Tuursdaageni.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kolmas TPK.
Vittu, ko toi kassa on ihan sekasin... menee aamu noitten kuittien selvittelyssä, jotta pärjäävät viikonlopun yli.. prkl.
Muuten kumman reipas ja pirtsakka olo, neljän tunnin unista huolimatta. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Huomenia! Eilen kolme tuntia merellä, nyt on taas paikat hellinä. Tuli vuoden ensimmäinen nyrkkiä näyttänyt veneilijä vastaan. Vitun ahdasmielinen urpo, ajoin ihan sääntöjen mukaan väylällä! :9mm:

Tänään töiden jälkeen luvassa siivoilua, tiskaamista, kokkaamista ja sohvalla makaamista.
Älä löi! En ole hurrit!
AarneAnkka

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mörgen görgen. Ikäväkseni joudun tänään palauttamaan ihqn Hondan kauppiakselle, ja odottelemaan kiltisti omaani lokakuulle... mutta kyl maar mää taidan tän ottaa, päätös alkaa olla selvä.

Muuta ihmeellistä tänään ei sitten olekaan ohjelmassa. Ehkä ehdin vihdoin taas vähän ... pelaamaan! :kontrolli:
Kid

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huamenta. Mä olen taas intoa täynnä. Sain raahattua läskiperseeni salille ja vedin hyvän reenin. Selkää varoen toki. Huomenna sama uusiks.

Hei, eikö se hietsun kirppis oo taas voimissaan? Mä en oo ikinä (ainakaan muistaakseseni) siellä käynyt. Viikonloppuna vois kokeilla mitä aarteita sieltä löytyy.
Nyt kuppi kahvia ja tupakki. Sit täytyy alottaa työt.
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Terppa. Naapurini pora toimi herätyskellona ja sain aika tujun herätyksen. No onneksi korvatulpat olivat korvissa. Meninpä sitten kilkuttamaan ovikelloa kysyäkseni mitä se tekee, monta viikkoa se vielä jatkaa (tätä on kestänyt), voisiko se aloittaa myöhemmin ja sen sellaista. Kundi ei avannut ovea :shock: Ja se niinQ on ihan aikuinen mies jolla on koirakin. V***u. No ehkä se tajusi että joku ei tykkää sen porakoneesta. Jutun hyvä puoli oli se että herätyskelloni olisi soinut viisi minuuttia myöhemmin. Mutta silti outo aika alkaa porata.
mustakikkeli

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No jo on. Hyvä ystäväiseni, joka meni ihastumaan erääseen mieheen pääsiäisenä, ilmoitti kihlajaispirskeistä huomiseksi. Sinne vaan sitten niin. Kiirettä näyttävät pitävän.

Hups, pomo tuli juttelemaan...
ninnithequeen

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Kahviaaaaaaa...mun silmät on vieläkin kiinni.

Tää tyttö menee ny sit kuiteski töihin tänään. Ja illalla vois grillata perheen kanssa, jos ilma vaan pysyy hyvänä. Mukavata. Tän päivän jälkeen vapaata pitkälle ens viikkoon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herttua kirjoitti:mulla ois kirkkaanpunainen väri odottamassa,tosin töissä ei taitais tykätä hyvää värjätystä päästä,vaikka ei sillä siellä käsittelypuolella niin väliä ole
Sä olet höpsö, miksei muka saisi hiuksiaan värjätä? Värjää naisetkin.
Vertailuna: Eräs palstan työssäkäyvä insinörtti värjäytti sinisen raidan keskelle päätään ja minä valtion virkanaisena ajelin pääni kaljuksi. Prisman kassaneidoilla on naamat täynnä lävistyksiä, joten miksi löytötavaran käsittelijä ei saisi värjätä hiuksiaan? Vedetään sellainen karkea raja, että jos olet hankkinut koulutuksesi yliopistosta, sinulta vaaditaan konservatiivista ulkonäköä, muuten saat tehdä (melkein) mitä lystäät.

No niin, nyt väri päähän ja kuvia Kitinään! ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kaikkihan tietävät miltä tuntuu kun kengännauha jää polkupyörän ketjujen väliin. No entäs sen kun housunLAHJE jumittaa ketjujen väliin täydessä vauhdissa? Tiedätkös minkälainen epätoivo iskee kun seisot tuossa tilanteessa pyöräpolulla tajutessasi kaiken lisäksi, että yläasteella on menossa joku 'kerää roska'-kampanja ja näet parinkymmenen teinin lähestyvän hitaasti sadan metrin päässä kummastellen suuntaasi kuikuillen kuin zombielauma? Ja tiedätkö kuinka paljon voimaa vaaditaan repiä farkunlakeesta suuri pala pois siinä asennossa?

Jos jollakulla viereisen talon asukeista oli videokamera hollilla, voisin olettaa että löydän itseni pian 'päivän linkki'-ketjusta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huh, lähemmäs 11 tuntia unta, hieman pökerryttää. Kaipa tässä töitäkin pitäisi tehdä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mulli75

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bedlam kirjoitti:Kaikkihan tietävät miltä tuntuu kun kengännauha jää polkupyörän ketjujen väliin. No entäs sen kun housunLAHJE jumittaa ketjujen väliin täydessä vauhdissa?
Joo nuorempana kävi monesti noin ja jäljet sen mukaisia.

Tällä viikolla viimeksi tuo sama jännitysmomentti on ollut mukana pyöräillessäni. Tuntuu että enemmän pitää keskittyä housunlahkeisiin kuin ajamiseen. Tosin pyörässä on sen verran rihkamaa liikkuvien osien ympärillä ettei kovin helposti vaatteet jää kiinni.
bedlam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulli75 kirjoitti:Tuntuu että enemmän pitää keskittyä housunlahkeisiin kuin ajamiseen.
Tutulta kuulostaa. Ja olisin voinut helpottaa tilannettani asentamalla sen ketjusuojan paikalleen, mutta kun olen vain niin hemmetin laiska.

Nyt sitten on farkut pohkeeseen auki asti. Ei mene edes grungemuodista enää tämä.
swirl

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kiire, kooma ja kurkkuun sattuu :cry:
millivanilli

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, mä en ole ainoa joka onnistuu zygäillessä :P Täytyy tänään yrittää tehdä käsijarruille jotain, eilen vauhti ei edes hidastunut käsijarrulla.

Joku tpk!

Hieman huolestuttaa, nyt on jo neljäs päivä kun pää on kipeä. Nooh, eipä onneksi ole vielä lamauttavaa särkyä *koputtaa puuta*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kesä on täällä! olisi tosin ulkona edes 14 astetta, vaan ei :roll:

koko aamun mietin, että mitäs mun pitikään tehdä? viimein muistin: katsoa oopperan kummitus. :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
nella29

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja nella29 »

Miten voikin väsyttää koko ajan, vaikka ihan hyvin nukun yöunetkin. :swirl: On pitänyt jo pari tuntia alkaa leipomaan, mut tässä mä vaan edelleen istun.
bedlam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

McJanne kirjoitti:
nella29 kirjoitti:Miten voikin väsyttää koko ajan, vaikka ihan hyvin nukun yöunetkin. :swirl: On pitänyt jo pari tuntia alkaa leipomaan, mut tässä mä vaan edelleen istun.
:shock:
Mitäs mulkoilet? Onko tuo nyt paras keino toivottaa uusi jäsen tervetulleeksi, häh!
Viimeksi muokannut bedlam, 01.06.2006 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Vapari, vitutus ja känni. Sais nyt saatana edes poskihoidon.
Vapari, krapula ja vitutus.

Jatkakaa.
nella29

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja nella29 »

bedlam kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
:shock:
Mitäs mulkoilet? Onko tuo nyt paras keino toivottaa uusi jäsen tervetulleeksi, häh!
Tänne ei taida niin usein tulla uusia kirjoittajia, et se hämmästyttää ja kummastuttaa :)
Feiz

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Feiz »

TASAN 3 viikkoa lomaan. Tunteja en ole vielä alkanut laskemaan, mutta eiköhän nekin tule viikon sisällä kehiin.
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi vitun vittu.
Tilasin aamulehden, mitä vittua ja häh? Se tulee 12 pintaan päivällä... Tosi vitun aamulehti.

Näin pienestä voi nousta armoton vitutus päälle. Lähetän napalmia ja aikasytyttimen toimitukseen, perkele.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

36 tuntia lennonlähtöön, 4 viikkoa poissa.. enkä ole edes vielä aloittanut pakkaamista kuin mielessäni. Mitäköhän tuonne vielä tarvitsisi?

http://images.google.fi/images?q=zanzib ... rch+Images

Muuta kuin uikkarit ja märkäpuvun snorkkeleineen? =D
Nooh, en ole tuolla kuin loput 10 päivää, muuten aika meneekin ympäri Tansaniaa erilaisissa kohteissa ja hyppivissä autoissa. Yksi päivä jopa Mikumin luonnonpuistossa katsomassa karkuunmeneviä elikoiden ahtereita =D.
Muuten en Serengetin safarille aio, vaikka se pitäisi olla niin must kyseisessä paikassa. En vaikka muut ovatkin menossa, niin itse suuntaan ennemmin Stone Towniin, ja tekemään sitä sukelluskorttia.. Tai katsotaan nyt, yösijan varaus on kyllä jo sen verran pulkassa että taitaa se safari jäädä toiseksi.
Vihdoinkin riittävän lämpimät vedet 25+ että saan sen tehtyä =), vaikka nyt on sadekauden lopun takia vielä vesi sameaa, niin ehkä se on jotain muuta kuin täällä. Opaskirjojen mukaan nettikahviloita on ja adduna kuten kyllä sortumaan.. ainakin blogi päivittyy, ehkä kitykin? =)
swirl

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Olen kateudesta vihertävä. Mutta toivotan silti hyvää ja turvallista reissua!
tonttu

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Hartiat perkeleen jumissa, tarttis nyt kyllä semmosta mieshierojaa, mielellään alastonta. :twisted:
Eiköhän se tästä vielä päiväksi muutu. Palaillaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän työt hoidettu, kohta salille ja sitten laiskottelemaan. Oli asiakkaan aulassa söpö naisihminen, jumituin siihen turhankin pitkäksi aikaa. Mutta miksi nuo on kaikki niin saakutin nuoria? Taidan vain olla vanha, prkl.

Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin