Pakit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Kameleontti
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 22.05.2006 13:33

Pakit

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Oletteko antaneet pakkeja kauniille ihmiselle? (tai itseään pitävälle)
Entäs itseänne kauniina pitävänä saaneet pakit? Potkiiko munille?
(ei ehkä niin harvinaista) Miksi saitte/annoitte pakit?
Feiz

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Olen.

-Piruuttani
-Joskus ulkonäkö ei vain kompensoi sitä tyhjiötä pään sisässä
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Saz »

Tietenkin on antanut kauniille ihmiselle pakit, ja ihan samasta syystä kuin ei-niin-kauniille ihmiselle.
Eli ei kaikkien kanssa vaan kemiat ja ne aaltopituudet kohtaa vaikka olisi kuinka kaunis katseltava.

Tollainen kauneudesta "näpäyttäminen" haiskahtaa aika katkeroituneelta. Kielii enemmän kyllä näpäyttäjän sielunmaisemasta kuin näpäytettävän. ;)
Avatar
Kameleontti
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 22.05.2006 13:33

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Niin, sen käsityksen varmaan vahingossa annoinkin. :oops:
Ehkä ajoin enemmän takaa sitä tilannetta kun houkutus on kova, mutta pakit on annettava viehättävälle henkilölle tai sitä kun SAA antaa pakit itsestään viehättyneelle. Tai kun on itse toisessa asemassa.

Joo, on itselle pakkeja sadellut, mutta oon niitä kanssa jaellut.

I`m a poet and didn´t know it! 8)
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja shue »

Saz kirjoitti:Tietenkin on antanut kauniille ihmiselle pakit, ja ihan samasta syystä kuin ei-niin-kauniille ihmiselle.
Eli ei kaikkien kanssa vaan kemiat ja ne aaltopituudet kohtaa vaikka olisi kuinka kaunis katseltava.
Komp. Olen kai viimeksi joskus 12-vuotiaana ihastunut ulkonäköön...
Kuormasta ei syödä.
killkill

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja killkill »

Harva asia on yhtä hienoa, kuin tipauttaa itseään kauniina pitävä trinsessa pilvenlaidalta. "Sori vaan beibi, vaikka olet ehkä tottunut siihen että miehet tekevät mitä tahansa kauneutesi edessä, nyt iskit kirveesi kiveen".
ElanorRaven

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Olen kyllä joutunut antamaan pakkeja. "Kauniillekin". Kerran tapasin miehen, joka olisi ulkonäöltään ollut juuri se unelmieni mies, siis aivan täydellinen pitkätukka, mutta kun korvien välinen maisema ei ollut niin kaunista, niin pakko se oli sitten unohtaa. Eikä se edes ollut niin kovin vaikeaa - kyllä siinä sitten huomaa, että ihan turhaa se on kenenkään kanssa ulkonäön vuoksi edes yrittää tehdä parempaa tuttavuutta.

Ja jostain kumman syystä olen huomannut, että ne ihmiset, jotka eivät "tiedä" olevansa kauniita/hyvännäköisiä, ovat luonteeltaan jotenkin paljon maanläheisempiä. Jos asenne on jo valmiiksi "saan kenet haluan", niin ikävä kyllä tuo tavallisesti heijastuu luonteeseenkin.
slam

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja slam »

Vahva yhteisöllinen sankari uskaltaa tappionkin uhalla taistella halujensa myönteisessä tuulessa. Herkkyys kaataa venkoilevan helistimen saamattomuuden kentälle selälleen. Vahvakin siellä joskus istuu. Nainen on jättänyt tai työ vietiin alta vihaisen työnantajan toimesta. Aivojen muutoksetko tähän lopulta johtaa? Tasapainoisella on voimaa jatkaa urallaan menestyksekkäästi. Vaihtelevat tunteet survovat uraa maahan, vaikka tahto olisikin tehdä. Tunteiden ollessa rauhallisemmat halu ja tahto menestykseen saavat tehdä vapaammin työtä. Onhan se masentuneellakin olemassa, mutta voimat vievät tunteen suuruus. Tunne on tiukka paketti, joka sulkee ja sammuttelee muita yhteyksiä aivoista.
silsakenraali™

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Olen. Ei kauneus riitä juuri mihinkään, ehkä niille tokille tai kolmansille treffeille. Aika triviaali aihe ylipäätään. En ole kokenut itselleni ongelmaksi.
Geetzu

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noup, kauniit ihmiset ei koskaan oo herutellu mua. Tasasesti oon antanu rumille pimppiä ja pakkia.
Noriyumi

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Saz kirjoitti:Tietenkin on antanut kauniille ihmiselle pakit, ja ihan samasta syystä kuin ei-niin-kauniille ihmiselle.
Eli ei kaikkien kanssa vaan kemiat ja ne aaltopituudet kohtaa vaikka olisi kuinka kaunis katseltava.

Tollainen kauneudesta "näpäyttäminen" haiskahtaa aika katkeroituneelta. Kielii enemmän kyllä näpäyttäjän sielunmaisemasta kuin näpäytettävän. ;)
:komp:
killkill

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja killkill »

Saz kirjoitti:Kielii enemmän kyllä näpäyttäjän sielunmaisemasta kuin näpäytettävän. ;)
Tietenkin. Pitäähän ruman ja koulukiusatun ankanpoikasen salskeaksi Suomen Joutseneksi vartuttuaan päästä equalisoimaan. Mitä muutakaan aikuisuus on, kuin lapsuuden traumojen paikkailua :)
hermine

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä oon lempannut ihmisiä, jotka ovat olleet sekä kauniita, älykkäitä että mukavia, koska aika ahdistavaa olla suhteessa ihmisen kanssa, joka saa minut jatkuvasti tuntemaan itseni rumaksi, tyhmäksi, tylsäksi ja töykeäksi. Ei vaan toimi, jos jatkuvasti miettii että mitähän tuokin minussa näkee, kyllä karu totuus paljastuu sille kohta ja sitten minut pudotetaan korkealta...

Tosin jotkun valioyksilöt osaavat olla täydellisiä tavalla, joka saa ihmiset heidän ympärilläänkin hehkumaan, mutta tämä on erittäin harvinaista.
Feiz

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Saz kirjoitti:Kielii enemmän kyllä näpäyttäjän sielunmaisemasta kuin näpäytettävän. ;)
Tietenkin. Pitäähän ruman ja koulukiusatun ankanpoikasen salskeaksi Suomen Joutseneksi vartuttuaan päästä equalisoimaan. Mitä muutakaan aikuisuus on, kuin lapsuuden traumojen paikkailua :)
Näin on NÄPPYLÄT 8)

Mikäs siinä antaa pakkeja jos esim seurustelee ja joku koppava hottis tulee imaileen meidän porukan fiilareita. Antaa pakit ja hymyillen jatkaa iltaa.
Elukka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Mitä muutakaan aikuisuus on, kuin lapsuuden traumojen paikkailua :)
"Tänään me voitaiskin kuulkaa askarrella-paskarrella sielu..."
-Touko-Pouko

"...ja joku päivä se koko paska vielä leviää käsiin!"
-sama

^-- Lapsuuden traumoista tulee aina väkisinkin mieleen toi.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

En oikeastaan, koska pyrin välttämään pakkien antamista viimeiseen asti. Niinpä yritän vaihtelevasti saada neitoset uskomaan, että oikeastaan he haluavat antaa minulle pakit, tai sitten pitkästyttää heidät siihen määrään, että virityksen unohtaminen käy helposti. Eikä se ole edes kovin vaikeaa!

Kysymys on sikäli kyllä hankala, että tyypillisesti pidän kauniina vain sitä jota haluan, ja muita taas en. Näin ollen minulle olisi määritelmällisesti mahdotonta antaa pakkeja kauniille tytölle, paitsi tietenkin jos antaisin pakit sille jota haluan, mikä olisi jopa minulta hieman epäloogista.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ann »

En ole antanut pakkeja kauniille ihmisille, enkä ole saanutkaan..siis pakkeja.., pelkästään kaiken kertovaa välttelyä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:kauniille
Silmäpusseilla varustettu blondilatvahomo. Karatessa ilmeisesti vasta valkoinen vyö.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: Silmäpusseilla varustettu blondilatvahomo.
Tunnetko itsesi kenties uhatuksi?

En judea panis, vaikka se onkin kaunis. Sori.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Tunnetko itsesi kenties uhatuksi?
Näh. Siulla on niin huono miesmaku.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pehmis

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Kysymyksenasettelu on hassu - ikäänkuin ei-toivottujen romanttisten tai seksuaalisten pyrkimysten torjuminen olisi kokemuksena jotenkin sidonnainen tarjokkaan ulkonäköön. Sehän on vain yksi tekijä siinä joukossa jolla on merkitystä koko lähentymisen toivottuisuuden arviointiin.

Ei kauniille ihmiselle pakkien antaminen ole sen kummallisempi kokemus kuin rumallekaan, ihan yhtä helppoa tai vaikeaa se on. Toisaalta omasta mielestä sisäisesti ja ulkoiseti kauniille ihmiselle tuskin tarvitsee antaakaan pakkeja, jos ei satu olemaan parisuhteeseen kytkeytyvää pakkivaihdetta päällä.

Omasta mielestä ulkoisesti kauniin ihmisen toiveiden romauttaminen tai sydämen särkeminen ei ole yhtään sen jalompi tai parempi kokemus kuin omasta mielestä rumankaan. Sen sijaan itsestään liikoja luulevan ihmisen egopallon poksauttaminen voi olla jossain olosuhteissa jollakin tapaa raadollista tyydytystä tuottavaa, mutta sekään ei ole kytköksissä tarjokkaan ulkonäköön vaan asenteeseen.

Mua kiinnostaisi kovasti tietää mitä keskustelun avaaja ajoi takaa kysymyksenasettelullaan?
Noriyumi

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ann kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Silmäpusseilla varustettu blondilatvahomo.
Tunnetko itsesi kenties uhatuksi?

En judea panis, vaikka se onkin kaunis. Sori.
Ainahan miehet haukkuvat toisia homoiksi kun tuntevat itsensä uhatuiksi.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pehmis kirjoitti: Mua kiinnostaisi kovasti tietää mitä keskustelun avaaja ajoi takaa kysymyksenasettelullaan?
Eiköhän tämä "vitun köyhät" -tunnuslause kerro siitä jotain?
AarneAnkka

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En uskalla enkä osaa antaa pakkeja joten toimin kuten Vadim, eli muutun tylsäksi / inhottavaksi jotta saan pakit itse.

Onko se, että antaa jatkuvasti paljon rukkasia, imartelevaa? Silloinhan tietää olevansa haluttu. Tai jotain.
Noriyumi

Re: Pakit

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti: Onko se, että antaa jatkuvasti paljon rukkasia, imartelevaa? Silloinhan tietää olevansa haluttu. Tai jotain.
Tosi lapsellista.
Vastaa Viestiin