Haluttomuus parisuhteessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Kävin tuolla Suomi24 keskustelupalstalla ja silmiini osui tämä aihe ja siihen erään kirjoittajan mielipide. Voisin itsekkin kirjoittaa tästä aiheesta, mutta tämä kirjoittaja ilmaisi kaiken oleellisen tässä kirjoituksessa, mitä itsekkin olin ajatellut kirjoittaa. Joten tässä tämä nyt on.
Itse olen edelleen intohimoisesti rakastunut partneriini ja seksielämäni kukoistaa taivaissa. Mites teillä muilla parisuhteessa elävillä?

"Parisuhteessa esiintyvä haluttomuus on seurausta rakkauden puuttumisesta. Aitoon miehen ja naisen väliseen rakkauteen kuuluu intohimo ja mikäli se puuttuu, silloin rakkaus ei ole niin syvää ja aitoa kuin sen tulisi olla! Haluttomuus johtuu siis aidon rakkauden puuttumisesta, koska aitoon rakkauteen kuuluu halu (intohimo)!

Haluttomuuteen ei auta mitkään seksilelut saatikka muutkaan vempaimet puhumattakaan terapeuttisista vastaanotoista, vaan siihen auttaa se, että parisuhteessa pyritään löytämään aito rakkaus kahden ihmisen välillä ja silloin lienee sanomattakin selvää, ettei tällaisesta suhteesta puutu seksiä, koska intohimo kuuluu aitoon ja syvälliseen rakkauteen!

Älkää siis miehet tai naiset valitelko seksin puuttumisesta koskien parisuhdetta ikään kuin arvaillen, että mistä se johtuu, sillä haluttomuuden syy on valitettavan yksinkertainen. Rakkausasiat kuntoon ja kyllä se siitä!

Voiko parisuhteessa toisen ihmisen saada intohimoiseksi puhumalla, niin kuin yleensä väitetään? EI, mikäli keskustelu pyörii seksin ympärillä, mutta KYLLÄ silloin, jos yritetään keskustelulla saada parisuhteen toinen osapuoli rakastumaan tulisesti uudelleen. Jos keskustelu ei kaikesta huolimatta auta (niin kuin yleensä käy) niin silloin ovat vaihtoehdot vähissä!

Salasuhteita en kuitenkaan suosittele enkä BI-seksuaaliseksi ryhtymistä ja kuitenkin onneton parisuhde, vaikka kaikki muut tuntuisi olevan kunnossa, ilman kiihkeää ja intohimoista seksiä on TUOMITTU ENNENPITKÄÄN kuolemaan!

Rakkaus on intohimoa ja jos se puuttuu, puuttuu koko rakkaus väittää sitten puoliso mitä tahansa! Kun parisuhteesta on kadonnut intohimo eli ollaan menetetty yksi tärkeä aidon rakkauden osa-alue, niin tyhmintä mitä tiedän, on lähteä menettämään vielä rahansa seksileluihin ja terapeutteihin, sillä pitemmän päälle niistä ei ole mitään apua. Miksi menettää siis rakkauden lisäksi myöskin rahansa?

Seksi kuntoon parisuhteessa onnistuu siis vain ja ainoastaan siten, että haluttomampi osapuoli myöntää elävänsä vain kituliaalla rakkauden liekillä ja antaa toisen osapuolen puhaltaa tuohon hiillokseen saaden tulen taas roihuamaan. Vasta silloin kun myönnetään ikävät tosiasiat, voidaan ne saada kuntoon. Ei koskaan sitä ennen! "
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:Itse olen edelleen intohimoisesti rakastunut partneriini ja seksielämäni kukoistaa taivaissa. Mites teillä muilla parisuhteessa elävillä?
:off:

Sori M. Ei vai voin välttyä ajattelemasta, että yrität todistella itsellesi/meille jotain, koska joka postaukseen onnistut tunkemaan maininnan avo-/avio-onnesi ylivertaisesta auvoisuuskertoimesta ;)
SingleMalt

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:, koska joka postaukseen onnistut tunkemaan maininnan avo-/avio-onnesi ylivertaisesta auvoisuuskertoimesta

Ja juuri tästä syystä noita kirjoituksia ei tule luettua. Kateellinenko? No tottakai. :twisted:
ninnithequeen

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
martza kirjoitti:Itse olen edelleen intohimoisesti rakastunut partneriini ja seksielämäni kukoistaa taivaissa. Mites teillä muilla parisuhteessa elävillä?
:off:

Sori M. Ei vai voin välttyä ajattelemasta, että yrität todistella itsellesi/meille jotain, koska joka postaukseen onnistut tunkemaan maininnan avo-/avio-onnesi ylivertaisesta auvoisuuskertoimesta ;)
Ei hitto, mulla kävi ihan sama mielessä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Sori M. Ei vai voin välttyä ajattelemasta, että yrität todistella itsellesi/meille jotain, koska joka postaukseen onnistut tunkemaan maininnan avo-/avio-onnesi ylivertaisesta auvoisuuskertoimesta
Miksi en saisi tuoda ONNEANI esille ja näyttää sen muille vai pitääkö tässä alkaa elämään vanhan aforismin mukaan.
"Kel onni on, se onnen kätkeköön.. jne"

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että valittaa saa vaikka kuinka paljon ja usein niin silloin kaikki on tyytyväisiä, mutta jos sattuu ilmoittamaan muille, että on onnellinen niin se hirveä juttu. En ymmärrä. :cry:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Miksi en saisi tuoda ONNEANI esille ja näyttää sen muille vai pitääkö tässä alkaa elämään vanhan aforismin mukaan.
"Kel onni on, se onnen kätkeköön.. jne"

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että valittaa saa vaikka kuinka paljon ja usein niin silloin kaikki on tyytyväisiä, mutta jos sattuu ilmoittamaan muille, että on onnellinen niin se hirveä juttu. En ymmärrä. :cry:
Eläs nyt itke.
Kyse on ihan vaan meidän kateudestamme. Oikeasti.
Exsat

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

martza kirjoitti:Parisuhteessa esiintyvä haluttomuus on seurausta rakkauden puuttumisesta. Aitoon miehen ja naisen väliseen rakkauteen kuuluu intohimo ja mikäli se puuttuu, silloin rakkaus ei ole niin syvää ja aitoa kuin sen tulisi olla! Haluttomuus johtuu siis aidon rakkauden puuttumisesta, koska aitoon rakkauteen kuuluu halu (intohimo)!
Tökeröä yleistämistä väittää, että kaikki haluttomuus johtuisi rakkauden puutteesta. Elämään kuuluu myös muita asioita kun rakkaus ja parisuhde. Haluttomuus voi jotua yhtä lailla esimerkiksi työstressistä, sairaudesta, masennuksesta tai väsymyksestä. Parisuhdetta ja kumppanien välistä rakkautta voi ylläpitää muutenkin kuin seksillä silloin, jos elämäntilanne niin vaatii.
PerttiMakimaa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

martza kirjoitti:Miksi en saisi tuoda ONNEANI esille ja näyttää sen muille vai pitääkö tässä alkaa elämään vanhan aforismin mukaan.
"Kel onni on, se onnen kätkeköön.. jne"

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että valittaa saa vaikka kuinka paljon ja usein niin silloin kaikki on tyytyväisiä, mutta jos sattuu ilmoittamaan muille, että on onnellinen niin se hirveä juttu. En ymmärrä. :cry:
Lue ja sisäistä Kityn (noin) kymmenen käskyä. Erityisesti pyydän kiinnittämään huomiosi kohtiin 25 ja 64.

Ja pyyhi se stnan hymy kasvoiltasi... :D
Exsat

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

martza kirjoitti: Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että valittaa saa vaikka kuinka paljon ja usein niin silloin kaikki on tyytyväisiä, mutta jos sattuu ilmoittamaan muille, että on onnellinen niin se hirveä juttu. En ymmärrä. :cry:
Tuo yltiömäinen hehkuttaminen ja huutomerkkien viljely on lähinnä karseaa. Kyse ei ole onnellisuuden hehkuttamisesta, vaan sen tunkemisesta joka helkutan keskusteluun. Jos minä kommentoin jotain haluttomuusketjuun, niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että minun tämänhetkisessä parisuhteessani on haluttomutta, mikäli en toisin erikseen ilmoita?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Eläs nyt itke.
Kyse on ihan vaan meidän kateudestamme. Oikeasti.
Mä arvasin sen :wink:
Exsat kirjoitti: Tökeröä yleistämistä väittää, että kaikki haluttomuus johtuisi rakkauden puutteesta. Elämään kuuluu myös muita asioita kun rakkaus ja parisuhde. Haluttomuus voi jotua yhtä lailla esimerkiksi työstressistä, sairaudesta, masennuksesta tai väsymyksestä. Parisuhdetta ja kumppanien välistä rakkautta voi ylläpitää muutenkin kuin seksillä silloin, jos elämäntilanne niin vaatii
Kysymykseni olikin asetettu nimenomaan parisuhteessa eläville. Kuitenkin, kun ollaan oltu kauan parisuhteessa, tämä ongelma tulee hyvin monelle eteen. Kuinka tästä ongelmasta pääsee yli niin tämä kirjoitus on todella osunut nappiin. Kyllä minä uskon siihen, että, kun parisuhteessa rakkaus on intohimoista, kunnioittavaa, toisen huomioonottamista jne. niin Exsatin esille tuomista asioista voi puhua yhdessä hyvässä parisuhteessa ja ne mahdollisesti yhdessä ratkaista ja ylittää. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Exsat kirjoitti: Tuo yltiömäinen hehkuttaminen ja huutomerkkien viljely on lähinnä karseaa. Kyse ei ole onnellisuuden hehkuttamisesta, vaan sen tunkemisesta joka helkutan keskusteluun. Jos minä kommentoin jotain haluttomuusketjuun, niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että minun tämänhetkisessä parisuhteessani on haluttomutta, mikäli en toisin erikseen ilmoita?
Minähän olin kopioinut tekstin muualta, joten en puuttunut sen suomenkielisiin virheisiin tai huutomerkkien tai kysymerkkien käyttöön. Se on hyvin epäolennaista. Teskti sisältö on pääasia.
Muuten käytit itsekkin kysymerkkiä :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Exsat

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

martza kirjoitti: Minähän olin kopioinut tekstin muualta, joten en puuttunut sen suomenkielisiin virheisiin tai huutomerkkien tai kysymerkkien käyttöön. Se on hyvin epäolennaista. Teskti sisältö on pääasia.
Muuten käytit itsekkin kysymerkkiä :wink:
Puhuinkin kirjoituksistasi yleisesti, en vain tästä yhdestä.
Exsat

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

martza kirjoitti: Kysymykseni olikin asetettu nimenomaan parisuhteessa eläville.
Vaikuttiko vastaukseni siltä, että en olisi ehkä käsittänyt tätä?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Exsat kirjoitti: Puhuinkin kirjoituksistasi yleisesti, en vain tästä yhdestä.

Vaikuttiko vastaukseni siltä, että en olisi ehkä käsittänyt tätä?
Mun mielestä puutut nyt epäolennaiseen. Sen millä tapaa kirjoitan asiasta, ei ollut aiheeni vaan kirjoitukseni tarkoituksena oli vain kysyä, että miten te muut parisuhteessa elävät, kommentoisitte tätä kirjoitusta tästä aiheesta "Haluttomuus parisuhteessa.
Älkää puuttuko huutomerkkeihin, kysymysmerkkeihin, teknillisiin kirjoitusvirheisiin tai siihen että sanoin olevani onnellinen vaan itse tähän pääasiaan. :)
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

PerttiMakimaa kirjoitti: Lue ja sisäistä Kityn (noin) kymmenen käskyä. Erityisesti pyydän kiinnittämään huomiosi kohtiin 25 ja 64.

Ja pyyhi se stnan hymy kasvoiltasi...
Luin ja opettelin lähes ulkoa kohdat 1-10, 25 ja 64. Yritän toteuttaa näitä käskyjä.
Ja stanan hymy on pyyhitty kasvoiltani.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
PerttiMakimaa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

martza kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Lue ja sisäistä Kityn (noin) kymmenen käskyä. Erityisesti pyydän kiinnittämään huomiosi kohtiin 25 ja 64.

Ja pyyhi se stnan hymy kasvoiltasi...
Luin ja opettelin lähes ulkoa kohdat 1-10, 25 ja 64. Yritän toteuttaa näitä käskyjä.
Ja stanan hymy on pyyhitty kasvoiltani.
ninnithequeen kirjoitti:Eläs nyt itke.
Kyse on ihan vaan meidän kateudestamme. Oikeasti.
Voihan tuon sanomani noinkin ilmaista. Siis jos haluaa tehdä sen helposti... ;)

Toivottavasti saamme kohta nähdä uuden oppineen minäsi kirjoittelemassa katkeran sarkastisia kommenttejasi palstalle...
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Impi »

Ihan kukkua. Enitenhän sitä seksiä tulee harrastettua suhteen alkumetreillä, jolloin mistään todellisesta rakkaudesta ei voi vielä puhua.

Suhteeseen tottuminen saattaa joskus muuttaa arvojärjestystä siten, että yöunet vie silloin tällöin voiton seksistä. Ei se vielä tarkoita, että rakkaus olisi vähenemään päin.

Seksittömässä suhteessa tottakai pitäisi yrittää keskittyä juuri keskinäisen rakkauden hoitamiseen. (Mutta sitä voi hoitaa myös terapialla, mitä väheksyit.)

Siinä olen samaa mieltä, että seksi kuuluu rakkauteen, mutta rakkaus ei välttämättä kuulu seksiin.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Impi kirjoitti: Ihan kukkua. Enitenhän sitä seksiä tulee harrastettua suhteen alkumetreillä, jolloin mistään todellisesta rakkaudesta ei voi vielä puhua.

Suhteeseen tottuminen saattaa joskus muuttaa arvojärjestystä siten, että yöunet vie silloin tällöin voiton seksistä. Ei se vielä tarkoita, että rakkaus olisi vähenemään päin.

Seksittömässä suhteessa tottakai pitäisi yrittää keskittyä juuri keskinäisen rakkauden hoitamiseen. (Mutta sitä voi hoitaa myös terapialla, mitä väheksyit.)
Ai niin täällä ei saanut ottaa esiin omia parisuhteen asioita. Teen kuitenkin nyt poikkeuksen. Erosin n. 20 vuotta kestäneestä avioliitosta ja uusi suhde on ollut pari vuotta, joten puhun kokemuksesta ja olen täysin erimieltä kanssasi. Jos toinen ei halua muutosta niin mitkään terapiat ei siinä auta. Kyllä siinä pitää saada toinen rakastumaan itseensä tulisesti uudestaan ja sitten homma alkaa toimia jos on alkaakseen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minua ei haittaa sinun onnesi esiin tuominen, se on itse asiassa aika herttaista.

Juu, intohimoa ja kemiaa pitää olla, ilman sitä ei ole minulla suhdetta. Mutta kyllä sitä haluttomuuttakin voi esiintyä, eikä se ole niin vaarallista. Toinen juttu on pariskunnat, joiden kannattaisi olla kavereita, eikä yrittää vääntää parisuhdetta, kun alkukantainen himo olla yhdessä puuttuu. Mielestäni näen aina sellaisia pariskuntia silloin tällöin ja kummatkin vaikuttavat huonotuulisilta.. :D Ja lapset huutavat ja kaikki vaikuttavat kovin onnettomilta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: Minua ei haittaa sinun onnesi esiin tuominen, se on itse asiassa aika herttaista.
Kiiiiiiitos.... Itsekkin olen onnellinen sellaisten puolesta, jotka ovat onnellisia, olkoon elämän tilanne mikä tahansa.
Keikaus kirjoitti: Juu, intohimoa ja kemiaa pitää olla, ilman sitä ei ole minulla suhdetta. Mutta kyllä sitä haluttomuuttakin voi esiintyä, eikä se ole niin vaarallista. Toinen juttu on pariskunnat, joiden kannattaisi olla kavereita, eikä yrittää vääntää parisuhdetta, kun alkukantainen himo olla yhdessä puuttuu. Mielestäni näen aina sellaisia pariskuntia silloin tällöin ja kummatkin vaikuttavat huonotuulisilta.. Ja lapset huutavat ja kaikki vaikuttavat kovin onnettomilta.
Aivan. Totta kai on sitten erikseen asiat, jos tulee fyysisiä sairauksia tms. Nämähän ovat sitten lääkäreiden hoidettavissa olevia juttuja. Olet ymmärtänyt asian samalla tavalla kuin minä. Rakkautta pitää hoitaa ja vaalia yhdessä. Osana kokonaisvaltaiseen rakkauteen kuuluu myös hyvä erotiikka. Jos yksi rakkauden osa ei toimi kunnolla, vaikuttaa se pakosti koko suhteeseen, tavalla tai toisella
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Amorosa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Aika mustavalkoista päättää että hyvään suhteeseen kuuluu joku tietty määrä erotiikkaa. Aika typerää oikeastaan. Eiköhän jokainen pariskunta päätä ihan itse kuinka paljon tarvitsee mitäkin olla.

Alkuperäinen kirjoitus oli naiivi ja lapsellinen.
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja definitely »

Minusta mitä suurin rakkauden osoitus on pysyä yhdessä sellaisen kumppanin kanssa, joka syystä tai toisesta ei yllättäen enää pystykään harrastamaan seksiä. Minusta seksi on ihan ylimainostettu juttu parisuhteen lujittajana ja kulmakivenä. Seksi ei ole itseisarvoista, rakkaus on.

Offtopic: minuakin häiritsi alkuperäisen lainauksen välimerkkien käyttö ja asenteellisuus. Ihanku elämä olisi pelkkää parisuhdetta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

definitely kirjoitti: Offtopic: minuakin häiritsi alkuperäisen lainauksen välimerkkien käyttö ja asenteellisuus. Ihanku elämä olisi pelkkää parisuhdetta.
Kaikkeen epäolennaiseen ihmiset sitten kiinnittävätkin huomionsa, kuten välimerkkieni käyttöön jne. On siinä elämäntapa. Huhuh... :lol:
Amorosa kirjoitti: Alkuperäinen kirjoitus oli naiivi ja lapsellinen.
Minusta se osui nappiin. Näin me ollaan erillaisia mielipiteiltämme ja se on hyvä asia. Muutenhan elämästä tulee sangen yksitoikkoiseksi.

Hyvää suhteeseen kuuluu erotiikkaa ja hyvää sellaista vielä. Itse en voisi olla sellaisessa suhteessa, jossa ei ole toimiva hyvä intohimoinen erotiikka. Jos tätä ei olisi, olisin sinkku ja runkkisin kotona ihan itteekseen tai ehkä harrastaisin irtopanoja.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Amorosa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

definitely kirjoitti:Minusta seksi on ihan ylimainostettu juttu parisuhteen lujittajana ja kulmakivenä. Seksi ei ole itseisarvoista, rakkaus on.
Musta myös. Seksi on kivaa, mutta minkä ihmeen takia sen täytyisi olla joku kantava voima. Kyllä mulle ainakin henkinen läheisyys on tärkeintä, ja että on löydetty kumpaakin miellyttävässä suhteessa niitä tärkeitä asioita. Hyvä balanssi.
Amorosa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

martza kirjoitti:
Hyvää suhteeseen kuuluu erotiikkaa ja hyvää sellaista vielä.

Kyllä mustakin kuuluu, ja aika harvasta varmaan ei kuulu, mutta naurettava se alkup. viesti silti oli. Mutta ei tulisi mieleenikään toitottaa että tämä on nyt totuus, ja kaikki jotka eivät näin ajattele, ovat huonossa suhteessa tjsp. Jotenkin ihan turha aihe oikeastaan.


Ja vielä, harvalla kohtaa seksuaalisen tarpeen määrä. Jos kohtaa täysin, on aika onnekasta. Ja todellakin, alun huumassa on seksiä koko ajan, vaikkei vielä edes rakasteta. Se että seksi tasaantuu tarkoittaa yleensä vaan alun huuman muuttumista joksikin muuksi, toivottavasti rakkaudeksi, jossa sit on sitä joustoa ja ymmärrystä puolin ja toisin.
Vastaa Viestiin