Asiat vai ihmiset?

Yleinen lätinä jä kitinä

Asiat vs. ihmiset

asiat
17
49%
ihmiset
18
51%
 
Ääniä yhteensä: 35

silsakenraali™

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Aito_Johanna kirjoitti:Omituinen kysymys. Riippuu tietysti asiasta ja ihmisestä.
Ite oot outo. Vastaa kysymykseen, äläkä esitä nokkelaa.
Bhven

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Asialinjalla. Ensyklopediat kiinnostaa enemmän kuin juorut.
segma

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja segma »

Olen varmaan vähän välimallin ihminen. "Asiat" kuitenkin noista kahdesta olisi se vaihtoehto minkä pallottaisin. Mielenkiintoisia ihmisiä on niin kovin vähän.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aito_Johanna kirjoitti:Omituinen kysymys. Riippuu tietysti asiasta ja ihmisestä.
Hitsi, pingviini ehti edelle.
Tiikeriankka

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minusta ihmisten asiat on mielenkiintoisia.
Aito_Johanna

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

silsakenraali™ kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Omituinen kysymys. Riippuu tietysti asiasta ja ihmisestä.
Ite oot outo. Vastaa kysymykseen, äläkä esitä nokkelaa.
No, jos vastakkain ovat asia, kun asia on vanhusten hoito, asuntojen hintakupla tai kierrätys (satunnaisia bongauksia Asiakeskusteluista), ja ihminen, kun ihminen on joku minulle täysin tuntematon jonninjoutava henkisesti hiirenharmaa nörtti, asia kiinnostaa enemmän. Jos vastakkain ovat asia, kun asia on Fortumin optiot, NATO-jäsenyys tai limuviinat (jälleen satunnaisbongauksia Asiakeskusteluista) ja ihminen, kun ihminen on joku minulle henk.koht. tärkeä, ihminen kiinnostaa enemmän. Tulitko tästä vastauksesta hullua hurskaammaksi?
silsakenraali™

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Jos ei asiaa ole koskaan miettinyt, voi kysymys ollakin aluksia outo, jopa tyhmä. Vieläpä, jos kokee olevansa välimallin ihminen. Ei tässä tarvitse esimerkkejä tai yksityiskohtia, kyse on omasta tulkinnasta millainen on.
Herra Manala

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustakikkeli kirjoitti:Minua jäi kiinnostamaan, miten todistat epäileville tuomaksille että olet rempannut kämppäsi itse etkä teettänyt sitä jollain toisella? Näkeekö sen työn laadusta?
Touché.
silsakenraali™

Re: Asiat vai ihmiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Herra Manala kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Minua jäi kiinnostamaan, miten todistat epäileville tuomaksille että olet rempannut kämppäsi itse etkä teettänyt sitä jollain toisella? Näkeekö sen työn laadusta?
Touché.
Kato, Possumunkkikin heräs päiväunilta. Joko muuten löysit sen hillosilmän? ...oho, sanoiks mää ton?

Niin, piti vielä sanomani ihan vinkkinä, että kaikissa munkeissa EI ole hillosilmää.
Vastaa Viestiin