Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

Klittaani hiplaan itse pannessa jotta saisin
6
23%
Klittaani hiplaa mies pannessa jotta saisin
3
12%
Klittaani ei välttämättä tarvitse hiplata pannessa jotta saisin
6
23%
Olenkin mies ja tekniikka kiinnostaa
11
42%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Korkeasti Älylliset Tutkimusmatkani Naiseuden Mysteerioon Jatkuvat!

Näin jossain ulkomaisessa femakkoseksiohjelmassa, miten akat kritisoivat elokuvia (kuten Basic Instinct) joissa naiset saavat yhdynnässä orgasmin ilman klitan hiplaamista.

Tiedän minäkin, että ns. vaginaorgasmi on harvinainen, nainen tarvitsee yleensä klitoriksen kiihoitusta Saadakseen.

Mites sitten Pannessa?
Hiplaatteko naiset itse herkkunaperoanne siinä vetojen välissä vai pitääkö miehen tehdä sekin? Vai orkkaatteko joskus sukupuolinussinnassa ilman sitä klitan stimulointiakin (alkunuoleskelut toki hyväksi :D )

Entäs pitääkö paikkansa, että ainakin lähetyssaarnaaja- asennossa miehen häpyluu (mikä ihme sekin on?) hieroo naisen klittaa ihan riittävästi?

Tuntuuko miespuolisesta väestöstä jotenkin alentavalta, jos mahtava Jormansa naisen Siellä-Niin- ei olekaan SE JUTTU, vaan pannessakin ne naisen OMAT sormet.. lähes masturbointia siis?

(Älkää vaivautuko sanomaan, että naista tulee hiplata ja hyväillä muualtakin.. tiiänhän mie ja olen Mestari siinä :D )

Edit: jäi pois vaihtoehto, että molemmat hiplaavat, ei voi enää lisätä. Vastatkoot miten se just ennen Saamista yleensä menee.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja slam »

eipä ole tullut pohdittua. Seksualismi muutoinkin kohtuullisen vieras kysymys, mutta en aseta kynnystä ehdotuksille...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

slam kirjoitti:eipä ole tullut pohdittua. Seksualismi muutoinkin kohtuullisen vieras kysymys, mutta en aseta kynnystä ehdotuksille...
Sinä et olekaan teoriamestari niinkuin minä :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:
slam kirjoitti:eipä ole tullut pohdittua. Seksualismi muutoinkin kohtuullisen vieras kysymys, mutta en aseta kynnystä ehdotuksille...
Sinä et olekaan teoriamestari niinkuin minä :D
Seksi on seksiä. Sitä kukaan jaksa miettiä liian monimutkaisesti ainakaan hedelmien äärellä xD :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AMATÖÖRI!! :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:AMATÖÖRI!! :lol:
nii oon ki :oops:
SikaMika

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti:Korkeasti Älylliset
Sinun tapauksessasi puhuisin ennemminkin Karkeasti Älyttömistä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kertokee lissee.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Minä olen lähinnä harjannut naisten klittaa käytetyllä (pehmenneellä) soft-mallisella hammasharjalla. Saavat aivan älyttömiä kiksejä siitä. Kannattaa kokeilla. Ei kuitenkaan kannata vetää hammasharjaa povarista salaa, vaan juuri penetraation kynnyksellä on hyvä ilmoittaa kohteliaasti, että aion kohta räjäyttää tajuntasi harjaamalla klitoristasi hammasharjallani.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tuota voi parantaa vain sähköhammasharjalla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Tuota voi parantaa vain sähköhammasharjalla.
Ei missään nimessä. Liike on liian nopeaa ja harjakset liian kovia. Toimii ainoastaan jos harjaosaa käytetään nurinperin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:Korkeasti Älylliset Tutkimusmatkani Naiseuden Mysteerioon Jatkuvat!
Hyvä Poitsu, olemme samoilla linjoilla siis tässäkin, tosin toinen heistä on keskittänyt voimalliset energiansa ihan vaan rial-sessisoihin kuten..mennäänkö maistelemaan hetkex..

..eli juuri saavuin viime-yönä Espanian lämmöstä (himassa klo 01.30 ja panetti ihan liikaa taas, ja kait nyt penetti ku ei skordari lähtenyt millään 10-kerhoon enkä ketään haluu muutenkaan ruikuttaa montaa kertaa, yksinkertaisesti ei mun tartte ja siis viime-yönä tohon aikaan tytsi oli muka NIIN väsynyt vaikka pillu olikin kuumana ja siis olisin halunnut nussia ja kunnolla, noh onneksi tänään on luvattu jatkaa harjoituksia) ja teimme skordarin kanssa yhden, huom. yhden ns. retken elikä cruisailimme Rhondaan. Se on semmonen magee keskiaikainen kity vuorella.

Ai kiinnostaa vitusti, näinpä. No olimme ottaneet aamulla hotlassa settiä ja kun ajelimme vuoristoa pitkin niin eikö tämä skordari sitten rupea hieromaan kyrpääni ja Hiukan rupesi siis panettaa. Ja kysyin että mitäs se mun pikku söpö skorppari nyt meinaa. No sanoin että mä voisin haluta orkun. Sanoin eetä ainahan sitä haluta saa, mut katotaan annanko.

Ajoin ja samalla hieroin ihanasti ruskettuneita jalkojaan, jotka olivat paljaana stringejä myöten, koska tyttö oli nostanut jalat pystyyn ja levälleen niin stringit näkyivät ihanasti.

Hieroin lopulta sitä pillua mutta vain stringien päältä ja ne oli aivan märät ja hiukan tietysti maistoin sormeani ja sanoin että kyllä elämä on ihanaa. Jatkoin kiusottelua monta kilometriä ja joka kerta kun oli semmonen paikka johon olisi voinut pysähtyä, niin tyttö kääntyi sitä katsomaan..mä jatkoin kylmänviileesti matkaa ylöspäin.

Kunnes sitten katsoin että tossa voisin ehkä hiukan runkata tytsii ja eiku siihen parkkiin. Turvavyöt irti ja sanoin että levitä ne jalat oikein kunnolla, niin että näen sen pillun selvästi. Tyttö teki kuten sanoin ja jatkoin että veivaa sitä penkkiä makuuasentoon ja sitten nautit.

Skorppari katsoin viekottelevilla sinisillä silmillään ja samalla painoin huulet hänen huuliinsa..ja pikku hiljaa jatkoin matkaa kaulalle, vain kevyesti puraisin niskaa ja kohti rintojaan ja hiukan nänniä käsittelin niin että hiukan narttu ulvaisi jee..

Ja sitten olikin aika antaa hänelle orkku, mutta kiosotellen, niin että että kuulisin sen pliis-sanan ja kuuluihan se kun tarpeeksi kiusin. Ja tyttö sai megaorkun siinä aika vilkkaan tien varressa ja se jos joku taisi sitä kiihottaa..sitten olisin ollut valmis jatkamaan matkaa, mutta halusi välttämättä imee mut loppuun..nautitaan..

Ja Poitsu, jotkut harvat kuten tämä, niin saa orkun siis naidessa, tietyssä asennossa ja jotenkin vatsalihaksiaan jännittäen, mut ei ole saanut muistaakseni kuin vain kerran klittahierontasetillä ja takkapäin niin sen orkun..muuten siis joko naidessa (kolmessa eri asennossa orkku tähän mennessä) tahi "sor sor sormileikki alkaa" eli jos tulee niin tulee.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Herra Manala kirjoitti: juuri penetraation kynnyksellä on hyvä ilmoittaa kohteliaasti, että aion kohta räjäyttää tajuntasi harjaamalla klitoristasi hammasharjallani.
*repskops* :shock: :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin