Makea maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Sudenhenki kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Porvoon Tuomiokirkko on poltettu.
Kaikkealle se näppärä nuorimies ehtiikin ajelulle.
Ei se vitun tunari onnistunut siinä.
Jumalan työtä! Rangaistus suomalaisille Lordin saatanallisesta musiikista. Katukaa syntiset!
1108

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Ei se vitun tunari onnistunut siinä.
Mutku.. Tikut oli märkiä!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Ei se vitun tunari onnistunut siinä.
Mutku.. Tikut oli märkiä!!!
Sen siitä saa kun tulitikkutehtaat myydään hurreille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bluntly kirjoitti:Sen siitä saa kun tulitikkutehtaat myydään hurreille.
Ja hurrit myy tikkuja Norjalaisille:

Kuva
Sudenhenki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Ei se vitun tunari onnistunut siinä.
Mutku.. Tikut oli märkiä!!!
Ei auta, jos sisätilat säilyivät niin kauhiaa koomailuahan koko toiminta on ollut. Ei mikään kaunis näky niinkuin MZ.412 tietää esittää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kuinkahan monta KetorinHottia mä oon jo tälle päivälle imassu.. Miksköhän niitä saa vaan muka kolme päivässä ottaa? Jos nyt yhden vielä, ja sit vaikka jotain 'lounasta'. Hittous ku päätäkin kivistää ja on sekava olo. Tuntuu että melekein ottais vaikka krapulanki mieluummin..
slam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

hiki meinas tulla tuossa maatessa... Josko tuota kaljaatia joiskentelisi.

Heippa!
slam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Kuinkahan monta KetorinHottia mä oon jo tälle päivälle imassu.. Miksköhän niitä saa vaan muka kolme päivässä ottaa? Jos nyt yhden vielä, ja sit vaikka jotain 'lounasta'. Hittous ku päätäkin kivistää ja on sekava olo. Tuntuu että melekein ottais vaikka krapulanki mieluummin..
Oli minullakin kohtuu kivulias farssi hetki sitten tua.. flunssa joka oli... Kyl se muutamassa päivässä menee ohitse... tai köh* vielä vaivaa...
nokkaelain

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Porvoon Tuomiokirkko on poltettu :shock:

http://yle.fi/
Käsittämättömiä paskiaisia jotkut, jos tuo tosiaan on tuhopoltto :evil:
Onneksi sentään sisätilat säilyivät ja muutenkin on korjattavissa...
Kun entisen kotipaikkakunnan kirkko poltettiin, liikkui pitkään mitä erikoisimpia huhuja, mutta loppujen lopuksi polttaja oli ilmeisesti joku pikkurikollinen, joka oli yrittänyt etsiä kirkkoviiniä tms. ja jälkensä peittääkseen poltti kirkon. Pakkoko noiden typerysten on aina polttaa keskiaikaisia kirkkoja eikä jotain historiallisesti merkityksetöntä...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nokkaelain kirjoitti:Kun entisen kotipaikkakunnan kirkko poltettiin, liikkui pitkään mitä erikoisimpia huhuja, mutta loppujen lopuksi polttaja oli ilmeisesti joku pikkurikollinen, joka oli yrittänyt etsiä kirkkoviiniä tms. ja jälkensä peittääkseen poltti kirkon. Pakkoko noiden typerysten on aina polttaa keskiaikaisia kirkkoja eikä jotain historiallisesti merkityksetöntä...
Pyhän Olavin kirkko? Käytiin muutama vuosi sitten katsomassa miltä se näyttää uudelleen rakennettuna, upea! Sisätilat oli vielä maalamatta, pitää siis käydä jossain vaiheessa uudestaan.
nokkaelain

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti:Pyhän Olavin kirkko? Käytiin muutama vuosi sitten katsomassa miltä se näyttää uudelleen rakennettuna, upea! Sisätilat oli vielä maalamatta, pitää siis käydä jossain vaiheessa uudestaan.
Sepä se. Yksi kaverini sattuu olemaan toisen sisätiloja maalaamaan valitun taiteilijan assistenttina (tosin en tiedä onko tuohon työhön liittyen). Kesken se lienee edelleen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aika mitäänsanomattoman saamaton maanantai. Taidanpa vain syödä jotain.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Ei auta, jos sisätilat säilyivät niin kauhiaa koomailuahan koko toiminta on ollut. Ei mikään kaunis näky niinkuin MZ.412 tietää esittää.
Lupaan petrata jatkossa.

Kuva
bedlam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Piti seikkailla pitkin kaupunkeja maaleja ja värkkejä ostelemassa. Nyt on syöty ja pyykit saatu koneeseen, mutta täytys vielä tän illan aikana keksiä bändille nimi. Muutoin lähtee julisteet painoon ilman. Wittulan väki, jo on perhana stressaava homma.
Viimeksi muokannut bedlam, 29.05.2006 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Lupaan petrata jatkossa.
Erinomaista, kyllähän inssinjöörismiehen tulee petrata per(se)formanssia kuin sika juoksuaan.

Mulla muuten on vieläkin tallessa kyseisiä flaijereita ajalta jolloin black metal oli TOTTA!
bedlam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sudenhenki kirjoitti:per(se)formanssia
"Per For Manssi". Kiitos. Nyt täytyy kaikki lisätä listaan.
SikaMika

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kaiken salaisuus on oikea unirytmi. Kaupassakäynnin, aamupalan, parin sähköpostin, yhden pikkusiskon kiusallaan lähettämän matemaattisen aivojumpan (se tietää, että mä en saa sielulleni rauhaa ennen kuin olen edes yrittänyt) ratkaisun ja yhden koulutehtävän tekemisen jälkeen huomaan kellon olevan melkein kahdeksan! Pitäisiköhän alkaa duunaamaan lounasta...? :)

Töitä tuntuu olevan nihkeästi tarjolla, lienen pakotettu katselemaan muita hommia vähän niin kuin sillä silmällä. Jospa harkitsisin jo ihan oikeisiin töihin menemistä.
Yksi koulukurssi käytännössä taas suoritettu äskeisen tehtävän myötä, fiilis nousi juuri semikrapulaisen paskasta siedettäväksi. Taidan aloittaa vielä toisen tekemisen...

Mitähän mä ensi yönä tekisin? Viime yö meni Lostin ekan tuotantokauden lähes loppuunviemisessä, pitäisi varmaan imuroida toinenkin. Addiktoiva sarja, ei olisi ikinä pitänyt antaa pikkusormeaan moiselle!
silsakenraali™

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Futiskausi aloitettu 6-5 voitolla KooVeesta. Yks hieno kihaus (kaks pakkia vuoron perään kahville ja tiukka vasuri alamummoon) omiin nimiin, tuskin riittää lehteen asti. Päivällä oltiin vielä poikien kanssa 1,5 h futailemassa. Nyt on sitten jalat aikas puhki. Turkin reissu odottaa torstaina, mut hyvä jos pakkaan ehdin, kun on töitä ja muuta menoa. Onneksi kukaan ei stressaa puolestani.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:...bändille nimi
Mikäs vika Karvaporkkanassa on?
bedlam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:...bändille nimi
Mikäs vika Karvaporkkanassa on?
Ai nii, en mä tota muistanutkaan!
ElanorRaven

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:Missä on LillyMunster? Minä tahdon Munsterin tai en ala!
Näin ne eAviomiehet vaan vikittelee toisia naisia ihan julkisesti ja näkyvästi! Haluan eAvioeron! :D

Tänään tuli harjoitettua liikuntaa sitten niissä määrin, että huåmenna sattuu. Vedin myös vanhempien luona niin monta paistamistani vohveleista, että iltapalaksi sai riittää 2 porkkanaa :D
ninnithequeen

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noniin, arvatkaas kuka on kans kuumeessa?
Ei jumankekka, mä siis tosiaan lahoan, kun joka paikka prakaa.

Makoiltu tytön kanssa koko päivä sängyssä molemmat ihan ventti pois, ja nyt jaksoin nousta italianpataa väsäämään pian kotiutuvalle miehelle.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää on kans viettäny liikunnallisen päivän. Ennen töitä palttiarallaa tunnin lenkki metikössä koiruuden kaa, sit työsuhdeliikuntana tunti sulkapalloa ja ny kohti kotia ja viel iltalenkille...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sudenhenki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Missä on LillyMunster? Minä tahdon Munsterin tai en ala!
Näin ne eAviomiehet vaan vikittelee toisia naisia ihan julkisesti ja näkyvästi! Haluan eAvioeron! :D

Tänään tuli harjoitettua liikuntaa sitten niissä määrin, että huåmenna sattuu. Vedin myös vanhempien luona niin monta paistamistani vohveleista, että iltapalaksi sai riittää 2 porkkanaa :D
eVaimo! Tämä ei ole sitä miltä näyttää! Voin selittää! :D

Jos tänään tuli harjoiteltua niin venyttelepä kunnolla niin ei välttämättä paikat pauku huomenna :).
ElanorRaven

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:Jos tänään tuli harjoiteltua niin venyttelepä kunnolla niin ei välttämättä paikat pauku huomenna :).
Miten vatsalihaksia venytellään? Tai käsivarsia? :?
Vastaa Viestiin