Saunailta vol 3. La 2.9.

Info tulevista miiteistä

Saunailta vol 3

Tulen
15
38%
En tule
24
62%
 
Ääniä yhteensä: 39

ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:Siis näkeeks siellä ainakin Lolitan TOISEN tissin?
Joo, kaikki naispuoliset löylyissä :wink:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Siis näkeeks siellä ainakin Lolitan TOISEN tissin?
Joo, kaikki naispuoliset löylyissä :wink:
Jos mä tyännän kikkelin reisien väliin ja tulen mukaan löylyihin? Herkkä ja naisellinen yritän olla. Tunneälyä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ootko ninni keksinyt jo milloin tuo saunamiitti olisi? voisin sitten sopia itselleni ilta/yö/viikonloppuvapaan ja tulla saunostelemaan. mutta ilman jääpuikkoja persauksissa :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti: mutta ilman jääpuikkoja persauksissa :wink:
*reps*

Mutta juu, en tosiaan osaa vielä sanoa, kun ei ukkokaan tiedä vielä lomistaan oikeen mitään, ja tuo mein firma ny vetelöö viimosiaan....Eli ans kattoo vielä.
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja kuten arvelinkin, eihän tämä kesäkuussa onnistukaan. Ensi viikonloppuna on firman hautajaiset, joista en tod. voi olla pois. Sitten on Tapio-miitti, ja sitten juhannus. Sitten lähdemmekin landelle. Eli heinäkuun puoleen väliin menee, I am so sorry.
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sitten niitä nimiä, ketkä on tulossa. Siirrettiin heinäkuun puoleen väliin, ja 15.7. näyttäisi sopivan. Toivottavasti myös teille. Ja jos joku, joka ei ole meillä koskaan käynyt haluaa saapua, yksityisviestillä saa osoitteen ja puhelinnumeron. Vai onko täällä muka joku jolla ei mun numeroa ole :roll:
AarneAnkka

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Sitten niitä nimiä, ketkä on tulossa. Siirrettiin heinäkuun puoleen väliin, ja 15.7. näyttäisi sopivan. Toivottavasti myös teille.
Ai no, mä oon silloin Irlannissa. Oisimmä muuten tullu. :( 1.7. sopisi minulle.
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sitten niitä nimiä, ketkä on tulossa. Siirrettiin heinäkuun puoleen väliin, ja 15.7. näyttäisi sopivan. Toivottavasti myös teille.
Ai no, mä oon silloin Irlannissa. Oisimmä muuten tullu. :( 1.7. sopisi minulle.
Me ollaan muru sillon landella :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulle passaa toi 15.7. ja saavun paikalle, jos nyt ei mitään mullistavaa ilmaannu. Grillataanko siellä? Jos tuo omat grillattavat?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Mulle passaa toi 15.7. ja saavun paikalle, jos nyt ei mitään mullistavaa ilmaannu. Grillataanko siellä? Jos tuo omat grillattavat?
Joo, sähkögrilli on pihassa, ja hyväksi havaittu :)

Jotain patongintynkää meinasin laittaa, ja omat makkarat saa grillata. Tai vartaat jne.

Täytyy tosiaan toivoa että on hyvät kelit, vaikka tuossa patiolla katos onkin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mua houkuttaa tulla, mutta tuo 15.7 saattaa olla niin pitkällä, että mulla on tossa vaiheessa vaan järjetön kiire ja paineta ja paniikki. :(
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja brona »

15.7. kuulostaa hyvältä, jos mä vaikka pääsisin lomalle silloin, kuten tarkoitus olisi.
...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

brona kirjoitti:15.7. kuulostaa hyvältä.
Joo! Mullois tuolloin aamuvuoro töitä ja seuraava päivä vapaa, että vois olla rauhassa krapulassa. Ei sinänsä mahoton ajatus...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
brona kirjoitti:15.7. kuulostaa hyvältä.
Joo! Mullois tuolloin aamuvuoro töitä ja seuraava päivä vapaa, että vois olla rauhassa krapulassa. Ei sinänsä mahoton ajatus...
Nää perkeleet vaan suunnittelee Lintsin reissua samaiselle päivälle :?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
brona kirjoitti:15.7. kuulostaa hyvältä.
Joo! Mullois tuolloin aamuvuoro töitä ja seuraava päivä vapaa, että vois olla rauhassa krapulassa. Ei sinänsä mahoton ajatus...
Nää perkeleet vaan suunnittelee Lintsin reissua samaiselle päivälle :?
12.00 Linnanmäki, 18.00 Ninnilä. Kai ne samaan päivään mahtuu.
Tää kyllä suunnittelis mieluummin linnanmäen 1.7. 8)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:12.00 Linnanmäki, 18.00 Ninnilä. Kai ne samaan päivään mahtuu.
Huuh, mekin jaksettiin muksun kanssa Lintsillä yhteensä melkein kahdeksan tuntia. Tosin me aikuiset oltiin enemmän poikki kuin Nita :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ninnin saunailtaan olisi kovin mukava joskus päästä osalliseksi mutta toistaiseksi ei ole nuot sellaisille päiville sattuneet, että olisin ollut seutuvilla. Ehkä sit joku saunailta vol. 147? :)

Ja ylempään viitaten, kyllä mä ainakin saan ajan kulumaan aina noissa huvipuistoissa helposti aina avautumisesta sulkeutumishetkeen saakka, vasta pari vkoa sitten olin Särkänniemessä työreissulla ja muka se tuntui, että sielläkin aika loppui kesken vaikka olimma siellä 11:30-19.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Osuu työvuoron päälle muuten kyllä.
Dumari

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ehkä tulen, ehkä en :beer:
prosessi

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tällä kertaa me tullaan.
Elukka

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Tällä kertaa me tullaan.
:cheer:
Ketäs kaikkia tonne nyt oli jo tulossa?
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No niin tietty, nyt kun Elukkalastakin pääsisivät tulemaan, mie onneton joudun siirtämään. Lintsille voisin ehkä päivällä eksyä, mutta illalla ei meille voikaan tulla. Elokuussa on vielä kesä, eikö olekin? Sillon sitte!
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie päätän sen päivämäärän nyt, käy tai ei käy, voin mie yksinkin saunoa :D

Koska elokuussa on joka lauantai Kity-tapahtumaa, meillä lämpiää sauna 2.9. klo 16 alkaen. Toivotaan hyvää ilmaa, vaikka toki katoksen alla voi grillata. Ottakaa tai jättäkää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Mie päätän sen päivämäärän nyt, käy tai ei käy, voin mie yksinkin saunoa :D

Koska elokuussa on joka lauantai Kity-tapahtumaa, meillä lämpiää sauna 2.9. klo 16 alkaen. Toivotaan hyvää ilmaa, vaikka toki katoksen alla voi grillata. Ottakaa tai jättäkää.
Tokavika lomapäivä- eli pitää katsoa olenko maisemissa. Muuten tulla tupsahdan, tiedän kuitenkin osoitteen ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Tokavika lomapäivä- eli pitää katsoa olenko maisemissa. Muuten tulla tupsahdan, tiedän kuitenkin osoitteen ;)
Ja tällä kertaa sä perkeleen eukko sit tuut kans!

Ja saunot kans!!11
Vastaa Viestiin