let me introduce a trostag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Iski tylsyys. Ihan hiljasta kaikkialla ja mulla kamalan levoton olo. Ehkä mä rupeen vetää itekseni jotain taukojumppaa kun tuo pylly puutuu niin mahottomasti..
Viinirypäleitä oon ahminu taas niin että on ihan ähky olo. On tossa vielä pari porkkanaakin hiukopalaks.
bedlam

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jes! Varma keino saada kauan odotettu vesisade aikaiseksi on tulla ensimmäistä kertaa kevään aikana pyörällä töihin. Taukosihan tuo näemmä hetkeksi, mutta auta armias kun klo 16 lähestyy.
Klo 16 lähestyy ja auta armias kun aurinko porottaa!! Olispa tämmönen ilma vielä weekendin, kun mulle tulee ryhmää kylään Hämptonista, pliispliispliiiis!!
Kylmyyden piti hallita jo eilisestä lähtien, mutta toistaiseksi ei ole palella tarvinnut. Tämä näyttää kyllä aika pahalta: http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/pai ... kunta=Oulu
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

OHO, kaveri on seurustellu kundin kaa lähes 4 kk ja muuttivat just yhteen. Se ok ja ymmärrän täysin. Mutta nyt kuulin että hän on jättäny pillerit pois ja yrittävät saada lasta.

Mä ymmärrän jos haluu kaikkihetinyt, mutta kun kyseessä on lapsi, niin kandeis ehkä odottaa ja kattoo mitä se ARKI ihan oikeesti on. He on vasta pari viikkoo asuneet yhessä, vaikka erittäin tiiviisti ovatkin seurustelleet.

Miten mä voin toista loukkaamatta sanoa, et ei kannattais ihan nuin nopeesti hoppuilla?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vaola kirjoitti: Laittoi lähetteen ohutneulanäytteeseen tjsp??? Onko jollekulle tehty sellaista? Sattuuko se?
Siitä kohdastako josta joskus kerroit? Ei ole minusta paloja otettu, mutta paikallispuudutuksessa tehdään eli pitäisi sattua puudutusneulan piston verran.

Pistelen ja mittaan sujuvasti toisia mutta minuun ei tarvitsisi kenenkään koskea. Jo vuorokausiverenpainemittaus oli traumaattinen kokemus 20 minuutin välein toistuvan mittauksen ja senhetkisen puuhailun päiväkirjamerkintöjen vuoksi. *runkkasin* *lääkäri nälvi* *ajoin kissaa takaa* *sheivasin* Piti vähän kaunistella tekstejä, ja laitteen pariston tyhjennyttyä kesken päivän, saan saman ilon vielä toisenakin vuorokautena. Oujea.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hebuli

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elppis kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Mihinkäs mun Käyttäjätunnusten Seurantaketjuni katosi, kun ei näkynyt mitään selitystä edes Ylipidon Actioneissa?
En mä tiedä kuka sen sinne on siirtänyt, mutta Juoruluolassa näyttääpi olevan.
Vielä kun tietäisin mikä on "Juoruluola"? Uusi keskustelualue mitä ei näy minulle? Tarkistin jopa omat kirjoittamani viestit, edes sitä kautta en nähnyt tuota Seurantaketjuani, eli näytti hävinneen kokonaan.

Käytin eilisestä työpäivästäni ainakin tunnin sen väsäämiseen! Kuka korvaa minulle menetetyn työajan? Olisin voinut käyttää senkin ajan vaikka kityilyyn.
Pehmovanukas

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Kid kirjoitti:Miten mä voin toista loukkaamatta sanoa, et ei kannattais ihan nuin nopeesti hoppuilla?
Ei oikein mitenkään. Valitettavasti nuo jutut on sellaisia, joissa oppi tulee kantapään kautta ja viestinviejä ammutaan aina. Eikä tuo 4 kk nyt niin paha ole, täällä on tehty erään ex-vakkarin toimesta mun tiedossa oleva nopeusennätyskin xD
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pehmovanukas kirjoitti: Ei oikein mitenkään. Valitettavasti nuo jutut on sellaisia, joissa oppi tulee kantapään kautta ja viestinviejä ammutaan aina. Eikä tuo 4 kk nyt niin paha ole, täällä on tehty erään ex-vakkarin toimesta mun tiedossa oleva nopeusennätyskin xD
Mä taidan tietää ketä tarkotat :P

Mut jotenkin kun tunnen tän mun kaverin ja tiedän taustat niin musta tuntuu hassulta...
hebuli

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kid kirjoitti:Miten mä voin toista loukkaamatta sanoa, et ei kannattais ihan nuin nopeesti hoppuilla?
Ei tarvitse sanoa mitään. Yritä iskeä sen mies ensitilassa, eiköhän ongelma hoidu sillä. (tuli jostain toisesta keskustelusta mieleeni)
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti: Ei tarvitse sanoa mitään. Yritä iskeä sen mies ensitilassa, eiköhän ongelma hoidu sillä. (tuli jostain toisesta keskustelusta mieleeni)
Hemmetin hyvä idea. Senkin mies on kalju ja komee. Sama kai tuo jos vaihtaa, vaikka päikseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elukka kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:Sars.... se onkin unohtunut h5ni:sen tieltä...
Mutta miten kummassa se ei sittenkään tappanut 100%:a maapallon väestöstä niinkuin piti? :think: Ebolakin katosi mediasta kaikessa hiljaisuudessa jälkiä jättämättä.
No, ehkä tuo nykyinen ilmestyskirjan virus sitten on se todellinen tappaja. :roll:

P.S. se on H5N1. :P *pilkun-kanssa-parittelija*
Ebola oo mihinkään karannu se on siellä edelleenkin pavianin persiissä, josta se siirtyy kafferin persiiseen ja sieltä se siirtyy valkosen miehen? persiiseen..
Selvä ravintoketju! Mitäs namustellaan!
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kid kirjoitti:
Mut jotenkin kun tunnen tän mun kaverin ja tiedän taustat niin musta tuntuu hassulta...
Ja nyt on ihan paska fiilis kun ajattelen niinkun ajattelen. Eli et kannattais ehkä odotella vielä hetki. Voi piru mun kanssa!!! Mä taidan vaan olla kateellinen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kid kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Mut jotenkin kun tunnen tän mun kaverin ja tiedän taustat niin musta tuntuu hassulta...
Ja nyt on ihan paska fiilis kun ajattelen niinkun ajattelen. Eli et kannattais ehkä odotella vielä hetki. Voi piru mun kanssa!!! Mä taidan vaan olla kateellinen.
Eikun pullat uunii sit jos ei toimikaa voi vielä kattoo uutta miestä tarkotukseen! 8)
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja slam »

jee lcd näyttö toimaa taas... ihme vaikeuksia?
slam

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja slam »

parturista uusi imago...

vittu. näytän mulatti-neekeri naiselta... vaikka partakin pitäisi olla apuna... kaippa naarasta yleensä kiinnostaa karstaisempi lookki... nyt liian sievä ja siisti tukka...

oli kiihottava nuori tyttönen lippaamassa. olisin nussinu!
Enthu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ärgh Kääk Kääk Kääk Pimpelipom ... kaikki menee vaihteeks päin vittua.
Tänään sai tietää ettei mua palkata Celectukseen,no ei siinä mitään soitin sitte Aikalomillekin ... ne haluu miettiä ainakin 2 vkoa palkkaako mua sinne mutta kuulemma tilanne sielläkin muuttunut että niillä aloittanut uusi toimistoassari ... prkl ja nyt se tietty vie mun työpaikan... odottelen sieltä irtisanomisilmoitusta.Sitten 22.5 suoraan takas kortistoon ja vähemmän työttömyyspvärahaa ja työvoiman palvelukeskukseen jotta saavat jonnekkin mappi ö:hön mun Celectuksen työtodistukseni.Vois lähtee riuhtomaan salille,
turhautumia poikkee,helvata kun eläkkeellekkään pääse :roll:
1108

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enttu: HUS HAUTAAN SIITÄ! Siis ei vittu tilityksiäs, lopeta tämä paska.

Paska.
Enthu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:Enttu: HUS HAUTAAN SIITÄ! Siis ei vittu tilityksiäs, lopeta tämä paska.

Paska.
Ojentaa veitsen ... TAPA SÄ ITTES KU SULLA OO MUUTA TEKEMISTÄ KU VITTUILLA TOISTEN KUSTANNUKSELLA AIHEESTA KUIN AIHEESTA
Elukka

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Elukka »

"Dummkopf, Ich bin Dummkopf..." :hevikaraoke: :tiistai:
Eipä mulla muuta.
Jatkakaa. :sir:
1108

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:TAPA SÄ ITTES KU SULLA OO MUUTA TEKEMISTÄ KU VITTUILLA TOISTEN KUSTANNUKSELLA AIHEESTA KUIN AIHEESTA
Voi hellanlettas, ikää on jo 12v?

En tiedä kumpi herättää enemmän oksentamisentunnetta, kirjoituksesi vai tieto siitä että olet tosissasi niiden kanssa.

Vitun tyhmä, saamaton, ruma, runkku! Tajua että omalla tyhmyydellään säälipisteiden kalastelu on pohjanoteeraus.

Mutta kait sille kupillisen kahvia voi ottaa, kipases keittään.
Enthu

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:TAPA SÄ ITTES KU SULLA OO MUUTA TEKEMISTÄ KU VITTUILLA TOISTEN KUSTANNUKSELLA AIHEESTA KUIN AIHEESTA
Voi hellanlettas, ikää on jo 12v?

En tiedä kumpi herättää enemmän oksentamisentunnetta, kirjoituksesi vai tieto siitä että olet tosissasi niiden kanssa.

Vitun tyhmä, saamaton, ruma, runkku! Tajua että omalla tyhmyydellään säälipisteiden kalastelu on pohjanoteeraus.

Mutta kait sille kupillisen kahvia voi ottaa, kipases keittään.
Mä mitään keitä korkeintaan sulle arsenikilla maustettua
Pehmovanukas

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Ja päivä senkun paranee.

Niin hei, se eLämä ja aUriNko? Anyone?

Make 8) not :(
ninnithequeen

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Enttu: HUS HAUTAAN SIITÄ! Siis ei vittu tilityksiäs, lopeta tämä paska.

Paska.
Voisit poika muuten nyt jo lopettaa ton.
Ei oo kenenkään mielestä enää hauskaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jippijaajee, motherfuckers. Yhden päivän asiakaskäyntien uusi ennätys tuli tehtyä tänään, tosin tulee rikkoutumaan huomenna. Tiukasta aikataulusta johtuen tuli rikottua muutamaa pyhistä tieliikennelaista, ehkä jopa kaikkia.


Ja vielä kaiken kruunuksi jaksoin väsätä veroilmoituksenkin. Tästä hyvästä palkitsen itseni kymmenellä litralla jauhelihakeittoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Voisit poika muuten nyt jo lopettaa ton.
Ei oo kenenkään mielestä enää hauskaa.
Juokse sinäkin huora auton alle.

Omasta mielestäni tämä on ainakin aivan vitun hauskaa. Vittuako voin jos teitä on paiskattu paskalla huumorintajulla. Vitun mätäpaise, painu pusnussuttaan saunakuuppaas.
slam

Re: let me introduce a trostag

Viesti Kirjoittaja slam »

kaippa voisi ruokailla...
Vastaa Viestiin