Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kannatatko kaikkien jäätelöautojen joukkotuhoa?

KYLLÄ! stanan ärsyttävät mölytoosat.
14
31%
Ehkä. Kajarin johtojen poikkaisukin saattaisi riittää.
14
31%
En. Tykkään jätskistä ja jäätelöautoista.
12
27%
En kerro / räjäyttäkää Tuulenpuiskat! / EVVVK
5
11%
 
Ääniä yhteensä: 45

Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja annepa »

eps kirjoitti:
MitVit kirjoitti:
annepa kirjoitti:No eikö asuintalon piha yleisesti ottaen ole aina yksityisalue?
Kai sillä on eroa viitataanko "asuintalon pihalla" kerrostalon yhteiseen pihaan vai omakotitalon tonttiin.
Myös kerrostalon piha on yksityisalue, joten suoraa eroa ei ole. Sen sijaan on kyllä mahdollista, että kerrostalon taloyhtiön hallitus tai vuokratalon tapauksessa talon omistaja on antanut luvan yhtiölle käyttää pihaa liiketoimintaan. Asia selviää kysymällä taloyhtiöstä.
Kiitos tästä tiedosta! Minä olen hallitus (no ei vaiskaan, 1/3 vaan) ja multa ei oo kysytty yhtään mitään. Voin siis ilmeisesti mennä potkaisemaan jäätelöauton kuuhun kun se ärsyttävä aivot räjäyttävä tunnari seuraavan kerran alkaa kuulumaan. JEE!! \o/ Kiitti eps!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Räjäyttäkää jäätelöautot!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

*reps*
Tulipa tästä juurikin mieleeni, että mä deittailin joskus muutaman kerran yhtä jätskiauton kuskipoikaa. Se ei tosin ajellu muistaakseni mun asuinlähiössä ollenkaan.. Hmm. Mihinköhän seki ihastuttava suhteenpoikanen kaatu? Sehän ois vallan mukavaa jos joku roudais iltaisin jotain 60 kpl:n mehujääpaketteja himaan.

8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin