Onko sinulla fb eli fuck buddy

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Fb

on par'aikaa(montakin? saa... pitää mainita määrä)
7
10%
on joskus ollut, ei juuri nyt(kuten yllä määrästä)
35
51%
ei ole koskaan ollut, enkä edes ottaisi/pystyisi
8
12%
ei ole koskaan ollut, mutta sopisi kuvioihin
6
9%
ei ole koskaan ollut, suhtaudun asiaan neutraalisti
13
19%
 
Ääniä yhteensä: 69

silsakenraali™

Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vastaa jo! Onko se rumaa tuollainen ystävien välinen seksi vailla syvempää tunnetta?
Geetzu

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joskus ollut, ei ihan vörkkinyt kohdallani (ne parit kokeilut).
bedlam

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulla on vähän nyt sellanen fiilinki tällä hetkellä, että tällaiseen fuckbuddyyn on tyytyminen. Tai tyytyminen ja tyytyminen, yksi tällainen suhde on ollut ja se toimi kyllä ihan helkutin hyvin. Katsottiin leffoja, tapailtiin baarissa ja nussittiin. Mutta oletusarvoni ja kriteerini seuraavalle suhteelle ovat niin mahdottomat, että tuskinpa kannattaa odottaa mitään loisteliasta yhteistä tulevaisuutta yhtään kenenkään kanssa. Tai... edit: poistettu humalainen deitti-ilmoitus.
Viimeksi muokannut bedlam, 20.05.2006 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ei ole ollut... mutta tavallaan tuntuisi luonnolliselta, kun kerran jatkuvasti on helpointa tutustua naisiin, joiden kanssa ei ole paljonkaan yhteistä, ja mitään oikeaa suhdetta ei vaan "löydy".
Elukka

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei ole koskaan ollut, eikä tule.
Jos elämä olisi heitellyt jotenkin toisin, niin tuollainenkin olisi ehkä ollut harkittavissa.
Pallotin ton "suhtaudun neutraalisti" -vaihtoehdon.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja tuike »

On ollut, pari pitkäaikaista (<1v.) suhdetta, jotka molemmat kaatuivat siihen, että mies kuitenkin olisi halunnut jotain vakavampaa -ja siinähän se ystävyyskin meni sitten piloille.
Puolensa ja puolensa.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Herra Manala

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Apua!

Mitä tekemistä tällä on erotiikan kanssa? Ai niin, jos on niinku suhde, niinku seurustelusuhde tai panosuhde ni pippeli voi mennä pimppiin sellasessa ja se on tosi eroottista.
tonttu

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja tonttu »

On ollut joskus. Toimi sikäli hyvin, että kumpikaan ei ihastunut eikä mitään. Asioista ei tosin koskaan puhuttu, tai siis siitä ihastumis-asiasta. Minä en ainakaan ihastunut eikä tuntunut mitenkään vaikealta sanoa "Olen löytänyt miehen, moro."
Parempi ratkaisu mielestäni, kuin yhden illan jutut. Tosin sitten jos alkaisi tulla tunteita toiselle muttei toiselle, olisiko enää niinkään parempi. Mene ja tiedä.
Edith

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lutkahan minä. Ainakin olin joskus. Oi, niitä aikoja.
ElanorRaven

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Parempi ratkaisu mielestäni, kuin yhden illan jutut. Tosin sitten jos alkaisi tulla tunteita toiselle muttei toiselle, olisiko enää niinkään parempi. Mene ja tiedä.
Tuota komppaan. Itse en ole tällaista toistaiseksi harrastanut, mutta pallotin viimeisen vaihtoehdon.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Brocker »

On ollut, monia, ei enää. Ihan hyvä ratkaisu tietyissä elämäntilanteissa esim. eron jälkeen tai jos muuten vain tietää, että ei ole valmis sitoutumaan.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Yönmustaritari

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

bedlam kirjoitti:Katsottiin leffoja, tapailtiin baarissa ja nussittiin.
Eikö toi olekaan normi parisuhde?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Että joillakin (tai siis kaikilla muilla kuin minulla), onkin VALINTAKYSYMYS tuollainen. VITUTTAA. Vittua mullekin, saatana!!

Eipä silti, sen pillunnuolu-Karhulerpahdustapaukseni kehitin vain niin, että nainen oli HUOLISSAAN jos siitä syntyy "vakava suhde" ja minä sepitin että ollaan ystäviä ja voidaanhan me sittenkin olla sillai.. :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja slam »

petri fb... mukaanko moinen on nimetty?
Turbohaltija

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

slam kirjoitti:petri fb... mukaanko moinen on nimetty?
:lol:
hermine

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja hermine »

On, mutta eipä kyllä olla harrastettu seksiä vuosiin kun jompikumpi on ollut vuorotellen varattuna. Tykkään siitä ja se tykkää minusta ihan ihmisenä/kaverina, pitäisi varmaan mennä kahvilla käymään tms. joku päivä. Aiemmin kumpikaan ei ollut tohtinut ehdottaa, kun ajatteli että se olisi jotenkin sopimatonta. Sitten vaan tahoillamme mietittiin, että mitähän sille kuuluu, harmi kun ei voi nyt kysyä kun ei tuo seksi käy mutta olis kiva törmätä ihan sattumalta ja jutella. Ei meistä kyllä paria ikinä tulisi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:Että joillakin (tai siis kaikilla muilla kuin minulla), onkin VALINTAKYSYMYS tuollainen. VITUTTAA. Vittua mullekin, saatana!!
Sanotaan nyt taas kerran: Jatkat nykyisellä asenteella, tuskin saat. Muutat tyyliä, lähinnä olet IRL rohkeampi ja sosiaalisempi ja mahdollisuudet paranevat.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Chap

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Chap »

Yönmustaritari kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Katsottiin leffoja, tapailtiin baarissa ja nussittiin.
Eikö toi olekaan normi parisuhde?
Eihän se ole jos vannotaan raamatun kautta toisille ikuista uskottomuutta ja luvataan olla yhdessä vain myötäkäymisissä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Että joillakin (tai siis kaikilla muilla kuin minulla), onkin VALINTAKYSYMYS tuollainen. VITUTTAA. Vittua mullekin, saatana!!
Sanotaan nyt taas kerran: Jatkat nykyisellä asenteella, tuskin saat. Muutat tyyliä, lähinnä olet IRL rohkeampi ja sosiaalisempi ja mahdollisuudet paranevat.
Nettityylini ei ole varsinaisesti IRL-tyylini. IRL-tyylini on arkuus ja hiljaisuus ja kaiken kiinnostuksen osoituksen välttely kuin tabuna. Yleinen sosiaalisuus muuten minulle kirosana, rohkeutta one-to-one TÄSMÄiskuihin tarvitsisin. KOHDE puuttuu, se pääasiallinen ongelma..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Että joillakin (tai siis kaikilla muilla kuin minulla), onkin VALINTAKYSYMYS tuollainen. VITUTTAA. Vittua mullekin, saatana!!
Sanotaan nyt taas kerran: Jatkat nykyisellä asenteella, tuskin saat. Muutat tyyliä, lähinnä olet IRL rohkeampi ja sosiaalisempi ja mahdollisuudet paranevat.
Nettityylini ei ole varsinaisesti IRL-tyylini. IRL-tyylini on arkuus ja hiljaisuus ja kaiken kiinnostuksen osoituksen välttely kuin tabuna. Yleinen sosiaalisuus muuten minulle kirosana, rohkeutta one-to-one TÄSMÄiskuihin tarvitsisin. KOHDE puuttuu, se pääasiallinen ongelma..
No, jatketaan edelleen sitä vanhaa tarinaa. Jos kohteita ei löydy kotipaikkakunnallasi niin sitten vaan on vaihdettava paikkaa sellaiseen, jossa niitä löytyy. Edellyttäen että pidät asiaa tärkeänä. Ja kyllä se yleinen sosiaalisuus vaan luo puitteet sitten niiden kohteidenkin löytymiselle.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti: Ja kyllä se yleinen sosiaalisuus vaan luo puitteet sitten niiden kohteidenkin löytymiselle.
"Yleinen sosiaalisuus" valitettavan usein tarkoittaa sitä, että pitää kaikkia niiin ihQuina ja mielenkiintoisina. Minä en ilman aivojensiirtoa osaa pitää mielenkiintoisina kapakkaympäristöjä, joissa aina pikkutunneilla joku levyseppä-hitsaaja kertoo minulle koko työuransa, nörtti selostaa Star Trek jaksoja, lätkäfani kehuu NHL-tietämyksellään, tai yritän keskustella (pillua saadakseni) keski-ikäisen duunariakan kanssa, jolle ei saa sanoa, että on opiskellut "humanistisilla aloilla", koska nainen ei tunne sanaa "humanismi".

Yleinen sosiaalisuus olisi käsittääkseni sitä, että nauttii kun vieressä on 50-100 kiloa lihaa. Että ihmisiä, ihanaa, ihmisiä. Valitettavasti olen niin itsekäs, etten sellaiseta lisäarvoa saa.

Enkä Kitymiiteistäkään, josita mieleen jää vain jorinaa mikä on Metallican paras albumi tai viimeksi omaa viisastelua Aarneankan kysymykseen miksi Kreikan sivistys romahti ... mitä minä siitä SAAN??? Jotain sellaista jota en saisi ilman näiden ihmisten tapaamistakin? Miten riittää niiden selviöiden keskellä, että ah, siinä on IHMISIÄ, ihanaa?

Eli siis sosiaalisuudesta ja yleisestä ihmisrakkaudesta viis mutta ROHKEUTTA tehdä TÄSMÄiskuja naisille joko riettaassa panotarkoitukseesa tai paremmin oikealle sieluntoverinaiselle ihan oikeasti ihastuen .. joskaan sellaista sieluntoveria lähestyvääkään en enää koskaan löydä.

Lisään sanan "pystytisut".
(Saa antaa mulle vaikka vähän roikkajaakin, toki)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Onhan mulla. Semmonen aikas mulkku kaveri, joka panee 29,5% voimalla mua arslokkiin joka kuukausi. Mä en piittaa siit kyl yhtään, mut jostain syystä se ei suostu jättään mua rauhaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chap kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Katsottiin leffoja, tapailtiin baarissa ja nussittiin.
Eikö toi olekaan normi parisuhde?
Eihän se ole jos vannotaan raamatun kautta toisille ikuista uskottomuutta ja luvataan olla yhdessä vain myötäkäymisissä.
Meinaat että ikuinen uskollisuus ja yhdessäolo myös vastoinkäymississä on nykyään tämä ns. normiparisuhde?
Chap

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vadim kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Eikö toi olekaan normi parisuhde?
Eihän se ole jos vannotaan raamatun kautta toisille ikuista uskottomuutta ja luvataan olla yhdessä vain myötäkäymisissä.
Meinaat että ikuinen uskollisuus ja yhdessäolo myös vastoinkäymississä on nykyään tämä ns. normiparisuhde?
Eiku vannominen raamatun kautta oli se pointti.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko sinulla fb eli fuck buddy

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chap:

Tama selva, harmillisella Helsingin alamurteella todettuna.
Vastaa Viestiin