Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Söin juuri mustikkatassun. Jatkakaa.
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oon taas tehny töitä niin että pää savuaa, nyt meen ulos savuttelemaan suun kautta. Viikonloppu ei pelasta, olen silloinkin töissä, kuten eilenkin.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dryad »

ARGH! :evil:

Töissä ei voi olla enää tylsempää... Vielä pitäisi kitua täällä pari tuntia ja mahdollisesti vielä ylitöitä, joista suurin osa kuluu istuskellessa ja odotellessa ilman mitään oikeaa tekemistä. Keksisin kyllä miljoona muuta paikkaa olla mieluummin tällä hetkellä, kotonakin olisi hommaa enemmän kuin tarpeeksi pienelle armeijalliselle siivoojia ja janottaakin perkele. Ehkä sitä pitää nollata pää töistä päästyään... :beer:

Onneksi sentään sain lykättyä mp3-soittimen kiinni koneeseen ja voin huudattaa mättöä sieluni kyllyydestä, koska pomo-ihmiset eivät ole paikalla. :twisted:
Be a good animal, true to your animal instincts.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:Oon taas tehny töitä niin että pää savuaa, nyt meen ulos savuttelemaan suun kautta. Viikonloppu ei pelasta, olen silloinkin töissä, kuten eilenkin.
heitä tupakka pois arkipäivästäsi...

mitähän vittua tekisi? boring?
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Vaola kirjoitti:Ihmeiden aika ei ole ohitse... :shock:

Tyttöset saivat kirjeen toisilta isovanhemmiltaan (...) Aika näköjään parantaa haavoja..? :o

Oon kyllä niin onnellinen tyttösteni puolesta.
Hienoa!
Mulle kävi eilen vähän samalla tavalla. Soitin mummolleni ja puhelun päätteeksi mummo tietysti kutsui kesällä käymään. Yllättävää oli se, että mummo pyysi ottamaan mukaan myös avokin. Tähän asti mummo on paheksunu koko meidän seurustelua ja avokki ei ole ollu toivottu vieras (näin nuorena kun ei pitäis vakiintua vaan kokeilla useampia :shock: ) Nyt se jopa "muisti" avokin oikean nimen kun aikasemmin ei ole sitä mukamas ikinä muistanu.
Save a horse, ride a cowboy
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tulihan sitä eilen sittenkin pistäydyttyä baarissa. Mutta siellä join vaan yhden. Baarin jälkeen mentiin kaverille pelaa texasia ja juomaan votkaa. Auts, vähän kivisti aamulla päätä..

Selkä jumittaa edelleen, kenties pahemmin kuin eilen. Misteristäkään ei oo mitään iloa kun se tuolla sängyssä vielä tuhisee ja haisee pahalle :P
Onneks on vapaapäivät molemmilla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Posti toi kutsun pääsykokeisiin. Jännää. Mennäkö vai ei, siinä pulma. En oikein jaksa uskoa, että opiskelut onnistuisivat työn ohella ja olen vitsinä pitänyt koko kauluunhakemista.

Ja miten kauan ton kissan on tarkoitus nukkua? Leikkaus oli yhdeltätoista ja Pekka ei ole vielä liikahtanutkaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sudenhenki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:Posti toi kutsun pääsykokeisiin. Jännää. Mennäkö vai ei, siinä pulma. En oikein jaksa uskoa, että opiskelut onnistuisivat työn ohella ja olen vitsinä pitänyt koko kauluunhakemista.

Ja miten kauan ton kissan on tarkoitus nukkua? Leikkaus oli yhdeltätoista ja Pekka ei ole vielä liikahtanutkaan.
Mihin kouluun? Mene heti! Koulussa on kivaa :) .
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

metallica... ja kohta ruokinta aika, olkoon se päivän ensimmäinen
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Sudenhenki kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Posti toi kutsun pääsykokeisiin. Jännää. Mennäkö vai ei, siinä pulma. En oikein jaksa uskoa, että opiskelut onnistuisivat työn ohella ja olen vitsinä pitänyt koko kauluunhakemista.
Mihin kouluun? Mene heti! Koulussa on kivaa :) .
Saanen esittää eriävän mielipiteeni. Riippuu täysin koulusta. Meikäläinen on ainakin totaalisen kyllästyny koko kouluun, onneks sieltä pääsee kohta lopullisesti pois. Eikä pätkän vertaa kiinnosta opiskella lisää/jotain muuta.
Save a horse, ride a cowboy
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti: Ja miten kauan ton kissan on tarkoitus nukkua? Leikkaus oli yhdeltätoista ja Pekka ei ole vielä liikahtanutkaan.
Meijän katti nukku leikkauksen jälkeen reippaasti yli 6h. Välillä aukas silmiä ja vaihto asentoo, mut uni maistui.
Kävin puolen tunnin välein tarkistamassa että hengittääkö Lusmu... :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No huh hu, olipas se..
Aito_Johanna

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lolita kirjoitti:Posti toi kutsun pääsykokeisiin. Jännää. Mennäkö vai ei, siinä pulma. En oikein jaksa uskoa, että opiskelut onnistuisivat työn ohella ja olen vitsinä pitänyt koko kauluunhakemista.
Mihin oot hakemassa?
Noriyumi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Posti toi kutsun pääsykokeisiin. Jännää. Mennäkö vai ei, siinä pulma. En oikein jaksa uskoa, että opiskelut onnistuisivat työn ohella ja olen vitsinä pitänyt koko kauluunhakemista.
Mihin oot hakemassa?
Minne vain sitä onkin hakemassa, vaikka pippelinpesuopistoon, kandee hakea! Jos pääsee sisään, ei sitä paikkaa ole pakko ottaa vastaan.
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Höhöötööt!

Kävin sitten törsäilemässä. Varkkuja kävin sovittelemassa, nyt kun dieettikin on purrut niin kokeilin paria tuumaa pienempää kokoa. Muuten hyvähyvähyvä, mutta homma meni reisille kun reidet näyttivät niissä luonnonsuoleen työnnetyltä Sianlihalta. Loppujen lopuksi tulin vinguttaneeksi mestarikorttia kuitatessani vyötäröstä kaksi tuumaa edellisiä ostamiani pöksyjä suuremmat byysat. Lahkeitahan ei saa koskaan oikeanpituisina, ja niinpä töytäisin kotimatkalla vielä yhteen mestaan niitä lyhennyttämään, mutta nää perkeleen kommunistit olivat päättäneet pitää tänään rokulipäivän.

Sain ostettua myös vitun siistin fillarointilippiksen entisen, pahasti räjähtäneen tilalle. Siinä on liekkekjä ja lukee "Megadeth", en mä tiedä mitä hittoa moinen tarkoittaa mutta kotsa näyttää mageelta ja ihqulta, pusnus...

Bratwurstit huuleen ja opiskelux...
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nonni, nyt on pitkäaikainen ajokortti anottu, anoinpa samalla kun sille päälle satuin uutta sähköistä henkilökorttiakin pois voimasta menneen tilalle. Ja autokin on nyt puunattu. Laitoinpa vielä laseihin piruuttani 5 Sateesta -ainetta. Kahtotaan kuinka hyvin tuo toimii.

Tuo Ison ONpun parkkipesu on kyllä mahtimesta. Auton saa pestä 6 eurolla ilman että tarvitsee omistaa omakotitaloa ja painepesuria.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kissa on herännyt, mutta pöllämystynyt ja pissasi vahingossa matolle.

Vieläkään en ole siivonnut tai käynyt kaupassa.

Hain ammattikorkeaan rikosseuraamusalan koulutusohjelman sosionomiksi opiskelemaan.

Raportoin myöhemmin lisää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:No huh hu, olipas se..
Olet ylöstäytynyt jo? Kuvittelin olevani reipas päivällä ja tainnuttavani krapulan, mutta nyt olen makoillut kaksi tuntia silmät kiinni sohvalla Tuulikin kanssa. Nälkä ajoi uudelleen ylös. En juo enää ikinä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rahat tuhlattu ja uusi elektrolux ostettu 1800/230W tehot.
Ruokaa ja matkoihinsa! menee hän..
Ruåtsalaisin käsin yehtyä kabanossia, melkein enemmän kun HK suojatalon tuotteet, ..maistuu iavan hyvälle, täytyy kipasta toisenkin kerran Östermalmille..
Viimeksi muokannut Niba, 26.05.2006 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Nyt lähen kyllä kotiin. Ei täällä oo pariin tuntiin ees ollu mitään tekemistä. Se on moro!
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:No huh hu, olipas se..
Olet ylöstäytynyt jo?
Jo! Kylpy kohensi hieman. Aamukahvi tekee hyvää tai huonoa.
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Nyt pitäisi siivota ahkerasti ja käydä kaupassa ostamassa tarjoiluja huomisille vieraille. Ei inspiroisi yhtään. Ehkä illemmalla.
Vietätkö koko huomisen vieraiden kanssa vai lähdetkö illalla maailmallekin, kuten oli tuossa joskus puhetta?
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Aamukahvi tekee hyvää tai huonoa.
Se herättää juuri sen verran, että tajuaa kuinka paha darra itse asiassa onkaan.
Sinkkumatti

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Perjantain hommat hoidettu. Mersu meni katsastuksesta läpi kuin uusi auto, jääkaapissa on mäyris kylmenemässä ja hellalla hautuu spagetti.
Mitäs seuraavaksi?
aimohaiku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Se alkaa sitten tämäkin työpäivä lähestymään maaliviivaa.

Mitäs seuraavaksi?
Vastaa Viestiin