Miten suhtautua asiaan oikein?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mustakikkeli

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

McJanne kirjoitti:
killkill kirjoitti:Toi SMasan esimerkki oli aika hyytävä. Vaikka mulla olisi rahaa, en kai sitä nyt herranjumala muijaan tuhlaisi :D
Hirtehisesti totean kuitenkin että teet miljoonasijoituksia vaihdon välineeseen.
Niin jotta sitä paremman saa vaihdossa tilalle mitä enemmän on nykyiseen käyttänyt rahaa?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 31.05.2006 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt mua hävettää olla nainen. Varsinkin kun osittain elän mieheni "siivellä".
Ei osittain elämisessä ole mitään hävettävää. Jos tietäisit miten tuossa kertomassani suhteessa eletään, niin sanoisit varmaan että "herra varjele."
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Ziberia YLEENSÄ opettaa. Kun tulee tarpeeksi lujaa turpaan, sitä yleensä oppiikin jotain ja hyvällä tuurilla muistaakin jotain oppimastaan, kun seuraavan daamin kanssa ollaan ns. samassa vaiheessa. Kaikki tosin eivät opi ikinä/milloinkaan.. ja jos on niin saatanan lapanen, että antaa toisen käyttää hyväkseen, ansaitsee kaiken mitä saakin. Eli ei yhtään mitään.
Oikeassa olet. :wink:

Kai sitä parhaiten oppii juuri kantapään kautta. Tämähän on vähän niin kuin lapsillakin, kun yrittää antaa ohjeita ym. heille niin niitä ei oteta kuuleviin korviinkaan vaan vasta sitten opitaan, kun ollaan itse omakohtaisesti koettu, että jaahas, taisi se sittenkin olla näin.
Osa vain ei opi tällöinkään. Näin se vaan on

En tiedä mikä olisi para terapeuttinen konsti tällaisille mies- tai naishiirulaisille, jotka elävät ns. riippuvaisuhteessa kumppaniinsa ja ovat kumppaniensa pomputeltavina. Mä olen yrittänyt tavallaan kovistella ja herättää heidät todellisuuteen kuin, että olisin alkanut pohtimaan suhteen eri syitä, miksi pääsi tapahtumaan näin ja näin jne. Etenkin tällaisissa tapauksissa, missä toinen pettää julkisesti toista, saamatta kuitenkaan mitään kovistelua siitä. Kyllä se vika on silloin siinä lapasessa, kun antaa toisen tehdä, mitä lystää.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt mua hävettää olla nainen. Varsinkin kun osittain elän mieheni "siivellä".
Ei osittain elämisessä ole mitään hävettävää. Jos tietäisit miten tuossa kertomassani suhteessa eletään, niin sanoisit varmaan että "herra varjele."
Totta kai tuokin.
Tienaan toki minäkin, mutta ukkoni "pikkasen" enemmän. Meillä ei ole "mun rahat ja sun rahat", vaan "meidän rahat". Silti hävettää pyytää siltä tiukan paikan tullen mitään :?
PerttiMakimaa

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Papparainen kirjoitti:...
Hän haluaa kokeilla tuleeko suhteesta tämän uuden miehen kanssa mitään. Sinua on kiva pitää varasijalla, koska selvästikin hän on tyyppiä joka ei osaa olla yksin.

Jos sanot, että joko minä tai hän, hän oletettavasti tulee takaisin luoksesi.

Mitä enemmän köyttä annat sitä todennäköisemmin katoaa elämästäsi. Toisaalta jos joku on p**ka ihminen niin mahtaako sillä olla väliäkään.

Mutta mutta, älä jää tähän väliin. Tulos tai ulos.
Sinkkumatti

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti: Silti hävettää pyytää siltä tiukan paikan tullen mitään
Häpeä sitten vasta, kun maksatat ukollasi ulkomailla asuviesi vanhempien lentoliput suomeen ja takaisin.
ninnithequeen

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Silti hävettää pyytää siltä tiukan paikan tullen mitään
Häpeä sitten vasta, kun maksatat ukollasi ulkomailla asuviesi vanhempien lentoliput suomeen ja takaisin.
:shock:

Nyt voin sanoa: "herra varjele".
huima

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinkkumatti kirjoitti:Häpeä sitten vasta, kun maksatat ukollasi ulkomailla asuviesi vanhempien lentoliput suomeen ja takaisin.
Mitä temppuja se nainen tekee sängyssä? :shock:
AarneAnkka

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:Käsittämätöntä orjailua ja nöyristelyä on monella miehellä touhu.
Menettämisen pelko. Jos käytetään kohuttua, kauhisteltua Markkina-arvoteoriaa™, niin yleensä tällaisissa tapauksissa on kysymyksessä sellainen tilanne, että tavismies (tai taviksena itseään pitävä mies) on suhteessa todellisen herkkukaunottaren (tai herkkukaunottarena itseään pitävän naisen) kanssa. Toisin sanoen yksilöiden markkina-arvojen välillä on paljon eroa. Miehellä ei ole mitään pelivaraa, joten hän joutuu pitämään naisestaan kiinni kynsin ja hampain ja nielemään kaiken paskan mitä hänelle syötetään koska nainen voi koska tahansa pelata "hei hei, etsin jonkun sua paremman" -kortin. Omanarvontuntokysymys.

Kun puhuin taviksesta ja kaunottaresta, tarkoitin että molempien osapuolten korvien välissä asetelma saattaa olla huomattavasti todellisuutta vääristyneempi, johtuen molempien käsityksistä omasta itsestään ja heidän itsetunnostaan. Ja samaa ilmiötä esiintyy sukupuolellisesti myös toisin päin, eli mies on naistaan pompotteleva alfapaskiainen. Molemmissa tapauksissa pompoteltu osapuoli pitäytyy suhteessa koska luulee saaneensa haaviinsa jotain tavallista arvokkaampaa, josta kannattaa pitää kiinni; ja pompotteleva osapuoli käyttää tilannetta armotta hyväkseen. Ilmiö on lähes puhtaasti psykologinen.

Nyt side silmille odottamaan firing squadin tuomiota. :sir:

EDIT: poistettu ylimääräinen sana. hups.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 31.05.2006 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

huima kirjoitti:Mitä temppuja se nainen tekee sängyssä? :shock:
Kuva

:?:
Sinkkumatti

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: 1. Menettämisen pelko.
2. suhteessa todellisen herkkukaunottaren (tai herkkukaunottarena itseään pitävän naisen) kanssa
Komppi ekalle, mutta tokaan kohtaan ehdoton nounou. Kyseinen kundi on kyllä naismarkkinoilla varsin haluttua tavaraa asemansa ja ulkonäkönsä puolesta. Mies saisi kyllä pomminvarmasti paljon paremman naisen, jos vain vaivautuisi ajattelemaan asiaa.

Voisko muuten modet siirtää tämän aloittamamme offtopikoinnin omaksi ketjukseen. Pahoitteluni ketjun aloittajalle sivuraiteelle ja paskanjauhantaan ohjaamisesta :oops:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
martza kirjoitti:Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa oikein, kun tuntuu, että naiset saavat pompottaa niitä mennen tullen.
Nyt joutuu ottamaan martzan takaapäin ja rajusti.

Tämä on asia jota minä jaksan myös ihmetellä päivittäin kaveripiirissäni. Käsittämätöntä orjailua ja nöyristelyä on monella miehellä touhu. Yksikin kaveri laittaa eukkoonsa kaikken rahan mitä irti saa. Mimmi asuu täysin ilmaiseksi ukon 90 neliön luukussa, syö ilmaiseksi ja opiskelee miehen kustannuksella täyspäiväisesti. Lakimiesopinnot eivät kuuleman mukaan tässä tapauksessa ole olleet mitään halpoja, kun hankittu tuhansilla euroilla läppäriä, kirjoja ja muuta juttua. Nainen maksattaa jokaikisien asian ukollaan. Kaiken lisäksi tuo eukko on aivan järkyttävä kälättäjä, mustasukkainen jä määräilevä ämmä, ettei mitään rajaa.

Toivottavasti mies saa nopeasti järjen päähänsä takaisin, ennekuin akka vaatii sormusta. Vielä ei ole myöhäistä.
Nyt on pakko vähän kompata tätä. Omalla ukolla on menneisyydessä piiiitkä suhde, jossa maksoi ruuat, teki kolmea työtä pari vuotta, ja vuokrat/laskut.

EI NÄIN! Vaadin aina saada oman osuuteni maksetuksi. Maksan tasan puolet vuokrasta. Mies maksaa enemmän laskuista, minä taas ostan suurimmaksi osaksi ruuat = 50/50. Niin se mun mielestä pitää olla. Se että joku mies tuhlaa kaikki rahansa naiseen, on ihan pelkkää typeryyttä. Ei tämä mun puolesta mikään feministinen tasa-arvon ilmaisu ole; olen vain sitä mieltä, että jos toisen kanssa elää, kaikki kulut jaetaan. Ei mies ole mitenkään velvollinen olemaan se rahapussi.
Toisin ajattelisin jos olisin 1kk ikäisen lapsen kanssa kotona. Tottakai valtiolta tulevista rahoista ym. maksaisin minkä pystyisin silloinkin, enkä haalisi rahaa itselleni. Yhteiselo on yhteistä goddamit!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jätä se, jätä se, jätä se! Rakasta itseäsi hyvä mies, muutenkin kuin käsin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja shue »

huima kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Häpeä sitten vasta, kun maksatat ukollasi ulkomailla asuviesi vanhempien lentoliput suomeen ja takaisin.
Mitä temppuja se nainen tekee sängyssä? :shock:
...ja riittääkö sellainen oikeasti? :shock: Tai ylipäätään yhtään mikään, jos tarkkoja ollaan... :? IMO tuollaista ei vaan voi puolustella.
Kuormasta ei syödä.
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

Kehittelin tässä ketjussa jo kohtuullisen itsestäänselvyydeksi muodostuneesta asiasta alla olevan pikkunäppärän rinnastuksen muovailuvahaan. :wink:

"Älä ota muovailuvahamiehen/naisen roolia suhteessasi. Sillä vähänkään pidemmän muovailun tuloksena muovailuvahalla on paha tapa muuttua luotaantyöntävän veteläksi ja takertua inhasti muovailijan sormiin. Viimeistään siinä vaiheessa muovailuvahamiehestä/naisesta tahdotaan eroon tai tauolle."
AarneAnkka

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

chunkbite kirjoitti:"Älä ota muovailuvahamiehen/naisen roolia suhteessasi. "
Mä pistin kerran muovailuvahamöykyn mikroon. Siellä se vasta veteläksi ja takertuvaiseksi muuttuikin.
Turbohaltija

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

killkill kirjoitti:
Papparainen kirjoitti:Sitten hän heitti ilmoille että yritetään vielä uudestaan ja suostuin siihen. Tämän jälkeen hänen oli vielä mentävä yhdeksi yöksi ihastuksensa luokse ja vähän pusuteltava. Halusi kuulema vielä kerran olla ennen kuin palaa takaisin kotiin
Daamisi haluaa istua kahdella jakkaralla yhtä aikaa. Haluatko sinä olla jakkara - tai yleensäkään mikään huonekalu?
Helvetin hyvin sanottu. Tommosten ämmien touhulle pitää heti pistää loppu. En katselisi sekuntiakaan ite tota menoa. Vaikka olis Miss Universum, niin lemppaisin lehmän. Ilman luottamusta ei ole parisuhdettakaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:Siellä se vasta veteläksi ja takertuvaiseksi muuttuikin.
Vähän sama kun menisit tunnustamaan naiselle että rakastat sitä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Papparainen
Kitisijä
Viestit: 22
Liittynyt: 17.11.2005 11:44

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Papparainen »

Eipä täällä mitään uutta tullut mitä ei olisi jo itse päässään miettinyt. Sehän tässä on, kun olen asiasta sanonut, että loukkaa sen toisen kanssa yhteydenpito, niin silti on pakko.

Välillä en tajua enää itseäni. Minulla kun on hyvin jyrkät mielipiteet tuosta pettämisestä ja silti sitä siedän.

Tänään laitoin rajat ja sanoin että yhteydenpidon on loputtava. Jopa laitoin sille toiselle samat sanat. Parempi se, kun käydä tinttaamassa nenään. Kumilanka alkaa olla aika lopussa.

Eikö kellään ole tosiaan kokemuksia että tälläisestä kriisistä olisi selvitty?

t.kynnysmatto
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Papparainen kirjoitti: Eikö kellään ole tosiaan kokemuksia että tälläisestä kriisistä olisi selvitty?
Toinen osapuoli antaa periksi, vain koetellakseen rajojaan jossain toisessa samaa aihepiiriä sivuavassa spektaakkelissa. Väsytään vääntämiseen, lopetetaan riitely, mutta mikään ei muutu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sinkkumatti

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Papparainen kirjoitti:Eikö kellään ole tosiaan kokemuksia että tälläisestä kriisistä olisi selvitty?

t.kynnysmatto
Lyömällä nyrkki pöytään ja sanomalla että ei onnistu moinen peli.
Voitko kunnioittaa itseäsi ja kuvitteletko naisesi kunnioittavan sinua, jos et pysty tuota kovuutta ja päättäväisyyttä itsestäsi löytämään?

OT

Itse en katselisi edes noilla vaihtoehdoilla, vaan katkoisin paskasangon rivan heti. Kova ratkaisu, mutta mielummin ryven kyynelissä yksin, kuin alan olemaan kenenkään kynnysmatto.

Ja kyllä. B.T.D.T.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 31.05.2006 17:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Papparainen
Kitisijä
Viestit: 22
Liittynyt: 17.11.2005 11:44

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Papparainen »

Ann kirjoitti:
Papparainen kirjoitti: Eikö kellään ole tosiaan kokemuksia että tälläisestä kriisistä olisi selvitty?
Toinen osapuoli antaa periksi, vain koetellakseen rajojaan jossain toisessa samaa aihepiiriä sivuavassa spektaakkelissa. Väsytään vääntämiseen, lopetetaan riitely, mutta mikään ei muutu.
Ei kuulosta hirveän lohduttavalta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Papparainen kirjoitti: Ei kuulosta hirveän lohduttavalta.
Ei ole tarkoituskaan. Ainoa millä voit pelastaa itsekunnioituksesi rippeet on olla sietämättä moista enää. Olet varmasti kerännyt tarpeeksi matskua jälkeenpäin tehtävää itsetutkiskelua varten, teeman ollessa "Kuinka helvetissä annoinkaan kohdella itseäni tuolla tavalla?"
Prepare for the worstest.
Papparainen
Kitisijä
Viestit: 22
Liittynyt: 17.11.2005 11:44

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Papparainen »

Olen tässä miettinyt, sen viimeisen kerran jälkeen kun sain tietää, että mitä ihmettä hän ajatteli kun sanoi "en ajatellut että suhtautuisit asiaan noin." Siis naiset miten asiaan pitäisi suhtautua että pitää viimeisen kerran vielä vähän kokeilla? Siis mitä vittua?
ninnithequeen

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Papparainen kirjoitti:Olen tässä miettinyt, sen viimeisen kerran jälkeen kun sain tietää, että mitä ihmettä hän ajatteli kun sanoi "en ajatellut että suhtautuisit asiaan noin." Siis naiset miten asiaan pitäisi suhtautua että pitää viimeisen kerran vielä vähän kokeilla? Siis mitä vittua?
Vapaudenkaipuuta sanon minä.
Ehkä hän kuvitteli sinun haluavan samaa, siis vapautta? Oletko sanonut hänelle tarpeeksi selvästi että et halua vapautta?
Vastaa Viestiin