Mahtava Maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Herttua kirjoitti:
Kk-palkkalaisen tietty,se huomattavasti paree ku joku tuntipalkka :)
Mutta silloin voin sanoa "Hei hei" mahdollisuudelle ottaa aina välillä parin viikon "omaa lomaa" ja vaihtaa vapaalle. Kk-palkalla on vaan se viikko talvella ja neljä kesällä... Ja niin saatanan kiinni koko ajan.

Ja tuntipalkalla voi parhaillaan tienata enemmän, jos innotuu ihan älyttömästi töitä tekemään. Toisaalta taas kk-palkalla on aina varmat tulot... Hmm.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Olipa piiiiiiiiiiitkä päivä! Nyt on jukoliste tilattu sohvat sekä liukuovet ja tingattu niin kauan ja niin alas hinnat, että voe yhen kerran sitä touhua! Loppuvaiheessa ei uskaltanu enää kattoo systerin naamaa, ku ois ruvennu naurattaan. Ja ylivilkas kersa vielä mukana. Saattaapi olla että tänä yönä tulee uni silimään helposti.
Huippua!
Olisko meillä tällä viikolla treffit? Saat kertoa KAIKEN.
Olis vaan, ehottomasti! Ihan millon vaan :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Olis vaan, ehottomasti! Ihan millon vaan :)
Ollaanpa huomenna yhdynnässä! eiku yhteydessä. Käyn aamulla töissä ja tallilla mut sit ei mitään pakollista. Ja ainiin. Mä oon huomenna ehkä liikkeellä miehen supersiistillä autolla. Oooh, se on niin upee sun pitää nähdä ja kokea se :P
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Olis vaan, ehottomasti! Ihan millon vaan :)
Ollaanpa huomenna yhdynnässä! eiku yhteydessä. Käyn aamulla töissä ja tallilla mut sit ei mitään pakollista. Ja ainiin. Mä oon huomenna ehkä liikkeellä miehen supersiistillä autolla. Oooh, se on niin upee sun pitää nähdä ja kokea se :P
Jeee, jooo!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Jeee, jooo!
Joo, käydään vähän kaahaamassa jossain. :twisted: Tulisitko sä sitten mun luo niin mä voisin samalla raivata noita kaappeja kun jutskataan? Kun ne pitäis saada hoidettua. Mulla saattais olla sipsejäkin jos mä en syö noita tänä iltana.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
killkill

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:Kuivis oli muuten yllättävän helppo nosteenhallinnan kannalta. Mä odotin isoa määrää ärräpäitä ja itkua, mutta homma hoitu ihan itsestään. Pyörähdyskin meni varsin näppärästi jo lopuksi
IMHO se vaikein juttu on pitää just oikea määrä kaasua puvussa, jotta trimmi pysyy.
Sinkkumatti kirjoitti:Kuivis muuten perkule vuotaa. Sukat olivat märät, eikä se ollut kusta
Hevarikos sulla oli? Niissä on kuulemma ollut saumaongelmia. Jos uutena ostit niin Ursukille vaan, niillä toimii takuukorjaukset kuulemma aika hyvin. Mulla meinaa kanssa tihkua vähän sukkiin, vaikka vasta pari kk sitten paikkailin lahkeiden saumoja..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Entisessä duunipaikassa on muutes kiva piipahella näin kerta kuussa luontosesti.
Olen kuulema yhä se kaikkist kaunein, nuorin, pirtein ja niin kivat vaatteet enkä ees viimenäkemältä lihonu... ja ikäväki ollu!
En mä sillon vakiyökkönä näin paljoo kehuja saanu, nyt st senki eestä.. : )
Mukavaa vaihtelua oman duunipaikan yleiselle tyytymättömyyelle ja teinien haistattelulle.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Jeee, jooo!
Joo, käydään vähän kaahaamassa jossain. :twisted: Tulisitko sä sitten mun luo niin mä voisin samalla raivata noita kaappeja kun jutskataan? Kun ne pitäis saada hoidettua. Mulla saattais olla sipsejäkin jos mä en syö noita tänä iltana.
Tulisin vaan!
RuNkkuTonttu

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Viime yönä kolmen aikaan tullut kännipuhelu herätti niin etten saanut sitten pariin tuntiin unta. Yöunet jäivä sitten lyhkäisiksi eikä työnteosta tullut oikein mitään. Puolen tunnin päikkärit venehtivät puoleentoista ja salittelu jäi väliin... Nyt jääkiekkoa ja punaviiniä. Sitten ehkä pienelle kävelylle.

Miten mulla onkaan jotenkin levoton olo? Ei malttaisi olla paikallaan, mutta ei oikein tiedä mitä haluisi tehdä. Ärsyttävää!!! Vaiko kevättä rinnassa?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Miten mulla onkaan jotenkin levoton olo?
Se on se pusutyttö?! :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RuNkkuTonttu

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mustaenkeli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Miten mulla onkaan jotenkin levoton olo?
Se on se pusutyttö?! :wink:
Niin kai... Mutta käyköhän siinä niin taas, kun Ankka pääsee nokkimaan simpukkaa, niin kiinnostuskin katoaa?!?
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ristus perkele. Alkaa tämä flunssa aiheuttaan omituisia oireita, harkitsen vakavissani ostavani Opelin.

Äkkiä jotain lääkettä...

Eikä tässä vielä kaikki, tajusin juuri että pakko saada uusi vahvistin uuteen autoon (jota ei ole vielä). No, SPL Dynamics:iä tilaukseen ja ohessa innostuin ostamaan kunnon kaapelit autoon. Nyt vituttaa ohjelmalähde ja hassuttelen ajatuksella Pioneerin AVH-P5700DVD DVD-soittimen ostolla.

Tämä touhu uhkaa lähteä lapasesta.

Kummasti zoomailen SPL Dynamics PRO-10D4 ämyreitä... ja DLS MS6 erillissarjaa...
Bliss

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:harkitsen vakavissani ostavani Opelin.
Hoitoon ja äkkiä!
Opel ei o kunniallinen tapa kuolla :roll:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

1108 kirjoitti:Ristus perkele. Alkaa tämä flunssa aiheuttaan omituisia oireita, harkitsen vakavissani ostavani Opelin.

Äkkiä jotain lääkettä...
RYHDISTÄYDY!!!

Älä nyt hyvä mies Opelia osta... Minulla on, ja sekin siksi, että se oli ilmainen ja punainen. Mikäli Opelisi eivät täytä näitä kriteerejä, suosittelen vakavasti jotain muuta autoa, tai sitten lääkitykseksi 9mm Buranaa, ohimon kautta nautittuna.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:RYHDISTÄYDY!!!
KÄSKYSTÄ!!!

*sulki nettikauppojen sivut*
bedlam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Töllössä näkyy joku saatanan romanttinen komedia, joten joudun katsomaan lätkäpelin nauhalta sen jälkeen. Voi vittu saatana ja vittu perkele.
Bliss

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Töllössä näkyy joku saatanan romanttinen komedia, joten joudun katsomaan lätkäpelin nauhalta sen jälkeen
Sun kaukosäädin ei toimi??
bedlam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Töllössä näkyy joku saatanan romanttinen komedia, joten joudun katsomaan lätkäpelin nauhalta sen jälkeen
Sun kaukosäädin ei toimi??
Kaukosäädin eksyi treenien aikana vihollisen käsiin. Kuulemma jääkiekko on vallannut jo koko kevään. Miten voi ihminen olla niin viallinen, ettei ymmärrä jääkiekon menevän kaiken muun yli?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Niin kai... Mutta käyköhän siinä niin taas, kun Ankka pääsee nokkimaan simpukkaa, niin kiinnostuskin katoaa?!?
Ankan kiinnostus?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Miten voi ihminen olla niin viallinen, ettei ymmärrä jääkiekon menevän kaiken muun yli?
Tietyissä ihmismalleissa tuo on valitettava tyyppivika, jota ei korjata edes takuuseen. Hienosäädöllä viasta saattaa saada siedettävämmän, mutta säädön onnistumisprosentti on varsin pieni.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kaikki nuq, pian minäkin. Narttunarttu, näytti taas närhenmunat muille koirapuistossa. Hyvä tyttö :wink: Perjantaina kohti hellsinkiä :p:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RuNkkuTonttu

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mustaenkeli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Niin kai... Mutta käyköhän siinä niin taas, kun Ankka pääsee nokkimaan simpukkaa, niin kiinnostuskin katoaa?!?
Ankan kiinnostus?
Ja/tai Runkun? Äh, en tiedä olisinko pitkästä kertaa ihastunut, jälleen kerran, ihmiseen, jonka kanssa suhteesta ei voisi tulla mitään... Vai johtuuko tämä vaan siitä, etteivät ne terälehdet auenneetkaan vaikka hyvin lähellä olin? Perhana! Onkos tämä tapaus niitä fiksuja likkoja, jotka tietävät miten miehen kiinnostuksen saa pidettyä yllä?

Äh, taidan matsin jälkeen lähteä Hietsuun tepastelemaan. Meren tuijoittelu on ennenkin auttanut tälläisiin mielenhäiriöihin...
Nighthawk

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kuuntelin äsekn antaumuksella Kanadan kansallislaulun. Jostain kumman syystä mulle tuli siitä mieleen Elviksen biisi Can't Help Falling in Love. Taidan seota nyt. Joo.
slam

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja slam »

These days from bongijovi piti ladata, mutta lataus on feilannut :P ... :lol:
Bliss

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Oliskohan duunit tältä päivältä tehty... Öit kansalaiset ja KÄYTTÄYTYKÄÄ!
Vastaa Viestiin