Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Teho yhtä puolinainen kuin apteekkitavaralla, muttei väsyttänyt.
Mulle tunkivat puoliväkisin jotain nokkos-pii-kalkki -tabuja. Ei niistä mitään haittaa ainakaan ollut, mutten kyllä hyödystäkään tiedä.
Melnais kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Saisivat suomessa myydä reseptiä vastaan vaan Efedriiniä niin loppus allergiat ja väsymykset:P
Kyllä sitä myydäänkin, ainakin pari vuotta sitten vielä, indikaationa muistan alhaisen verenpaineen.
Vielä 1960-luvulla spiidiä määrättiin niinkuin buranaa. Kotirouvat imuroivat yölläkin kun oli niin paljon vauhtia päällä. Sehän koitui koko perheen onneksi, kun on kaapissa näitä "mother's little helpereitä"

Eikä spiidi voi olla vaarallista. Katsokaa vaikka Lemmyä. Ukko porskuttaa vieläkin, vaikka on jo 60-vuotias - ja varsin terveen näköinen verrattuna esim Keef Richardsiin, joka veti enimmäkseen opiaatteja ja ganjaa - siirtyen tosin vanhoilla päivillään venäläiseen vodkaan :mrgreen:
millivanilli

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Wwiikooonloppvuuuuu :P

Nyt nopsaa kauppojen kautta kotio.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

millivanilli kirjoitti:Wwiikooonloppvuuuuu :P

Nyt nopsaa kauppojen kautta kotio.
Nytkö jo? Kellohan on tuskin kolmeakaan!
Feiz

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Melnais kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Saisivat suomessa myydä reseptiä vastaan vaan Efedriiniä niin loppus allergiat ja väsymykset:P
Kyllä sitä myydäänkin, ainakin pari vuotta sitten vielä, indikaationa muistan alhaisen verenpaineen.

No en tiedä keille sitä määrätään, mutta normi allergiapotilaille määrätään vain noita zyrteccejä jne jotka käyvät samalla unilääkkeistä. Itse en vain voi sellasia syödä jos aion säilyttää edes jonkinasteisen vireystason. Broidikin oli kuin nukkuneen rukous kun kävin viimeks moikkaamas kun se vetää noita. Olen muutamaakin erimerkkiä aikojen kuluessa kokeillut mutt vaikutus aina sama.
Sinkkumatti

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

millivanilli kirjoitti:Nyt nopsaa kauppojen kautta kotio.
Tehtävä pehtävä. Mikä sana yllä olevassa lainauksessa ei sovi joukkoon?
swirl

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Grrrraaaauhhhhh. Vituttaa. Ilmoittivat tulevista palkankorotuksista. Oli kyllä niin haista paiska -korotukset, että koko henkilökunta on aivan raivona :maanantai:
Feiz

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti: Eikä spiidi voi olla vaarallista. Katsokaa vaikka Lemmyä. Ukko porskuttaa vieläkin, vaikka on jo 60-vuotias - ja varsin terveen näköinen verrattuna esim Keef Richardsiin, joka veti enimmäkseen opiaatteja ja ganjaa - siirtyen tosin vanhoilla päivillään venäläiseen vodkaan :mrgreen:
Mind games: Lemmy vetää spiidii, lemmy on kingi, mä alan vetää spiidii, mäkin oon sit kingi.

TIlaus vetämään.
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tyyyyyylsäääääh. :|
Loppuis jo tyäpäivä ja pääsis kotiin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sinkkumatti kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Nyt nopsaa kauppojen kautta kotio.
Tehtävä pehtävä. Mikä sana yllä olevassa lainauksessa ei sovi joukkoon?
Kotiin? Pitäisi tulla sun luo?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihmeen hyvä fiilis moisen singahtelupäivän jälkeen. Itseasiassa niin hyvä, että taidan pitää alkoholittoman viikonlopun ettei krapula/morkkis/panetus pääse pilaamaan sitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sinkkumatti kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Nyt nopsaa kauppojen kautta kotio.
Tehtävä pehtävä. Mikä sana yllä olevassa lainauksessa ei sovi joukkoon?
kotio :arrow: baariin!:beer:
Sinkkumatti

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:Kotiin? Pitäisi tulla sun luo?

Noups. Milli on yhden miehen nainen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Feiz kirjoitti: Itse en vain voi sellasia syödä jos aion säilyttää edes jonkinasteisen vireystason.
Surkuhan se on jos on lähes pakko allergiaoireiden vuoksi lääkitä itseään ja veto loppuu samointein. Varmana itsekin kärsisin ennemmin sairauden kuin lääkityksen oireista. Uskoisin silti ettei lääkäri tyrkytä efedriinireseptiä kehonrakentajan näköiselle jampalle, jostain syystä voi olla kummia ennakko-oletuksia.

Mistä muistuu mieleen edellisen duunin erikoislääkäri joka vieraili myöhään venyneiden vuorojensa aikana neljästi illassa lääkekaapilla kiskomassa yskänlääkettä nenän tukkoisuuteen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Feiz kirjoitti:
killkill kirjoitti: Eikä spiidi voi olla vaarallista. Katsokaa vaikka Lemmyä. Ukko porskuttaa vieläkin, vaikka on jo 60-vuotias - ja varsin terveen näköinen verrattuna esim Keef Richardsiin, joka veti enimmäkseen opiaatteja ja ganjaa - siirtyen tosin vanhoilla päivillään venäläiseen vodkaan :mrgreen:
Mind games: Lemmy vetää spiidii, lemmy on kingi, mä alan vetää spiidii, mäkin oon sit kingi.

TIlaus vetämään.
Jotenkin ajatus sopii avtariin,kun aatu tunnetusti oli amfetamiinin suuri ystävä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ai niin. Jotta en vaikuttaisi liian positiiviselta täytyy kitistä uusista suuhun asennetuista kuminauhavirityksistä. Syömisen ja puhumisen voi taas hetkeksi unohtaa ja eiköhän se helvetillinen särky kohta ala taas. Tosin se muistuttaa siitä että hampit liikkuu vauhdilla ja ollaan puol vuotta aikataulusta edellä :cheer:

Perkele, mä lipsuin taas sinne positiivisuuden puolelle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mulli75

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Feiz kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Saisivat suomessa myydä reseptiä vastaan vaan Efedriiniä niin loppus allergiat ja väsymykset:P
Kyllä sitä myydäänkin, ainakin pari vuotta sitten vielä, indikaationa muistan alhaisen verenpaineen.

No en tiedä keille sitä määrätään, mutta normi allergiapotilaille määrätään vain noita zyrteccejä jne jotka käyvät samalla unilääkkeistä.
Kokeile Heinixiä, ei väsytä niin paljon.

Onkohan tässä merkissä sitten haittapuolena että nenä on kuiva kuin Saharan autiomaa.
Aito_Johanna

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Koulumme atk-luokkaan on ilmestynyt hienot pingviini-hiirimatot. Tuollainen pitäisi olla jokaisen kityilijän kityilyvälineenä.
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Haemaeraemies kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Mind games: Lemmy vetää spiidii, lemmy on kingi, mä alan vetää spiidii, mäkin oon sit kingi.

TIlaus vetämään.
Jotenkin ajatus sopii avtariin,kun aatu tunnetusti oli amfetamiinin suuri ystävä.
Juu, "pervitiiniä" (amfetamiinijohdannainen) jaeltiin vissiinkin saksalaisille joukoille, varsinkin lentäjille, aika avokätisesti.
[edit]
Tämä kyllä kuulosti hieman huolestuttavalta:
Wikipedia kirjoitti:Poikkeustilan aikana Suomen Puolustusvoimat ottavat dekstroamfetamiinin (lääkenimellä Stimulin) käyttöön.
:shock:
[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 12.05.2006 15:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:Mind games: Lemmy vetää spiidii, lemmy on kingi, mä alan vetää spiidii, mäkin oon sit kingi.
Mutta kuinkas kävi Aatulta ja Feiziltä rokkenroll? Sitäpaitsi Aatu oli kasvissyöjä, Lemmy ei. Siispä tästä pääteltävissä: jos alat spiidifriikiksi, muista valkuaispitoinen dieetti :speedfreek-hymiö tähän:
Elukka kirjoitti:pervitiiniä
Kaukopartiomiesten karkkia. Luin jostain, että jalkaväenkenraali Erhnroth-vainaa oli jatkosodan "vetäytymisvaiheen" aikana komentopaikalla yötä päivää silmät teevadin kokoisina..

Jotenkin pidän aika luonnollisena tuota, että sotilaille syötetään sotatilanteessa vähän "vauhtia". Kyseessä kuitenkin aika poikkeukselliset olot, jossa oma henkiinjääminen voi olla valppaustason säilymisestä kiinni.
Viimeksi muokannut killkill, 12.05.2006 15:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Feiz

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:muista valkuaispitoinen dieetti
Onnistuu 8)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

killkill kirjoitti:
Eikä spiidi voi olla vaarallista. Katsokaa vaikka Lemmyä. Ukko porskuttaa vieläkin, vaikka on jo 60-vuotias - ja varsin terveen näköinen verrattuna esim Keef Richardsiin, joka veti enimmäkseen opiaatteja ja ganjaa - siirtyen tosin vanhoilla päivillään venäläiseen vodkaan :mrgreen:
Hmm. Sen Lemmy-kirjan mukaan äijällä on niin älytön kestokyky piriin..ettei sitä ees voi mitata millään tavallisen pulliaisen toleranssimittarilla. (Siis miten tää on nyt taas niin vaikee selitää, vaik ite ymmärränkin mitä tarkotan?) Siis jopa "yliluonnollinen". Siis et ns.normaali ihminen ois jo moneen kertaan kuollu, jos vetäis noin paljon piriä..ja että niin pitäis Lemmynkin olla, mut se on jotenki ihan ihmeen kaupalla selvinny kaikista tosi rankoistakin tilanteista.
Mötorheadissa oli muutenki aika tarkka jako siitä, ketkä oli piripäitä ja ketkä veti happoja. Lemmy kuulu vähemmistöön.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

sipsi kirjoitti:Lemmy kuulu vähemmistöön.
Totta hoastat. Samassa Janis Garzan toimittamassa muistelossahan kerrotaan, kuin Lemsteri suunnitteli jossain vaiheessa verenvaihtoa ala Keef Richards. Meni klinikalle, esitti asiansa. Otettiin verikoe jonka jälkeen oli tarkoitus aloittaa. Lekuri tulee kohta takaisin:
- Tehtiin myrkkyseula tälle teidän verinäytteelle. Nyt on kuulkaas niin, että jos annamme teille puhdasta verta, te kuolette.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti: Vielä 1960-luvulla spiidiä määrättiin niinkuin buranaa. Kotirouvat imuroivat yölläkin kun oli niin paljon vauhtia päällä. Sehän koitui koko perheen onneksi, kun on kaapissa näitä "mother's little helpereitä"
Nyt jokaisella kotirouvalla pitää olla oma ADHD-lapsi, jolle sitä spiidiä määrätään ja jonka spiidiä äiti voi vähän lainata. (Fakta opittu laatusarjasta Desperate Housewifes).
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Nyt jokaisella kotirouvalla pitää olla oma ADHD-lapsi, jolle sitä spiidiä määrätään ja jonka spiidiä äiti voi vähän lainata
"Levoton lapsi - mikä ihana tekosyy"
Aika hassua muuten, että ylivilkkauteen määrätään spiidiä mutta uneliaisuuteen ei Valiumia?
Kid

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Uittu mä oon näppärä näiden koneiden kaa. Osasin asentaa powerpointin *ylpistelee*

Kitutunti alkaa ja porkkanat on loppu. Mitä mä nyt jäystän???!!1

Laitoin misterille viestiä, että nostaa mulle lisää rahaa et mä pääsen huomenna kirppikselle tuhlaamaan.
Mun rahat on mun rahoja ja sen rahat yhteisiä. Eiks se näin mee :P
Vastaa Viestiin