Kumman kaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

no kerro?

Kissanaisen
6
19%
Koiranaisen
4
13%
Elukattoman naisen
11
35%
Ihan sama. Molemmista elukoista saa hyvää risottoa.
5
16%
Kuhan vaan ei ole hevosnainen.
5
16%
 
Ääniä yhteensä: 31

Sinkkumatti

Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kissanaiskeskustelun innoittamana. Tämä kysely on vain miehille ja leenoille.
Minkä vaihtoehdon kanssa mieluiten seurustelisit?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Pallotin risoton.

Lievä yliherkkyys kissoja kohtaan tosin on, mutta kun tarpeeksi tykkää silläkään ei ole niimpal väliä.
Itse hankkisin kuitenkin mielummin K9:n Sellainen koiran kokoinen koira...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
segma

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja segma »

Pallotin elukattoman, vaikka tyär saisikin olla mielellään ylitsevuotavan eläinrakas. Jos jompi kumpi elukoista tulisi valita, niin se olisi kyllä koira - kissat kun aiheuttavat ihqpihq allergiareaktiot.
bedlam

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei löytynyt sopivaa pallotettavaa. Kunhan hyväksyy sen, että mulla on tuollainen melkoisen omapäinen huuteleva karvapallero. Mä nyt itse tykkään kaikista elukoista, mutta ehkä sellainen eläintarha olisi liikaa, jossa ei ehtisi sohvalle istahtaa eikä omia ajatuksiakaan kuulisi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ei nyt ollut sopivaa vaihtoehtoa. Kissat ja koirat menee mutta olen huomannut että hevosnaiset on muutenkin hyviä ratsastamaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
1108

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kunhan vaan ei pelleile hevosten kanssa. Yksi kerta riitti todistamaan kaavan nainen+hevoset=pesti hulluuteen oikeaksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti: hulluuteen
Hulluus ei välttämättä ole huono piirre ihmisessä. Kaikkien mielestä ainakaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen vieläkin niin järkyttynyt tiedosta että hevosen pitäminen tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin yhden aasin pitäminen!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sinkkumatti

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

1108 kirjoitti:Yksi kerta riitti todistamaan kaavan nainen+hevoset=pesti hulluuteen oikeaksi.
Tällainen kokemus minultakin löytyy. Ei ikinä enää.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sinkkumatti kirjoitti:
1108 kirjoitti:Yksi kerta riitti todistamaan kaavan nainen+hevoset=pesti hulluuteen oikeaksi.
Tällainen kokemus minultakin löytyy. Ei ikinä enää.

Jatkuva piiskaaminen ja käskyttäminen ei sitten olekaan pidemmän päälle niin hottis juttu..? :think:
Don't Panic!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen miehekäs mies ja haluan vastata. Vastaan: ei eläimiä. Olen nyppinyt kissan/koiran karvoja sukanpohjista yhden elämän tarpeisiin. Minulle eläimet tuovat vain extrastressiä, enkä sitä kaipaa. Muiden ihmisten eläimistä voi hetkellisesti iloitakin, verenpainetta laskevassa merkityksessä, that is. Uskon että monet ihmiset suhtautuvat lapsiin samoin, ovathan ne ihan kivoja pieninä annoksina(ei kirjaimellisesti, tosin itse en päästä eläimiä lautasellanikaan) mutta omia? Ei kiitos.

Aiemmassa elämässäni olin hyvinkin eläinrakas. (loppukevennys).
Prepare for the worstest.
Sinkkumatti

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti:Jatkuva piiskaaminen ja käskyttäminen ei sitten olekaan pidemmän päälle niin hottis juttu..?
Minulle riiti se jatkuva hevosten kanssa naimisissa olo. Aamulla viideltä tallilla ja koko päivä liesussa. Kaikki asiat liippasivat aina hevosia, niiden hoitamista ja muuta touhua. Suurin vitutus oli kuitenkin se, että siihen kauramoottoritouhuun lyötiin aivan järjettömiä summia rahaa. Itse oltiin aina perse totaalisen auki mutta kaakki sai kaiken mitä tarvitsi ja hieman ylimääräistäkin. Kun itse nähdään viikkotolkulla mielummin nälkää ja laitetaan vähät rahat hevoseen, on jo hommat aika pahasti hukassa.

Ymmärrän kyllä harrastustouhuun hurahtamisen, mutta niin järjettömiä asiota sillosessa suhteessa hevosnaisen kanssa näin, että en takuulla enää siihen porukkaan sekaa.
nowaysis kirjoitti:ei eläimiä. Olen nyppinyt kissan/koiran karvoja sukanpohjista yhden elämän tarpeisiin. .
Tämä on niiin totta. Meillä on himassa saksanseisoja joka on aivan saatanallinen karvalinko. Vaikka sen turkki on about 1-2 cm pitkää karvaa, löytyy sitä sitten jokapaikasta. Sellaista rakoa, kaappia tai laatikkoa ei ole, jossa ei koiran karvoja olisi. Jopa jääkapista niitä löytyy. Kaikenlisäksi tuon piskin karva on vielä rakenteeltaan sellainen, että se ei imuroimalla lähde irti kuin liukkaalta pinnalta. Muuten saa jokaisen karvan nyppiä yksitellen irti. :evil:
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 29.05.2006 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
nexie kirjoitti:Jatkuva piiskaaminen ja käskyttäminen ei sitten olekaan pidemmän päälle niin hottis juttu..?
Minulle riiti se jatkuva hevosten kanssa naimisissa olo. Aamulla viideltä tallilla ja koko päivä liesussa. Kaikki asiat liippasivat aina hevosia, niiden hoitamista ja muuta touhua. Suurin vitutus oli kuitenkin se, että siihen kauramoottoritouhuun lyötiin aivan järjettömiä summia rahaa. Itse oltiin aina perse totaalisen auki mutta kaakki sai kaiken mitä tarvitsi ja hieman ylimääräistäkin. Kun itse nähdään viikkotolkulla mielummin nälkää ja laitetaan vähät rahat hevoseen, on jo hommat aika pahasti hukassa.

Ymmärrän kyllä harrastustouhuun hurahtamisen, mutta niin järjettömiä asiota sillosessa suhteessa hevosnaisen kanssa näin, että en takuulla enää siihen porukkaan sekaa.
On eri asia olla hevosnainen ja hevosenomistaja ;) Ihminen joka omistaa hevosen (tai on vuokrannut ylläpitoon tmv.) on yleensä sitovassa liitossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sinkkumatti kirjoitti:
Kun itse nähdään viikkotolkulla mielummin nälkää ja laitetaan vähät rahat hevoseen, on jo hommat aika pahasti hukassa.
No mutta saahan siitä sitten joskus sitä makkaraakin. Pitkän tähtäimen tuottoa niinko :wink:
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elppis kirjoitti:On eri asia olla hevosnainen ja hevosenomistaja. Ihminen joka omistaa hevosen (tai on vuokrannut ylläpitoon tmv.) on yleensä sitovassa liitossa.
Ennemmin tai myöhemmin kaikista harrastajista tulee omistajia.
nexie kirjoitti:No mutta saahan siitä sitten joskus sitä makkaraakin. Pitkän tähtäimen tuottoa niinko
Mä olen niin kärsimätön luenne, et haen mielummin metukkani het kaupasta :p
slam

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Eipä minulla mitään allergiaa ole, että aika sama, jos siinä kissa pyörii kintuissa...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mieluiten elukaton, haluan olla perheen ainut sika. Onhan elukat kivoja, mutta asettavat melkoisia rajoituksia elämälle.

Mutta kaikkihan on tietysti neuvottelu- ja sopeutumiskysymyksiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:On eri asia olla hevosnainen ja hevosenomistaja. Ihminen joka omistaa hevosen (tai on vuokrannut ylläpitoon tmv.) on yleensä sitovassa liitossa.
Ennemmin tai myöhemmin kaikista harrastajista tulee omistajia.
No tämä nyt ei ole lainkaan totta!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:On eri asia olla hevosnainen ja hevosenomistaja. Ihminen joka omistaa hevosen (tai on vuokrannut ylläpitoon tmv.) on yleensä sitovassa liitossa.
Ennemmin tai myöhemmin kaikista harrastajista tulee omistajia.
No tämä nyt ei ole lainkaan totta!
No ei niin!

Kyllä minäkin haluisin ihan oman hevosen, todellakin, mutta aika ja raha ei miun tapauksessa riitä. Ja tuskin riittää koskaan, ellen lotossa voita. Tiiättekö kuinka kallista hevosen pitäminen on?
mustakikkeli

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jos kerran pitää valita, ihan elukattoman, vaikka en olekaan millekään elukalle allerginen. Vaikka pidinkin erään exän koirasta, se vaikutti tulemisiin ja menemisiin aika paljon, vuode oli aina koirankarvoissa, lattialle ja olohuoneen matolle kuseskelut olivat arkipäivää (oli vielä aika nuori narttu, siis se koira), ja muutenkin mietitytti kuinka sellainen punkki-imuri kuljettaa punkkeja sisään ihmisten kiusaksi. Kissat eivät ole yhtä "paha" juttu, mutta karvaa niistäkin irtoaa aika lailla, ja se toksoplasmoosi....

Este nuo elukat tuskin kuitenkaan koskaan olisivat, paitsi jos ne eivät tykkää minusta (ei ole vielä tapahtunut tällaista), tai jos harrastus on mennyt liiallisuuksiin. Hevosnaisiin en osaa ottaa kantaa. Hevonen on sentään tallissa eikä sisätiloissa, joten siinä mielessä. Eikä sille kaiketi tarvitse erikseen etsiä ja järjestää hoitajaa parin päivän matkan ajaksi. Jos on liian fanaattinen harrastaja, se lienee miinusta asiassa kuin asiassa.

Viimeisin kokemus elukattomasta naisesta, sopi mulle. On kai omistanut koiran aiemmin, mutta ei halua hankkia sellaista pieneen kerrostaloasuntoonsa. Viisas neiti.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 29.05.2006 12:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mustakikkeli

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

nowaysis kirjoitti:Olen miehekäs mies ja haluan vastata. Vastaan: ei eläimiä. Olen nyppinyt kissan/koiran karvoja sukanpohjista yhden elämän tarpeisiin. Minulle eläimet tuovat vain extrastressiä, enkä sitä kaipaa.
Mennään naimisiin (siitä huolimatta että olet "mies"). Kyllä sinä opit ajan kanssa rakastamaan minua.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kuten kai tuolla kissanaiskeskustelussa jo messusin, niin mieluiten eläimetön. Osin itsekkäistä syistä: kyllä eläin rajoittaa elämää minusta turhan paljon ja osaksi siksi, että kohtuuttoman ja perustelemattoman ennakkoluuloni mukaan yksinasuvan ihmisen kohdalla eläimen hankkiminen kertoo jonkinlaisesta epäkypsyydestä ja kyvyttömyydestä hallita impulssejaan vastuullisesti ja rationaalisesti.

Vakava vastaus tietysti on, että kun en edes ole allerginen, niin asia on tapauskohtainen ja silloinkaan tuskin koskaan kynnyskysymys suuntaan tai toiseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
hermine

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Hevosihmiset ovat raivohulluja, polttavat tupakkaa, kiroilevat, huutavat ja lyövät. Hevosihminen ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena. Yleensä he eivät tulekaan ihmisten kanssa toimeen vaan onnistuvat sotkemaan välinsä niihinkin joiden kanssa olisi hevosten vuoksi pakko olla tekemisissä (kuten tallin asiakkaat, kengittäjät ja eläinlääkärit: seurauksella että esim. hevonen joutuu olemaan viikkokausia kengittä kun ainoa seudun kengittäjä joka ei ole väleissä hevosihmisen mielestä väärien tyyppien kanssa, on kiireinen). Oikeaoppisella hevosihmisellä on myös suuri koira, jota tämä raahaa mukanaan joka paikkaan seurauksella että eläin on aina jonkun tiellä, mistä seuraa hevosihmisen taholta tuloksetonta mutta äänekästä karjuntaa ja kiroilua.

Myös koiraharrastajat raahaavat koiriaan mukaansa joka paikkaan ja karjuvat niille. Koirat ovat "ihan kilttejä" mutta saattavat silti purra, mikä tietysti on aina jonkun muun vika. Samalla he paheksuvat jatkuvasti ihmisiä, jotka tekevät lastensa kanssa samoin (oikeastaan tämä on se itseäni ärsyttävin piirre koiraihmisissä).

Kissaihmisen kissat riehuvat öisin niin, että hänen luonaan on mahdotonta nukkua ja hänen asuntonsa haisee aina kissanpissalle. Kissaihmisissä ei muuten ole pahaa vikaa, paitsi ällöromanttisuus ja materialistisuus ainakin sisustuksen osalta - asunnossa on mahdotonta liikkua kaatamatta jotakin koriste-esinettä. Kissaihmiset ovat usein kenkäfriikkejä. Näennäisen riippumattomuutensa taustalla kissaihmisellä on usein vakavia itsetunto-ongelmia erityisesti ulkonäköönsä liittyen.

Eläimettömät ihmiset ovat tietysti mukavuudenhaluisia minäminäminä-kusipäitä, jotka eivät pysty ajattelemaan ketään muuta kuin itseään. Aina muiden pitäisi olla valmiita joustamaan heidän tarpeidensa vuoksi. Semmoisen kanssa nyt ainakaan tahtoisi seurustella.
mustakikkeli

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hermine kirjoitti:...
Kuuluuko nykyinen seurustelukumppanisi mihinkään noista alalajeista? :wink:
hermine

Re: Kumman kaa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

mustakikkeli kirjoitti:
hermine kirjoitti:...
Kuuluuko nykyinen seurustelukumppanisi mihinkään noista alalajeista? :wink:
Ei, se on muuten vaan ärsyttävä :roll:
Vastaa Viestiin