Kysymyksiä parisuhteilusta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

AarneAnkka kirjoitti:
killkill kirjoitti:Paitsi tietenkin, jos hänellä olisi hyvät tissit :D
Niinpä. On ihan uskomatonta millaisen määrän paskaa mies suostuu kestämään hyvien tissien tähden.
Paitsi tietenkin jos mies pitää enemmän siitä takapuolesta kuin tisseistä....tai no tässäkin tapauksessa mies on valmis tekemään paljon hyvien tissien tähden :wink:
Ovela kuin orgasmi
Kid

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Kid »

Think kirjoitti:
-Mitä todennäköisemmin sitä saippuaa löytyy taloudesta muualtakin kuin juuri siitä vessan lavuaarin päältä. Kuten esimerkiksi keittiöstä. Myönnetään, että se ei ehkä ole jotain sellaista aromaterapialaventelialppiruusubasilika -saippuaa. Kynsileikkureilla saa varmasti pahimmat sotavammat kynsistä hoidettua, kunnes taas voi mennä kauppaan ja ostaa lisää kynsiviiloja.

-Sinun miehesi tulee varmasti mielellään siihen 2cm päähän. Kuinka monesti niin lähelle tulee muita ihmisiä? :)...vieläpä niin, että hän samalla etsii paidasta niitä likaisia kohtia.

-Onko sitä rengasta pakko laskea siitä kohtaa missä sitä pissaa on? Eikö käsiä voi pestä? Sinä et voi siihen pissaan koskea, mutta miehen pitää, mennen tullen kun nostaa ja laskee sitä...?
- oikeessa olet. Voi sitä kätöset pestä vaikka fairilla, mutta kun sen saippuan ny pitäs olla siinä lavuaarin päällä. Psst.meilläkin on vaan dovea eli ihan perussaiputtaa.

-jos ei ole kynsileikkuriakaan?

-kyllä me kavereiden kanssa halataan ja jopa muutaman työkamunkin kanssa. Ei oo kiva likasella tai rikkinäisellä vaatteella. Epäsiisti fiilis.

-Kädet toki voi pestä jos saiputtaa löytyy, mutta jos meillä esim on vieraita käynyt kylässä niin kyllä sitä pissapisaraa saattaa olla muuallakin renkaalla. Se on ällöä. Joka viikko mä vessanpöntön kyllä pesen, mutta miten se pissa sillai kuitenkin roiskuu?
Miehen pitää siihen koskea, kun sehän sen on liannutkin :P
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

- tästä taisimme päästä jonkinlaisen kompromissiin :lol:

- siis jos ei ole kynsileikkuriakaan (eikä siis sitä kynsiviilaakaan), niin sittenhän on helvetti irrallaan. Ei sillä sitten ole enää mitään väliä, koska maailma on joka tapauksessa luhistunut... :wink:

- no juu..tuleehan siitä epäsiisti fiilis itselle, vaikka edelleenkin olen sitä mieltä, ettei sitä mitätöntä tarhaa kuitenkaan kukaan näe.
Kid kirjoitti: -Miehen pitää siihen koskea, kun sehän sen on liannutkin :P
-Mietipä uudelleen syypäätä. Miehellähän se rengas on aika kusella käydessä ylhäällä. Mitenkäs se siinä likaantuisi? :lol:
Ovela kuin orgasmi
Pehmovanukas

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

AarneAnkka kirjoitti:Niinpä. On ihan uskomatonta millaisen määrän paskaa mies suostuu kestämään hyvien tissien tähden.

En kasva aikuiseksi! En! LAALAALAA!
Jos sietää uskomatonta paskaa on hiiri, eikä mies. Riippumatta siitä saako tissiä vai ei.
AarneAnkka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmovanukas kirjoitti:Jos sietää uskomatonta paskaa on hiiri, eikä mies. Riippumatta siitä saako tissiä vai ei.
Ehkä tämä kuva antaa tilanteeseen hieman perspektiiviä.

Kuva
Katto Kassinen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

AarneAnkka kirjoitti:Ehkä tämä kuva antaa tilanteeseen hieman perspektiiviä.
LÄSKI!
Elukka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Jos sietää uskomatonta paskaa on hiiri, eikä mies. Riippumatta siitä saako tissiä vai ei.
Ehkä tämä kuva antaa tilanteeseen hieman perspektiiviä.
:rofl: Ehkä se ei olekaan ollenkaan hulluNpaa olla hiiri. :P
Kid

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Kid »

Think kirjoitti:- tästä taisimme päästä jonkinlaisen kompromissiin :lol:
Kid kirjoitti: -Miehen pitää siihen koskea, kun sehän sen on liannutkin :P
-Mietipä uudelleen syypäätä. Miehellähän se rengas on aika kusella käydessä ylhäällä. Mitenkäs se siinä likaantuisi? :lol:
Juu, kato. Mä osaan kyllä ton kompromissin taidon (ainakin joskus), mutta vieläkään en tajuu tota rengasta. Käyhän mieskin kakalla ja laittaa renkaan alas jos se on ylhäällä. Ei tää vaan tajuu. Mut tähän on hyvä jättää. Kaks kolmesta pääty kuitenki kompromissiin :P

Edit:enkä osaa ikuna ees lainata oikein, mut olkoon
prosessi

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Jos sietää uskomatonta paskaa on hiiri, eikä mies. Riippumatta siitä saako tissiä vai ei.
Ehkä tämä kuva antaa tilanteeseen hieman perspektiiviä.
:rofl: Ehkä se ei olekaan ollenkaan hulluNpaa olla hiiri. :P
Paitsi ettei tuo ollut hiiri.
Kid

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Kid »

prosessi kirjoitti: Paitsi ettei tuo ollut hiiri.
Soli hamsteri!!!111 Mitä mä voitin???
prosessi

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kid kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Paitsi ettei tuo ollut hiiri.
Soli hamsteri!!!111 Mitä mä voitin???
Muovikassillisen ruskeaa lampaanvillaa. Mihin toimitetaan?
Edith

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Edith »

eps kirjoitti:
Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
Niitä saattaa tarvita vielä, joten niitä ei voi laittaa pyykkikoriin. Toisaalta ne eivät ole puhtaita, joten niitä ei voi laittaa kaappiin. Kun niille ei ole muuta paikkaa, ne jätetään tuolin selkänojalle tai lattialle.
Mä kans :komp: Ja mulla on suihkusaippuaa. Ja yksi pullo sampoota ja hoitoainetta. Mä olen ihqu ja kaikkee. Et piti vaan mainostaa. Ei mulla muuta.
Elukka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Ehkä tämä kuva antaa tilanteeseen hieman perspektiiviä.
:rofl: Ehkä se ei olekaan ollenkaan hulluNpaa olla hiiri. :P
Paitsi ettei tuo ollut hiiri.
Niin mutta kun se sanonta on "mies eikä hiiri", ei "mies eikä haNpsteri". :?
AarneAnkka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Niin mutta kun se sanonta on "mies eikä hiiri", ei "mies eikä haNpsteri". :?
... enkä minä millään löytänyt vastaavanlaista kuvaa jossa olisi hiiri. Tsori.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Niin mutta kun se sanonta on "mies eikä hiiri", ei "mies eikä haNpsteri". :?
... enkä minä millään löytänyt vastaavanlaista kuvaa jossa olisi hiiri. Tsori.
Rotta kuin rotta. Ei niitä eroja huomaa siinä kohtaa kun katselee, että mikä se nyt on liiskaantuneena sinne kengänpohjan alle. :shock:
Ovela kuin orgasmi
Elukka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Niin mutta kun se sanonta on "mies eikä hiiri", ei "mies eikä haNpsteri". :?
... enkä minä millään löytänyt vastaavanlaista kuvaa jossa olisi hiiri. Tsori.
No niih. Se oli ton :ditto: vika. :leuhka:
segma

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja segma »

Kid kirjoitti:Juu, kato. Mä osaan kyllä ton kompromissin taidon (ainakin joskus), mutta vieläkään en tajuu tota rengasta. Käyhän mieskin kakalla ja laittaa renkaan alas jos se on ylhäällä. Ei tää vaan tajuu. Mut tähän on hyvä jättää. Kaks kolmesta pääty kuitenki kompromissiin :P
Kuinka paljon miehisyyspisteitä (Tm) menettää, jos käy joskus kusellakin istuen?

Sarjassamme TULI VAAN MIELEEN.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti: Mä kans :komp: Ja mulla on suihkusaippuaa. Ja yksi pullo sampoota ja hoitoainetta. Mä olen ihqu ja kaikkee. Et piti vaan mainostaa. Ei mulla muuta.
:komp:

Mullon parii eri samppoota ja hoitoainetta. Värjätyille ja ei-värjätyille hiuskille. Koskaan ei tiedä, jos vaikka joku muu tarvii jotai. Nii ja suihkusaippuaa on, useampaa laatua. Ne saattaa kyllä kaikki olla avattuja ja vähä vajaita.

Ja ne vaatteet on siellä, minne ne on sattunu heittämään ja paremmalla ajalla ne voi sitte korjata parempaan talteen...

Hazzuista asioista te taas täällä väännätte.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Mojo »

killkill kirjoitti:
eps kirjoitti:- Miksi nainen ei osaa shoppailla yksin, vaan miehen tulee olla mukana vaate- ja kenkäkaupoissa?
NiinPÄ! Mikä siinä shoppailussa muutenkaan viehättää? Rahaa menee ja alkaa vituttaa, kun ei käy metroseksuaalimiehen mittoihin eikä muottiin. Sitä paitsi suurin osa vaatteista on törkeän ylihintaisia siihen nähden, mikä niiden elinikäodotus on. Itse käyn vaatekaupassa kerran tai kaksi vuodessa, tiedän mitä haluan ja löydän sen yleensä varttitunnissa. Käytännönläheinen ja äärimmäisen tehokas ostoksillakäynti ei herättänyt suinkaan ihailua...
Amen brother :jee:

Ja havainnollistakaamme vielä tilannetta pienimuotoisella kaavapiirrustuksella :D

Kuva
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
AarneAnkka

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

segma kirjoitti:Kuinka paljon miehisyyspisteitä (Tm) menettää, jos käy joskus kusellakin istuen?
Kaikki. Lisäksi istuen kusijaa kuuluu osoittaa sormella ja nauraa ääneen OMG LOL YUO SI TEH SQUATTER!!!!11
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:
segma kirjoitti:Kuinka paljon miehisyyspisteitä (Tm) menettää, jos käy joskus kusellakin istuen?
Kaikki. Lisäksi istuen kusijaa kuuluu osoittaa sormella ja nauraa ääneen OMG LOL YUO SI TEH SQUATTER!!!!11
Saako seisaaltaan kakkimisesta sitten lisäpoängejä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mylwin kirjoitti:Saako seisaaltaan kakkimisesta sitten lisäpoängejä?
Ainakin jos seisoo päällään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:
Amen brother :jee:

Ja havainnollistakaamme vielä tilannetta pienimuotoisella kaavapiirrustuksella :D

Kuva
Tähään kuuluu aina liittää pieni tehokkuuslaskelma mukaan:

Mies: 33/6 = 5,5
Nainen: 876/206 ~ 4,25

Eli suhteessa ajankäyttöön nainen kuluttaa vähemmän rahaa. Hah!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Katto Kassinen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Lilo kirjoitti:Tähään kuuluu aina liittää pieni tehokkuuslaskelma mukaan:

Mies: 33/6 = 5,5
Nainen: 876/206 ~ 4,25

Eli suhteessa ajankäyttöön nainen kuluttaa vähemmän rahaa. Hah!
Onhan sillä naisella pienempi palkkakin!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Katto Kassinen kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tähään kuuluu aina liittää pieni tehokkuuslaskelma mukaan:

Mies: 33/6 = 5,5
Nainen: 876/206 ~ 4,25

Eli suhteessa ajankäyttöön nainen kuluttaa vähemmän rahaa. Hah!
Onhan sillä naisella pienempi palkkakin!
No ei tos Mojon esimerkis kyl kerrottu olleskaan paljon ne niinQ tienaa. Jos se ukkeli olis sikarikas ni varmaan se mitää 33 taalan gap-housuja ostelis, daah...? 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin