Mahtava Maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä muuten yritin etsiä Lolitan nuppia vimmatusti eilen: ensimmäinen kerta kun katsoin Baari-ohjelmaa pidempään kuin 10 sekuntia (eli lätkän tauoilla). Miten joku ohjelma voi olla turhaakin turhempi?

"Hei, tässä on kilpailu missä perustetaan baari"

"Ensi viikolla joku kilpailijoistamme pääsee sirkukseen pelleilemään!"

MITÄ VITTUA?! Eiks ne jo oo?
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja segma »

Krähh. Aamuja. Tälläkin suunnalla tuota saakelin lentsuviirusta, onkohan se levinnyt tältä palstalta? :E Herätys oli ekan kerran vähän vaille neljä, kun tuntui ettei yskimisestä tullut loppua niin että nukkua voisi. Vituttaa ja sekava olo.

Yhh.
ninnithequeen

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta Kitykansa.

Oloja oloja. Pääsis nyt jo himaan, perkele.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Hyvää huomenta.

Mikäs tässä herätessä, kun saikku jatkuu ja elämä kuitenkin hymyilee. Onpahan vaan mukava olo :gee:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta ja maanantaita!!

Olihan taas viikonloppu nettivierotuksessa... Mutta hyvin on selvitty. Viime yönä katkonaista unta junassa, ja vielä pari tuntia omassa sängyssä siihen päälle, nyt töihin. Pläääh.

Kai sitä jaksaa, kun on pakko. Peukaloon vaan sattuuu, trampoliinitapaturma. Pitäisiköhän suosiolla hakea sairaslomaa... Niin ja käsivarsikin on kipeä, selkeä tenniskyynärpää. Sunnuntaina pelasin ensi kerran tennistä tänä vuonna. Niin, ja toista kertaa elämässäni, heh.

Mutta ihanat maanantait teille kaikille! Illalla palajan. Lukemaan koko viikonlopun tuotokset... Urakkaa riittää siis.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Työterveys avaa klo 9. Klo 9:12 kaikki ajat tälle päivälle mennyttä. Ai jaa? Kärvistellään sitten.

Toinen hermonviejä: jos kerran tilataan pystybanneri, niin minä teen pystybannerin. Ottakaa nyt vittu selvää julkaisijalta, että "onhan se mainosvaikka varmasti pystybannerille?" Kuinka vaikeaa se voi olla? Tottakai minä ihan ilokseni teen koko paskan vaakaan eli kaikki alusta.
segma

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja segma »

No ei nyt ole todellista. Kävin mummolassa (tässä kotipaikan naapurissa) katsomassa vanhoja soffakalusteita omaan kämppään varastettaviksi, niin oli yllätys melkoisen suuri, kun ulko-oven avatessani vastaan tuli lunta vaakatasossa. Maa ihan valkeana nyt, loppui sade sentään. Vitun takatalvet.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jotenkin tuntuu että tehdään miehen kanssa välillä ylilyöntejä. nyt paloi käpy tähän taloyhtiöön lopullisesti ja enää ei jaksa katsoa ihme hiippareita. Mikä on ratkaisu? no me ollaan nyt sitten muuttamassa varuskunta-alueelle/kupeeseen. :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Durasel

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Iski maanantaivitutus, ei kiva. Jospa sen tappais ottamalla härkää sarvista ja tekis kaikki rästityöt pois, tiukkaa tekee mut sehän on vaan kivaa :D
Kid

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Päivää. Aamu alkoin mukavasti ja salilla huhkimisella. Taisin tehdä jotain väärin, koska nyt selkä kipee ja ihan jumissa. Yhen jälestä onneks pääsee lekurille. Tää istuminen tuottaa tuskanhien otsallla :x
Onneks täällä on hiljasta, jos vaikka joutuu saikulle..Ei tuu omantunnontuskia.

Rakas karvapalleronikin pääsee/joutuu tänään lekurille. Nyt selviää karvanlähdön syy sekä allergian/astman vakavuus..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Iski maanantaivitutus, ei kiva. Jospa sen tappais ottamalla härkää sarvista ja tekis kaikki rästityöt pois, tiukkaa tekee mut sehän on vaan kivaa :D
Mä laitoin sulle vähän "vehje"- postia ;) *nauraa kippurassa* Toivottavasti piristyt!
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Iski maanantaivitutus, ei kiva. Jospa sen tappais ottamalla härkää sarvista ja tekis kaikki rästityöt pois, tiukkaa tekee mut sehän on vaan kivaa :D
Mä laitoin sulle vähän "vehje"- postia ;) *nauraa kippurassa* Toivottavasti piristyt!
Oli wanha!!!1
Piristän itteäni sitten kun pääsen kotia, illalla sitten ansaittu jaeaekiekko ja olut!
1108

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tuleva ex-pomo vinettää että en saa pitää ensiviikkoa lomaa.
Haistakoon paskan.
Perkele, pitänyt päivääkään lomiani pois. Eikö se tarkoita että työsuhteen päättyessä voin pitää kertyneitä lomiani vittu pois jos minua huvittaa?

Saatana vittu perkele. *on vittuuntunut*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No voi pyhä jysäys. Nyt mä joudun johonkin liukuovi- ja sohvaostoksille yhtäkkiä :shock: Onneks sisko tulee taustatueksi. Sitä ennen pitää matkustaa linja-autolla parikyt kilsaa sinne systerille. Huh huh, ja mää ku olin kuvitellu ett elbaan ihan rauhassa kotona tän päivän hyvällä omallatunnolla. Noo, ehkä se tekee hyvää vaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KESÄLOMAA!!!! jee!
Nukuin viime yönä niin hyvin että en edes muista milloin viimeksi. Viikonloppuna olen taas kännissä innostunut olemaan kovin avoin ajatuksistani :oops: joo, ja ihan parantumaton flirttaaja minussa saa vaan lisäpontta alkoholista. No kukaan tuskin lienee saanut parantumatonta traumaa. Mies tosin piruilee minkä ehtii :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: liukuovi- ja sohvaostoksille yhtäkkiä. Noo, ehkä se tekee hyvää vaan.
Sinne vaan hyvää se tekee ;)
Meidän pitää nähä tällä viikolla, mä oon sillä sosiaalisella lomalla. Tänään ihan kokovapaa! Tuliko kaikille nyt selväksi että täällä vietetään kesälomaa? :cheer:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
tonttu

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Tuleva ex-pomo vinettää että en saa pitää ensiviikkoa lomaa.
Haistakoon paskan.
Perkele, pitänyt päivääkään lomiani pois. Eikö se tarkoita että työsuhteen päättyessä voin pitää kertyneitä lomiani vittu pois jos minua huvittaa?

Saatana vittu perkele. *on vittuuntunut*
Annappa sen kitupiikin numero niin soitan sille tulenkatkuisen puhelun, perkele.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Tuleva ex-pomo vinettää että en saa pitää ensiviikkoa lomaa.
Haistakoon paskan.
Perkele, pitänyt päivääkään lomiani pois. Eikö se tarkoita että työsuhteen päättyessä voin pitää kertyneitä lomiani vittu pois jos minua huvittaa?

Saatana vittu perkele. *on vittuuntunut*
Esimiehen luvalla, yleisesti TES:sseissä. Muista, että jos saat pitää lomia, mene ainakin viimeisenä päivänä töihin, muuten et saa "lomarahaa" (ent. lomaltapaluuraha) lopputiliisi.

Jos et saa lomaa, muista vaatia pitämättömät päivät rahana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mä muuten yritin etsiä Lolitan nuppia vimmatusti eilen: ensimmäinen kerta kun katsoin Baari-ohjelmaa pidempään kuin 10 sekuntia
Kierrä vaan veistä haavassa, **ttu! :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Durasel

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
AarneAnkka

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Durasel kirjoitti:TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
Tulha se takatalavi vihroi. Loppukesä on sit viilee ja vähälumine.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä muuten yritin etsiä Lolitan nuppia vimmatusti eilen: ensimmäinen kerta kun katsoin Baari-ohjelmaa pidempään kuin 10 sekuntia
Kierrä vaan veistä haavassa, **ttu! :evil:
Tiiätsä muuten mitä? Mulla (MULLA?!) on niin paljon ohjelmaa tälle viikolle, etten ehdi minään päivänä töiden jälkeen uimaan. Huomenna rehvit, keskiviikkona äidin luokse, torstaina :h: - päivä (onx siitä jo vuosi?), ja perjantaina lähden klo 11 jo matkaan.

Ens viikolla?
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:torstaina :h: - päivä
Onnea söpikset! En kuitenkaan muista onnitella oikeena päivänä.
Viimeksi muokannut Kid, 15.05.2006 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tämä päivä senkun paranee koko ajan, vaikka päässä on vähän sellainen olo, että siihen olisi joku kopauttanut pesismailalla. Valittelin perjantaina sitä säälittävän pientä palkankorotusta... muutama ihminen sai kuitenkin sen yhteydessä hyvän miehen/naisen lisän ja sain juuri tietää olevani yksi niistä harvoista :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mahtava Maanatai

Viesti Kirjoittaja Niba »

rontti26 kirjoitti:Hyvää huomenta.

Mikäs tässä herätessä, kun saikku jatkuu ja elämä kuitenkin hymyilee. Onpahan vaan mukava olo :gee:
Hommaa pari kaveria ja lähde risteilylle?
Kohta nimittäin käytettävissäolevien hyttipaikkojen määrä supistuu huotmattavasti..meil on nimittäin parit hytit täynnä ja seuraavat menee sitten eri piikkii..
Pyyhin Netikettiin..