Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Rehellisesti:

Kyllä, tämä on ihanaa
6
9%
Kyllä, mutta voisin kyllä seurustellakin
15
23%
Ei, mutta menettelee
15
23%
Ei! Tahdon kumppanin HETI
7
11%
Seurustelen, enkä siis vastaa.
22
34%
 
Ääniä yhteensä: 65

ninnithequeen

Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti tuossa jo totesikin, että kuinka helppoa ja ihanaa sinkkuna oleminen on.
Noh, sinkut. Rehellisiä vastauksia kiitos.
Sinkkumatti

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kyllä, mutta voisin kyllä seurustellakin
..jos seurustelun arvoinen seurustelu tulee vastaan.
ninnithequeen

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
Kyllä, mutta voisin kyllä seurustellakin
..jos seurustelun arvoinen seurustelu tulee vastaan.
Luonnollisesti.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja shue »

Sinkkumatti sen sanoi. Motto on kuitenkin: mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa. Ja saa olla tosi hyvä ehdokas, että se päihittää tämän olotilan :D On uskomattoman nautinnollista, ettei vapaa-aikana tarvitse selvittää kenellekään kulkemisiaan <3
Viimeksi muokannut shue, 31.05.2006 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuormasta ei syödä.
bedlam

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tässä nyt on niin lyhyt aika ehtinyt vierähtää, ettei paljon nautiskelemaan ole kerennyt. Yksinolosta tykkään kyllä kovasti ja tarvitsen paljon omaa rauhaa, mutta toisaalta sitä halipusikumppaniakin jatkuvasti kaipailee. Ja sellaisen otan mieluiten vastaan vain seurustelukumppanin muodossa.

Menee niin kakkos- ja kolmosvaihtoehdon väliin, etten osaa pallottaa.
Sinkkumatti

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mä olen olllut niin kauan sinkku, etten edes välttämättä osaa kaivata parisuhdetta. Toki tulee hetkiä, jolloin kaipuu toisesta ihmisestä iskee päälle, mutta loppujen lopuksi yhtä usein tulee kaipuu lemmikkieläimen hankkimisesta. Kai mä olen jo menetetty mies parisuhteen kannalta. Vanhapoika, jolle on pinttyneet vanhanpojan ja erakon omat kuviot. Tällä hetkellä viihdyn taas erittäin hyvin itseni kanssa, ja nautin siitä että saan laittaa kaiken rahani ja aikani omiin harrastuksiin ja menemisiini. Ainut joka sitoo on duuni, muuten kaikki muut asiat ovat täysin omassa hallussa. Vielä jos hankkisin siivoojan putsamaan kämpän, olisi kaikki paremmin kuin hyvin :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sinkkumatti kirjoitti:Mä olen olllut niin kauan sinkku, etten edes välttämättä osaa kaivata parisuhdetta. Toki tulee hetkiä, jolloin kaipuu toisesta ihmisestä iskee päälle, mutta loppujen lopuksi yhtä usein tulee kaipuu lemmikkieläimen hankkimisesta. Kai mä olen jo menetetty mies parisuhteen kannalta. Vanhapoika, jolle on pinttyneet vanhanpojan ja erakon omat kuviot.
Kuin ilmetty MINÄ! Mutta silti saattaa kuviot mennäkin vielä uusiks hyvinkin, et ehkä usko, en minäkään oikein.. Nää on todella merkillisiä asioita.
Sinkkumatti

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti:Kuin ilmetty MINÄ! Mutta silti saattaa kuviot mennäkin vielä uusiks hyvinkin, et ehkä usko, en minäkään oikein..
Ehkä, mutta kun mä en edes tiedä haluanko todella asiaan muutosta..
nokkaelain

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

En erityisemmin nauti sinkkuna olemisesta. Jos se olisi väliaikainen olotila, kai se menettelisi. Ei niitä vaan jatkuvasti tapaa, joiden kanssa olisi mahdollista syntyä toimiva suhde.

Tiedä häntä onko tässä varaa olla valikoiva, jos ei ole vielä kolmekymppisenä varsinaisesti seurustellut. Juuri muutama viikko sitten tapasin baarissa naisen, joka teki itse aloitteen ja tapasimme seuraavanakin viikonloppuna. En sitten vaan jatkanut yhteydenpitoa, kun tuntui, että toinen luonteeltaan niin erilainen, ettei jutulla olisi mitään mahdollisuuksia (mutta eipä toinenkaan ottanut enää yhteyttä - liekö miehen velvollisuus, eli nyt olen se sika, josta ei kuulunut mitään tapaamisen jälkeen.) Sama juttu toistuvasti: niihin on paljon helpompi tutustua, joiden kanssa ei sitten ole paljon yhteistä.
AarneAnkka

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Olen pikkuhiljaa alkanut oppia nauttimaan vapaudestani. Vähän pakkokin kyllä, koska jos ei nauti yksinäisyydestä ja kaipaa seuraa, on heti Epätoivoinen™ eikä silloin seuraa heru edes silloin jos sattuisi kohtaamaan Sen Oikean.

Ei kannata kuitenkaan oppia nauttimaan omasta itsestä liikaa, koska silloin voi jämähtää ikisinkuksi joka ei halua päästää ketään sotkemaan omia yNpyröitään.

Suokaa anteeksi. Aivoillani on vähän kaasuvaivoja tänään. Prööt.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kuin ilmetty MINÄ! Mutta silti saattaa kuviot mennäkin vielä uusiks hyvinkin, et ehkä usko, en minäkään oikein..
Ehkä, mutta kun mä en edes tiedä haluanko todella asiaan muutosta..
No siis SEPÄSE, kun eihän sitä haluakaan! Merkillistä, toistan.
huima

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja huima »

AarneAnkka kirjoitti:Ei kannata kuitenkaan oppia nauttimaan omasta itsestä liikaa, koska silloin voi jämähtää ikisinkuksi joka ei halua päästää ketään sotkemaan omia yNpyröitään.
Niin mutta toisaalta silloin kun nauttii siitä omasta elämästään, ilmaantuu niitä potentiaalisia ihmisiä sotkemaan ne kuviot ja ympyrät enemmän. Kyse on sitten tasapainon pitämisestä sen välillä että kuinka paljon sotkee ja mitäkin.

Nimimerkillä taas paras puhuja. :oops:
ninnithequeen

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakko kysyä heiltä, jotka sinkkuna haluavat pysyä ehkä loppuelämänsä:

Mites tuo seksielämä? Yhdenillan juttuja ravinteleista, runkkausta ja maksullisia vai?
;)
AarneAnkka

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nokkaelain kirjoitti:Sama juttu toistuvasti: niihin on paljon helpompi tutustua, joiden kanssa ei sitten ole paljon yhteistä.
... mutta miksi? Onko heitä vaan enemmän? Luulisi että olisi päinvastoin.
AarneAnkka

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Mites tuo seksielämä? Yhdenillan juttuja ravinteleista, runkkausta ja maksullisia vai? ;)
Naisille yhdenillanjuttuja ravinteleista, miehille runkkausta (suurimmaksi osaksi) ja maksullisia (harvemmin). Paitsi tietty ns. alfauroksille, jotka saa yhdenillanjurruja ravinteleista helposti.
AarneAnkka

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:yhdenillanjurruja
Korjaan! JuTTuja. Yhden aamun jurreja saa ravinteleista kuka tahansa. Prr-hoplaa.
SikaMika

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Viihdyn kyllä. Välillä läheisyyden kaipuu iskee päälle, mutta se ei ole syy alkaa seurustelemaan; olen tuolloinkin mieluummin yksinäinen yksin kuin yksinäinen jonkun toisen seurassa. Tarkoitin tuolla läheisyyden kaipuulla lähinnä henkistä sellaista, pelkän fyysisen läheisyyden kaipuuseen on olemassa toimivat lääkkeet.

Mutta pääasiallisesti siis olen varsin tyytyväinen nykyiseen statukseeni; kakkavaippojen ja riitelevien paita&peppu -pariskuntien läsnäollessa se tuntuu suorastaan taivaalliselta vaihtoehdolta!
Sinkkumatti

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:Mites tuo seksielämä?
Sama kummastelun aihe sopii parillisillekkin. Tiedän kyllä omastakin tuttavapiiristäni aviopareja, joilla seksin saaminen on yhtä harvinaista herkkua tai harvinaisempaakin, kuin kenellä tahansa sinkulla.

Sitäpaitsi, omin pikku kätösin pärjää kyllä yllättävän pitkälle. Moni muu asia on paljon tärkeämmällä prioriteetilla.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja shue »

Sinkkumatti kirjoitti:Tällä hetkellä viihdyn taas erittäin hyvin itseni kanssa, ja nautin siitä että saan laittaa kaiken rahani ja aikani omiin harrastuksiin ja menemisiini. Ainut joka sitoo on duuni, muuten kaikki muut asiat ovat täysin omassa hallussa.
Ihana asenne :D Muutenkin piristävää kuulla tuollaista puhetta miehen suusta, olen viime aikoina törmännyt aivan liian usein päinvastaisiin tapauksiin. Mukavaa nähdä, että joku on terveellä tavalla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä :)
Kuormasta ei syödä.
AarneAnkka

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

shue kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:saan laittaa kaiken rahani ja aikani omiin harrastuksiin ja menemisiini. Ainut joka sitoo on duuni, muuten kaikki muut asiat ovat täysin omassa hallussa.
Ihana asenne :D Muutenkin piristävää kuulla tuollaista puhetta miehen suusta, olen viime aikoina törmännyt aivan liian usein päinvastaisiin tapauksiin. Mukavaa nähdä, että joku on terveellä tavalla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä :)
Minulla on täsmälleen sama tilanne - mutta ihanan väärä asenne?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sinkkumatti kirjoitti:omin pikku kätösin
Sepällä oli isot kourat..

Sinkkuna oli kivaa, seurustellen oli kivaa, Annana on aina kivaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja shue »

AarneAnkka kirjoitti:Minulla on täsmälleen sama tilanne - mutta ihanan väärä asenne?
No äh, mitä se nyt mutisee :lol:
Kuormasta ei syödä.
AarneAnkka

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

shue kirjoitti:No äh, mitä se nyt mutisee :lol:
Emmä tiiä. Ajaudun turhan helposti näille tervaisille raiteille kun mulla on tylsää. Nyt hymyilyttää väkisin, kohta noudan hienon auton koeajoon ja illaksikin on hauskaa luvassa.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja shue »

*tökkii Aarnea* Hassu 8) Musta on aina hienoa, jos ihminen on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä eikä koe erityisesti tarvitsevansa parisuhdetta, vaan suhtautuu avoimin mielin siihen, mitä elämä tuo eteen.
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

shue kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Tällä hetkellä viihdyn taas erittäin hyvin itseni kanssa, ja nautin siitä että saan laittaa kaiken rahani ja aikani omiin harrastuksiin ja menemisiini. Ainut joka sitoo on duuni, muuten kaikki muut asiat ovat täysin omassa hallussa.
Ihana asenne :D Muutenkin piristävää kuulla tuollaista puhetta miehen suusta, olen viime aikoina törmännyt aivan liian usein päinvastaisiin tapauksiin. Mukavaa nähdä, että joku on terveellä tavalla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä :)
Ovatko miun asiat seurustelevana jotenkin vähemmän miun omassa hallussa, kuin sellaisella joka ei seurustele?
Kyllä se on itsestä kiinni, eikä seurustelemisen absoluuttisesta rajoittavuudesta.
Ja toisesta henkilöstä - jos haluaa päätellä omista asioistaan niin haalii sellaisen partnerin joka ei niihin sitten puutu. Hyvässä parisuhteessa tuollaisia asioita ei edes tule miettineeksi, asiat putoilevat omiin ja yhteisiin aivan automaattisesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin