Baari suraa?

Info tulevista miiteistä
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kid kirjoitti:
Iltakoulussa en ole käynyt..Onko siellä ihmiset pikkutakeissa ja taksikengissä?
Iltakoulu on tosiaan ehkä paras Kallio-mesta. Hauska tunnelma ja ihmiset ja niin edelleen. Ainoo paska puoli on, et läheskään aina ei mahdu istumaan. Paitsi ehkä savuttomalle puolelle.
Mäkään en kyl tykkää Roskapankista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
slam

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja slam »

pitäisköhän sitä mennä baariin... ei sillä juomisellakaan, niin väliä... olisi vaan sinne lähtevää seuraa... yksin seisoilu mestalla on melko boring pidemmän päälle

elämä pussissa... lähteex joku? turha kait edes kysyä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suraa tänään johonkin mestaan? Ei mihinkään rokkiluolaan tai kortteliräkälään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Helsinsky kutsuu, tarkemmin sanottuna Kallio! Suraa tänään kuuden jälkeen pelaamaan shakkia Kallioon? Lauta löytyy seuraavista baareista: Iltakoulu, Cella, Janoinen Lohi vai oliko se Hilpeä Hauki (Iltakoulun vieressä joka tapauksessa, parempi olutvalikoima kuin Iltiksessä). Halvin tuoppi näistä on Iltakoulussa, 3 euroa. Eksoottisin näkemäni shakkilauta on puolestaan Cellassa Flemarilla. :shakki: :jouden:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:Helsinsky kutsuu, tarkemmin sanottuna Kallio!
Yhden tai kaksi olutta voisi napata, mutta shokki ei suuremmin kiinnosta. Ja kallio on kaukana kaikesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mua ei taas se olut nyt juurikaan kiinnosta, mutta shakki olis ollut jees. No, meen Iltakouluun kirjan kanssa, sieltä voi bongata jos joku saa äkillisen oikosulunomaisen primitiviireaktion.
DeliriumTremens

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

nooh? baariin kukaan menossa tänään?
Turbohaltija

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kyllä kiinnostaa taas työt tänään. Baariseuraa tänään klo 23?
RuNkkuTonttu

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Tänään voisi lähteä. Eihän lomalla voi olla kahtapäivää peräkkäin selvinpäin? Anyone?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja cardic »

jos jengi on tanaan stadis vetamas jotain letkeet kaljottelusettii, niin saa ilmotella
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miten vieläkö on terassille lähtijöitä? tänään..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Illalla johonkin syömään tai oluelle? Anyone? Pienimuotoisen urheilun jälkeen saattaapi olla nälkä ja jano, eikä kannata valehdella itselleen, että päivää jatketaan muka terveellisesti.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Illalla johonkin syömään tai oluelle? Anyone? Pienimuotoisen urheilun jälkeen saattaapi olla nälkä ja jano, eikä kannata valehdella itselleen, että päivää jatketaan muka terveellisesti.
Siiderille jaksan aina lähteä, ainakin melkein. Mut en tosiaan saa juoda montaa, et on sit virkeänä vikana päivänä töissä. Mihinpäin meinasit suunnata? Ja mihin aikaan illasta? Tosiaan jos aikataulut natsais, ni vois ottaa koodinpoikasta...
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Illalla johonkin syömään tai oluelle? Anyone? Pienimuotoisen urheilun jälkeen saattaapi olla nälkä ja jano, eikä kannata valehdella itselleen, että päivää jatketaan muka terveellisesti.
Siiderille jaksan aina lähteä, ainakin melkein. Mut en tosiaan saa juoda montaa, et on sit virkeänä vikana päivänä töissä. Mihinpäin meinasit suunnata? Ja mihin aikaan illasta? Tosiaan jos aikataulut natsais, ni vois ottaa koodinpoikasta...
Jep! Pistän koodia tulemaan joko urheilun tai uinnin jälkeen, riippuu ihan kuinka mun kunto kestää :D (eli klo 18 jälkeen)
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Jep! Pistän koodia tulemaan joko urheilun tai uinnin jälkeen, riippuu ihan kuinka mun kunto kestää :D (eli klo 18 jälkeen)
Meniskö nää mahdollisesti kaupunkiin vai Itikseen, vai mihin? Lähteekö Ninni mukaan? Tai joku muu?

Mul on ehkä yks pienimuotonen kahvimiitinki duuniin jälkeen, tosin pääsen jo puol neljän maissa eli ei siinä välttämättä hirvittävän myöhään mene. Sit oon niinku free. As a bird.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Lähteekö Ninni mukaan?
Ei lähde.
Tää on kotona mukelon kans.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Jep! Pistän koodia tulemaan joko urheilun tai uinnin jälkeen, riippuu ihan kuinka mun kunto kestää :D (eli klo 18 jälkeen)
Meniskö nää mahdollisesti kaupunkiin vai Itikseen, vai mihin? Lähteekö Ninni mukaan? Tai joku muu?

Mul on ehkä yks pienimuotonen kahvimiitinki duuniin jälkeen, tosin pääsen jo puol neljän maissa eli ei siinä välttämättä hirvittävän myöhään mene. Sit oon niinku free. As a bird.
Siistii :) Varmaan itiksen puolelle, meidän on varmaan turha lähteä kaupunkiin jos ollaan kuitenkin menossa samaan suuntaan?
The great club outshines the individual, always and forever.
aimohaiku

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Club Liberté
Kolmas Linja 34
00531 Helsinki
09 272 6001

To 27.7

Nieminen & Litmanen

Liput 5eur
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti:
Nieminen & Litmanen
Vois vähän tehdäkin mieli, mutta mulla ei oo paljoa rahaa (koska ostin eilen kaljaa, jota en jaksanut juoda) ja tuolla olisi jonkinlainen riski ehkä törmätä yhteen entiseen kaveri&pano-systeemiin ja sen nyksään ja toi ei varmaan tahtois tavata ees kyllä mua, mutta toisaalta vähänkö minä hänen fiiliksistään enää. Eli lähinnä kun mulla ei oo paljoa rahaa. Vaikka voisin tietysti yrittää puhelmitse olla kiltti äidille. No, harkitsen. Oisko tänne muita tulossa vielä?
aimohaiku

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Nieminen & Litmanen
No, harkitsen. Oisko tänne muita tulossa vielä?
Juåpåtellaan, ootta te ennenkin juåpåtelleet! :)
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Emmääny lähe. Pitää säästää sellaiseen, kun tulee tosihinku lähteä.
aimohaiku

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:Emmääny lähe. Pitää säästää sellaiseen, kun tulee tosihinku lähteä.
Ok. Kerron, jos oli hauskaa.
Herra Manala

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aimohaiku kirjoitti:Nieminen & Litmanen
Liput 5eur
Oisko vähän urpoo maksaa 5 egee et pääsee kattelee ku toinen potkii palloa toiselle, joka lyö sen tennismailalla takasin?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Herra Manala kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Nieminen & Litmanen
Liput 5eur
Oisko vähän urpoo maksaa 5 egee et pääsee kattelee ku toinen potkii palloa toiselle, joka lyö sen tennismailalla takasin?
No siis oishan se tietty tosi siistii ja spessua, jos näkis Litmasen kerrankin ihan pelikuntoisena!!1!
Don't Panic!
aimohaiku

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

nexie kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Nieminen & Litmanen
Liput 5eur
Oisko vähän urpoo maksaa 5 egee et pääsee kattelee ku toinen potkii palloa toiselle, joka lyö sen tennismailalla takasin?
No siis oishan se tietty tosi siistii ja spessua, jos näkis Litmasen kerrankin ihan pelikuntoisena!!1!
Epäilen, ettei se toteudu tässä tapahtumassa... :D