Tyylimokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

PerttiMakimaa kirjoitti: :pics:
Rintoja on käsittääkseni paljon tarjolla Erotiikkapalstan Gattacakultti-keskustelussa.

Itse yritin sanoa sitä, että rintani ovat niin pienet, etten usko niiden herättävän mielenkiintoa miehissä missään tapauksessa. Olen lukenut netistä, että miehet pitävät vain isoista rinnoista.

Lisää tyylimokia; käytän marimekon tasaraitapaitoja.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Leila kirjoitti:Lisää tyylimokia; käytän marimekon tasaraitapaitoja.
:laatta:
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

Gwyneira kirjoitti:[:laatta:
Oon koittanu vähentää!!
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Leila kirjoitti:Oon koittanu vähentää!!
Kyllä se siitä!!11
Mulla on nytkin hiuksissa semmonen donitsipampula.
:oksu:
mustakikkeli

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Rumat ihmiset noin yleensäkin. Katsoitteko eilen sen 4D-dokumentin niistä nuorista joiden naamat ovat epämuodostuneet?
PerttiMakimaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:Rintoja on käsittääkseni paljon tarjolla Erotiikkapalstan Gattacakultti-keskustelussa.

Itse yritin sanoa sitä, että rintani ovat niin pienet, etten usko niiden herättävän mielenkiintoa miehissä missään tapauksessa. Olen lukenut netistä, että miehet pitävät vain isoista rinnoista.

Lisää tyylimokia; käytän marimekon tasaraitapaitoja.
En ehkä vakavissani kuvia kaivannut.

Meitä miehiä on kyllä joka lähtöön.

Ja sori Geetsu, tasaraitaa löytyy täältäkin.
Bliss

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustakikkeli kirjoitti:Rumat ihmiset noin yleensäkin. Katsoitteko eilen sen 4D-dokumentin niistä nuorista joiden naamat ovat epämuodostuneet?
Ei sairaus ole tyylimoka.
Tyhmyys on.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ja sori Geetsu, tasaraitaa löytyy täältäkin.
Huh... Oon aina miettinyt kuka sitä psssskaa ostaa kun ei juurikaan kadulla mua vastaan kävele... Mökkivaatteina varmaan pidätte, eikös? :]
PerttiMakimaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gwyneira kirjoitti:Huh... Oon aina miettinyt kuka sitä psssskaa ostaa kun ei juurikaan kadulla mua vastaan kävele... Mökkivaatteina varmaan pidätte, eikös? :]
Säästän sinut likaisilta yksityiskohdilta. :)
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Huh... Oon aina miettinyt kuka sitä psssskaa ostaa kun ei juurikaan kadulla mua vastaan kävele... Mökkivaatteina varmaan pidätte, eikös? :]
Säästän sinut likaisilta yksityiskohdilta. :)
:D On mullakin nappiverkkarit mökillä. Ihkut.
Leila

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Leila »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ja sori Geetsu, tasaraitaa löytyy täältäkin.
:D
Meillä on töissä eräs mies, sellainen älyttömän iso kalju korsto, joka myös käyttää tasaraitapaitoja ja jokapoikapaitoja. Pehmentää tosi paljon sellaisen ison miehen imagoa.
PerttiMakimaa

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gwyneira kirjoitti: :D On mullakin nappiverkkarit mökillä. Ihkut.
Minulla oli sellaiset aikoinaan, jossa sen (ihka-aidot adidakset toki) valkoisen kyljen tilalla oli neonvihreää. Jostain syystä minulla ei enää ole niitä... :)
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti: :D On mullakin nappiverkkarit mökillä. Ihkut.
Minulla oli sellaiset aikoinaan, jossa sen (ihka-aidot adidakset toki) valkoisen kyljen tilalla oli neonvihreää. Jostain syystä minulla ei enää ole niitä... :)
Minunpa onkin feikit!½!!!111 :arrow: 8)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Suvinen kirjoitti:En varmasti ala tänne listaamaan mitään tyylimokia, kun joku tulee hetikohta perään haukkumaan minut pinnalliseksi ja kyselemään mikä oikeus minulla on arvostella toisten pukeutumista tai muuta olemusta.
Justiinsa tuosta syystä koitin nähdä vikaa itsessäni jokaista muita arvioitua kertaa kohden. Silti uskon että joku täälläkin katkerana silittelee trikoitaan ja vannoo haukkuvansa minut miitin jälkeen lihavaksi ja rumaksi lehmäksi.

Tuo Blissin postaama pukeutumissivusto on paha. Sehän on loistavaa jos pukeutumisella ilmentää omaa persoonallisuuttaan ja/tai jotain mielenaatetta. Mutta jos pukeutumisen statement on vitsimäoontyylikäs!!1 kun tälleen ennakkoluulottomasti yhdistelen niin mennään päin helvettiä. Sitähän ei oikein tiedä ennenkuin toisen kanssa puhuu, paitsi ehkä rentous omassa olemisessa kertoo onko tyyli päälleliimattu vai viihtyykö siinä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Leila kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: :shock: Mahtoi kyseessä olla joku crossdresser-friikki. Ei kai kukaan mies stringejä käytä?
Niin minäkin luulin, mutta kyseessä oli ihan tavis keski-ikäinen perusmies. Ehkäpä sillä oli jotain terveydellisiä syitä käyttää stringejä.
Jaa, mulla on terveydellisiä syitä käyttää boxereita. Sisäreidet kun tuppaa hinkkaamaan yhteen ja tuloksena on saatananmoinen ihottuma. Jostain syystä mulla ei ole kuin boxereita :roll:
Kid

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bliss kirjoitti:Onko tässä tyyliä vai mokia? Jokainen päätelköön itse :wink:
Miksi ihmeessä ne on kuvannut vaan nuita "tyylikkäitä" tyyppejä? Ei tavallista maija meikäläistä tainnut näkyä yhessäkään kuvassa. Yhelläkin oli alushousut päällyshousujen päällä :shock:
Tai sit musta on vaan tullut vanha, enkä ymmärrä muodista mitään.
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onko tässä tyyliä vai mokia? Jokainen päätelköön itse :wink:
Miksi ihmeessä ne on kuvannut vaan nuita "tyylikkäitä" tyyppejä?
Jaa, ekat 30 kuvaa mitä katoin olivat 95% perseestä vaatetuksen osalta. Ei napanut. Ei kyllä mikään ihme, yläasteella kuljin vielä GN´R-paidassa, lenkkareissa ja verkkareissa... :oops:
Bliss

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onko tässä tyyliä vai mokia? Jokainen päätelköön itse :wink:
Miksi ihmeessä ne on kuvannut vaan nuita "tyylikkäitä" tyyppejä? Ei tavallista maija meikäläistä tainnut näkyä yhessäkään kuvassa. Yhelläkin oli alushousut päällyshousujen päällä :shock:
Tai sit musta on vaan tullut vanha, enkä ymmärrä muodista mitään.
Kuule, ollaan sit yhdessä vanhoja :D
Kid

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Durasel kirjoitti:
Kid kirjoitti: Miksi ihmeessä ne on kuvannut vaan nuita "tyylikkäitä" tyyppejä?
Jaa, ekat 30 kuvaa mitä katoin olivat 95% perseestä vaatetuksen osalta.
Siksipä juuri lainausmerkeissä. Mun mielestä noissa oli tyylikkyys kaukana. Mut hei, makunsa kaikilla.
Jos mä laitan huomenna nappiverkkarit jalkaan, iskän jussipaidan ja kirjavat polvisukat housun lahkeiden päälle, niin mä oon varmaan tosi in ja pop :P
sanctus

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tämä sivu on kyllä erittäin hytimestä. Vaikka ihmiset ehkä punastelisivatkin itseään näissä kuvissa vuosia myöhemmin, tuo useimmat noista kuvatuista hymyn huulille.

Antti (31) näyttää erehdyttävästi sielultani.

Vilahtihan siellä Vilunkikin.
Bliss kirjoitti: tässä
Noriyumi

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Marimekon raitapuseroista: jos on vaakaraitaa, sitä kandee käyttää jos on tosi hoikka. Jos on pyöreämpi, unohda Marimekko ja laita pystyraitoja. Meinaan aina pyörtyä kun pulskemmat tädit pistävät vaakaraitaa päälleen! Tekisi mieli huutaa PYSTYRAITAA, HYVÄT NAISET, PYSTYRAITAA!!! Omat mokat; mulla on tummansiniset sukat nyt jaloissa, ja kengät on mustat. Pyykkipäivä on edessä...

Kerran Ruotsin laivalla näin miehen jolla oli neonvihreä, -punainen ja -keltainen tuulipuku. Piti oikein katsoa että "mitä tolla on päällään?!". Ikävä kyllä en juurikaan peittänyt hämmästystäni koska mies häkeltyi kovasti kun tuijotin sitä ja sen asua. :lol:

Turbon ja Ninnin kanssa kun oltiin vetämässä kinkkisafkaa noin viikko sitten, takanamme pöydässä oli joku pitkätukkakundi, jonka persvako näkyi kun hän istui syömässä. Naureskelimme sitä aikamme, ja Ninni olisi mennyt sanomaan miehelle siitä, mutta he kun lähtivät (sillä oli seuralainen) meitä ennen. :?

Sit pitkätukista: jos sellaisista sattuu pitämään, jumaliste kun ne ei usein hoida hiuksiaan!! Jos ne ei leikkele ja hoida niitä, ne harottavat kamalasti eikä sellainen ole nättiä. Tiedän yhden ponnarimiehen jolla on upeat paksut ja tummat hiukset. Sit yläasteella oli blondi enkelikiharainen hevikundi. tytöt katsoivat kateellisina sen hiuksia. Sit tietty jotkut kaljuuntuvat kampaavat hiussuortuvia päälaelle :D

Lenina-airistot tässä: kerran oopperassa oli blondi mies jolla oli Juhakankkus-viikset, ja sukkina oli valkoiset tennissukat. Voi elämä...

Amisviikset ovat luku sinänsä. Sopivat ainoastaa David Beckhamin kaltaisille komistuksille.

En voisi sanoa itseni tosi tyylikkääksi, mutta pahat mokat voi välttää kun hieman katsoo mitä päälleen pistää.

***

Sokerina pohjalla: näin kerran reippaasti pulskemman tytön jolla oli:

- trikoot (ÄÄK!!)
- roikkuva T-paita (kasarimenoa)
- meikkaamaton naama (no saa niin tehdä mutta tuo korosti epäfreshimäisyyttä)
- saparot keskijakauksella (EI keskijakausta pään halki jos on pyöreät kasvot!). Taisivat olla rasvaiset hiukset
- silmälasit raskailla pokilla (AARGHH!!)
- saparot olivat solmittu HIUSDONITSEILLA (Carrie Bradshawn kauhistus. Tyttö ei VARMASTIKAAN ollut New Yorkista).

Tuo näkymä siis harrastepaikalta. Koulussa taasen on vastakohtia: Louis Vuittonia, Burberryä, huolellista meikkiä, treenattuja miesten ja naisten kroppia, huolitellut hiukset jne. Mielenkiintoista olla mukana kahdenlaisessa ympäristössä...
Viimeksi muokannut Noriyumi, 17.05.2006 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Noriyumi kirjoitti: Sokerina pohjalla: näin kerran reippaasti pulskemman tytön jolla oli:

- trikoot (ÄÄK!!)
- roikkuva T-paita (kasarimenoa)
- meikkaamaton naama (no saa niin tehdä mutta tuo korosti epäfreshimäisyyttä)
- saparot keskijakauksella (EI keskijakausta pään halki jos on pyöreät kasvot!). Taisivat olla rasvaiset hiukset
- silmälasit raskailla pokilla (AARGHH!!)
- saparot olivat solmittu HIUSDONITSEILLA (Carrie Bradshawn kauhistus. Tyttö ei VARMASTIKAAN ollut New Yorkista).

Tuo näkymä siis harrastepaikalta.
Ihan kuin olisit kuvaillut mut punttisalilla. Tai no, en mä ole reippaasti ylipainoinen, mutta em. kaltainen noin muuten :lol:
Jos on kysymyksessä joku liikuntaharrastepaikka, en edes ihmettele kyseistä tyyliä/tyylittömyyttä. Ei kai kukaan järkevä ihminen vedä itteään täyteen tällinkiin liikuntaharrastuksiin :roll:
En tosin tiedä mitä sie harrastelet
Noriyumi

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bliss kirjoitti: Ihan kuin olisit kuvaillut mut punttisalilla. Tai no, en mä ole reippaasti ylipainoinen, mutta em. kaltainen noin muuten :lol:
Jos on kysymyksessä joku liikuntaharrastepaikka, en edes ihmettele kyseistä tyyliä/tyylittömyyttä. Ei kai kukaan järkevä ihminen vedä itteään täyteen tällinkiin liikuntaharrastuksiin :roll:
En tosin tiedä mitä sie harrastelet
Harrastan klassisen musiikin soittoa. Harjoittelu ei vaadi jumppavaatteita eikä iltapukua vaan ihan tavallisia arkivaatteita, mutta huomasinpa vain miten tyylitön arkiasu sillä tytöllä oli.
Bliss

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Noriyumi kirjoitti:
Harrastan klassisen musiikin soittoa. Harjoittelu ei vaadi jumppavaatteita eikä iltapukua vaan ihan tavallisia arkivaatteita, mutta huomasinpa vain miten tyylitön arkiasu sillä tytöllä oli.
Siinä tapauksessa ymmärtää tämä oikein hyvin :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hemmetin tyylipoliisit, tulkaa stekkaan mun vaatekaappi kun tarttis sinne lisää tilaa tietokoneenosille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.