Tiukka tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

aivastuttaa aivan vidusti ja väkijuomaa tullut nautittua...
RolloTomasi

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää tiistaita
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin taas se alko! uusi päivä, ilman mitään kummempaa syytä kuin vaihtuminen seuraavaksi 24 tunnin sisällä.
Pyyhin Netikettiin..
Noriyumi

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Yawn. No ei mulla nyt muuta 8)
Mulli75

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Polkaisin taas pyörällä töihin. Mukava kun autot ei vielä tähän aikaan ole ehtineet saastuttaa ilmaa niin mukavemmin menee työmatkakin.
Dumari

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Menta, TOKA TPK! Kaffea ja häti. Eilinen "yksi pussikalja" venähti 3+ -versioksi. Pelattiin sitten Sibeliuspuistossa minigolffia ysistä yhteentoista.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huoment! Ronssinen TPK.
Viien tunnin yöunet takana, ku ei vaan ois malttanu jättää sitä kirjaa kesken, vaikka pakkohan se oli. Pöh. Ny sit väsyttää. Ei muutaku kaffetta nassuun.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
millivanilli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, mun ei annettu nukkua sitten pidempään... Voisi tuo yksi herra opetella lähtemään hiljaa kotoa töihin, ettei mun tartte vapaapäivänäni olla seiskalta hereillä, ellen niin itse valitse.

Jos vaikka kaffetta keittäisin ja ensimmäisenä siivoaisin makuuhuoneen, vaatekaapin erityisesti.

Hywää huomenta kaikille :h:
AarneAnkka

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herätyskello pirstoi unet. Tänä aamuna tulee, puolen tunnin sisällä, lasinkorjaaja asentamaan auringonsuojakalvoja kämppäni ikkunoihin. Tervetuloa näkösuoja, hyvästi kesäkuumalla porotuksesta kuumeneva kämppä.

Tosin viime aikoina on tästä kesästä ollut porotus kaukana....

Ni, ja kuudelta illalla noudan Suzuki SX4:n koeajettavaksi. Hih.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hard fuck hallelujah..

Hirmuisen tortillasatsin ja kolmen tunnin pituisen King Kong- leffan päätteeksi sammuin klo 22.45 enkä edes herännyt kun mies kömpi viereen paria tuntia myöhemmin. Nyt pitäis olo olla pirteä ja hyvin levännyt, paskat. Silmät turvonneet ja päätä jomottaa: en ole aamuherätysten ystävä!

Unohdin sitten uimakamat kotiin, kun aamu meni sumussa ja tähtäimenä pystyssä pysyminen :roll: Joku toinen päivä sitten, ellen käy omassa uimahallissa.

Blääh... tiistai-vidudus.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Väsyhköt huomenet tältäkin suunnalta. Turhaan porhalsin kiireellä toimistolle, palaveri alkaakin vasta ysiltä, ei kasilta :doh:

Nooh, aikaisin kotiin sitten. Right..?
Don't Panic!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nexie kirjoitti:Nooh, aikaisin kotiin sitten. Right..?
Pomo on näköjään kirjoittanut työvuorolistaan että tulen töihin huomenna klo 11.30. Koulutus alkaa klo 9.30 parin sadan metrin päässä työpaikasta, joten oletan että työpäivä myös alkaa vasta tällöin. Onneksi koulutus ei kestä kuin pari tuntia, etten nukahda istualtani, kuten mulla on koulutuksissa (tai luennoilla yleensäkin) tapana tehdä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Elppis kirjoitti:
nexie kirjoitti:Nooh, aikaisin kotiin sitten. Right..?
Pomo on näköjään kirjoittanut työvuorolistaan että tulen töihin huomenna klo 11.30. Koulutus alkaa klo 9.30 parin sadan metrin päässä työpaikasta, joten oletan että työpäivä myös alkaa vasta tällöin. Onneksi koulutus ei kestä kuin pari tuntia, etten nukahda istualtani, kuten mulla on koulutuksissa (tai luennoilla yleensäkin) tapana tehdä.
Lainaanpa itseäni- nyt tuli suunnitelmiin muutos! Tuuraan sairaslomalaista aamuvuorossa klo 7 - 14.45, sama diili torstaina. Miten mä sain ton omassa päässäni kuulostamaan paremmalta (herään klo 5.30, mut pääsen klo 14.45 vs. Herään klo 8 ja pääsen klo 16). Tampio!!

Miten Kid:n lastenkutsut meni?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Down by the laituri on samaan aikaan kuin Qstock, mutta eipä taida Turku viedä voittoa tuossa vertailussa.
mustakikkeli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Huomenta. Eräältä naiselta tuli eilen illalla hyvää palautetta miten sohva ja telkkari kannattaa sijoittaa uudessa kämpässäni käväistässämme siellä pikaisesti. Itse on nyt ihan daaaaah miten en ollut itse tullut ajatelleeksi samaa, vaan itsepintaisesti pidin eri vaihtoehdoissa mielessäni kiinni mihin nurkkaukseen iso telkkari on "pakko" laittaa, mikä asetti aikamoisia rajoituksia sohvan sijoitukselle ja koolle. Nythän mä saan sinne mahtumaan paaaaljon isomman sohvan, ja tuntuu että pikkukämpässä jää tilaa niin paljon yli etten edes tiedä mitä sillä tilalla teen. Jos vaikka se flipperi ja nyrkkeilysäkki? Kiitosta tuli myös siitä että niin pieneksi kämpäksi siellä on kuulemma paljon kaappitilaa.

Jostain syystä kaikki naiset tuntuvat inhoavan "olohuoneessa" olevaa kattolamppuani, vaikka minusta se on niin style. Ja se on sentään naisen valitsema, exäni. Taisi tarkoituksella jättää sen minun kiusakseni, tiesi etteivät muut naiset pidä siitä. Kommentteja mitä kuulen on että se on "kasarimainen" ja halvan nousukasmainen. Täh? Musta se on ihan ok pyöreä lasihökötys joka luo lämmintä valoa kämppään.

Ei hemmetti tää selkä tarvitsee hyvää hierojaa. No ehkä se alkaa nyt olla parempi, mutta eilen en salilla pystynyt tekemään edes vatsarutistuksia lattialla selän aristelun takia. Jumppapallon päällä ne sentään onnistuivat. Kumma tunne, ikäänkuin alakylkien (varsinkin vasen) lihakset kramppaisivat kovasti välillä jos teen "pikaisia" liikkeitä. Venyttely tuntui auttavan vain hetkellisesti. Rauhallisesti... Tänään kuitenkin kiipeämään mäkeä.
1108

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK!

Raksahti kouraan communikaattori ja oma henkilökohtainen autopaikka kärrylle. Kylläpä työnteko on mukavaa!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hieman kuivempi jo yskä ja nenä. Päätä ja naamaa jomottanu yhtäjaksoisesti jostain lauantaista asti. Mut jospa se tästä, vähä pakko. Yöllä heräilin kun niskaa vihloi :x Se on sitten viimeinen yö edessä tässä kämpässä ja lattialla.. Hui. Kivaa. Outoa.

Dumari kirjoitti:Down by the laituri on samaan aikaan kuin Qstock, mutta eipä taida Turku viedä voittoa tuossa vertailussa.
No eipä taida ei.
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Blaah, väsyttää kamalasti. Lipsahti hieman myöhään taas Castlevanian kanssa. Kymmenen minsan päästä pitää lähteä valumaan pankkiin "neuvotteluihin" (he sanovat miten homma etenee ja minä nyökyttelen raivokkaasti koko ajan).

Elättelen vielä myös toiveita että jaksaisin siivota tämän murjun tänään.
1108

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Lipsahti hieman myöhään taas Castlevanian kanssa.
En vain ymmärrä.
Itse aloitin tahkoamaan Silent Hill II läpi. Sen kanssa yömyöhiin menon ymmärrän paremmin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Lipsahti hieman myöhään taas Castlevanian kanssa.
En vain ymmärrä.
Itse aloitin tahkoamaan Silent Hill II läpi. Sen kanssa yömyöhiin menon ymmärrän paremmin.
Ei se mitään, God of War vei meiltä molemmilta yöunia tossa vajaa kuukausi sitten. Tosin se peli ei kovin pitkä ollut.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vähänkö olen neiti. Vein fillarin korjaamoon kun oli takakumi jatkuvasti puhki. Mutta kun rampa kyytivälineeni lojuu yssissein työpaikan pihalla ja AINA klo 16 yllättää kirkkaalta taivaalta sellainen vesisade, ettei kilometrien talutus kotiin oikein innosta. Tuleepahan kuntoon.

Väsymys vain tuntuu kertaantuvan ja kasaantuvan. Jokainen minuutti alle kahdeksan nukutun tunnin tekee miinusta entisen velan perään. Silmät näyttivätkin jo melkoisen kiinalaisilta aamupeilissä.
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti: En vain ymmärrä.
Itse aloitin tahkoamaan Silent Hill II läpi. Sen kanssa yömyöhiin menon ymmärrän paremmin.
Et ole ensimmäinen joka ei ymmärrä :) . Yksi kovimmista pelisarjoista minulle, vaikka nuo 3D viritykset eivät pärjää alkuunkaan sarjan 2D peleille, kuten Aria of Sorrowille tai Symphony of the Nightille. Voi kun pääsisikin pian jatkamaan.

Silent Hill on myöskin oikein mainio sarja. Ne on tosin kaikki jo totaalisen läpipelattuja, eikä mulla näytä hyllyssä enää olevan kuin kolmososa.

EDIT: Elpan mainitsema God of War pitääkin hankkia jostain. On kuulemma melkoisen hyvä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Silmät näyttivätkin jo melkoisen kiinalaisilta aamupeilissä.
Älä välitä, mun silmät näyttää vietnamilaisilta, ja naamakin on ihan pöhö. Piti muka oikein urheilla ja elää terveellisesti nämä päivät ja mennä sitten nättinä ja hehkeänä Hämptoniin juhlimaan, mutta turha toivo sano..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

N. 30-vuotias mies sanoi mua äsken rouvaksi :shock:

*kuolee*

Eikös vanhempia leidejä sanota yleensä rouviksi automaattisesti? Eihän mulla ole edes sormessa sormusta? APUA!!!! 25-vuotis synttäreihin aikaa vajaat kaksi viikkoa, laitanko lapun otsaan? Muutenkin tuntuu siltä että aika jättää kohta, kun 18v. abit näyttää ihan kakaroilta ja metrossa annan paheksuvia katseita olutpullon haltijoille ja kovaan ääneen puhuville.

Kohta mä aloitan bussissa väkisin syliin istumisen jos ei anneta paikkaa, pahalle haisemisen ja eukalyptus-karkkien kovaan ääneen imemisen! :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jaaha, satuin onneksi olemaan eilen myöhään oikealla kanavalla kun 24 eka tuotantokausi alkoi. Onneksi, olisi muuten hiukka vituttanut. En ole nähnyt noita aikaisempia tuotantokausia (ennen nelosta, johon jäin koukkuun). Kyllä sen huomaa miten paljon parempi ja mielenkiintoisempi sarja 24 on aina ollut (tuotantokaudesta riippumatta) verrattuna johonkin Lostiin tai 4400:seen, joissa ei tapahdu niin yhtikäs mitään juonen kannalta. 24 on täynnä olevia ja yllättäviä juonenkäänteitä, esim. katsojaa johdateltiin eilen harhaan luulemaan lentokoneessa ollutta miestä palkkamurhaajaksi, vaikka se oli sittenkin se hänen vieressään istunut nainen. Just näin.
Vastaa Viestiin