Baari suraa?

Info tulevista miiteistä
isohaara

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Elppis kirjoitti:Mies lähti tänään Poriin töihin ja sieltä Kotkaan to-pe yönä.
Elppis kirjoitti:Terassilla/kaupungilla olen luult. klo 17 jälkeen, karkkipäivät alkavat klo 21 jälkeen.
Yhdistettynä sun allekirjoituksees, niin mielenkiintoista...Raportti huomenna?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

isohaara kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mies lähti tänään Poriin töihin ja sieltä Kotkaan to-pe yönä.
Elppis kirjoitti:Terassilla/kaupungilla olen luult. klo 17 jälkeen, karkkipäivät alkavat klo 21 jälkeen.
Yhdistettynä sun allekirjoituksees, niin mielenkiintoista...Raportti huomenna?
Nussittiin kolmen sepän patsaalla huutaen kaikki kolme samalla "JAWOHL!" ja fistattiin tietysti. Mitäs luulit?

Njoh - hyvä meininki.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mahdollisesti voisin viikonloppuna tutustua johonkin pääkaupunkiseudun anniskeluravintolaan. Mielellään vaikka semmoiseen missä ei ole ennemmin tullut käytyä eli melkein mikä vain.

Kunhan pääsen köhästä eroon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bluntly kirjoitti:Mahdollisesti voisin viikonloppuna tutustua johonkin pääkaupunkiseudun anniskeluravintolaan. Mielellään vaikka semmoiseen missä ei ole ennemmin tullut käytyä eli melkein mikä vain.

Kunhan pääsen köhästä eroon.
Hotelli Vantaa! En ole käynyt siellä varmaan viimeksi kuin joskus! Lähdetkö vaikka perjantaina sinne jos minä maksan menoliput? Siellä on viina halpaa ja naiset kalliita. Olen kuullut että vantaalaiset naiset ovat kuumia kuin kiukaankivet talvipakkasella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti: Hotelli Vantaa! En ole käynyt siellä varmaan viimeksi kuin eilen! Lähdetkö vaikka perjantaina sinne jos minä maksan menoliput? Siellä on viina halpaa ja naiset kalliita. Olen kuullut että vantaalaiset naiset ovat kuumia kuin kiukaankivet talvipakkasella.
Niin, olethan paikan kanta-asiakas ja omaat hotellista huoneen kestovarauksella.

Pidät kuitenkin meikäläistä niin varmana tapauksena, ettet paluulippua kustanna, täh?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

No ei sitten! Menen yksin ja vien kaikki paikan naiset, lapset ja vanhukset.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lauantai-iltana, jossain kallion hämärissä kuppiloissa?
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Parin euron tuoppeja ja hevirokkia, who's with me?? Tonight, ofkoos.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Parin euron tuoppeja ja hevirokkia, who's with me?? Tonight, ofkoos.
Voisi vaikka onnistua, ainakin jos tuut jelppaan erään esineen kantamisessa noin kahdeksan metrin matkan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Säälittävät paskat.

Aamuysiltä taksilla Pataässään, koska seurueen naaraat eivät olleet antotuulella. Yksi Stam1nan biisi vaatteet päällä karaokessa, ensimmäinen laatuaan. Tähän asti kaiki koitokset aatamin asussa, nyt öristen ja huutaen. Ihan humalassa, aamulla pitäisi olla taas tolkuissaan.

P.s. Chris Cornell on vahvistanut esiintymisensä Szigetissä, alkaa vituttamaan etten tule olemaan paikalla...ehkä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

.... Tää oli jo lähdössä tuopposelle tuolla urheilutopikissa. Yy kaa koo, a-a-a yy kaa koo.. *slurp*
The great club outshines the individual, always and forever.
didi

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja didi »

Tänään voisi käydä illemmalla parilla siiderillä/olusella. Olisiko kukaan muu lähdössä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

didi kirjoitti:Tänään voisi käydä illemmalla parilla siiderillä/olusella. Olisiko kukaan muu lähdössä?
Saa ehdottaa paikkoja.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisin keittoilla tänään hiukan.

Edit: No ei sitten. Töllöä möllötän illan sitten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SaintJohnPerse

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

¨Nyt voisi yksi olut maistua jossain Töölössä... Anyone?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:¨Nyt voisi yksi olut maistua jossain Töölössä... Anyone?
töölö on toisella puolella maailmaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähtiskö joku seuraksi yhdelle tai kahdelle pe tai la-akselilla? Ei viitsisi yksin yrittää lähteä kun jää kuitenkin tekemättä jos ei ole sosiaalista painostusta taustalla.

Ei koske mitään töölöä, tai muuta slummia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bluntly kirjoitti:Lähtiskö joku seuraksi yhdelle tai kahdelle pe tai la-akselilla? Ei viitsisi yksin yrittää lähteä kun jää kuitenkin tekemättä jos ei ole sosiaalista painostusta taustalla.
Bluntty on aina hyvää kaljaseuraa. Pe-illalla ainakin minä olen varattu eräisiin juhliin, mutta eikö sinulle kelpaisi lauantaina nepalilaisesta ruokaravintolasta jatkoille pyrkivä kitinäpoppoo? Oletettavasti jossain keskustassa, kun nepalilainen on Kampissa.
Vihtahousu

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ketään menossa tänään keikalle tai kosmiselle kännille? (joidenkin mielestä voi tarkoittaa samaa)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:Ketään menossa tänään keikalle tai kosmiselle kännille? (joidenkin mielestä voi tarkoittaa samaa)
Ei voi tietää vielä. 8)
Ei sua kiinnostais kuunnella irkkumusaa? Ja onko vielä sama puhelinnumero käytössä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kosminen känni Unicumilla voi olla tosiasia tänään jos lima ei irtoa muulla kurkusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koitetaan nyt taas kerran. Yhdelle tänään viiden jälkeen?

Tulos kuten ennenkin. No ostin yhden tumman velkon, että voin edes kotona itkeä tuoppiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Keskiviikkona 28.11. olen kauniissa kaupungissanne, ne jotka vielä tämän hetkeksi kadonneen muistaa ja jos siinä yhteydessä saa jonkun ihmeellisen mielihalun tavata niin sopii asiasta ottaa yhteyttä. Baarisuraa yhden-kahden verran voin iltasella jossain pystärissä tms tarjota tai päivällä myöskin kahvittelu onnistunee, muutoin toistaiseksi vapaa paitsi kokoustelemassa noin 16:30-20:30.. :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Totta se on! Olen oikeasti erittäin epäkiinnostava ihminen, kukaan ei ole yksärillä /tekstarilla ilmineerannut halujaan tavata annetusta harvinaisehkosta (ei kai tuo liene enää suomeakaan..) mahdollisuudesta huolimatta minua keskiviikkona sen enempää päivällä kuin illallakaan.. Käynen siis sekä kahvillani että mahdollisella ciderilläni parhaassa mahdollisessa seurassa eli omassani.. *ruikuti ruikuti*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

KisSandra kirjoitti:Totta se on! Olen oikeasti erittäin epäkiinnostava ihminen, kukaan ei ole yksärillä /tekstarilla ilmineerannut halujaan tavata annetusta harvinaisehkosta (ei kai tuo liene enää suomeakaan..) mahdollisuudesta huolimatta minua keskiviikkona sen enempää päivällä kuin illallakaan.. Käynen siis sekä kahvillani että mahdollisella ciderilläni parhaassa mahdollisessa seurassa eli omassani.. *ruikuti ruikuti*
klo. 8:15 Kampissa kahvit?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin