Baari suraa?

Info tulevista miiteistä
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Angita kirjoitti:Tänään olis On The Rocksin 5v-syndet. Mä oon tod näk menossa. Suraa?
Tekis mieli, mutkun mä en enää juo ja mitä hittoa roksissa muka tekisi selvin päin.
Angita

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Edith kirjoitti:
Angita kirjoitti:Tänään olis On The Rocksin 5v-syndet. Mä oon tod näk menossa. Suraa?
Tekis mieli, mutkun mä en enää juo ja mitä hittoa roksissa muka tekisi selvin päin.
Tanssis ja jois kokista. :pimp:
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Angita kirjoitti: Tanssis ja jois kokista. :pimp:
En mä sori kyl nyt kumminkaan. Vietän iltayöni kotona sängyssä Haile Selassien kanssa kuten viime yönkin.
Sinkkumatti

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tänään kupille lähtijöitä stadissa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi ehkä kiinnostaa napata tänään yksi terassilla, anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä SAATAN tänään olla Espoossa terassilla, jos saadaan isi penskavahdiksi.

Saapi soitella, ja saapi antaa numeron etiäpäin.
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tavallaan voisin illalla kymmenen jälkeen harkita alkoholitonta Nikolaita sisältävään tuoppiin itkemistä, mutta yritän vastustaa houkusta ja olla huomenna reipas ja pirteä. Vituttaa. Vituttaa. Miksei kaikki mee aina niin kuin mä tahdon?!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Saatan olla jossain päin helsingin seutua tuopilla myöhemmin. Just nyt majailen punavuoressa, mutta jahka toi söpö tossa herää niin ruvetan katsomaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mojo kirjoitti:Saatan olla jossain päin helsingin seutua tuopilla myöhemmin. Just nyt majailen punavuoressa, mutta jahka toi söpö tossa herää niin ruvetan katsomaan.
Brona haluaa tietää, onko kiltti mukana?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lolita kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Saatan olla jossain päin helsingin seutua tuopilla myöhemmin. Just nyt majailen punavuoressa, mutta jahka toi söpö tossa herää niin ruvetan katsomaan.
Brona haluaa tietää, onko kiltti mukana?
Sori, ei ois ollu. En tosin kerennyt edes ilmoittamaan tänne minne menin, kun se toinen heräs ja riuhtasi mut mukaan Espooseen oluselle ja kohtuu pitkälle Photoplay-tuokiolle hyvässä seurassa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tänään vois ehkä illemmalla kävästä parilla (kymmenellä) kylmällä ciderillä jossakin terassilla.. Onko muita menossa?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KisSandra kirjoitti:Tänään vois ehkä illemmalla kävästä parilla (kymmenellä) kylmällä ciderillä jossakin terassilla.. Onko muita menossa?
Mä olen nähtävästi vapaa klo 16 - 17.20, sen jälkeen pitää tavata leffa+illallisporukka. Pistä viestiä jos olet maisemissa, itse palloilen keskustassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

KisSandra kirjoitti:Tänään vois ehkä illemmalla kävästä parilla (kymmenellä) kylmällä ciderillä jossakin terassilla.. Onko muita menossa?
Mua voisi kiinnostaa tuossa puoli kahdeksan aikaan. Miten olisi siihen aikaan vaikka kellon alla?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Keikaus kirjoitti:Mua voisi kiinnostaa tuossa puoli kahdeksan aikaan. Miten olisi siihen aikaan vaikka kellon alla?
Voi olla, että menee mulla lähtö myöhemmälle, kun vielä en ole kävässy tätskänkään luona ja se päivän suunnitelmaan kuului. Laita keikku mulle yv:nä sun numero jos luulet, että voisit olla vielä myöhemminkin jossain päin keksustaa.

Ja toki muutkin saa ilmoitella jos ovat liikekannalla :) Mieluusti jopa!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

KisSandra kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mua voisi kiinnostaa tuossa puoli kahdeksan aikaan. Miten olisi siihen aikaan vaikka kellon alla?
Voi olla, että menee mulla lähtö myöhemmälle, kun vielä en ole kävässy tätskänkään luona ja se päivän suunnitelmaan kuului. Laita keikku mulle yv:nä sun numero jos luulet, että voisit olla vielä myöhemminkin jossain päin keksustaa.
Panin jo, jos vaikka olisinkin myöhemmin liikkeellä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Paraskin lähtijä täällä.. Vasta palasin Myyrmäestä Kallioon ja vasta kohta suuntaan kohti keskustaan, edelleen otetaan siis vastaan tietoja jos joku haluaa törmäillä yössä :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
OperaDuudson

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

mä oon menossa joskus kuluvan vkon pe-iltana jonnekkin baariin istumaan,halukkaat liittyköön seuraan,yksin vähän tylsää tuopin pohjalle tuijotella,laittakaa lähempänä kiinnostuneet yv:tä tai tekstatkaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KisSandra kirjoitti:Paraskin lähtijä täällä.. Vasta palasin Myyrmäestä Kallioon ja vasta kohta suuntaan kohti keskustaan, edelleen otetaan siis vastaan tietoja jos joku haluaa törmäillä yössä :)
Heheh.. tekstiviesti klo 00.20 aamulla töihin menevälle oli ehkä vähän liian myöhäistä ;) Sori, seuraavalla kerralla sitten!!
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja slam »

viikonloppuna saattaisi olla seuran tarvetta
1108

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:viikonloppuna saattaisi olla seuran tarvetta
Niin, tota, eiks sulla aina?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Terassille tänään kohta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Maj Karma illalla?

Lehdessä on, et se olis klo 21, mut ei kai ne nyt tuommoseen aikaan?
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Edith kirjoitti:Maj Karma illalla?

Lehdessä on, et se olis klo 21, mut ei kai ne nyt tuommoseen aikaan?
Missäs miehet ovat?
ehkäpä keskustaan minäkin tänään töiden jälkeen..
millivanilli

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään taas viihteelle.

Tahtoo tanssimaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Tänään taas viihteelle.

Tahtoo tanssimaan.
Mihis meinasit lähteä?
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin