Lördaageni.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

millivanilli kirjoitti: Mä voisin ottaa pienen hippusen auringonpaistetta tänne... jos liikenee.
Mihin osoitteeseen lähetetään? Mä voisin ottaa vastaavasti vähän vilpoista ja reipasta sadetta, täällä tuskin nähdään tipan tippaa ennen marraskuuta.
Geetzu

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sadetanssi Kabuliin! Ja lähetä tänne aurinkoa. Läntiseen stadiin ainaski!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Lämpötila kolmessakymmenessä, sininen taivas.
Haista cuccanen.
Nuuuuh....!

Huomasinpa muuten juuri, että tämä on kerrassaan helvetillinen 666. viestini!
Sannnu

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta...duunissa ollaan täälläkin, vaan eipä tuo haittaa kun ilma on mikä on. Meinas mennä hermo tuolla liikenteessä tuollasella tila-autolla liikkuessa..Helsingissä on ihan liikaa yksisuuntaisia..ja näin jo taksikuskin sovinistesta ilmeestä miehen ajatukset: -Nainen ratissa!

No nyt sitten vaan uutisia Suomelle!
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

Huomenta huligaanit.
ElanorRaven

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

*mielihyväntäyteinen huokaus*
Voiko ihanammin aamu enää alkaa? Ensin saa nukkua rauhassa niin myöhään kuin haluaa, ilman että verhojen välistä tunkeva auringonpaiste/pomon soitto/kissan aamuinen sätkyhepuli herättää, ja sitten keittää itselleen aamiaiseksi kaurapuuroa omenahillon ja maidon kanssa. Ah!

Sääli vaan siinä auringonpaisteen puutteessa on ne huonotkin puolensa. Tekisi mieli pyöräillä kauppaan ja hakea tarvikkeita ja leipoa pakastin täyteen korvapuusteja, mutta tuolla kyllä taatusti sade yllättää.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:mutta tuolla kyllä taatusti sade yllättää.
Oikeita arvioita, jos pilvet siirtyvät täällä 200km pohjoisemmasta kohden etelää, niin suottaapi siellä satamaankin alkaa...

No, joo kuivia pilviä sitä yleensä venäjän suunnalta tulee, jos ei voimala ole menettänyt merkitystään.
1108

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Wattu, 9:40 lähtee juna, ja olen helvetin kännissä ja en ole nukkunut silmällistäkään. Nyt yritetään, saa herättää tuossa kahdeksalta!
Ja arvatkaa nukkuko toi pommiin?
Dumari

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jeps, töisä. Kolmelta saunaan ja neljältä sitten matsia kattelemaan. Ihan kivaa on ollut toistaiseksi.
millivanilli

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Jeps, töisä. Kolmelta saunaan ja neljältä sitten matsia kattelemaan. Ihan kivaa on ollut toistaiseksi.
Samanlaiset suunnitelmat... töitä, saunomista ja matsin katsomista. Mä taidan käydä saunassa vasta pelin jälkeen, ennen ei taida ehtiä, ellen mä nyt jotenkin yhtäkkiä saa jonkin ihme valaistumisen ja alan ymmärtää tätä työtä mitä teen :P
Dumari

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Samanlaiset suunnitelmat... töitä, saunomista ja matsin katsomista. Mä taidan käydä saunassa vasta pelin jälkeen, ennen ei taida ehtiä, ellen mä nyt jotenkin yhtäkkiä saa jonkin ihme valaistumisen ja alan ymmärtää tätä työtä mitä teen :P
Enpä ole vielä päättänyt että ottaisko tänään olusta, voipi olla että on parempi olla ilman koska ei vielä olla ihan selvillä vesillä tupukin suhteen, vaikken olekaan (edes) nikotiinipurkkaa vetänyt tänään olleskaa. Veli pölli mun skeidan ja tuuppas tuon perkeleesti pärisevän ooppelin mulle, kele!
Mulli75

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Tässä lähtöä odotellessa puku päällä istun ja odottelen lähtöä ristiäisiin.
Tuttuja ihmisiä mutten ole kovinkaan innostunut tapahtumasta koska ystäviä ei valita, siihen tarvitaan paljon muutakin että niistä tulee ystäviä.
millivanilli

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Enpä ole vielä päättänyt että ottaisko tänään olusta, voipi olla että on parempi olla ilman koska ei vielä olla ihan selvillä vesillä tupukin suhteen, vaikken olekaan (edes) nikotiinipurkkaa vetänyt tänään olleskaa. Veli pölli mun skeidan ja tuuppas tuon perkeleesti pärisevän ooppelin mulle, kele!
Mä olen päättänyt ottaa siideriä. Jääkaapissa mua odottaa hurjat 4 sidukkaa. Täytyy varmaan ostaa vielä lisää, että jaksaa viihdyttää grillaamaan tulevia vieraita tänään :P

Mulla on nyt jokin Renault käytössä.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

saamarin kylmä. 10 astetta :P
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

salattujen uusinnat rokkaa... :lol: Tautikin tuntuu hellittäneen, mutta saapi ny nähä, onko vain valillä taukoa yskinnässä..
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

nukkumaan kaiketi...
Dumari

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Enpä ole vielä päättänyt että ottaisko tänään olusta, voipi olla että on parempi olla ilman koska ei vielä olla ihan selvillä vesillä tupukin suhteen, vaikken olekaan (edes) nikotiinipurkkaa vetänyt tänään olleskaa. Veli pölli mun skeidan ja tuuppas tuon perkeleesti pärisevän ooppelin mulle, kele!
Mä olen päättänyt ottaa siideriä. Jääkaapissa mua odottaa hurjat 4 sidukkaa. Täytyy varmaan ostaa vielä lisää, että jaksaa viihdyttää grillaamaan tulevia vieraita tänään :P

Mulla on nyt jokin Renault käytössä.
Change of plans! Jos apinalauma tulee luokseni huutamaan härmän finaaliin, niin pakkohan sitä ölppaa on ottaa :P
swirl

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Taas iski lauantai-iltapäivän jalkapalloleskeys... pitäisi lähteä lenkille, mutta jotenkin aivan voimaton olo ja nilkkaakin särkee.
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

kohta suomen peli... tunti vielä... olisi voinut nukkuakkin äskön, mut joutui erään palstan tähden tekotaiteilemaan... tuskaa :lol:
Sudenhenki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

huima kirjoitti: Nyt jää fundeeraamaan että heräsikö se? :-D
Heräsin sopivasti kun juna lähti asemalta :). Sitten piti jollain saatanan Intercityllä mennä ja sitä ennen riksussa piti heilua 40 minuuttia. Riksu on perseestä, Hail riksu!

1108 kirjoitti:Ja arvatkaa nukkuko toi pommiin?
No perkele tietenki! Mutta empä nähnyt sua herättämässä ;).
bedlam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Krapula! Aaaaargh, huh. Ääääähhhh. Sydän ei kestä lätkämatsia. Oli vissiin viime yönä sovittu mun luokse kisastudio, mutta oli pakko peruuttaa. >UaaaaöäöööÖÖÖÖÖÖÖ1
slam

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

poikamme aloittavat kohta taiston Ztekkiä vastaan... onnea heille. pitänee seurailla moista.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Noin matkatoimistosta irtisanouduttu,kai sieltä aikanaan sit tulee lopputili.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Ebola

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Terkui!
millivanilli

Re: Lördaageni.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Change of plans! Jos apinalauma tulee luokseni huutamaan härmän finaaliin, niin pakkohan sitä ölppaa on ottaa :P
Tänne "landelle" tulee vain pienimuotoinen apinalauma.

Jesch, eka nalle tuhottu.

Takassa on tuli, matsi alkaa kohta.. sitten jossain vaiheessa sopisi laittaa grillisafkat kuntoon ja illemmalla saunaan.. täytellistä. Saunarakennuksessa ei ole lainkaan juoksevaa vettä, joten siellä saa läträtä kauhojen kanssa, ihanan yksinkertaista. Tulee ihan mummola mieleen.

En sitten kerennyt tänään tehdä kaikki töitä, joten huomenna on sitten kans mentävä vanhusten luokse.
Vastaa Viestiin