Tiukka tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aivokuolema. Väsyttää. Raahasin itteni väkisin salille, vaikka olisi tehnyt mieli nukkua ja taistelin, vaikka treenit eivät oikein maistuneet. Ei sitä vanha enää jaksa juhlia neljää päivää putkeen - sen jälkeen monta päivää ihan flegmaattinen ja masentunut olo. Never again.
mustakikkeli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

swirl kirjoitti:Never again.
...at least until next time.
swirl

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

mustakikkeli kirjoitti: ...at least until next time.
Eiku never again. I'm not the way I used to be :wink:
Kid

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Päivää. Aamupalaveri meni mallikkaasti ja hyvät oli sapuskat. Asioita käsiteltiin pintapuolisesti, paremmalla ajalla kuulemma sit lisää..

Eiliset lastenkutsut meni hyvin ja twixit kävi kaupaks, lahjakin oli mieleinen. Mä olen ihana täti.

Tänään mä sit muutan tohon kahen metrin päähän ja saan isomman "officen". Nastaa. Jä tänään on kampaajallekkin aika!

Ainut mikä pilaa fiilistä on toi selkä. Mä en enää tiedä mitä mä teen, kun mikään ei tunnu hyvältä, ei istuminen eikä seisominen. Lekuriin en haluu mennä, ettei ne iske mua taas saikulle. Huomenna pakko päästä salille!!! Mä teen mitä kykenen ja jätän selän rauhaan. Vähän lössähtäny olo kun on taas viikko jääny väliin..
Viimeksi muokannut Kid, 30.05.2006 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sannnu

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

uuh, kamala migreeni... Koin eilen mielyttävän yllätyksen kun menin yövuoroon ja kas kummaa olin tulkinnut työvuorolistaa väärin ja mulla olikin vapaa päivä!

Sitten kotiin ja pelasin xboxilla Haloa..joka oli nukuttavaa...

Hyväsytelin eilen ihanan naisen New Yorkiin...kateeksi käy.

Kuppi kahvia, särkylääke ja kohti valtsikan kirjastoa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua ei ole kai koskaan sanottu rouvaksi. Kun tulin tähän taloon 23-vuotiaana töihin, yksi työkaveri kysyi asunko vielä vanhempien kanssa. No en! Asun aviomieheni kanssa! Tädiksi minua kyllä on sanottu, mutta lapset saavatkin sanoa. Varmaan rouvittelun puute johtuu siitä, että minä olen se joka juo olutta metrossa.
swirl kirjoitti: - sen jälkeen monta päivää ihan flegmaattinen ja masentunut olo. Never again.
Siinä syy miksi lopetin juomisen. Viikonlopun jälkeen masenteli koko viikon ja viikonloppuna kun olo oli taas normaali, meni juomaan lisää, että voi masennella taas viikon.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lolita kirjoitti:
Siinä syy miksi lopetin juomisen. Viikonlopun jälkeen masenteli koko viikon ja viikonloppuna kun olo oli taas normaali, meni juomaan lisää, että voi masennella taas viikon.
Olet fiksu. Elämäni parhaat ajat olen ollut samoilla linjoilla.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Ainut mikä pilaa fiilistä on toi selkä. Mä en enää tiedä mitä mä teen, kun mikään ei tunnu hyvältä, ei istuminen eikä seisominen. Lekuriin en haluu mennä, ettei ne iske mua taas saikulle. Huomenna pakko päästä salille!!! Mä teen mitä kykenen ja jätän selän rauhaan. Vähän lössähtäny olo kun on taas viikko jääny väliin..
Osta esim. jumppapallo tai kuminauhat millä venytellä selkää ja erittäin pienellä vastuksella jumpata: ÄLÄ MENE SALILLE ja hajota sitä! Hassu!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Osta esim. jumppapallo tai kuminauhat millä venytellä selkää ja erittäin pienellä vastuksella jumpata: ÄLÄ MENE SALILLE ja hajota sitä! Hassu!
Se on jo hajalla. Selkääni venyttelin sunnuntaina systerillä jumppapallon päällä. Teki nannaa.
Ja kyllä mä voin reenata vaik käsiä ja jalkoja. Jätän selän kuormittamisen kokonaan väliin. Mä en jaksa tätä..
killkill

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Viikonlopun jälkeen masenteli koko viikon ja viikonloppuna kun olo oli taas normaali, meni juomaan lisää, että voi masennella taas viikon.
Tämä kuvio ei ole täysin vieras täälläkään. Vittumainen noidankehä.
silsakenraali™

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

killkill kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Viikonlopun jälkeen masenteli koko viikon ja viikonloppuna kun olo oli taas normaali, meni juomaan lisää, että voi masennella taas viikon.
Tämä kuvio ei ole täysin vieras täälläkään. Vittumainen noidankehä.
Eikä täällä. Nyt kun taas on ollut kolme viikko juomatta, on olo ollut energinen ja mieli kirkas. Vituttaa jo valmiiksi kesä ja lähes viikottaiset juhlat. Kai sitä tulee kipoteltua, mutta toivottavasti ei liikaa eikä joka juhlassa.
Feiz

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Viikonlopun jälkeen masenteli koko viikon ja viikonloppuna kun olo oli taas normaali, meni juomaan lisää, että voi masennella taas viikon.
Tämä kuvio ei ole täysin vieras täälläkään. Vittumainen noidankehä.
Tuttu noidankehä......
Viime viikolla join Ke ja LA ja sunnuntaista asti ollu kunnon vitutus ja painajaiset niskassa. Pienetkin asiat on taas niin suuria ongelmia että huhheliheijaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaa-a, pitäisköhän sitä taas heitellä parit kupit ja kipot laatikoihin.. Yhden paketin jo tossa kasasin. Ja taasko siellä tulee vettä?! En ala. Ja räkä prkl ei lopu.
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Ja taasko siellä tulee vettä?!
Eikä? Ajattelin niin fiksusti, että kun vien pyörän korjattavaksi siitä syystä että aina sataa, niin tottakai sateilu loppuisi siihen paikkaan kuin seinään. Olen yllättynyt, ettei tämä toiminut.
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Nonni! Pankkiasiat reilassa taas toistaiseksi, ettei tarvitse odottaa yllättäviä hyökkäyksiä siltä puolelta hetkeen.

Joku vanha pariskunta pyysi minua hakemaan kiskalta sätkävehkeet kun eivät itse uskaltaneet sinne mennä siellä parveilevien hoppari/skinipentujen takia :shock:. Vähän se kyllä jännitti mennä sinne, niitä oli todella paljon siellä.
Elppis kirjoitti:Kohta mä aloitan bussissa väkisin syliin istumisen jos ei anneta paikkaa, pahalle haisemisen ja eukalyptus-karkkien kovaan ääneen imemisen! :evil:
Kyllähän tuon näköinen neitonen minun syliini saa istua bussissa :P. Jos haiset pahalle niin nyrpistän nenääni, jos mässytät eukalyptusnameja korvaani vasten niin pakenen toiseen päähän bussia.
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

On tuo Lolitan mainitsema ongelma juomisen suhteen tuttu minullekin. Kestää yleensä muutaman tunnin siitä kun herää, eli ei ole saanut lopettamaan juomista, vielä. Muuten on kyllä tullut pohdittua tuota lopettamista, sillä kännäily ei käsittääkseni tee kovinkaan gutaa hipiälleni, joka ottaa itseensä melkein joka toisesta asiasta.
millivanilli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen ollut tänään ihanan ahkera; siivosin vaatekaapin ja makuuhuoneen, olen pessyt pari koneellista pyykkiä ja tiskasinkin jo.

Nyt jotain murkinaa, ja sitten touhuaminen jatkukoon.
AarneAnkka

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ikkunakalvot asennettu. Ihanaa kun ei aurinko porota eivätkä naapurit näe sisään. Nyt on sitten ties kuinka monennen TPK:n vuoro.
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:Immenkalvot asennettu. Ihanaa kun ei aurinko porota eivätkä naapurit näe sisään.
Mulla taitaa tosiaan olla vähän rähmää silmissä.
swirl

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti: Siinä syy miksi lopetin juomisen. Viikonlopun jälkeen masenteli koko viikon ja viikonloppuna kun olo oli taas normaali, meni juomaan lisää, että voi masennella taas viikon.
Mulla on ollut pitkiä kuivia kausia viime aikoina, kun juomisesta tulee niin paha olo henkisesti ja fyysisesti. Ei tuo kännäily muutenkaan niin kivaa ole enää. Nyhjään mieluummin kotona äijäni kaa kaksistaan eikä siihen mitään viinaksia kaivata.

Viime viikon partyputkesta syytän täysin vierailulla olevaa vanhaa opiskelutoveriani Englannista, joka tosin oli täysin oikeassa todetessaan, jotta "we're too old for this, binge-drinking is for teenagers" :twisted:
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Itse aloitin tahkoamaan Silent Hill II läpi. Sen kanssa yömyöhiin menon ymmärrän paremmin.
Kappas. Me aletaan tahkoamaan sitä läpi heti kun ukko vaan saa Manhuntin pelattua loppuun. Se Manhunt on muuten iiiiihan kakka. Silent Hillien kanssa meilläkin on valvottu aamuun saakka joskus.

Ja huomenta.
Nukkunut taas todella katkonaisesti, ja kuume nousi yöllä yli 39...Keuhkot pirstaleina ja nokka kippee. Mutta eipä auta, siivousta ja pyykkiä luvassa tänäänkin. Onpa kivaa olla Ninni :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MITÄ MÄ SÖISIN?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jonottelen soneran asiakaspalveluun. aina kun luulen että nyt pääsin läpi tule nauhalta miehen ääni joka kertoo että hetki vielä. perkele minähän jonotan tässä vaikka koko päivän, mutta aion päästä läpi!

kävin viemässä irtisanomisilmoituksen, vaadin siihen allekirjoituksen että se on otettu vastaan ja sen jälkeen kopion koko lapusta. mä en luota tuohon välittäjäfirmaan yhtään :evil: jotain ne yrittää kumminkin vielä temppuilla, vaatia että tiskikoneen on jäätävä tänne jollain perusteella (ei, täällä ei ollu semmosta kun muutimme sisään, omamme on) tai jotain muuta kakkaa.
erikoista on, että ne pari viikkoa sitten väitti mulle että ne ei enää välitä asuntoja tästä rapusta, kun tämä on niin levoton (murtoja, rakennusmeteliä, kovaa soitettua musiikkia, juoppoja sammunut rappukäytävään, eritteitä rapussa, roskapussit rapussa...) ja nyt kumminkin ilmoitti että soittavat sitten kun tulevat näyttämään tätä uusille ihmisille :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumari

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

swirl kirjoitti: Mulla on ollut pitkiä kuivia kausia viime aikoina, kun juomisesta tulee niin paha olo henkisesti ja fyysisesti. Ei tuo kännäily muutenkaan niin kivaa ole enää. Nyhjään mieluummin kotona äijäni kaa kaksistaan eikä siihen mitään viinaksia kaivata.
Kauhian aikuinen siusta on tullut, ehkäpä sitä kaikki kasvaa sittenkin joskus aikuiseksi :shock:

Mä taasen eilen läksin kavereitten kaa illalla ulos, käytiin hietsussa juomassa bisset ja sit mentiin Sibelius-puiston minigolf-radalle juopottelemaan sekä pelaan golffia (toki sinne koska se oli suljettu).
swirl

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumari kirjoitti: Kauhian TYLSÄ siusta on tullut, ehkäpä sitä kaikki kasvaa sittenkin joskus aikuiseksi :shock:
Tylsäksi sanovat mua nykyisin... minä olin varmaan se kaikkein epätodennäköisin aikuistuja, mutta niin on kai päässyt käymään. Eli muillakin lienee vielä toivoa :o
Vastaa Viestiin