Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

0% - Jos ei nakkia piiloon, niin ainakin silmille
7
23%
1-25% tapauksista, joissa moiseen oli itsellä kiinnostusta
9
30%
25-50% tapauksista, joissa moiseen oli itsellä kiinnostusta
1
3%
50-75% tapauksista, joissa moiseen oli itsellä kiinnostusta
5
17%
75%-99% tapauksista, joissa moiseen oli itsellä kiinnostusta
5
17%
100% - Varma nakki
2
7%
130% - Nakin piilotus tapahtuu usein täysin tietämättäni
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 30

chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

Näin Kitinä-noviisina ajattelin testata täällä (erite- ja) erotiikkaosastolla tätä gallupoimista. Aihe tuskin saanee suuren suurta äänestyssuosiota :)

Eli tarkoitus on mitata yleistä 'onnistumisprosenttia' niissä tapauksissa, joissa galluppiin vastaajalla on ollut itsellä intressejä petipuuhiin treffattavan kanssa jo ensitapaamisella.
ninnithequeen

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie annoin "ensitreffeillä" miehelleni :oops:
Tapasin hänet yllätysyllätys baaristamme, ja rakastuin lauluääneensä (kyllä, siellä oli 8 vuotta sitten karaoke)

Ja kuinkas kävikään. Nykyään on yhteinen asunto, lapsi ja yhteiseloa vuosia takana :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Semmoista naista ei ole, joka ensitapaamisella saisi muuta kuin lämmintä syliä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä MOKASIN kun en höylännyt Ainoaa Rakkauttani jo ensitapaamisella kun kerran kämpilleenkin kiilasin. Siitä kylmeni.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Kai mä sitten oon jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta mun mielestä seksi ei kuulu missään nimessä ensitapaamiselle. Itse sorruin kerran ensitapaamisella tuohon likaiseen suorittamiseen ilman tunnesidettä, mutta se ei tule toistumaan enään koskaan. Ilman tunnesidettä kauniista asiasta vaan tule ruma. Tuskinpa kukaan tuota tunnesidettä pystyy rakentamaan muutaman tunnin aikana.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

kvasaari kirjoitti:Kai mä sitten oon jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta mun mielestä seksi ei kuulu missään nimessä ensitapaamiselle.
Mutta jos Hän on Se Oikea? Taikaa ilmassa, oikeaa eikä Kitinälutkataikaa?
Niisk yhyhyyyyyy...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Gattaca kirjoitti:
kvasaari kirjoitti:Kai mä sitten oon jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta mun mielestä seksi ei kuulu missään nimessä ensitapaamiselle.
Mutta jos Hän on Se Oikea? Taikaa ilmassa, oikeaa eikä Kitinälutkataikaa?
Niisk yhyhyyyyyy...
Niinpä niin, ilmeisestikin tässä oli vaan tarkoitus irvailla "se oikea" -selitykselle. Sen potentiaalisen oikean kanssa kandee varmaankin odotella jonkin aikaa, ettei tule vahinkolaukauksia :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En muuten irvaillut.
Oikeasti mokasin kun en yrittänytkään pan.. rakastella sitä minulle tähän asti sopivinta naista jo ensi tapaamisella. Vaikka kämpilleen yöksi pääsin.

Toispaikkakuntalainen kun olen seuraavaan tapaamiseen liian oli pitkä väli. Kolmanteen mennessä jo toinen mies ja yllätyspakit. Elämäni moka ihan arkuuttani.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Gattaca kirjoitti:En muuten irvaillut.
Oikeasti mokasin kun en yrittänytkään pan.. rakastella sitä minulle tähän asti sopivinta naista jo ensi tapaamisella. Vaikka kämpilleen yöksi pääsin.

Toispaikkakuntalainen kun olen seuraavaan tapaamiseen liian oli pitkä väli. Kolmanteen mennessä jo toinen mies ja yllätyspakit. Elämäni moka ihan arkuuttani.
Niin no, makunsa kullakin. Itse en voisi uskoa sopivuutta naisen kanssa, joka antaisi pakkasta osittain siitä syystä, ettei sitä seksiä tullutkaan ekoilla treffeillä. Itse asiassa olisin vaan onnellinen siitä, että juttu meni karille eikä omaa aikaa turhaantunut enempää epäsopivaan tapaukseen.
Geetzu

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kaikki saanu ensitapaamisella. Paitsi se ainut, jonka kanssa halusin yhteisen elämän. Mitä mä ny sit vastaan tähän? Liian vaikee ymmärtää vaihtiksii hei!!11
Edith

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joskus niin on käynytkin. Melko epätodennäköistä, että enää tulisi niin käymään.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

kvasaari kirjoitti: Niin no, makunsa kullakin. Itse en voisi uskoa sopivuutta naisen kanssa, joka antaisi pakkasta osittain siitä syystä, ettei sitä seksiä tullutkaan ekoilla treffeillä. Itse asiassa olisin vaan onnellinen siitä, että juttu meni karille eikä omaa aikaa turhaantunut enempää epäsopivaan tapaukseen.
Keisi on surullisempi.
Pakkasta tuli joko koska ei ollut kiinnostunut sittenkään (signaalit minusta kyllä päinvastaisia pitkään sen jäleenkin) tai koska en uskaltanut osoittaa MINKÄÄNLAISTA romanttista/eroottista kiinnostusta.

Joten panon YRITYS olisi ratkaisut asian jo ekana yönä.. olin kaukaa ettei hetikään voinut taas tavata, vain puhelin ja kirjeet.. olinhan sanonut, että aioin iskeä hänet ja silti sinne.. siellä liian platoninen... ja tästä on 10 vuotta :D En vertaistaan ole tavannut.

Mutta se on mun psykopatologiaani, liian hyvin vanhojen Kitinäläisten tiedossa valitusvirsistäni.
Viimeksi muokannut Gattaca, 31.05.2006 21:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

kvasaari kirjoitti:Kai mä sitten oon jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta mun mielestä seksi ei kuulu missään nimessä ensitapaamiselle. Itse sorruin kerran ensitapaamisella tuohon likaiseen suorittamiseen ilman tunnesidettä, mutta se ei tule toistumaan enään koskaan. Ilman tunnesidettä kauniista asiasta vaan tule ruma. Tuskinpa kukaan tuota tunnesidettä pystyy rakentamaan muutaman tunnin aikana.
Tätä komppaan täysillä ja näillä kokemuksilla itsekin liikenteessä. Nevör ögen, ei saa kuin pahan mielen itselleen.
SikaMika

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Siis täh?

Mitä tässä kysytään? Sitäkö, monestiko on päässyt kotipesälle ekoilla treffeillä? Vai ensitapaamisella? Vai lasketaanko vain jonkinlaiseen seurusteluun johtaneet tapaukset??

Pointtina siis lähinnä, että yhdenillanjutuissa prosentti kai luonnollisesti lähentelee sitä sataa, mutta eiväthän yhdenillanjutut yleensä lähde liikkeelle treffeistä, vaan ihan random-tapaamisesta. Treffit taas (nettisokkovastaavia lukuunottamatta) ovat yleensä seurausta aiemmasta tapaamisesta/näkemisestä, joten eivät siis monesti sama kuin ensitapaaminen.

Koska ainoa tolkullinen vaihtoehto on vastata monestiko seurustelu on alkanut joutumisesta pukille ensitreffeillä, vastaan siihen: 80%:ssa tapauksista näin on päässyt käymään.

Muuten semi-offtopicina mainitsen, että ensitreffien antamisella tai antamattajättämisellä ei ole mulle paskankaan merkitystä; mun kiinnostukseni potentiaalista Elämäni Naista kohtaan ei lisäänny tai laimene siitä lohkeaako ekalla vai viidennellä tapaamisella. En osaa sanoa kauanko jaksaisin odotella tikun pyöräyttämistä hattarassa, kun ei ole kokemusta mistään viivytystaistelijoista, mutta en kyllä täysin ymmärrä kuukausi/vuositolkulla ensimmäistä hellää hetkeä odotuttavia. Mikä heitä vaivaa, mistä he ovat epävarmoja, miksei peitto heilu? Kokemuksia/tietoutta asiasta??
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

Oli tarkoitus selventää, että baaripokia ei lasketa, mutta sitten ajattelin että menköön.
segma

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja segma »

chunkbite kirjoitti:Oli tarkoitus selventää, että baaripokia ei lasketa, mutta sitten ajattelin että menköön.
Jos tuota ei tuosta alkuperäisestä ymmärrä, niin on joko tyhmä, pesäkivenkova pilkunnussija tai... ööö, mielikuvitukseton.

Minun ei onneksi tarvitse vastata tähän, tee hee!
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

chunkbite kirjoitti:Oli tarkoitus selventää, että baaripokia ei lasketa, mutta sitten ajattelin että menköön.
Ok, no sitten voinkin puhallella nollia. 8)
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

segma kirjoitti:
chunkbite kirjoitti:Oli tarkoitus selventää, että baaripokia ei lasketa, mutta sitten ajattelin että menköön.
Jos tuota ei tuosta alkuperäisestä ymmärrä, niin on joko tyhmä, pesäkivenkova pilkunnussija tai... ööö, mielikuvitukseton.

Minun ei onneksi tarvitse vastata tähän, tee hee!
Mielestäni baaripoka sopii aivan täysin ketjun aloittajan kirjoitukseen. Treffata-termin voi kyllä käsittää synonyymiksi tavata-termille ja ensitapaamisella voi kuvata konkreettista ensimmäistä tapaamiskertaa tai sitten ekoja treffejä.

Terveisin, tyhmä mielikuvitukseton pilkunnussija :twisted:
SikaMika

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

kvasaari kirjoitti:
Mielestäni baaripoka sopii aivan täysin ketjun aloittajan kirjoitukseen. Treffata-termin voi kyllä käsittää synonyymiksi tavata-termille ja ensitapaamisella voi kuvata konkreettista ensimmäistä tapaamiskertaa tai sitten ekoja treffejä.
Tarkemmin ajatellen minäkin hyväksyn tämän oman, aiemmin esittämäni, suppean teorian laajennukseksi. Lyhytaikainen tapailu ei ole yhdenillanjuttu, ei tosin seurusteluakaan, mutta jättää silti mahdollisuuden päästä koeajamaan vastakkaisen mallista pissavehjettä joko ensi tapaamisella tai sitten joskus muulloin.
Tämä huomio pudottaa omaa skoretusprosenttiani huomattavasti, kun laskukaavassa otetaan huomioon kaikki epämääräiset ensimmäisen illan puhelinnumero-vaihtokaupat. Sanoisin, että ollaan alle fifty-fiftyn...
mustakikkeli

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No okej, jos "baaripokat" lasketaan mukaan, kai tällaisia tapauksia on jopa pari eteen osunut elämän aikana? Kai se sitten osuu tuohon 1-25% paikkeille, otaksun. Jos taas puhutaan, öööh?, järjestetyistä treffeistä, sitten taitaa jäädä nollille? Jälkimmäisissä en ole kovin hanakkaasti edes osoittanut halukkuuttani hypätä samojen vällyjen väliin pikaisella aikataululla, koska oletan useimpien naisten suhtautuvan siihen tuollaisessa tilanteessa kovinkin negatiivisesti. "Ai sitä se sitten multa vaan halusikin, kuvottavaa!".

Noin muuten kuitenkin kuulun siihen koulukuntaan etten ole sisäistänyt miksi pitäisi olla jokin erityinen sääntö ettei ekoilla treffeilla anneta eikä oteta. Toivon sen menevän ihan fiilispohjalla; jos molemmat tuntevat jo ekoilla treffeillä niin suurta vetoa toisiinsa että haluavat yhteen, niin miksi ei? Ehkä jotkut sitten menevät henkisesti rikki jos saavat seksiä "liian pian", minä en ole havainnut tuollaista piirrettä itsessäni.

Naurettavia ovat mielestäni epäilyt tai mielipiteet ettei toista voi arvostaa jos sen kanssa päätyy seksiin jo ekoilla treffeillä. Pyh ja pah, herätkää jo tälle vuosituhannelle.
Geetzu

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:Naurettavia ovat mielestäni epäilyt tai mielipiteet ettei toista voi arvostaa jos sen kanssa päätyy seksiin jo ekoilla treffeillä. Pyh ja pah, herätkää jo tälle vuosituhannelle.
Ei siinä mielestäni oo mitään naurettavaa. Tai äh, olkoonkin, meitä näin ajattelevia on kuitenkin paljon. Jostain kumman syystä. Ja mähän oon melkein syntyny tällä vuostuhannella!!!1 Mieheni kyllä sanoo, ettei käsitys minusta olisi muuttunut mihinkään, vaikka pimppaa ois ekatreffeillä tarjottukin. Itsellään ei käynyt seksi mielessäkään, tai ainakaan ehdottelu, oli kuulema niin sekaisin pelkästä selvinpäin viekukkain istumisesta. <3 Muistan itse selkeästi ajatelleeni silloin ekatapaamisilla "hei tässähän ei ole mikään hoppu, oisko aika testata miltä seksi tunteineen tuntuukaan" ... En mä edelleenkään arvostele muita ja tekemisiään, mutta näin mulla.

(Aiheestahan oli pitkä ketjukin just muutama viikko sit, en jaksa kaivella)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vastasin nolla, mutta tehtävämäärittelyn tarkemmin luettuna en ole oikea kohderyhmä tähän gallupiin. Kuten joku jo sanoi, halaus/poskisuudelma ovat maksimissaan sitä, mihin ensitreffeillä voi sortua. Reipas kättely on kanssa kiva juttu, sekin on koettu. :D
Paras päivä ikinä.
slam

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja slam »

Olisihan se ihan mukavaa hieroa tuttavuutta hieman hitaammin, kun en ole muutoinkaan mikään messaijah suhdeasioissa. Lähtökäsky on jo tosin annettu tietämättäni, kun ensimmäisen sanan väännän suustani. Loppu onkin sitten turhaa pitkittelyä, kun nainen irti pyristäytyy ja hieman kehuskelee valheellisesti. Ohjaa luotaan takaisin umpiluolaan ja uutta kehoittaa etsimään. "Aivan kun en sitä jo tietäisi, että uutta myllyyn." :lol: Vonkaaminen turhaa, kun siihen ei edes osaa ottaa osaa oikealla tavalla. :lol:

okei, en mä ihan niin seko oo, kun kuullostan. pussailu rokkaa, vaikka sitten ihan nopeekin. Ja jättökin jees, kunhan se on myös noppee... :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tää on niin herkullinen aihe, mun tulee aina nälkä tuon otsikon nähdessäni, nakit on mun lempiruokaa. Vastasin kuitenkin äänestykseen "nakin" piilottamisen mukaan, mutta tässä haluaisin sanoa, että nakkeja voisin piilottaa vaikka päivittäin ja ihan sama kenen kanssa ja monennellako tapamisella ja ketsupin kanssa vai ei. Eniten tykkään A-luokan nakeista ja Popsin Isosta Viitosesta. Nakkeja tykkään syödä sekä kylmänä että lämpimänä. Taidan käydä ostamassa paketin nyt heti, slurps!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Nakkia piiloon tms. jo ensitapaamisella?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:Minä MOKASIN kun en höylännyt Ainoaa Rakkauttani jo ensitapaamisella kun kerran kämpilleenkin kiilasin. Siitä kylmeni.

Eieieieieieieiei hyvä Puppeliini, nimittäin nyttehän on niin-nii ettäkin sä joka olet Savon-Varkauden suurin ei nyt varmaan ihan kuiteskaa Sonni ni vaikutat ainakin Gentlemannilta, sillä onhan se varmaa että jos ei halua eikä ees siis yritä lupsauttaa sitä sormeakaan sinne suloiseen meden maguiseen pipariin niin aivan miiiiieeeeeeeeeeeeeletön miesmaguuni oleva uroksen retale, eikjeepokz.

Ajattele nyt kuinka naiset arvostaa sua siitä että juttelet vaan mukavia, tosin viimex ku oltiin sun kans reffeillä, niin puhelit vaan niil naisil et olen saanut kerran vaan pillua ja sekin oli rostituutioliiton edustaja, mutta varmaan kuiteskin nais zellainen orksKO? Nöy fäkin wei, nimittäin luulen että et edes saanut orgazmia siel Lahden-reitillä, kerro narttu totuus.com NOW?

Niin ja mitä sitä muutenkaan jos siis(zus huh) jotain niin paljon rakastaa, niin rupee sitä rakkauden miekkaa zilleen jakelemaan. Jatkat vaan sitä jutustelua sillä ei sulla ole kans mihinkään piparizydeemeihin kirusta, koska säkin oot niiiiiiiiiiiiin nuori ja viaton, tosin tuossahan on muuten molemmat aivan totta, sillä 43 tai jotain ei vielä todellakaan ole liikaa ainakaan siihen naisen maistamiseen ja mitä siihen viattomuuteen tulee niin onhan kait sekin varmaa että ole aikasta laillakin sitä ku vaan kerran, tosin kyl maksuliiton tapahtumassa kylläkin mut kuiteskin jou nams mut tuliko kuitenkaan orx-poksahtus?

www.rakkaudenlahettilaat.fi
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin