Epätoivoiset miehet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

OOOOOOH!!!
Tulenlieska pääni yllä!
Ääni: "Heräjä! Sinulla on Sanan Armolahja!"

Tytöt, Jeesus rakastaa teitä kaikkia!!
tuulenpuiska

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

killkill kirjoitti:... Alkaa tuntua että mies nauttiikiin tilanteestaan ja ennenkaikkea siitä miten se antaa mahdollisuuden marmattaa ja syyttää koko maailmaa omasta tilastaan. Siispä ignoretan from now on.
Niin. Mikäs onkaan helpompaa kuin syyttää muita kuin itseään? Ja jos vika onkin itsessään niin lähteekö se sieltä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Simon on ihan kuin minä! Kaikkia keinoja olen käyttänyt! :D
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti: Juuri tuosta syystä itse aikanani kokeilin nettideittailua. Tulihan sielläkin välillä "paskaa käteen", mutta monta mukavaakin hetkeä tuli koettua.
Hmm. Minulla on niiltä ajoilta, kun vielä nettideittailin, vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia (okei, no yksi silleen ihan OK muttei mihinkään johtanut tapaus). Kai sekin on sitten taitolaji. :?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

*ruikuttaa*
Minä nettideittasin kymmentä. Kuin kylmiä työpaikkahaastatteluja. Yhden piNpan tosin nuolin ja melaa suussaan uitin. Raivostuttaa kun jotkut sanoo panevansa nettideittejäkin noinvain suitsait.
killkill

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Kai sekin on sitten taitolaji. :?
Luulisin että tuurilaji. "Taitoa" kai kysytään siinä vain eTutustumisvaiheessa.. notta osaa poimia täysin ei-sopivat ihmiset joukosta.
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:"Taitoa" kai kysytään siinä vain eTutustumisvaiheessa.. notta osaa poimia täysin ei-sopivat ihmiset joukosta.
Ahhhh. Minun ongelmani taisikin lähinnä olla tuo joukko, josta poimia. Tai sen puute. :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

e-herutustaitoni ovat ylimaalliset. Ihan eri tyyli deittipalstojen (Sinkut.net) naisille kuin Cityn pellevonkuu. Ongelma on se, että livenä huomaavat etten olekaan hauska ja rento ja sanavalmis ja flirttaileva, vaan kauhusta kankeana väärästä päästä. Öitsin monessa paikkaa, mutta eri patjalla.
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

AarneAnkka kirjoitti: Ahhhh. Minun ongelmani taisikin lähinnä olla tuo joukko, josta poimia. Tai sen puute. :)
Koetas tätä.

Meiliboksisi täyttyy kun teet pienen kakkakepposen. Tsekkaa muutama hyvä naisten laittama seuranhakuviesti. Valitse niistä parhaat kohdat, yhdistele ne, muokkaa miehen tarpeisin sopivaksi ja avot. Muista yhdistellä hellyys, herkkyys ja maanläheisyys viestiin. Lopeta viesti vielä johonkin siirappiseen: "tahtoisin nähdä hymyilevät silmäsi aamulla ensimmäisenä kun herään" -lässytykseen.
Herutuksia tulee solkenaan ja valitset vaan mielenkiintoisimmat päältä.
Naiset todellakin uskovat moista paskaa ja useimmat kommentit olivat tyyliin: "viestisi oli niin omanlaiseni" jne jne..

Testasin tuon vuosi sitten takaperin ja kahden päivän päästä piti ottaa ilmo pois, kun boksissa oli viestejä solkenaan.
Itse herutuksiin en sitten hirveästi jaksanut vastata, edeittailu kun on minusta äärimmäisen kylmää, standardeja ja täsmäammuntaa.
killkill

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Ahhhh. Minun ongelmani taisikin lähinnä olla tuo joukko, josta poimia. Tai sen puute. :)
Äläs ny Aarne. Mitä muistelen joskus kuviasi nähneeni, niin niissä vaikutit ihan hauskannäköiseltä kaverilta. Tänne kirjoittamiesi tekstien perusteella erittäin fiksultakin... eli peruslähtökohdat pitäisi olla kunnossa. Eivät kaikki daamit halua miestensä olevan mitään metroseksuaali-alfauroita.

Pidä kroppa kunnossa, mieli virkeänä.. äläkä luovuta. Ihan varmasti sinunkin kohdallesi osuu joku mukava flikka. Latteuksia, tiedän... mutta uskoakseni tosia :)
SingleMalt kirjoitti:Koetas tätä....
Hatunnosto. Erittäin Pelimiestä :P
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Pidä kroppa kunnossa, mieli virkeänä.. äläkä luovuta.
Kiitän kannustuksesta. :) Puhuin tosin menneistä, niistä ajoista silloin joskus kun nettideittailin (tai yritin). Kattoo ny jos tota tarvii enää yrittää... :ohyeah:

Mittatilauskorvatulpatkin ovat tilauksessa, joten kohta klubeillakaan ei ole enää niin tuskallista olla. Aika tärkeä tekijä siellä nimittäin oli musiikin volyymi, joka sai minut luimistelemaan ahdistuneena nurkassa....
safi

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja safi »

Turbohaltija kirjoitti: suomalaiset naiset ovat tunnetusti kovia tyrmäämään miesten lähestymisyrityksiä.
Tätä en menisi allekirjoittamaan. Mistä ihmeestä te miehet aina onnistutte löytämään ne huonosti käyttäytyvät pimatsut? Minä en ymmärrä.
Raflassa vietetyn illan parasta antia on tavata uusia tyyppejä ja jauhaa näiden kanssa paskaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.

Pimpsan kuvat silmissä naisia kuitenkaan kannata lähestyä tai liian juovuksissa. Homma ei nimittäin silloin etene haluttuun suuntaan.
Rennolla jutustelulla pääsee paaaljon pidemmälle. Niinhän joku miehistä jo totesikin ja ovat täysin oikeassa.
Ne fiksuimmat ja tutustumisen arvoiset eukot, kun harvemmin tuijottavat ainoastaan ulkonäköä.
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

safi kirjoitti: Mistä ihmeestä te miehet aina onnistutte löytämään ne huonosti käyttäytyvät pimatsut? Minä en ymmärrä.
He, joita lähestytään eniten, tietävät olevansa haluttuja ja myös tekevät eniten tyrmäyksiä koska kalliimpaakin makkaraa läiskähtää varmasti tiskiin.

Taitavat sekä miehet että naiset tavoitella vähän turhan korkealle välillä...?
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: suomalaiset naiset ovat tunnetusti kovia tyrmäämään miesten lähestymisyrityksiä.
Tätä en menisi allekirjoittamaan.
Kyllä tuo hyvin pitkälti totta on. Pakitus perustuu siihen, että suurimmaksi osaksi naiset kuvittelevat jutusteluyrityksen yhdenyön pillun vonkausyrityksesi. Valitettavaa, mutta totta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti:Pakitus perustuu siihen, että suurimmaksi osaksi naiset kuvittelevat jutusteluyrityksen yhdenyön pillun vonkausyrityksesi. Valitettavaa, mutta totta.
Miksiköhän näin..
SingleMalt kirjoitti:Sillonhan vasta asiat on miehellä huonolla mallilla, jos ei majava enää kiinnosta.

Aina kannattaa pyytää, sillä koskaan ei tiedä, jos vaikka sais.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SingleMalt kirjoitti:Kyllä tuo hyvin pitkälti totta on. Pakitus perustuu siihen, että suurimmaksi osaksi naiset kuvittelevat jutusteluyrityksen yhdenyön pillun vonkausyrityksesi. Valitettavaa, mutta totta.
En usko että näillä neideillä on mitään yhden yön pillunvonkauksia vastaan... kunhan vonkhaaja vain miellyttää tarpeeksi.
Edith

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti: En usko että näillä neideillä on mitään yhden yön pillunvonkauksia vastaan... kunhan vonkhaaja vain miellyttää tarpeeksi.
Sama kuin miehillä.

Ja sitä paitsi soisin todellakin miesten painavan kaaliinsa, etteivät ne naisten viehättävimmät 10 prosenttia millään edes ehtisi paneskella joka miehen kanssa. Eivät millään. Lisäksi olen myös sitä mieltä, että edellinen kirjoitukseni tähän ketjuun sivulla kaksi on todellakin hillittömän nerokas.
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

AarneAnkka kirjoitti: En usko että näillä neideillä on mitään yhden yön pillunvonkauksia vastaan... kunhan vonkhaaja vain miellyttää tarpeeksi.
Tämähän se probleeman ydin onkin. Kapakasta haetaan enimmäkseen yhdenyön panoa. Normaalin seurustelusuhteen löytäminen kapakasta ilman suuria kompromisseja, on täydellinen lottovoitto.

Itse en ainakaan kuvittelekaan kapakasta tulevaa Rouva SM:ää löytämään. Kyllä ne vaimoainekset omaavat neitokaiset löydetään ihan muualta. Valitettavasti en ole vain keksinyt mistä.. No, etsivä löytää.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen jo kertonut, mutta:
Kerran valomerkin jälkeen tarjouduin ostamaan röökin lähimmältä tupakoivalta (tyhmä tapa), joka vain sattui olemaan nainen. Tämä kivahti: "Onpas miehekästä! Minä olen varattu!"

Ja oikeasti en naista katsonutkaan vaan röökiä!
Siitä voi päätellä miten naiset suhtautuu mihin puhutteluun hyvänsä.
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:Miksiköhän näin..
SingleMalt kirjoitti:Aina kannattaa pyytää, sillä koskaan ei tiedä, jos vaikka sais.
Anna taas onnistui löytämään ketjusta sen eniten kieli poskessa kirjoitetun aivopierun. Sä et taida ikinä oppia, vai fanitaksa vaan mua noin lujaa.?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti: Anna taas onnistui löytämään ketjusta sen eniten kieli poskessa kirjoitetun aivopierun. Sä et taida ikinä oppia, vai fanitaksa vaan mua noin lujaa.?
Pakkohan noin fiksua miestä on fanittaa.

En opi mitä? Sitä että sulla on tapana paikkailla sanomisiasi milloin huumorina, milloin provoamisena.. ja samaan aikaan olet täysin sokea muiden kirjoitusten sävyeroille.

Vikahan on aina naisissa. Aina.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:etteivät ne naisten viehättävimmät 10 prosenttia millään edes ehtisi paneskella joka miehen kanssa. Eivät millään.
Hassua kyllä, jotenkin ne uroksista urheimmat 5% kuitenkin ehtivät. Siis paneskella joka naisen kanssa. Minkä takia neidit niin ynseästi perusvonkhaajiin suhtautuvatkin, kun tietävät että Mister Rakettisankari karauttaa kuitenkin kohta paikalle.

Okei, no toi oli sarkasmia. :)
Kyllä ne vaimoainekset omaavat neitokaiset löydetään ihan muualta. Valitettavasti en ole vain keksinyt mistä.. No, etsivä löytää.
Netistä? Bileistä?

Toisaalta. Onko se aina varma että se yhden illan pipari ei olisi myös vaimoainesta?
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:Vikahan on aina naisissa. Aina.
Ei aina. Mutta nyt kun tekemisen puutteessasi lähdit hakemaan palstalta kirjoituksiani, löysit sen, mikä on kaikkein selvimmin kieli poskessa kirjoitettu ja tartut siihen kiinni. Hyvä ann. Niin siitä pitää.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Ann »

SingleMalt kirjoitti:Mutta nyt kun tekemisen puutteessasi lähdit hakemaan palstalta kirjoituksiani, löysit sen, mikä on kaikkein selvimmin kieli poskessa kirjoitettu ja tartut siihen kiinni.
Ehkä mullakin oli kieli poskessa, tai nenässä? Tai jos se olikin se aika kuukaudesta? Tai ehkä ne on ne puuttuvat neliöt mun kodissa, tai stadilaiset sukujuuret.. Ei, kyllä se on vaan se mun suuri ihailu sun nettipersoonaa kohtaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

AarneAnkka kirjoitti: Toisaalta. Onko se aina varma että se yhden illan pipari ei olisi myös vaimoainesta?
Ei tokikaan, monellehan tuo on onnistunut.
Taidan ottaa aikaisemmin välttämäni tavan käyttöön. Alan heruttamaan varattuja naisia, ne kun kaveripiirissäni ovat osoittautuneet loistaviksi löydöiksi.
Vastaa Viestiin