Tyydytys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Miten saavutat tyydytyksen?
Geetzu

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kitisemällä. No yleensä riittää muiden kitinöiden seurailu. Useasti oon kitisemässä päälle mutta rupeaa hävettämään ja näppiksestä löytyy del.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Naimalla, panemalla, harrastamalla seksiä ja rakastelemalla...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Suvinen kirjoitti:Eli jos iskee nälkä niin eikun vaakamamboa kehiin?
No ainakin vasemmistopiireissä on perinteisesti ajateltu näin. Jo legendaarisella "Lautanen Guatemalan verta"-levyllä oli kappale nimeltä "Nälkä lähtee naidessa"
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Naimalla, panemalla, harrastamalla seksiä ja rakastelemalla...
Eli jos iskee nälkä niin eikun vaakamamboa kehiin?
Olikos tässä nyt sama ilmiö kuin siinä rottakokeessa? Eli jos on valittavana ruokanappi ja mielihyvänappi niin koe-eläimemme painelee pelkästään mielihyvänappia kunnes kuolee nälkään. :?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Suvinen kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Naimalla, panemalla, harrastamalla seksiä ja rakastelemalla...
Eli jos iskee nälkä niin eikun vaakamamboa kehiin?
Syödään piparia? :D

joo, mua panettaa...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Herra Manala

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pippelin työntäminen pimppiin niin syvälle, että naisen paljaat häpyhuulet painautuvat omaa paljaaksi ajeltua pippelinjuurta vasten, on melkoisen tyydyttävän tuntuista.
Turbohaltija

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jaa, ootte aika tylsiä. Minä saavutan tyydytyksen syömällä grillimakkaraa. Aah!!!111!
segma

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja segma »

Turbohaltija kirjoitti:Jaa, ootte aika tylsiä. Minä saavutan tyydytyksen syömällä grillimakkaraa. Aah!!!111!
Taidatkin oikeasti nauttia lihasta valmistettujen fallisten symbolien upottamisesta suuhusi.
Mulli75

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vastaan lainaten Maslowin tarvehierarkian viittä kohtaa jotka kukin tulkitkoon tavallaan.

1. Fysiologiset tarpeet (nälkä, jano, fyysiset tarpeet)
2. Turvallisuuden tarpeet (asunto jne.)
3. Yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet
4. Arvonannon tarpeet (sosiaalinen hyväksyntä)
5. Itsensä toteuttamisen tarpeet (“henkiset tarpeet)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En saa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen monityydyttynyt. Saan tyydytystä monista eri asioista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

segma kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Jaa, ootte aika tylsiä. Minä saavutan tyydytyksen syömällä grillimakkaraa. Aah!!!111!
Taidatkin oikeasti nauttia lihasta valmistettujen fallisten symbolien upottamisesta suuhusi.
Kyllä! Eikä koolla ole väliä: Kaikki uppoa nakista hoo koon blööhön - pääasia että tyydytys tulee!!
hermine

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja hermine »

Se on se viikkojen lukemisen jälkeen hyvin menneen tentin jälkeinen kevyenriemukas olotila. Joo, olen vähän hikari, ihan siitä ilosta että enää aikuisena siitä ei saa turpaansa.
Edith

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Kyllä! Eikä koolla ole väliä: Kaikki uppoa nakista hoo koon blööhön - pääasia että tyydytys tulee!!
Me niin tarvittais makkarangrillausmiitti jo ennen Tapion-päivää! Mä kun tahtoisin kans niin makkaraa. Kun Linnanmäeltäkään ei saanut ihan tavallista perusgrillimakkaraa. Mä tahdon makkaraa! Makkaraa! Makkaraa!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

urpiainen kirjoitti:"Nälkä lähtee naidessa"
Ainaski sperman proteiinipitoisuus täyttäis koko päivän tarpeen :wink:
Eikä sitä naidessa liiemmin nälkää tunne, sen jälkeen voi sit ehkä aatella muita tarpeita, kuten tupakointia, vessassa käyntiä, syömistä....
Tähän hätään ihan se toisen ihmisen läheisyys, ihokontakti ja pussailuki tuottais melkosta tyydytystä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
AarneAnkka

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Onnistuminen, asioiden saaminen aikaan tuo minulle tyydytystä. Ja joskus saan sairaan kutkuttelevan hyvänolon tunteen kun jotain tosi tarkoituksenmukaista ja käytännöllistä toteutuu ja tapahtuu.

Runkkaus tyrkkää hetkellisen mielihyväiNpulssin aivoaladoobiin mutta tyydytystä se ei tuo.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tällä hetkellä saisin valtavaa tyydytystä kiinteästä ravinnosta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Hmm... Mitenkäs se Rolling Stonesien vuosikymmenten takainen hittibiisi menikään..?

*laulaa*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä kovaääninen rokki, suuri määrä kaljaa ja tulinen kebab päälle tuo suuren tyydytyksen.
1108

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Kyllä kovaääninen hevi, suuri määrä kaljaa ja tulinen kebab päälle tuo suuren tyydytyksen.
Juurikin näin.
Nighthawk

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Uskomattoman hyvän tunteen saan, kun yritän antaa kaikkeni tietyssä ”luovassa” jutussa. Ja jos tapahtumaa seuraavat ihmiset pitävät, melkein rakastavat sitä juttua, niin paljon, että saavat siitä lähes transsimaisia kicksejä, on omakin oloni taivaallinen. Ps. En ole prostituoitu, enkä esiinny alasti. :D

Jos taas toisenlaista tyydytyksestä on kyse, niin saavutan sen vain ja ainoastaan sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan.

Noiden lisäksi on olemassa pari sellaista kappaletta, joita kuunnellessa ns. tyydytyn, varsinkin jos kurkusta on kulautettu pullollinen hyvää punaviiniä..
1108

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Korjaus edelliseen vastaukseen.

Olisin erittäin pitkälle tyydytetty jos:
-nenä ei vuotaisi
-kurkku ei olisi kipeä
-paikkoja ei särkisi
-kuumetta ei olisi
-huomenna ei pitäisi mennä töihin aamu kahdeksaan
-töissä ei pitäisi olla ilta kymmeneen
ElanorRaven

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

SUKLAASTA!

Joo, mulla on hirveä suklaahimo.
1108

Re: Tyydytys

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:SUKLAASTA!

Joo, mulla on hirveä suklaahimo.
Liian vähän seksiä.
Vastaa Viestiin