Autokysely

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Auto?

Vrum.
40
62%
Tennarihenkilöitä.
25
38%
 
Ääniä yhteensä: 65

slam

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja slam »

1,9 peugeot kasari luvun lopulta. Tällä hetkellä sellainen tilanne, että naapuri käytännössä vain lainailee sitä, kun vakuutukset tuli itse maksettua, mutta kumpikaan ei paljon autoa tarvitse, joten ihan ok;koosti mennyt yhteisomistuksessa. Kohtuullisen rauska, mutta pellit ei ruosteessa, koska materiaalihan oli jotain tuollaista coolia, sinkittyä?

Yllättävän hyvin koossa pysynyt. Minä olen kohtuullisen rauhallinen kuljettaja, mutta kait tua toinen kuljettaja ulvottaa turhankin korkeilla kierroksilla, vaikka työkoneesta ei ole edes kysymys. :lol:
elco

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja elco »

Mini Cooper -04. Sininen valkoisella katolla ja peileillä. Uskomattoman ihq pikkuauto kaikin puolin. Käteisellä ostin viime perjantaina.
Sinkkumatti

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

elco kirjoitti:Mini Cooper -04. .
Hyvinkö 2 metriä miesruotoa sopii miniin?
elco

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja elco »

Sinkkumatti kirjoitti: Hyvinkö 2 metriä miesruotoa sopii miniin?
Ei sillä, että sillä olisi ollut mitään merkitystä ostopäätöksen kanssa, mutta sopii erinomaisesti eikä tee edes tiukkaa. Itseasiassa pääntilaa jää ylikin, kuin myös ratin korkeuden, penkin korkeuden ja penkin etäisyyden säätövaraa kutakin. Taakseni ei välttämättä mahdu istumaan, mutta sehän on vain lisäplussaa.
Sinkkumatti

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

No perkele. Mini on sitten paljon suurempi, kuin miltä se näyttää.
elco kirjoitti:[Taakseni ei välttämättä mahdu istumaan, mutta sehän on vain lisäplussaa.
Juu ei mahda C-sarjan mersussakaan, vaikka oon sua 10 cm lyhyempi. Sama vika taitaa olla kaikissa normiautoissa, kun kuski on yli 170cm, eikä halua ajaa ratti suussa.
Sannnu

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mulla on Ford Focus vm 2005, sopiva menopeli mulle
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En ole ajellut vuosikausiin. Asuinpaikankin valitsen sillä perusteella että selviän autottomana. Tosin minulla ei ole mitään limusiinikyytejä eikä Californaieissä tukka hulmuten avoautolla ajamista vastaankaan, älkää toki ymmärtäkö väärin. Jos nyt ostaisin auton, ostaisin semmosen mahdollisimman pienen lyhytperäsen kauppakassin joita kaikki tosimiehet inhoaa. Girlpower.
Prepare for the worstest.
Dumari

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Dumari »

nowaysis kirjoitti:Jos nyt ostaisin auton, ostaisin semmosen mahdollisimman pienen lyhytperäsen kauppakassin joita kaikki tosimiehet inhoaa. Girlpower.
:x :x :x :x :x
PerttiMakimaa

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nowaysis kirjoitti:Jos nyt ostaisin auton, ostaisin semmosen mahdollisimman pienen lyhytperäsen kauppakassin joita kaikki tosimiehet inhoaa. Girlpower.
En kai sitten ole Tosimies (TM), koska minusta pienessä autossa ei ole mitään vikaa. Siitä pääsee vielä ketterämmin ohikin jos joku neiti ei pysy liikenteen vauhdissa.

Ainut vikahan noissa on, että sellaisella on lähes mahdotonta täyttää kolmea parkkiruutua vaikka miten poikittain parkkeeraisi. :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dumari kirjoitti: :x :x :x :x :x
Ei sulla ainakaan voi olla semmosta. Isot miehet ei edes mahdu niihin, tsih! :D
Kuva
Prepare for the worstest.
Bliss

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PerttiMakimaa kirjoitti:pienessä autossa ei ole mitään vikaa
Mä ajelin aikanaan vuosikausia Renault Cliolla, ja se oli vallan ehana auto :h:
Dumari

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Dumari »

nowaysis kirjoitti:
Dumari kirjoitti: :x :x :x :x :x
Ei sulla ainakaan voi olla semmosta. Isot miehet ei edes mahdu niihin, tsih! :D
Taisit löytää ekan syyn minkä takia en tykkää kauppakasseista. Tuli taas vasta kaupan jälkeen huomioitua että mun skeidankaan takapenkille ei mahdu kopioo musta jos ite ajan... Tough shit! Itehän sitä autoo ajan :D

Toki unelma kiesi on semmoinen isohko (ei laiva), kuluttaa liikaa, omaa liikaa tehoja sekä on muskelikkaan näköinen.

Tässä
Viimeksi muokannut Dumari, 23.06.2006 0:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti: Taisit löytää ekan syyn minkä takia en tykkää kauppakasseista. Tuli taas vasta kaupan jälkeen huomioitua että mun skeidankaan takapenkille ei mahdu kopioo musta jos ite ajan...
Sullahan oli polvet suussa Volvon (vai olikse joku muu) takapenkillä, kun se iso täti ajoi sitä.
Ehkä parempi vaihtoehto ois ottaa tommosilta se etupenchi pois kokonaan.
Muuten ehkä olisit mahtunut kunnolla.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Melnais »

nowaysis kirjoitti: Kuva
TUO! Ihana! Minäkin uskallan kurvailla jos ostan tuon puolikkaan auton.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Taisit löytää ekan syyn minkä takia en tykkää kauppakasseista.
Sullahan oli polvet suussa Volvon (vai olikse joku muu) takapenkillä, kun se iso täti ajoi sitä.
Ehkä parempi vaihtoehto ois ottaa tommosilta se etupenchi pois kokonaan.
Muuten ehkä olisit mahtunut kunnolla.
Se oli Astra (niihin ei mahu kukaan) :D Toki kannatan että tehtäisiin semmoisia autoja johin mahtuisi myös takapenkille yli 170cm, jos kuskikin on moinen. Sit isona kun ostan perheauton, niin sitten saapi olla isommat sisätilatkin!!1
tonttu

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:Se oli Astra (niihin ei mahu kukaan) :D
Hmm... taisin olla tuiskeessa, kun muistelin et se oli Vulva.
Mie kyllä mahuin sinne.
Zeb

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Volvo V70 T5 vm -97. En raaski vaihtaa, koska yhtä tehokkaasta uudemmasta autosta joutuisi maksamaan itsensä kipeäksi. Enkä ole valmis luopumaan kickseistä jotka kiihtyvyys tuo tullessaan, kun en edes asu Linnanmäen kupeessa. Tuo auto on lisäksi riittävän vakaa ajaa suuremmissakin nopeuksissa.
MadameDeMeloni

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mun pitäis ostaa auto. Joku halpa, tai siis kohtuu-edullinen, muutama tonni. Sillee että liikkuis paikasta a paikkaan b, aina sillon tällöin. Ensimmäiseni.
Noriyumi

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Melnais kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Kuva
TUO! Ihana! Minäkin uskallan kurvailla jos ostan tuon puolikkaan auton.
Ihan pieni city-auto :)
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja JoeB »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mun pitäis ostaa auto. Joku halpa, tai siis kohtuu-edullinen, muutama tonni. Sillee että liikkuis paikasta a paikkaan b, aina sillon tällöin. Ensimmäiseni.
Jaa-a "muutaman tonnin" autot ovat kovin ongelmallisia tapauksia, yleensa vaativat jonkin verran jatkuvaa huoltoa yms. Sellaista voi suositella jos itse pystyy sitä ainakin jonkin verran huoltamaan, muussa tapauksessa kannattaa laittaa jonkin verran enemmän rahaa kiinni että saa sitten tuoreemman mallin. Esim 10ke:lla saa jo aivan loistavassa kunnossa olevia pari vuotta kaytettyja pienia autoja.
Sitten jos sita kaytetaan silloin talloin niin se on tavallaan viela vaativampaa sille autolle, koneet yleisesti tykkaavat jos niita kaytetaan natisti ja usein varsinkin mikali sailytys on pihalla.
MadameDeMeloni

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Muutama tonni tarkoittaa jotain "ei enempää kuin viis" tms. Välttämättä en tarttis. Mutta toi paikkakunnan vaihdos tuo mukanaan ahdistusta, jota vois lievittää auto, pääsis liikkumaan sutjakkaamin. Pikkuviat ei kuitenkaan ole ongelma. Uus auto ei sovi vaan yksinkertasesti pärstään.
AarneAnkka

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mun pitäis ostaa auto. Joku halpa, tai siis kohtuu-edullinen, muutama tonni. Sillee että liikkuis paikasta a paikkaan b, aina sillon tällöin. Ensimmäiseni.
No... multa vapautuis toi Twingo tossa syssyllä. Kuva löytyy galleriastani. Tällä hetkellä siinä on komea lommo takanurkassa, mutta se tullaan korjaamaan harrikkamiesten vakuutusyhtiön piikkiin heinäkuussa. Kyseessä on siis vain peltivaurio, auton runko on ehjä.
MadameDeMeloni

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Twingo? No ee helevetissä!
Dumari

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MadameDeMeloni kirjoitti:Twingo? No ee helevetissä!
:D :D
AarneAnkka

Re: Autokysely

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Twingo? No ee helevetissä!
Äläs ny. <myyntipuhe> Twingo on hauskantyylikäs tilaihme joka kuljettaa mitä vain, ja sopii hyvin ensiautoksi. Bensaakaan ei mene kauheasti. </myyntipuhe>

Ostin Twingon aika pitkälti sen ulkonäön takia. Kaikki autot paitsi Twingo ja se uusi Honda Civic (ikioma tulossa syssyllä) ovat tylsiä. Mitä sä sitten etit, jotain Volkswagen Jettaa?
Vastaa Viestiin