Tyylimokat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mun ex käytti matkoilla vyölaukkua, ei helvetti miettikää. Teeskentelin että en ole sen seurassa.

Mun päässä on sellainen kauhuvisio tennissukista purkkareissa, en muista missä nähnyt.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja slam »

katselin mäkin tyttöjen rintoja... tyylitöntä. Kuola meinas valua... :lol:

vaatetus on aika epä cool, mutta hupparit roks
Noriyumi

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Georgina kirjoitti:Mun ex käytti matkoilla vyölaukkua, ei helvetti miettikää. Teeskentelin että en ole sen seurassa.

Mun päässä on sellainen kauhuvisio tennissukista purkkareissa, en muista missä nähnyt.
Mä näin valokuvassa kerran jotain ihan kamalaa. Äidin ystävän mies oli pukeutunut sandaalaihin, valkoisiin tennissukkiin, shortseihin, t-paitaan, vyölaukkuun ja silmälasien päälle laitettavat aurinkolasilinssit olivat käännetty ylös lipaksi!! :laatta: :shock:

Yleensä tuo mies kun on tyylikäs. Mutta kuva oli otettua Savonlinnassa. Ehkä se ajatteli että junttilassa voi pukeutua kuin juntti :D
hermine

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja hermine »

Noriyumi kirjoitti:Marimekon raitapuseroista: jos on vaakaraitaa, sitä kandee käyttää jos on tosi hoikka.
Paitsi että ne paidat on aika leveästi mitoitettu. Ja lyhythihaisesti. Joten ne ei oikein sovi tosi laihoille. Oikeastaan se malli on semmoinen, että kuka tahansa näyttää siinä läskiltä vaikka raidat olisivatkin toisinpäin.

Mä oon meikittä, rasvaisissa hiuksissa n. 5 cm juurikasvu, huonostinypityt kulmakarvat, tummansinisen paidan (näyttää yöpaidalta) alla valkoiset rintsikat ja perse melkein näkyy istuessa. Lisäksi mulla on väriltään täysin muuhun vaatetukseen sopimattomat varvassukat. Rannekellon ranneke on korvattu vanhalla rintaliivin olkaimella. Silmälasini ovat vanhat ja tyylittömät. Sänkisääret vilkkuvat liian lyhyiden housunlahkeiden alta. Kävelen myös omituisesti, koska jumppasin eilen ja mun reisilihakset on kipeät. Ehkä voisinkin poistua toimistostani vasta kun ulkona on pimeää...

Ei vaan jaksa panostaa. Ei kauneudessa ole mitään hauskaa jos sen on oltava jokapäiväinen velvollisuus. Jonkun kerran viikossa ehkä jaksaisi laittautua, tietysti vain jos sillä saa runsaasti positiivista palautetta.
Aito_Johanna

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Leila kirjoitti:
Lisää tyylimokia; käytän marimekon tasaraitapaitoja.
Niin minäkin, eikä kyseessä mielestäni todellakaan ole tyylimoka!
Noriyumi

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

entäs Marimekon yöpaidat?

Kuva
slam

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:entäs Marimekon yöpaidat?

Kuva
Tuollainen versio xxl;länä voisi olla coolin muodikas... Ryömis moisen sisälle... :)
Sudenhenki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Hyi saatana. En ole mtään noin hirveää nähnyt miesmuistiin, yök.
ElanorRaven

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Noriyumi kirjoitti:entäs Marimekon yöpaidat?

Kuva
UUH! Håttis!

...tai ehkä sittenkin käytän edelleen mustaa satiiniyömekkoani...
hermine

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja hermine »

Joskus pikkutyttönä haaveilin poikaystävästä, joka käyttäisi marimekon tasaraita-yöpaitaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Leila kirjoitti: Itse yritin sanoa sitä, että rintani ovat niin pienet, etten usko niiden herättävän mielenkiintoa miehissä missään tapauksessa. Olen lukenut netistä, että miehet pitävät vain isoista rinnoista.
Olet lukenut väärin. Silmälääkäriin mars!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti:...Burberryä...
Ymmärtääkseni tämän muinoin arvostetun, joskin itsensäpaljastajien suosikiksi nousseen, trenchcoateillaan mainetta niittäneen brittimerkin sosiaalinen status on laskenut siinä määrin, ettei näissä tamineissa enää pääse englantilaiseen yökerhoon sisään.

Vuitton on jäänyt vähän vieraaksi. Tunnen kyllä lukuisan joukon neitosia, jotka niiden laukkuja käyttävät, mutta jotenkin. Eiks tää ole vähän sellaista nousukastunnelmaa, LVLVLVLVLV? Kas kun ei tapetoi himaansa ko. logolla...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

ElanorRaven kirjoitti: ...tai ehkä sittenkin käytän edelleen mustaa satiiniyömekkoani...
Njaa. Kyllä toi burkan voittaa?

Enpä tiedä. Jostain syystä tuo aiheuttaa mielessäni äroottista väreilyä, vaikken muuten Marimekkofani olekaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16700
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vaola kirjoitti:Musta tasaraidat ja jokapojat ovat tyylikkäitä.
Tyylikkyydestä tiedä, mutta koeta siinä nyt mennä mihin tahansa vasemmistohenkisten yhteiskuntatietelijöiden - tai arkkitehtien - tapahtumaan ilman mustasankaisia silmälaseja, ruskeaa vakosamettitakkia ja alta pilkistävää jokapoikaa (tai kesällä tasaraitaa) niin koulukiusatuksihan siinä joutuu. Univormuväki on aika normittavaa.

Toinen tällainen joukkotoistolla niin vahvasti kollektiivitajuntaan iskostettu tyylivaatimus, etten anarkistisimmillanikaan uskalla sitä vastaan rikkoa, on juuri tämä täälläkin useasti mainittu tabu koskien sandaalien samanaikaista käyttöä sukkien kanssa. Pölyisessä kaupungissahan olisi erinomaisen mukavaa juuri käyttää sukkia sandaalien sisässä, mutta niin vain olen sellainen muiden hyväksynnästä hengittävä laumasielu etten kehtaa niin pukeutua vaikka mieli tekisi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
segma

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja segma »

Itse asiassa minulle on vähän vieras ajatus tuo sandaalit + sukat = error. Tyylitajuni ei olekaan aukoton! :<
Aito_Johanna

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Noriyumi kirjoitti:entäs Marimekon yöpaidat?

Kuva
Kesämökillä tuo olisi ihan ok!
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

segma kirjoitti:Itse asiassa minulle on vähän vieras ajatus tuo sandaalit + sukat = error. Tyylitajuni ei olekaan aukoton! :<
HÄRREGUUD!!!! Siis kuinka sä voit olla noin moukka, selvä juntti! Aivan varmasti riehut ja dokaat Lativassa Suomen maineen pilalle. Urpo. Punaniska juntti. Siis kukaan ikinä voi tehdä noin kauheeta, peilit hajoo.

edit: aivan varmasti käytät vyölaukkua
Viimeksi muokannut Durasel, 17.05.2006 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ai niin: se, joka päätti, että (farkku)hame + sen alta pilkottavat puolisääreen ulottuvat trikoot ovat trendikäs yhdistelmä, pitäisi tuomita päiväsakkoihin ympäristörikoksesta.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mä olen tyylivirhe...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
segma

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja segma »

Durasel kirjoitti:
segma kirjoitti:Itse asiassa minulle on vähän vieras ajatus tuo sandaalit + sukat = error. Tyylitajuni ei olekaan aukoton! :<
HÄRREGUUD!!!! Siis kuinka sä voit olla noin moukka, selvä juntti! Aivan varmasti riehut ja dokaat Lativassa Suomen maineen pilalle. Urpo. Punaniska juntti. Siis kukaan ikinä voi tehdä noin kauheeta, peilit hajoo.

edit: aivan varmasti käytät vyölaukkua
Käytän. Ja tungen housunlahkeet sukkiin. Tykkään myös seitkytluvun aurinkolaseista. Ja boksereideni esittelemisestä housujen alta. Hiusmuotina on kunnon kasaritakajeejee.
eps

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja eps »

Vadim kirjoitti:
Leila kirjoitti: Itse yritin sanoa sitä, että rintani ovat niin pienet, etten usko niiden herättävän mielenkiintoa miehissä missään tapauksessa. Olen lukenut netistä, että miehet pitävät vain isoista rinnoista.
Olet lukenut väärin. Silmälääkäriin mars!
Juu. Miehet pitävät ihan kaikenlaisista naisten rinnoista.

e.
tonttu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja tonttu »

No edelleen sanoisin, että aivan karsea yhdistelmä on seuraava:
Napapaita, lantiomallin farkut ja löllömaha.
Ja siis luojan kiitos tajuan sen, että kun itselläni ei ole pyykkilautavatsaa niin en silloin myöskään ko. yhdistelmää käytä.
ElanorRaven

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:No edelleen sanoisin, että aivan karsea yhdistelmä on seuraava:
Napapaita, lantiomallin farkut ja löllömaha.
Ja siis luojan kiitos tajuan sen, ettei itselläni ole pyykkilautavatsaa joten en ko. yhdistelmää käytä.
Kymmenkertainen komppaus. Ylipäätään harvoin näkee niin hoikkia ihmisiä, joille lantiomalliset farkut eivät aiheuttaisi minkäänlaisia makkaroita vyötärölle. Ja jostain syystä ne makkarat eivät kaunista ketään.
Durasel

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Durasel »

segma kirjoitti:
Durasel kirjoitti:aivan varmasti käytät vyölaukkua
Käytän. Ja tungen housunlahkeet sukkiin. Tykkään myös seitkytluvun aurinkolaseista. Ja boksereideni esittelemisestä housujen alta. Hiusmuotina on kunnon kasaritakajeejee.
Nonii, menetetty tapaus. Et saa ikinä pystytisumisu(j)a.
Geetzu

Re: Tyylimokat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En ällöönny sukista sandaaleissa. Häpeän.
Hitsi puin muksullekin sukat tänään, aattelin että varpaat palaa pelkissä sandaaleissa... :]
Vastaa Viestiin