähtenyt kun molemmat ovat saaneet mitä halusivat..
Zeb

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei ole kokemusta yhdenyönjutuista, ihan vain siitä syystä, etten pysty seksiin ällöttävien ihmisten kanssa. Enkä usko, että koskaan voisin tulla niin känniin, että aamulla käsitys toisen vetovoiman asteesta ei vastaisi illalla muodostunutta käsitystä. Seksi vaatii muutenkin minulla tietyn connectionin ja vähintään ihastuksentasoisen tunnesiteen ja harvoinpa sitä ihan ensinäkemältä muodostuu.
Feiz

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Yhdenyön jutuissa osapuolet ovat yleensä lähes tuntemattomia tosilleen. Nippa nappa nimi tiedossa jos sitäkään. Kun hommat on hoidettu niin fakta on se että aamulla heräät tuntemattoman vierestä ja se ei helpota sitä darraa yhtään. Siinä vaihees joko itse hilppasee kotiin parantelemaan tai sitten toivoo että se toinen tajuaa poistua sun kämpästä.
hebuli

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja hebuli »

-Superior- kirjoitti: - ja tunne taisi pieneksi yllätykseksi olla vieläpä molemminpuolinen.
Niinhän sinä haluat uskoa.

Mullahan noita yhden yön suhteita on vain yhden käden sormilla laskettava määrä, mutta silti tai ehkä juuri siitä syystä ihmeen hyvä tsäkä tuntunut käyvän niiden suhteen, koska seksin jälkeisten aamujen muistelen sujuneen:

- uusintaottelulla
- yhteisellä aamiaisella jutellen avoimesti niitä näitä
- ja/tai yhteisellä koiran ulkoilutuksella

Kai se sitten riippuu niin paljon siitä millaisen ihmisen kanssa lähtee matkaan. Minä suostun lähtemään ainoastaan mukavien naisten mukaan. Jonkun kanssa vaihdeltiin kuulumiasikin, kun satuimme törmäämään uudestaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Re: Hard night's morning

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

-Superior- kirjoitti:Paras yhden yön kokemukseni ikinä - ja tunne taisi pieneksi yllätykseksi olla vieläpä molemminpuolinen.
Mikä lasketaan yhden yön jutuksi? Tunnen että kokeneisuuteni asian suhteen suorastaan multiploitui ketjua lukiessa.
Vastaa Viestiin