Mitä teette työksenne?

Yleinen lätinä jä kitinä
ElanorRaven

Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Monen toimenkuvan olen pystynyt päättelemään aivan muiden ketjujen perusteella, mutta kyselenpä nyt muiltakin, jotka uskaltavat niinkin paljon itsestään paljastaa, että mitä teette työksenne? (ja luulisi, ettei työnsä paljastaminen ole yhtä henk.kohtaista kun kaikki seksihurjastelukertomukset :D)

Aloitanpa siis itse. Päätoimisesti yritän olla opiskelija, mutta opiskelun ohessa ja lomilla olen töissäkin ihan kiitettävästi. Olen kait Suomen suurimman (en ole varma onko tämä fakta) kukkatukun palveluksessa tekemässä milloin mitäkin, ympäri vuoden jatkuva paskaduunini on gerberoiden parissa puuhastelua, mutta sesonkiaikoina ja kesällä ja muutenkin kiireapulaisena olen päivittäistavaraosastolla eli kauppaan rehuja marketeille. Toimenkuvaan kuuluu asiakkaille soittelu, haukkujen vastaanottaminen, tilausten kerääminen ja matkaan laittaminen. Ja kesän rauhallisempana aikana kukkien hoito, kastelu yms., jota rakastan yli kaiken. Se on juuri se mielikuva, joka ihmisillä työstäni ensimmäisenä mieleen tulee - kastelukannu kädessä tanssahtelu ja kukille puhuminen.

Tykkään tuosta toisesta työstäni aika paljon, työkaverit ovat aivan ihania ja todellisia kusipäitä firmassa ei oikeastaan edes ole. Tulen kaikkien kanssa loistavasti toimeen ja minulla on Maailman Paras Pomo. Tietenkin palkkaa voisi aina saada enemmän :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä olen tutkintasihteeri ja teen työkseni rikostutkintaa avustavia tehtäviä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä oon pelimies.

Siis työstän animaatiota, sekalaista grafiikkaa ja äänitehosteita tietokonepeleihin. Kivaa työtä, mutta joskus menee hermot. Pätee varmaan ihan mihin tahansa duuniin.
silsakenraali™

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Manala vois vastata mun puolesta, mä en itse uskalla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ratsastuksenopettaja ja rahapulassa tekstiilihuoltaja.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Graafinen suunnittelija. Esitteitä, mainoksia, nettisivuja, logoja, graafisia linjauksia, eli suurimmaksi osaksi päätteen ääressä istuskelua. Muuten mukavaa hommaa, mutta tekemistä saisi olla tämänhetkistä tilannetta enemmän.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sairaanhoitaja. Eli juon kahvia ja vedän pullaa ylenkatsoen ynseästi potilaiden pyyntöjä.

Sarkasmi on traumaa ammattilehdessä kerrotusta tositilanteesta jossa omaiset olivat olleet närkästyneitä hoitajien kerrotusta kiireestä. "Ei niillä mikään kiire ole, siellä ne joivat taukohuoneessa kahvia, minä näin!" Millekähän muulle ammattiryhmälle tulisi mieleen ryhtyä kuittailemaan lakisääteisistä tauoista.

Oikeasti ihanaa työtä, tavoitteena pätevöityä tasolle jossa työoloihin pystyy vaikuttamaan enemmän.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Graafista suunnittelua mainostoimistossa.
"I want you to get excited about your life."
Sannnu

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

....waeva
Viimeksi muokannut Sannnu, 28.05.2006 23:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olen pelisaliasiakaspalvelijana RAY:llä.
1108

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rakennan niin maan perkeleesti. Nimike on työnjohtaja.
slam

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja slam »

Nussimattomuuden asiantuntija. köyhä paska. Työkkäri saa antaa leivän.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja.

Niillä töin tai sitten erityisnuorisotyössä, säännöllisin väliajoin valitettavasti myös työtön.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
mustakikkeli

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Yksi vitu projektipäällikkö mobiilipisniksessä (R&D). Projektin suunnittelua, aikataulutusta, budjetointia, vastuunjakoa ja -välttelyä, ohjeistusta, riskienhallintaa, yhteydenpitoa ja valvontaa yhteistyökumppaneita kohti, raportointia, eteentulevien ongelmien ratkontaa ja sellaista pikku näpertelyä. Englanniksi kyseinen työnimike on "baby sitter", siltä olo ainakin välillä tuntuu.

Hommat ilmeisesti tulevat hiukan muuttumaan joskus kesällä, olen silloin jonninlainen rajapinta ja kontaktipiste tiettyihin komponenttitoimittajiin. Nimike pysyy melkein samana, edelleen projektiluonteista työtä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja cardic »

piirilevyjen testaaja/ohjelmoija
ladon piirilevyille komponentteja, seka testaan ja teen testausohjelmia levyille
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Valtakunnankadetti Jumalan armosta.
Sivutoiminen urpo ja olutimuri.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Graafinen suunnittelija. Esitteitä, mainoksia, nettisivuja, logoja, graafisia linjauksia, eli suurimmaksi osaksi päätteen ääressä istuskelua.
Samis!
Paitsi mä en koske nettisivuihin.
Mutta korvaavana hommana myös valokuvaan, sekä editoin kuvia mitä merkillisimmillä tavoilla.
millivanilli

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Opiskelija/kirjanpitäjä/taloushallinnon assistentti.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Tutkija (laboratoriossa)
Be a good animal, true to your animal instincts.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tekstinkäsittelijä, eli puhtaaksikirjoitan lääkäreiden saneluita kasetilta koneelle + muuta hommaa jota 50+v. tädit ei töissä osaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pikku-Akka

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Erään Kuntayhtymän EU-hankkeiden projektisihteeri, eli työnkuvani on kirjava: maksatushakemuksia, rahoitushakemuksia, taloushallintoa, esitteitä, puheluita, kokousjärjestelyjä, kaikkea mitä kolme projektipäällikköäni sekä niiden boss saa päähänsä ts. teen mahdottomista asioista mahdollisia.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Softasuunnittelua seka koodausta serveripaahan.
AarneAnkka

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Muuten mukavaa hommaa, mutta tekemistä saisi olla tämänhetkistä tilannetta enemmän.
Sama täällä. Voisi luulla että on rentoa kun saa laiskotella ja palkka juoksee, mutta oikeasti se on masentavaa ainakin minunlaiselleni ihmiselle joka tuntee itsensä hyödyttömäksi ja alkaa pelätä että olenko minä ihan turha koko firmalle (vaikken todellakaan ole).
ninnithequeen

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tarviiks mun sanoo? :roll:
ElanorRaven

Re: Mitä teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Tarviiks mun sanoo? :roll:
Hihii, lähinnä sinuun viittasin tuolla avausviestini ensimmäisellä lauseella :D
Vastaa Viestiin