Kysymyksiä parisuhteilusta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
bedlam

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Miksi kärpäsen paskaa pienemmistä asioista pitää aloittaa KESKUSTELU?

Siis, jos ajatellaan että kaupasta on unohtunut tuoda joku tuote:

M: Oho, no sori, voin käydä hakemassa.
N: Miksi sinun pitää aina olla noin ajattelematon?
M: Anteeksi, minä kipasen hakemassa, eihän se sen isompi juttu ole.
N: Ei kun nyt kaikki on pilalla! Mikset voi tehdä niinkuin pyydetään!
M: Älä nyt viitti, UNOHDIN, en tällasesta asiasta jaksa alkaa jauhamaan.
N: Minne sinä olet menossa, miksi ei voida puhua tätä asiaa läpi! Miksi pitää aina alkaa riitelemään!?

:?:
Viimeksi muokannut bedlam, 09.05.2006 12:39. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Clay kirjoitti: Se on vaan hyvä oppia katsomaan eteensä, ja ympärilleen. Tuli tästä mieleen, kun joku kiltti poika nykäs just sen verran hihasta, että bussin sivupeili viuhahti korvan vierestä, eikä takaraivoon.
Pimeessä ei paljon näe, ja olen ehtinyt jo aika syvälle vessaan ennen kuin valot syttyvät ja kaapinovi käy kimppuun.

Sinänsä kannatan kyllä eteen ja ympärille katsomista, kuten esimerkkisikin osoitti.
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haahaa, tästähän tuli hauska ketju :D

Bedlam koko mieskunnan puolesta :hep:
sanctus

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Itse voin kuvitella tämän "kauppakassit täysinä jääkaapin eteen odottamaan tyhjentämistä" -tapahtuman tapahtuvan ehkä esim. ensi kesänä, jolloin Argentiina pelaa vähintään kolme ottelua. Tosin seurauksena olisi tuskin kauppakassin tyhjentyminen naisen toimesta, koska hän olisi luultavasti kiroilemassa näytön edessä paitsioansan pettämistä. Deus ex machina.

Muuten mikään inhimillinen ei hämmästytä minua edes parisuhteessa.
ninnithequeen kirjoitti:Miksi miehet?
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Pehmovanukas kirjoitti:Alle 160 cm leveät vuoteet on tarkoitettu lapsille.
Ja alle 320cm leveät parisängyt kahdelle lapselle?
swirl

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja swirl »

AarneAnkka kirjoitti: Eiku, Ikeastahan niitä näköjään löytyykin ja vieläpä vallan hyvään hintaan. :google:
Oh, kiitos vinkistä... olen monta kertaa manaillut itsekseni, kun piti mennä ostamaan 140-senttinen sänky, johon ei löydy edes helmalakanoita :x
Pehmovanukas

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hebuli kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:Alle 160 cm leveät vuoteet on tarkoitettu lapsille.
Ja alle 320cm leveät parisängyt kahdelle lapselle?
Jos tarvii olla 320 cm leveä sänky että voi harrastaa aikuisten leikkejä, on aikamoinen painonhallintaongelma.
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Clay kirjoitti:Vedä kunnon kännit ja saat nukkua sohvalla.. eikä sillä ole väliä vaikket saisikaan, koska nukut kuin tukki vaikka lattialla. Sen lisäksi humalatila auttaa muutenkin kestämään vastakkaista sukupuolta.
Paras kymppivastaus tähän mennessä. Pitänee kokeilla. Samalla voisin jättää salikäynnin jälkeisen suihkun väliin.
hebuli

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi miehet kaupasta tullessaan kantavat kauppakassin keittiöön, ja jättävät sen lattialle odottaen että eukko purkaa sen, vaikka olisi juuri esim. imuroimassa?
Koska mies ei tiedä minne mikäkin ostos pitäisi laittaa, nainen tulee kuitenkin hetikohta korjailemaan "Ei tuo mene sinne vaan tuonne".

Miksi naisen jääkaappi on täynnä epämääräisiä purnukoita ja kastikepulloja (ilman etikettiä), joita ei ole avattu ilmeisesti vuosikausiin? Koska on kivaa keräillä ja säilyttää tavaroita? Yritä sinne saada sekaan mahtumaan olutpulloja.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
Tahan on jopa syynsa, jos kuvitellaan etta on sukat tai paita marka vedesta, hiesta tms niin silloinhan sita ei saa pyykkikoriin laittaa eli se laitetaan joko korin viereen tai paalle levalleen jotta se kuivuisi. ITse hetan korin viereen ja aamulla vasta koriin.

Sitten kemikaaleihin, vaikka mies olenkin niin kylpyhuoneen kaappi on tupaten taynna erilaisia kemikaaleja hiusten- ja ihonhoitoon. Tama paaosin siita syysta etta ilmatilasta riippuen tarvitaan eri kemikaalit jotta iho ei suutu ja kuivu silla mikali sita ei hoida niin sitten se hilseilee. Hiuksissa olen pistanyt merkille etta mikali ne ovat hyvin hoidetut niin ne on helpompi kammata eivatka ne irtoile tai ole niin sahkoiset.

Olen koettanut olla ilman kemikaalilaumaa mutta varsinkin talvella se ei yksinkertaisesti onnistu kun on niin kuiva ilmanala.
killkill

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kuka on saattanut naissukupuolen kollektiiviseen tajuntaan harhaluulon, että miehillä on telepaattisia kykyjä?

Esimerkki: mies ja nainen ruokailevat. Mies on syventynyt kiiltävälle paperille painetun yleisaikakauslehden mielenkiintoisen artikkeliin, syö samalla siististi. Jälkiruoan kohdalla mies havahtuu siihen, ettei nainen ole sanonut koko aterian aikana mitään, vaan tuhahdellut ja päästellyt erilaisia epämääräistä tyytymättömyyttä välittäviä ääniä. Kun mies kysyy mikä hätänä, hän saa niskaansa syytöksiä siitä miten epähuomioonottava ja itsekäs hän on, kun uskalsi lukea syödessään.

Tätä en ymmärrä:
- jos miehen lukeminen häiritsee naista, eikö olisi ollut parempi mainita asiasta per heti, eikä odottaa että mies huomaa naisen mielestä jonkun olevan vialla?
- millä tavoin nyt valittu toimintamalli "en sano mitään mutta odotan että se huomaa" edisti sellaisen ongelman ratkaisua, jonka olemassaolosta mies ei tiennyt mitään?
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Tätä en ymmärrä:
- jos miehen lukeminen häiritsee naista, eikö olisi ollut parempi mainita asiasta per heti, eikä odottaa että mies huomaa naisen mielestä jonkun olevan vialla?
- millä tavoin nyt valittu toimintamalli "en sano mitään mutta odotan että se huomaa" edisti sellaisen ongelman ratkaisua, jonka olemassaolosta mies ei tiennyt mitään?
Meillä se olen minä kun lukee ruokapöydässä :lol:

Yksi asia vielä häiritsee: Kun esim. luen lehteä/Kityä/katson televisiosta lempisarjaani, MIKSI sen miehen täytyy alkaa lukea ääneen jotain maailman tylsintä artikkelia, joka ei taatusti minua kiinnosta, ainakaan siinä tilanteessa. Kun sanon että voisitkos olla lukematta ääneen, minä luen/katson tätä nyt. Sitten se suuttuu.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bliss kirjoitti:Onks meidän ukot oikeesti jotain sukua toisilleen :shock:
Me kaikki ollaan. Muut ovat joko metroseksuelleja tai homostelijoita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa, kun saa "haukkua" omaa siippaansa, tää lista on loputon :D

Miksi miehet eivät huomaa, jos on sisustanut kotona jotain? Kun on istuttanut pihalle 20 uutta kasvia? Ei mitään tajua. Kerran kysyin häneltä, että huomaatkos tässä olkkarissa jotain uutta. Taas hädissään hän kuikuili ympärilleen, kunnes luuli hiffanneensa: "Toi taulu ei oo ollu ennen tossa!"
Harmi vaan, että sen saman taulun hän laittoi itse juuri siihen 2 vuotta aikaisemmin.
Olen luopunut jo toivosta (heh). Vaikka vaihtaisin kalusteiden järjestystä, se ei huomaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
AIVAN!
Aina saa kulkea perässä ja nostella sukkia ja paitoja ja farkkuja pitkin kämppää. MUR :evil:
Ja likaiset vaatteet tietysti heitetään kylpyhuoneen lattialle, pyykkikorin viereen. :doh:
Onko tämä joku miesten yksinoikeus? Mä teen aina noin. Käytetyt vaatteet on lattialla, puhtaat vaatehuoneessa ja likaiset kasoissa pyykkikorin ympärillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
Ei niitä ehdi siinä tohinassa, kun toiselta repii vaatteita pois, enää mihinkään pyykkikoriin viikkaamaan. Siinä on ihan muut jutut mielessä. Sitten myöhemmin voi niitä vaatteita järjestellä omiin paikkoihinsa :wink:

Mitä tulee niihin kaapi oviin; niin miksi niiden tulee olla aina kiinni? Eivätkö naiset puolestaan reagoi lainkaan muuttuviin olosuhteisiin elinympäristössään eikä oikein tiedosteta sitäkään missä se oma päänuppi keikkuu. Hakataan sitä päätä vaan niihin kaapioviin periaatteella: "No kun mun pääni kulki tästä eilenkin, eikä siinä silloin ollut mitään ovea..." :?:
Ovela kuin orgasmi
bedlam

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
Hmm. Nyt täytyy tunnustaa, että joissain tilanteissa olen tuo kertomuksesi nainen. Ja kuinka kinkyä se nyt sitten on?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanaa, kun saa "haukkua" omaa siippaansa, tää lista on loputon :D

Miksi miehet eivät huomaa, jos on sisustanut kotona jotain? Kun on istuttanut pihalle 20 uutta kasvia? Ei mitään tajua. Kerran kysyin häneltä, että huomaatkos tässä olkkarissa jotain uutta. Taas hädissään hän kuikuili ympärilleen, kunnes luuli hiffanneensa: "Toi taulu ei oo ollu ennen tossa!"
Harmi vaan, että sen saman taulun hän laittoi itse juuri siihen 2 vuotta aikaisemmin.
Olen luopunut jo toivosta (heh). Vaikka vaihtaisin kalusteiden järjestystä, se ei huomaa.
*taistelee miesten puolesta ja miesten hyvinvoinnin vuoksi* :wink:

Jos siirrät sohvaa ja televisiota, voit olla varma että se huomataan. Jos siirrät hajukynttilän pöydältä toiselle se huomataan jos se sattuu olemaan näköesteenä tai kaljapullon paikalla. Itse olen tästä poikkeus, sillä jos joku, menee vaihtamaan tavaroiden paikkaa siellä missä asun, niin se tullaan taatusti huomaamaan. Ei ehkä 5 sekunnin sisällä kun astun huoneeseen, mutta pian kuitenkin.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä taidan tän ketjun perusteella olla mies, kun en tunnista itseäni noista naiskuvauksista ja kaikki miesten niskoille laitetut virheet taas tuntuvat niin tutuilta omalla kohdalla. Mä oon hyvä jätkä eikä kukaan taida haluta sellaista tyttikseksi, vaikka sellainen olisi norminaista helpompi (sainpahan taas käännettyä asian tähän suuntaan ja valitettua :P )
hebuli kirjoitti:Miksi naisen jääkaappi on täynnä epämääräisiä purnukoita ja kastikepulloja (ilman etikettiä), joita ei ole avattu ilmeisesti vuosikausiin? Koska on kivaa keräillä ja säilyttää tavaroita? Yritä sinne saada sekaan mahtumaan olutpulloja.
Mun jääkaapissa ei ole purnukan purnukkaa, ihan vaan pari tunnistettavaa elintarviketta ja valo. Hyvin tilaa oluelle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Saz »

hebuli kirjoitti:
Miksi naisen jääkaappi on täynnä epämääräisiä purnukoita ja kastikepulloja (ilman etikettiä), joita ei ole avattu ilmeisesti vuosikausiin? Koska on kivaa keräillä ja säilyttää tavaroita? Yritä sinne saada sekaan mahtumaan olutpulloja.
Purnukoissa on tietenkin äidin tekemiä erilaisia hilloja, omia etikkaisia säilykkeitä, ja varsinkin erilaisia chutney-yritelmiä! Eivät ole ältsin hyviä, muutenhan eivät jäisi purnukoihin jääkaappiin. Jos hyvän tekee niin sen syö pois, mutta jos tekee sellaista jota syö, mutta ei ihan mielellään niin silloinhan se jää jääkaappiin pitkiksikin ajoiksi. :D
eps

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja eps »

Bliss kirjoitti:- Miksi vaatteet pitää jättää lattialle, kun ne on riisuttu päältä?? Miksei niitä voi laittaa a) kaappiin b) pyykkikoriin ?????
Niitä saattaa tarvita vielä, joten niitä ei voi laittaa pyykkikoriin. Toisaalta ne eivät ole puhtaita, joten niitä ei voi laittaa kaappiin. Kun niille ei ole muuta paikkaa, ne jätetään tuolin selkänojalle tai lattialle.
- Miksi pitää ottaa puhdas lasi toista mehulasillista varten, kun voisi ihan yhtä hyvin juoda siitä samasta lasista, josta 3 minuuttia sitten tuli juotua???
Se toinen lasi unohtui toiselle puolelle asuntoa, kun taas mehu ja mies ovat juuri tässä kätevän lähellä puhdasta lasia.
ninnithequeen kirjoitti: - Miksi miehet kaupasta tullessaan kantavat kauppakassin keittiöön, ja jättävät sen lattialle odottaen että eukko purkaa sen, vaikka olisi juuri esim. imuroimassa?
Koska mies ei tiedä, mihin tavarat tulevat. Lisäksi mies katsoo, että hän on tehnyt osansa käytyään kaupassa. Naisen osa on laittaa tavarat kaappiin.

Sama juttu on imuroinnin kanssa. Mies katsoo, että hänen osansa on pitää imuri kunnossa. Naisen osa on imuroida. Mies siis hommaa pölypussin ja vie imurin huoltoon, mutta ei siivoa imurilla.

Ja sitten omia:

- Miksi hitossa kaikki keskustelut pitää käydä keskellä yötä? Eikö asioista voisi puhua päivällä, kun aihe on ajankohtainen?

- Miksi nainen ei osaa shoppailla yksin, vaan miehen tulee olla mukana vaate- ja kenkäkaupoissa? Miksi kauppakeskuksessa käydessä 80% ajasta menee naisen ostoksiin ja loput 20% yhteisiin ostoksiin? Jos mies tarvitsee jotain, hän joutuu ostamaan sen omalla ajallaan (Paitsi jos mies tarvitsee vaatteuta, jolloin nainen haluaa välttämättä tulla kertomaan, minkälaiset vaatteet miehen tulee ostaa.)

Nämä ovat tietenkin karkeita yleistyksiä, mutta mitäs tuosta. Ilman yleistämistä kellään ei olisi kivaa.

e.
ninnithequeen

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

eps kirjoitti: Miksi nainen ei osaa shoppailla yksin, vaan miehen tulee olla mukana vaate- ja kenkäkaupoissa?
Ei, ei ja ei!
Missään nimessä en halua miestä enkä lasta mukaani, jos joskus oikein shoppailemaan pääsen. Paljon mukavampaa tehdä se kaikessa rauhassa, ilman kitisevää muksua ja "Lähetään nyt jo"-lausetta hokevaa miestä.
killkill

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Nyt täytyy tunnustaa, että joissain tilanteissa olen tuo kertomuksesi nainen. Ja kuinka kinkyä se nyt sitten on?[/size]
Ei se mitenkään erityisen kinkkistä ole, kun pidetään suhteemme yhtä etäplatonisella tasolla kuin tähänkin saakka :mrgreen:
killkill

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja killkill »

eps kirjoitti:- Miksi nainen ei osaa shoppailla yksin, vaan miehen tulee olla mukana vaate- ja kenkäkaupoissa?
NiinPÄ! Mikä siinä shoppailussa muutenkaan viehättää? Rahaa menee ja alkaa vituttaa, kun ei käy metroseksuaalimiehen mittoihin eikä muottiin. Sitä paitsi suurin osa vaatteista on törkeän ylihintaisia siihen nähden, mikä niiden elinikäodotus on. Itse käyn vaatekaupassa kerran tai kaksi vuodessa, tiedän mitä haluan ja löydän sen yleensä varttitunnissa. Käytännönläheinen ja äärimmäisen tehokas ostoksillakäynti ei herättänyt suinkaan ihailua...
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kysymyksiä parisuhteilusta

Viesti Kirjoittaja Think »

Jatkan:

-Miksi pitää valittaa erityisesti niistä asioista, jotka on omilla toimillaan saanut 5 minuuttia sitten aikaan. Esim. nukkunut liian pitkään, jonka jälkeen alkaa aamun kestävä valitus kun on kiire. (Aika suuri yleistys, mutta olen tähän useasti törmännyt...)

-Miksi juuri niistä pienistä ja aika merkityksettömistä asioista pitää nostaa niin suuri mekkala/kiroiluaalto/epätoivo tms. Draama queeneily on harvoin hurmaavaa.
Ovela kuin orgasmi
Vastaa Viestiin