Cityn kansikuvamälli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Cityssä on nyt kansikuvamällikilpailu. Käykää äänestämässä Herra Manalaa.

http://www.city.fi/yhteisot/kansikuvamalli/users.php

Tai oikeastaan ihan sama. Eiköhän Laila Snellman poimi minut sieltä joka tapauksessa top kymppiin.
AarneAnkka

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jumankekkula kuinka monta noita on. :shock: *ei jaksa selata*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä haluaisin nähdä Cityn kannessa jonkun tavallisen näköisen naisen.
Kikkelis kokkelis.
tuubelo

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja tuubelo »

Viiksekkään?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluaisin, että tuo Manalan kuva voittaisi. Siellä on niin paljon ällöttäviä poseeraajia ja wannabe-malleja, että yököttää. Haluaisin ihan tavallisen tyypin Cityn kanteen ja kun se nyt näyttää siltä että voittaja on joku söpöliini pissis, jonka kuva ei eroa millään lailla aikaisemmista Cityn kansista, ääni menisi Manalalle. Mutta vittu en kyllä maksa siitä äänestämisestä! Rahastusautomaatti koko kilpailu.
slam

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja slam »

Äänestin herjalla Manalaa. :lol: Tuli viesti päkkiin, jossa kehoitettiin äänestämään useamminkin... halleluja. Kerta riittököön.
Lolita kirjoitti:voittaja on joku söpöliini pissis, jonka kuva ei eroa millään lailla aikaisemmista Cityn kansista,
plus joka saa rahakasta munaa muutenkin jo riittämiin... :lol:
Herra Manala

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kukahan tostakin ylikalliista äänestämisestä vetää massit himaan. :roll:
silsakenraali™

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Myykö Manalan kuva? Jos ei, niin vaikka se jostain syystä voittaisi, niin laittaisiko City sitä kanteensa?
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Saz »

silsakenraali™ kirjoitti:Myykö Manalan kuva? Jos ei, niin vaikka se jostain syystä voittaisi, niin laittaisiko City sitä kanteensa?
Myykö mitä? Mainostilaa?
silsakenraali™

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Saz kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Myykö Manalan kuva? Jos ei, niin vaikka se jostain syystä voittaisi, niin laittaisiko City sitä kanteensa?
Myykö mitä? Mainostilaa?
No sitä lehteä sille kohdeyleisölleen. Ottaako City riskin laittamalla kanteen jonkun muunlaisen kuvan kuin mitä siinä yleisesti on tupannut olla? Vittu, ei mua asia edes kiinnosta, kunhan tauotan työpäivääni.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Carlaken Carlake Girl -kisassa saa sentään äänestää ilmaiseksi. Käykääpäs äänestämässä nimimerkkiä Angel. - Siinä vasta enkeli.

Kuva
Viimeksi muokannut Hallusinaatio, 14.05.2006 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I want you to get excited about your life."
Herra Manala

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tuossa Cityn kisassa taitaa olla pointtina joku mallisopimus, ei mikään yksittäinen kuva, joka tulisi automaattisesti lehden kanteen.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Saz »

silsakenraali™ kirjoitti:
Saz kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Myykö Manalan kuva? Jos ei, niin vaikka se jostain syystä voittaisi, niin laittaisiko City sitä kanteensa?
Myykö mitä? Mainostilaa?
No sitä lehteä sille kohdeyleisölleen. Ottaako City riskin laittamalla kanteen jonkun muunlaisen kuvan kuin mitä siinä yleisesti on tupannut olla? Vittu, ei mua asia edes kiinnosta, kunhan tauotan työpäivääni.
No kun ilmaisjakelulehti on kyseessä niin en usko, että kukaan jättää ottamatta kansikuvamallin takia. City kuitenkin aika instituutio jo, ehkä niillä olisi varaa ottaa riski ja laittaa joku muokkaamaton tavis kanteen. Itse olisin sen kannalla. Äänestäisin Manalaa ellei olisi tollaista riistomaksua. :P

Ei kai kukaan pakota keskustelemaan aiheesta jos ei kiinnosta. :D
Itse sä kysymyksen esitit.
silsakenraali™

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Saz kirjoitti:Ei kai kukaan pakota keskustelemaan aiheesta jos ei kiinnosta. :D
Itse sä kysymyksen esitit.
Vetoan tässä asiassa palstamme nimeen, joka siis suorastaan yllyttää kitisemään, joten seuraavan kerran suoraan Aasille.
Mulli75

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:Mä haluaisin, että tuo Manalan kuva voittaisi. Siellä on niin paljon ällöttäviä poseeraajia ja wannabe-malleja.
Totta moniko pystyy siihen että laittaa itsestänsä semmoisen kuvan jossa on tukka silmillä tai muuten vaan sotkuisen näköisen. Suurin osa on tehdyn näköisiä. Ennemmin pisteet niille jotka vetää samaa linjaa kuin Manala.
slam

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:Kukahan tostakin ylikalliista äänestämisestä vetää massit himaan. :roll:
Testaavat varmaan ovatko söpönassujen kannattajaporukat vielä täysissä ruumiin ja sielun voimissaan suuremman maksun edessä. Kuvia arvostellaan ainakin kovin ahkerasti. :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pöh, kuka sen varmistaa, että City julistaa voittajaksi eniten ääniä saaneen eikä omaa toimitusta tai mallitoimistoa miellyttävää naamaa. Minä laitoin jo ääneni Manalalle.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja saira »

Manala sai täältä ja äänen. Olihan siellä kilpailijoilla vaikka millasta kuvaa, Manalan kuva niiden joukossa ihanan karu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos äänestäisin, ääneni menisi poca_n:lle. City manifestoituu just tähänotokseen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sudenhenki

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Ann kirjoitti:Jos äänestäisin, ääneni menisi poca_n:lle. City manifestoituu just tähänotokseen.
Kaamee harakka = City?
HellBell

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No kun mä en tykkää trendimenomoneylaitos-Citystä ja sitten ne äänestysrahat menisi sinne..


Man, mistä elokuvasta sun avatarisi on?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Man, mistä elokuvasta sun avatarisi on?
Evil Dead.
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Man, mistä elokuvasta sun avatarisi on?
Evil Dead.
Muutens, oliko Evil Dead se kauhuleffa jossa ryhmä nuoria menee jonnekin leirimökkiin ja sitten lukevat jotain Kuolleiden Kirjaa (tms) ja johan alkaa tapahtua? Sekoitan sen aina johonkin toiseen zombie-filmiin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Cityn kansikuvamälli

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin