Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Yleinen lätinä jä kitinä

Olin viimeksi tötsyissä:

Tänään
0
Ei ääniä
Eilen
3
4%
Viikon sisällä
3
4%
Kuukauden sisällä
6
7%
1-6 kuukautta sitten
9
11%
6-24 kuukautta sitten
13
15%
2-5 vuotta sitten
5
6%
yli 5 vuotta sitten
9
11%
En ikinä, mutta joskus olisi kiva kokeilla
9
11%
En ikinä, enkä koskaan tule olemaankaan
27
32%
 
Ääniä yhteensä: 84

Kittys

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Haemaeraemies kirjoitti:
Kittys kirjoitti: [/i]Mä oon aina vahingonilonen, kun joku vetää overit ja kuolee niihin kuola poskella :D
Mä haluaisin kovasti nähdä että sun mies/lapsesi/ystävä/rakas tappaa itsensä viinaan,tai vielä mielummin vaikka heroiiniin monen vuoden kuluttavan addiktioputken jälkeen jonka aikana hän kerkeää tuhota sinun kaikki kauniit muistot tästä ihmisestä.

.Katotaan sitten kuka on vahingoniloinen ja kellä naurattaa
,ja kenen kuola valuu pitkin poskia.

Jos ihminen on noin empatia kyvytön niin varaan oikeuden rukoilla & toivoa kauheuksia sinulle ja läheisillesi.
Sisälukutaitosi on huono,tai sitten hysteerisyytesi sotkee näkökenttäsi ja ajatukset,koska tässä topikissa ollaan puhuttu kannabiksesta,ei "aineista" kuten neiti tiivistää.

Sulla on sama mielipide.Right.Mutta kai fiksuudessasi käsistät että kannabiksella ja heroiinilla ei ole MITÄÄN tekemistä keskenään?Aivan sama kuin veraisit Ginger beer:iä ja pirtua.


XXXX XXXX
Sä sen vartailun alotit ja tartuit vaan mun kommenttiin :twisted:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kittys kirjoitti: ... Saatanasta kaikki ruohot sun muut mömmöt..

.. kysymys sitten ruohosta tai haroiinistä tms.
Kyllä,kyseenalaistan sinun sisälukutaitosi,kun tässä keskustelussa puhutaan kannabiksesta,ei heroiinista,amfetamiinista,kokaiinista,pcp;sta, tai muista vastaavista venkuloista,vaan kannabiksesta,toiseksi yleisimmästä päihteestä maailmassa

Ja mitä sinä teet? Tulet suu vaahdossa huutamaan heroiinia ja kuolemaa,kun kuiteskin käymme keskustelua aivan täysin eri aiheesta.Kannabiksella on suhteellisen vaikea suoraan tappaa itsensä vaikka koittaisit.Ja ei,kannabiskuolema ei ole sitä että kompastut pilvessä portaissa ja taitat niskasi.

Syy miksi tartun sun juttuihin,on se että jauhat niin kauheaa paskaa ihan väärässä keskustelussa,kiskoen keskusteluun elementtejä joilla ei ole tasan mitään tekemistä aiheen kanssa.Jonkun on pakko laittaa kovaa kovaa vastaan koska muuten tuollaisten älyttömyyksien huutaminen ei koskaan lopu.Ja toiseksi jo edellämainitun ihmisten halventamisen takia.Oli nisti tai ei,sillä on aivan samat ihmisoikeudet kuin sinulla.

En vaadi kannabista valintalatoon mutta alkoon voisin sen laittaa,kuiteskin verotuloina aika roima lähde,kuten joskus ollaan laskettukin.Tulot olisivat aika iloiset,vaikka mukana laskettaisiin sen aiheuttamat terveyshaitat.Sen tekeminen ja jalostaminen kun ei maksa juuri mitään.Mutta se on ihan toinen tarina.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Kittys

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Haemaeraemies kirjoitti:
Kittys kirjoitti: ... Saatanasta kaikki ruohot sun muut mömmöt..

.. kysymys sitten ruohosta tai haroiinistä tms.
Kyllä,kyseenalaistan sinun sisälukutaitosi,kun tässä keskustelussa puhutaan kannabiksesta,ei heroiinista,amfetamiinista,kokaiinista,pcp;sta, tai muista vastaavista venkuloista,vaan kannabiksesta,toiseksi yleisimmästä päihteestä maailmassa

Ja mitä sinä teet? Tulet suu vaahdossa huutamaan heroiinia ja kuolemaa,kun kuiteskin käymme keskustelua aivan täysin eri aiheesta.Kannabiksella on suhteellisen vaikea suoraan tappaa itsensä vaikka koittaisit.Ja ei,kannabiskuolema ei ole sitä että kompastut pilvessä portaissa ja taitat niskasi.

Syy miksi tartun sun juttuihin,on se että jauhat niin kauheaa paskaa ihan väärässä keskustelussa,kiskoen keskusteluun elementtejä joilla ei ole tasan mitään tekemistä aiheen kanssa.Jonkun on pakko laittaa kovaa kovaa vastaan koska muuten tuollaisten älyttömyyksien huutaminen ei koskaan lopu.Ja toiseksi jo edellämainitun ihmisten halventamisen takia.Oli nisti tai ei,sillä on aivan samat ihmisoikeudet kuin sinulla.

En vaadi kannabista valintalatoon mutta alkoon voisin sen laittaa,kuiteskin verotuloina aika roima lähde,kuten joskus ollaan laskettukin.Tulot olisivat aika iloiset,vaikka mukana laskettaisiin sen aiheuttamat terveyshaitat.Sen tekeminen ja jalostaminen kun ei maksa juuri mitään.Mutta se on ihan toinen tarina.
No johan on. Lukisit säkin vaikka rivien välist, jos alkaa ahistaan mun teksti. Ignoraa, laita silmät kii. Ekassa mä en sanallakaan maininnu muuta aiheeseen liittyvää kuin "mömmö" ruohon lisäksi. Ja kappas, johan on sivun verran ollut siihen lopussa olevaan "heittoon" tarttujia. No, sain ainakin sun niskakarvat pystyyn, jos ei muuta.
Väliin on vaan kiva vähä provoo tai "korostaa", se saa joidenkin paineet nousemaan. Ja suurin osa muutenki on ihan täyttä paskaa, mitä tääl jauhetaan. Joten anti olla, sulla on mun mielipide ja mä tiedän sun.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Keikaus kirjoitti:Ei taida ottaa päähän, mutta mietin, kuinka monen huumeenkäyttäjän elämää aineet ovat parantaneet, siis muutenkin kuin sillä hetkellä kun annos on vedetty.
En mä Alkoonkaan kävele odottaen, että elämäni saisi jonkun dramaattisen käänteen parempaan päin. Se on sitten eXtraa, jos aineesta saa muutakin hyötyä kuin lyhytaikaisen nautinnon.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kittys kirjoitti:
1.No johan on. Lukisit säkin vaikka rivien välist, jos alkaa ahistaan mun teksti. Ignoraa, laita silmät kii.

2.Ekassa mä en sanallakaan maininnu muuta aiheeseen liittyvää kuin "mömmö" ruohon lisäksi. Ja kappas, johan on sivun verran ollut siihen lopussa olevaan "heittoon" tarttujia.

3.Väliin on vaan kiva vähä provoo tai "korostaa", se saa joidenkin paineet nousemaan. Ja suurin osa muutenki on ihan täyttä paskaa, mitä tääl jauhetaan.
1.Rivien välistä?!? MIksi mun pitäisi selvässä topikissa harrastaa jotain rivien välien lukemista?Etkö sinä voi pysyä aiheessa sen sijaan?Onko se niin vaikeaa?

Ignooraan jos siltä tuntuu mutt typeryyttä vastantaan taistelen ihan vaan taistelemisen ilosta ja sen leviämisen estämiseksi.Ps; mun niskakarvat nousi sun kommenttien silmittömän typeryyden takia,ei minkään muun.

2.Ja juuri tuo "mä vaan mainitsin mömmö".Sillä asialla on hyvä ihminen paljonkin väliä,kun kuitenkin olemme maassa missä huumauainevalistus on niputtanut KAIKKI aineet samaan kastiin ja se on tehny paljon pahaa.Ja sitten sinä juuri esimerkillisesti niputat tilanteen "kannabis ja muut mömmöt". Mitä muuta toi on jos ei aiheen niputtamista täysin epäoleelliseksi paketiksi.

Ja minkäköhän takia niin moni on tarttunut siihen sinun heittoosi? Se on vaan niin typerää tekstiä että sinulta tahdotaan selvennyksiä,mutta luonnollisesti ett ole niitä antamassa koskla provosit.Kuules,jos sulla ei ole aiheesta oikeasti mitään hajua,niin tee itsellesi ja meille palvelus sano vaikka vaan; En hiisaa enkä diggaa.

Ei mutta kun pitää huutaa mömmöä ja kuolemaa!

Tulee siinä samalla tehtyä itestään aivan totaalista urpoa väittäen ja huutaen totaalisen eri asiasta mistä oltiin puhumassa.

Taas tämä provoamiskortti.Voe hyvää päivää.Kun menee ensin laukomaan todellisia typeryyksiä ja sitten haetaan vastuuseen sanoistaan niin tulee tuo ikuinen vakio." HEi,mitä sä rehaat,mä vaan provoon!"

Teitä "hei,mä vaan provoon" ihmisiä on selvästi tällä palstalla,jotka ei uskalla ottaa vastuuta sanomisistaan.Kyllä suurin osa valittettavasti on paskaa mutta jotkut asia voi pitää asiallisena,ja jollet huomannut sitä jännää seikkaa,tämä ei ole paskanjauhanta topikissa.

Aika munatonta menoa jos minulta kysytään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
santtu

Re: Koska olet viimeksi polttanut kannabista?

Viesti Kirjoittaja santtu »

En ole ikinä polttanut, käyttänyt, nauttinut, juonut, syönyt, sivellyt kehooni, antanut ymmärtää, murtanut ystävien kesken enkä erityisesti "tilannut sitä, vaan se tuli minulle yllätyksenä".

Sen sijaan suositellaan Walter Benjaminin ätshish-päiväkirjoja 20 ja 30 -luvuilta osoitteessa
http://www.wbenjamin.org/translations.html .
Vastaa Viestiin