Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Yleinen lätinä jä kitinä
Kittys

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Ja ei ne rasvat/voiteet mitään ryppyjä hävitä. Mitkään kosmeettiset tuotteet ei saa yltää iholla sinne kerroksiin, jossa ylipäätänsä jotain tapahtuu. Ne korkeintaan turvottaa= silottaa. Ihan sama, ei läskitkään voiteilla häviä, liikunta se on joka auttaa :shock:
Paitsi esim. kuorivat BHA- tai AHA-tuotteet siloittavat ihoa (jotkut ihotautilääkärit sanovat, ettei kannata käyttää liian usein eikä päivisin, koska ohentaa ihoa ja altistaa ihon auringonvalon haitoille entistä enemmän) ja kyllähän ne muutamat muutkin tuotteet ehkä saavat ihon näyttämään pikkasen paremmalta turvottamattakin, mutta kyllä ryppyihin auttaa lähinnä kirurgin veitsi tai ennaltaehkäisy.

Olen ollut huomaavinani ja Hesarin testikin kiitteli Lorealin selluliittivoiteen tehoa. Tiedä sitten, mikä vaikuttaa, oma hieronta vai tuote vai kummatkin.
Jup, kaikki huonoa, mikä ohentaa ihoa, kortisoni mukaanlukien, sillä ei sais läträtä yhtään liikaa. Ja mitä noihin rasvoihin sun muihin tulee, niist pitäs kollaa incit läpi ja selvittää, että mikä niissä tekee ja mitä. Näist vois väitellä/keskustella ja perehtyä vaik kuin kauan.
Tohon viimeseen varmaan ihan jees se voide ja hieronta yhessä (plus liikunta ja ruokavalio).
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Paitsi että BHA- ja AHA-tuotteet ja kortisoni taitavat painia vähän eri sarjassa. Ensimmäiset tuskin ohentavat pysyvästi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Lilo kirjoitti:Pakko nyt kuitenkin avautua tästä rasvaamisasiasta...Jos on atooppinen iho, kuten allekirjoittaneella, sitä rasvaa todellakin ON pakko käyttää päivittäin sillä iho ei itse tuota niitä aineita jotka suojaavat kuivumiselta...Silloin on kyllä rasvan laadullakin aikalailla väliä, apteekin Ceralan on todettu erityisesti talvisin hyväksi.
Juu, okei, sallittakoon rasvaus hänelle jolla on siihen jokin erityinen syy, kuten tuo ihon herkkyys nimeltä atooppinen ekseema. Joskin, btw, se on minullakin todettu jo lapsena ja silloin joskus, jonkin verran nykyistä lyhyempi kun olin, äitini kertoman mukaan, on minuunkin jouduttu hulvaamalla hulvaamaan rasvoja, jotta en vallan olisi palasiksi halkeillut. Sitten, kuitenkin, joskus murrosiässä, kun asia lopullisesti siirtyi omalle vastuulleni, laiskuus iski ja loppui rasvaukset. Nykyään taas en siis tosiaan rasvoja atopiastakaan huolimatta kaipaile kuin tosiaan hyvinkin paikallisesti ja vain aika ajoittain. Talvella taipeisiin ja silleen. Mutta silloin kun puhutaan näistä oikeista ihon herkkyyksistä, on jokaisen iho kai yksilöllinen ja tarvitsee mitä sitten ikinä tarvitseekin.
hermine

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mulla kosmetiikan valintaan vaikuttaa aika paljon se, mitä ei olla testattu eläimillä ja missä ei ole eläinperäisiä ainesosia (ainakin lanoliinia ja mehiläisvahaa kun tuntuu olevan melkein joka tuotteessa), mitä yritän vältellä.

Kosteusvoiteeksi naamaan Body Shopin Vitamin E suojakerroin 15 (käytän tuota kesällä iholle muutenkin), iholle Freemanin aprikoosikosteusvoidetta ja jalkoihin Freemanin Luumu-piparminttuvoidetta. Noi 2 viimeistä tuoksuu tosi hyvälle :h:

Puuteri ja kajal BodyShopin, ripsiväri Yves Rocherin. Huulikiiltona joku Body Shopin (tuossa on kyllä mehiläisvahaa, mutta löysinkin sen maasta). Hiukset eka vaalennettu Herbatintin sävyllä 10 N ja sit päälle La Richen Directionsin jotain punaista.

Dödö Body Shopin Aloe Vera. Sit sain siskolta ulkomaantuliaisina jotain hajuvettä, jonka kuulemma feromonihommiin perustuen pitäisi houkutella miehiä, mutta en kyllä käytä sitä vaikka tuoksuukin ihan ok:lle
:lol:

Shampoo Klippoteketin värjätyille hiuksille tarkoitettu, muuhun pesuun Lifehairin LactoLine (tuolla saa meikitkin pestyä tosi hyvin pois, kaikki oikeat kasvojenpesuaineet kirvelee mun silmiä ja aiheuttaa iho-ongelmia). Kuorintavoide (jota käytän ehkä 2 kertaa vuodessa) Freemanin joku ihan vadelmakarkin tuoksuinen.

Pitäis kyllä panostaa enemmän ulkonäköön, siis semmoisella hassulla, epäsovinnaisella tavalla. Aina kun näkee sellaisten tiettyjen japaniteinien kuvia, tulee kaipuu opetella meikkaamaan kunnolla ja hankkia kaikkia tosi outoja vaatehörpellyksiä. Sit kuitenkin nytkin oon koko viikon raahustanut ihan au-naturell iso finni nenänpäässä ja lököttävissä reisitaskuhousuissa, laiskuus voittaa.
Kittys

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Keikaus kirjoitti:Paitsi että BHA- ja AHA-tuotteet ja kortisoni taitavat painia vähän eri sarjassa. Ensimmäiset tuskin ohentavat pysyvästi.
Niin painivatkin. Ja mitä noihin (BHA/)AHA- yhdisteisiin tulee, ne eivät OHENNA IHOA MITENKÄÄN, ei edes tilapäisesti! Heikot hapot, kuten maito-, sitruuna ja viinihappo, joita nykymuodin mukaisesti kutsutaan HEDELMÄHAPOIKSI tai myös AHA-yhdisteiksi (alfahydroksidi) ovat keratolyyttisiä aineita. Vanhempia keratolyyttejä ovat esmes. salisyylihappo ja resorsinoli. Keratolyytit liuottavat soluväliainetta, joten ihon pintasolut irtoavat. Pintakerroksen kuoriminen tuottaa kosmeettisesti miellyttävän lopputuloksen, koska iho kirkastuu "ylimääräisen" pintasolukon poistuttua. Tilanne tosin palautuu nopeasti ennalleen, kun itusolukerroksesta työntyy uusia soluja poistuneiden tilalle. Kuorinta ilmeisesti myös parantaa muiden aineiden imeytymistä ihoon.

Mitkään voiteet ei vaikuta yhtään mitenkään ihon rypistymisestä sileytymiseen pysyvästi tai vaikka selluliitin katoamiseen. Sen sanoo jo pelkkä kosmetiikkalainsäädäntökin. Ja toi on ihan salettii huijausta ja myyntilausetta "huomaat eron jo viikossa, rypyt katoavat" sun muuta, ei se niin mee. Mutta se myy :roll:

ELI: toi AHA-yhdiste on keratolyyttinen aine eli sillä on VAIN kuoriva vaikutus, ei ohentava.
Amorosa

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Naisellinen aihe! Jee! Olen aina ollut purnukkafani, joten kaikenlaisia on kokeiltu ja hyviä ja huonoja todettu olevan markkinoilla. Yleensä kun mulle on suositeltu jotain superhyvää, ei se oo käynyt mulle. Mulla on herkkä iho, herkästi ärtyvät silmät ja huulet, joten kaikenlaista ihottumaa ja ärtymää on tullut kosmetiikkatuotteista.

Olen kokeillut varmaan kaikkia Suomessa myytäviä sarjoja ja muutamia ulkomailla myytäviä, ainakin yhtä tuotetta per sarja. Hmm, eniten käyttämiä sarjoja on Lumene, Clarins, The Body Shop, Lancôme ja apteekkien kosmetiikkasarjat (Favora).

Ehdottomat lempparituotteeni, joita ostan aina uudestaan:

- Favora tiivistetty käsivoide
- Favora puhdistusgeeli
- Avecyd pesuneste
- Clarins silmänympärysgeeli
- Lumene C-energy voide
- Lumene Matt Touch puhdistusgeeli
- Max Factor Facefinity meikkipuuteri
- Clarins irtopuuteri

Sit kokeilen usein uutuuksia, mutta nykyään vähenevissä määrin. Enkä enää oo yhtä innostunut kun joskus aiemmin. Mihinkään ryppyvoiteisiin en usko, kaikki ihme vitamiini-jutut on täyttä bs:ää, ei ne mihinkään ihon sisäkerroksiin asti ulotu. Vitamiinit syödään ruuassa, siten ne ehkä vaikuttavat ihoon.
Geetzu

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meikkipussini on pienentynyt lähivuosien aikana niin miniksi, että se on nyt samaa kokoa miehen hygieniatavarapussin kanssa. Ihmettelen ja jostain syystä tällä vähän ylpeilenkin.
FatLeilah kirjoitti:Eläimillä testaus onkin jo hankalampi ongelma. Joskus nuorempana ja "vihreämpänä" valitsin kosmetiikkani tarkoin.
Mä kiinnitän yleensä näihin eläinkokeisiin huomiota juuri meikkejä valitessa, en ikävä kyllä muuten. Meikeissä kun tämä on helpointa, näin laiskapaskakin ihminen vaivautuu. Suomessa myytävien ei-testattujen lista on lyhyt, mutta se on onneksi hyvä. Kansainvälinen lista onkin jo pidempi ja omassa tuttavapiirissä reissataan ulkomailla paljon, joten valinnanvaraa todella riittää. Lancômen meikkivoiteesta luopuminen on ollut ainoa juttu, mitä harkitsin hieman pidempään. Käytän joskus hajusteita, värjään hiukseni pahoilla aineilla, en siis ole kyennyt eläinystävälliseksi tässä turhamaisessa maailmassani. Puhumattakaan muusta elämisestä; vaihtoehtoja mm. pesuaineille ja sille mitä tungen mahaani todella on olemassa. En vain viitsi. Ajattelen, että pienikin pyrkiminen hyvään riittää...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tuo on mielenkiintoinen juttu tuo eläinystävällisen kosmetiikan lista. Musta tuntuu, että PETA:n lista poikkeaa tuosta, saattaa olla laajempi ja tietenkin vaihtelee. Esim. Loreal oli hyvien puolella, mutta käsittääkseni siirrettiin huonojen puolelle tässä taannoin. Ja Lorealhan omistaa suunnilleen kaiken.. mm. Biothermin ja Lancomen. Boikotoin, paitsi kesällä sorruin Lancomen huulipunaan, kun oli tarjouksessa. Ihan typerää. Ajattelin varmaan, että kun se kerran oli listalla ja plää plää.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tässä muuten linkki PETA:n sivuille: http://www.caringconsumer.com/searchcompany.asp
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Plääh, enpä saanut listaa tällä kertaa auki.
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti:Ihonhoitoon liittyvissä asioissa luotan Paula Begouniin (www.cosmeticscop.com), jonka perusneuvoihin kuuluu mm. se, että tärkein ihon vanhenemista estävä juttu on aurinkorasvan jokapäiväinen käyttö. Hän myös neuvoo..
..
Sitten tuotteet, jotka olen tsekannut Paulan kirjoista:
..
Sait kiinnostumaan tästä Paula's Choicesta.
Tiedätkö mistä niitä hänen tuotteitaan saisi hommattua? Verkkokaupasta ainoastaan?
hermine

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Toi Animalian listahan on tällä hetkellä tosi lyhyt, kun ne uusivat standardiaan. Se todennäköisesti tulee kuitenkin lähiaikoina laajenemaan reippaasti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihonhoitoon liittyvissä asioissa luotan Paula Begouniin (www.cosmeticscop.com), jonka perusneuvoihin kuuluu mm. se, että tärkein ihon vanhenemista estävä juttu on aurinkorasvan jokapäiväinen käyttö. Hän myös neuvoo..
..
Sitten tuotteet, jotka olen tsekannut Paulan kirjoista:
..
Sait kiinnostumaan tästä Paula's Choicesta.
Tiedätkö mistä niitä hänen tuotteitaan saisi hommattua? Verkkokaupasta ainoastaan?
Juu. Joskus olen tilannut isomman satsin kavereiden kanssa ja vähän säästänyt rahtikuluissa. Rahtikulujen lisäksi tulevat tullit päälle, joten nuo edulliset tuotteet hiukan kallistuvat, kun ne tuodaan tänne.

Viimeksi tilasin kyllä tuotteet hotelliin, kun kävin Jenkeissä.
Kikkelis kokkelis.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja pix »

oli niin kiva aihe, että pakkohan tähän oli vastata - muitten vinkkejä lukemalla itekin saa hyviä ideoita varsinkin jos ei oo vielä löytänyt sitä ominta tuotettaan :)

lyhyt pohjustus: ennen (lue: vielä muutama vuosi sitten) käytin yksin omaan Body Shopin tuotteita, mutta nykyään tultuani köyhäksi ja laiskaksi (kauppa sijaitsee "hankalassa" paikassa) oon siirtynyt käyttämään ihan mitä sattuu löytymään suht edullisesti.

aiheeseen:

kasvojen puhdistus: herbina puhd.aine ja kasvovesi (halpa ja riittoisa)
Silmämeikinpuhd: nivea (lähes ainoa aine joka ei polta silmiä irti - kokeiltu on!)
kosteusvoide: essex emulsiovoide
silmänympäryksiin: phytotermal geeli
kasvojen kuorinta: body shopin joku

meikkivoide: vaihtelee- tällä hetkellä l'oreal true match
peiteaine: joku äitin vanha maybelline, yleensä body shopista
valokynä: YSL (jesh!)
silmämeikinpohjustus: lumene (luomivärit paikoillaan vielä illallakin!)
irtopuuteri: lumene, mutta en tykkää joten seuraavaks taas varmaan bs:sta sekin
luomivärit: rimmel, body shop, yves rocher
rajauskynät: body shopin nestemäiset, musta&ruskea
ripsari: maybellinen great lash very black (ei ehkä paras mutta helppo paikallistaa)

shampoo&hoitoaine vaihtelee, just nyt käytössä tuuheuttava sunsilkl ja wellan back to basics sunflower.
muotovaahto: wellan shockwawes
vaha: make up store (älyn iso purkki, ei tahmaa ja makso vaan 5 euroo, riittää loppuelämäks toivottvasti..)
kiinne: osis session (tästä ei voi luopuu)
lisäksi osiksen flatliner -suoristusrautasuihke tarvittaessa (kiitos brittiläisten kaverien, oon välillä ollut lähes koukussa suoristamiseen vaikka tukka on suht suora luonnostaankin)
ai niin ja suihkusaippuana ehottomasti palmoliven milk&rose

dödö: nivea dry (alkoholiton ja hajuton)
tuoksut: escada rockin rio(?), emporio armanin night ja nina riccin les belles

siinäpä ne suurinpiirtein olivat..ai niin ja vielä semmonen juttu et osaisko joku kertoo kuinka kauan itseruskettava geeli (l'oreal sublime bronze) säilyy avattuna..et uskaltaskohan sitä vielä käyttää kun on hiukka aikaa vierähtäny viime kerrasta..kiitos!
tonttu8

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Na kirjoitti:
UnelmaSäleikkö kirjoitti: Tuoksu: Guccin Rush
Ihastuttavaa, me tuoksutaan samalta. :)
Täälläkin samalle. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lärvin hoito: vesi ja partahöylä
Hiusten hoito: vesi, partahöylä ja joku halpa käsivoide.
Kropan hoito: vesi ja saippua.

On tämä miehen elämä helppoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Vaikka mitä, mutta äsken totesin, että käyttämieni kasvovoiteiden hinnat ovat keskimäärin 380,00€/litra! Hui!
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja definitely »

Ihanan kevytmielinen aihe vaihteeksi!

En käytä hirmuisen paljoa meikkiä arkisin, koska tällä hetkellä kukaan ei edes näe mua, ja se joka näkee, pusuttelisi kuitenkin kaiken sotkuun :h: Mutta puhdistuksesta, kosteutuksesta ja hiustenhoidosta en tingi.

Hiukset:
-shampoo&hoitoaine: olen kampaamotuotteiden koukussa, tosin nyt puteleiden määrä on vähentynyt kun rahaa on käytössä vähemmän eikä ole tullut ostettua uusia ihania tuhat lupausta sisältäviä taika-aineita. Shampoina PPS Hydra lite, Paul Mitchell Tea tree ja Joico Color endurance. Hoidot Wella back to basics Green tea, Erisan, WWW shine instant conditioner ja Cutrin Aromagic Aprikoosi-appelsiini. Takkujen selvitykseen XZ Muumi lasten selvityssuihke, joka tuoksuu kivasti karkille.
-muotoilu: järjettömät määrät lähinnä kampausnesteitä ja hyytelöitä Paul Mitchell, Wella, Redken, Tigi Bed Head, Sebastian... Muotoilen hiuksia aktiivisesti nykyään aika harvoin kun pidän tukkaa kiinni. Paras vaha kuitenkin ruokakauppakamaa, L'oreal architect wax. Karheuttaa kivasti velton ja liukkaan pidemmän tukan. Hennes&mauritzilla on loistava kiiltosuihke, joka kuitenkin on silikonipommi, eli ei puritaaneille. Suoristan hiukset välillä raudoilla jos menen radalle, tulee hieno kiilto ja huoliteltu look.

Olen ostanut tosi paljon noita kalliita hiusmuotoilutuotteitani vähän kolhiintuneissa/korkittomissa pulloissa, jotka ex-työpaikassani joko laitettiin vapaaseen jakoon kosmetiikkaosastolta tai toimitettiin henkilökuntamyymälään symboliseen muutaman euron hintaan myytäväksi. Sen sijaan pesutuotteet olen enimmäkseen ostanut enemmän tai vähemmän riistohintaan. Perin hiustuotteita myös äidiltä välillä.

Naama:
-Hoito: Pesu Nuxe hunajapuhdistusgeeli tai L'oreal Hydrafresh kuivan ihon puhdistusgeeli (jota ei muka enää valmisteta eikä siksi saa enää Suomesta, mutta espanjassa kas kummaa kaikki paikat täynnä tätä, joskin nimi oli muutettu. Samaa kamaa silti ja viisi euroa tuubi.) Kasvovesi Body Shopin tea tree oil, ja epäpuhtauksiin saman sarjan tehostikki. Kosteutus silmien ympärille L'oreal Hydrafresh silmänympärysvoiteella (joka muka oli myös lopetettu eikä suomen hyllyissä ainakaan vuoteen, mutta taaskin espanjassa vielä pari viikkoa sitten kaikki paikat täynnä. Hamstrasin.), muulle naamalle Nuxe Creme fraiche light (kesällä) ja Biotherm Aquasource dry skin (talvella). Omistan myös äidiltä perityn Diorin Instant radiance -tehoseerumin, mutta en ole kuitenkaan sitä käytettyäni alkanut sen kummemmin säteillä. Laitan silti joskus iltamenoihin, pysyy meikki vähän paremmin. Kuorinta Lancaster ja Freemans.
-Meikit: Meikkivoiteita ja peitevoiteita Sisleyltä, Cliniquelta, Ardenilta, Lumenelta, Anytimelta, Lauderilta. En hirveästi käytä meikkivoidetta, mutta näitä on kertynyt samasta syystä kuin kalliita hiusmuotoilutuotteitakin; kosmetiikkaosaston kotkilta. L'orealin ideal balance-meikkistikki useimmiten käytössä, samoin kuin l'orealin mahtava valokynä (paaaaljon parempi kuin YSL:n tai Lumenen). Puuteri lumenen, aurinkopuuteri Sephoran. Silmänrajauskynä mustanharmaa ja nestemäinen rajausväri metallinen tumma violetti Isadoralta, ripsari Max Factor Lash lift, erisävyisiä valkoisia ja violetin/luumun/vaaleanpunaisen sävyisiä halpisluomivärejä (en käytä niitäkään usein). Huulikiiltoja Zarasta, Lumenelta, L'orealilta, Cliniquelta, Diorilta. Ehkä rupean taas meikkailemaan vähän enemmän sitten ensi vuonna, kun olen kunnon töissä ja näen ihmisiä (ja ne näkevät minut).

Vartalo: Kuorinta täällä mainittu vadelmainen Freemans, Suihkusaippua ja sheivausliukaste HTH, samoin kosteusvoide HTH. Tämä HTH on kokeilemistani kalliista ja halvoista selkeästi paras, ja Hesarissa oli vasta tällä viikolla, että sen sisältämä maitohappo auttaa atooppista ihoa. Pitää paikkansa, ihottumia oli viime talvena kun tätä ekaa kertaa käytin selkeästi vähemmän, eikä tarvinnut vältsiin edes rasvata joka suihkun jälkeen. Yleensä mun tarvii. Käytän talvisesonkina itseruskettavia, L'oreal Sublime Bronze -geeliä (hyvä sävy, mutta haisee pahalle ja tekee ihoon kalvon) ja Body Shopin voidetta (vaaleampi sävy, vaikka kahdesta vaihtoehdosta tummempi, ei haise pahalle, ei tahmaa, kalliihko). Dödönä Elizabeth Arden Spa expert ja Estee Lauder Body Power. Tuoksuina Elizabeth Arden Green tea, Armani Mania, Clinique Happy heart, D&G Light Blue, cK Eternity Love. Hankintaharkinnassa Stella McCartney Sheer.

Aika paljon tuota kosmetiikkaa on, vaikka sitä ei voisi millään tavoin arvata lopputuloksesta :lol:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kosmetiikkaa en kyllä käytä oikeastaan kuin naamaputsia ja -rasvaa, naamavammainen kun olen.
Hajusteet ovat sitten asia erikseen, niille pitäisikin perustaa oma ketju.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja definitely »

pix kirjoitti:osaisko joku kertoo kuinka kauan itseruskettava geeli (l'oreal sublime bronze) säilyy avattuna..et uskaltaskohan sitä vielä käyttää kun on hiukka aikaa vierähtäny viime kerrasta..kiitos!
Kuinka kauan on kauan? Eihän tuo geeli ole edes ollut markkinoilla kuin jotain vuoden (?). Kyl mää ainakin uskaltaisin, olen käyttänyt omia tököttejäni niin kauan kunnes koostumus juoksettuu tai haisee todella oudolta tms.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja pix »

definitely kirjoitti:
pix kirjoitti:osaisko joku kertoo kuinka kauan itseruskettava geeli (l'oreal sublime bronze) säilyy avattuna..et uskaltaskohan sitä vielä käyttää kun on hiukka aikaa vierähtäny viime kerrasta..kiitos!
Kuinka kauan on kauan? Eihän tuo geeli ole edes ollut markkinoilla kuin jotain vuoden (?). Kyl mää ainakin uskaltaisin, olen käyttänyt omia tököttejäni niin kauan kunnes koostumus juoksettuu tai haisee todella oudolta tms.
sori en jaksa lyhentää..ostin sen ulkomailta vuodenvaihteessa ja oon viimeks sillon käyttänyt.pitäs varmaan kokeilla vaan rohkeesti esim jalkoihin kun ei niitä kovin moni enää tähän vuoden aikaan näe..
Runkkis

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Minkäköhän vitun takia mä luin tän viestiketjun läpi? Tai ylipäätänsä avansin sen? Ja vastasin siihen?

*ei elämää*
sincia

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 16:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sincia

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Mitä kosmetiikkaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja slam »

siis lumelaa ja kaikkee muuta moskaa... jollain päyrällä myös roiskin laastia naamariin...
Vastaa Viestiin