Kilisevä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Mylwin kirjoitti:Kolmatta päivää ~4-6 tunnin sikatreenejä. Jalat ovat notkeat kuin kakkosneloset, ja eilinen maksimivoimapenkkitreeni puuduttaa tissejä.
Jos joku törkkäisi minuu tissiin niin nännistä tulisi todennäköisesti maitohappoa.
7.45 kahden tunnin palauttavalle juoksulenkille.
Hehe.

Muistin eilen sun ton valituksen kun kävin juoksemassa lyhyen nopean lenkin. Oli rentouttavaa ajatella että Mylwin joutuu vetelemään näillä sykkeillä monta tuntia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

TPK!

Huima on ihan gigolo!! :D

Päänsärky, ei mulla muuta. Tänään kiirepisteessä töissä, katsotaan mitä tästä tulee. Töihin ->
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huom.

Uimaan, palauttamaan SX4 autokauppaan, töihin, noutamaan Civic koeajoon, leffaan. Päivän ohjelma onkin sitten siinä, ja täynnä.

Aurinkokalvot on tällä hetkellä ihan kuprussa, mutta niin niiden kuuluukin olla tässä vaiheesa. Vesikellot tasoittuvat ja kalvosta tulee lasinsileä seuraavien viikkojen aikana kunhan sen alla oleva vesi haihtuu kalvon reunojen kautta pois. Jo eilen iltapäivällä hämmästyin miten viileä asuntoni oli siitä huolimatta että sälekaihtimet oli jätetty ylös ja aurinko oli porottanut täysillä sisään isoista ikkunoista monta tuntia. Ja nyt voi keikkua rauhassa nakuna olkkarissa ilman että vastapäisen talon kyttääjämummot soittaa poliisille / paparazzit napsivat kuvia / tyypit osoittavat sormella ja nauravat. Peililasit = iloinen asia.
slam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kliseinen keskiviikko. Näyttää aamu auenneen kohtalaisen seesteisenä
millivanilli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tässä juuri pohdin, että lähdenkö töihin pyörällä vai en, minun tuurillani nimittäin alkaa kuitenkin satamaan kuin saavista kesken matkan.

Eilen katseltiin Robot Chickeniä.. tuli repeiltyä oikein kunnolla :P

Hywää huomenta kaikille.
huima

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Mylwin kirjoitti:Hukkasin viiskasin koppalakin, ja vituttaa ankarasti.
Äh, puh. Tämä lause oikein huutaa huonoja läppiä.

Puren hulta ja yritän olla sanomatta mitään herjaa keskenään nukkuvista miehistä koppalakeissa.
Ebola

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Lähden töihin. Taidan matkalla käydä ostamassa kypärän. Pieni vieressä käyvä tietyömaan tärinä kun sai kasan isoja kattolamppuja roikkumaan ja katossakin mukavia koloja, rapisee, rapisee.
Jännittävää työskentelyä.
Dumari

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Eilen oli ihan kiva päävä töiden jälkeen, ostin ohennussakset Prismasta ja menin mutsin ja siskon parturoitavaksi. Tiskasin auton ulkoa ja imuroin sisältä, nyt skeida kiiltelee <3 Tänään luvassa kesätukan värjäys (tummaksi), punttisalitreeni ja kotiasioita (printterin koeajo ja siivoilua).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Eilen oli ihan kiva päävä töiden jälkeen, ostin ohennussakset Prismasta ja menin mutsin ja siskon parturoitavaksi. Tiskasin auton ulkoa ja imuroin sisältä, nyt skeida kiiltelee <3 Tänään luvassa kesätukan värjäys (tummaksi), punttisalitreeni ja kotiasioita (printterin koeajo ja siivoilua).
Sä olet söpö sekoitus metroseksuaalia, kotihengetärtä ja amismekaanikkoa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
tonttu

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Toivottavasti kupillinen kuumaa teetä saa silmäni auki.
Hyvää keskiviikkoa!
huima

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Mega-aamiainen.

145 grammaa pekonia ja kolme kananmunaa. Palauttaa menetettyjä proteiineja. 8)
millivanilli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ok, lähden pyörällä töihin. Semmoinen juttu, että saako keskustassa ajaa pyörällä kävelykaduilla, vai joudunko sembaloimaan autotiellä? Eiköhän se noin tunnin päästä selviä :D
Pikku-Akka

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta. X TPK.
Kissa herätti jo viideltä. Kai sillä oi nälkä tai pisuhätä kun huusi oven takana siihen malliin.. Ei yhtään aikasemmin olis voinu herättää??

Onneksi tänään on vapaapäivä, siis illan osalta. Aamupäivä täytyy saada kulutettua jotenkin täällä oikeissa töissä. Jos illalla ei sada, alan asettelemaan seulanpääkiviä pihalle.
silsakenraali™

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä näin painajaisunen, jossa tappelin hyvän työkaverini kanssa. Uni ja sen todentuntuisuus kummittelevat mielessäni vieläkin. Samalla ihmettelen, miksi unen näin. Kohta lähden hoitamaan asioita noihin keskustan putiikeihin. Ei kerrota työnantajalle, ei lisätä edes salassapitäjien määrää :oops:

Mutta ennen tätä kuppi kuraa ja työasioita.
Sannnu

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ääh huomenta, työkaveri kuittasi tuosta juuri äsken, että -ootko sä ollut ollenkaan poissa? Eilen pääsin kymmeneltä töistä ja nyt olen ollut jo tunnin täällä. Mun päätä särkee edellen ja jotenkin muutenkin on kurhjahko olo.
Kid

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hoimenta. En mä päässyt tänään salille. Nyyh. Ärsyttää tää paska selkä enemmän ku koskaan.
Mut mulla on silti hiano työpiste ja munkin hiukset taas kiiltää ja juurikasvu on piilossa.
Nyt vielä kaffetta naamarin, pariin puheluun vastaus ja duunissa muuttopuuhat jatkuu. Saadaan office kuntoon. Tästä tulee mukava päivä!
swirl

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:En mä päässyt tänään salille.
En päässyt minäkään :( Mulla on syvä väsymysongelma ja kurkkuun on joku tunkenut kaktuksen yöllä. Pieneltä se vielä tuntuu, toivottavasti ei ala kasvamaan.
bedlam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aina vaan sataa. Onneksi on sentään fillari taas kunnossa, vähänkö poljin täysillä riemusta soikeana. Töissä sitä laiskottelee päivät pitkät tekemättömänä odotellen työajan loppumista, jotta pääsisi paiskomaan hommia (joita listailee kännykkäänsä työajalla). Tympeetä.
mustakikkeli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:Kuva

Huj...
Pelkäätkö homoja? Homofobisti?
mustakikkeli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

brona kirjoitti:Hei Bro! Tuliko lattiasta hyvä lakkoineen?
Kelpaa mulle, sis. Peilikaapin edessä olevat vaaleammat laikut hieman harmittavat, mutta oh well. On se kuitenkin sata kertaa siistimmän näköinen kuin ennen hiontaa ja lakkausta, ja kämpän arvo nousi sen ja seinä-/kattomaalauksen myötä varmaan 10000€ (you wish).
killkill

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vitutus jatkuu. Tosin itsepä olen tähän syypää - liikaa baareilua, liian vähän liikuntaa.

Jotain hyvääkin: toinen meneillään oleva sukelluskurssi etenee vihdoinkin. Sisällöltään tuo Decompression Techniques ei tuo hirveästi uutta, mutta pääsee kokeilemaan laihaa trimixiä [pitää pään selvänä syvillä sukelluksilla] Helium-kaasuseosten käyttöön siirtyminen alkaa vaikuttaa muutenkin koko ajan todennäköisemmältä, semminkin kun erinäiset tyypit ovat onnistuneet hoitamaan kaasuntoimittajien kanssa edullisia diilejä. Tuplapullojen täytön hinta on siis tippumassa vajaasta sadasta eurosta välille 30-40 e.
Viimeksi muokannut killkill, 31.05.2006 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Ja nyt voi keikkua rauhassa nakuna olkkarissa ilman että vastapäisen talon kyttääjämummot soittaa poliisille / paparazzit napsivat kuvia / tyypit osoittavat sormella ja nauravat. Peililasit = iloinen asia.
Nytkö ikkunasi peilaavat kaiken porottavan auringonpaisteen naapureittesi ikkunoihin? :D Varro vaan ettei tuo johda kilpavarusteluun kyseisten naapureiden kanssa, ja kun tarpeeksi laitatte niitä peililaseja vastakkain, jäävät auringonsäteet kimpoilemaan edestakaisin kyseiseen peilikuiluun ikuisiksi ajoiksi, voimistuen koko ajan...

Mietipä sitä.
millivanilli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olin varannut turhan paljon aikaa työmatkaan, 40-45min riittää vallan mainiosti. Loppumatka ei mennyt niin hyvin, en sitten uskaltanut lähteä sotkemaan autotielle, ja sotkin pyörällä ihmisvilinässä aleksanterinkadulla :oops:

Keskusta tuntuu ihan erilaiselta, kun sitä katselee lähempää kuin bussinpenkiltä.

Täytyy muuten vielä vähän hioa reittiä, en varmastikaan tullut lyhyintä mahdollista tietä.

Joku tpk.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Iltavuorolainen on sairaslomalla, ja lupasin jäädä klo 18 asti töihin, ettei toisen iltavuorolaisen tarvitse olla koko iltaa yksin. Tämä siis toteutuu ellei joku muu halua tehdä iltavuoroa edes puoliksi. Nyt vasta tajusin että tulin töihin jo klo 7- katsotaan nyt miten mun silmät seisoo päässä päivän päätteeksi :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Olo rupeaa hiukan helpottamaan, eikä tytölläkään ole enää lämpöä. Pyykkikone pyörii ja lattiat pitäs pestä tänään. Jaksaisinkohan mä pestä myös ikkunat vihdoin viimein? Tosin auringonpaisteessa niitä ei ole hyvä pestä...

Mä näin niin sairasta unta, ettei tosikaan. Oltiin jossain ostoskeskuksessa, ja sinne tuli koko Lordin poppoo puvut päällä, ilman maskeja. Sitten ne riisuivat itsensä täysin alasti :rofl:
Liittynee näihin naamanpaljastuskuviin moinen uni.
Vastaa Viestiin