PerPerPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Olut maistuu muuten aikas hyvälle tänään.
Oles ihan hiljaa vaan!
Nokun...ei vaan voi mitään! Aurinko paistelee olohuoneen ikkunasta, aavikkorokki soi ja jääkylmä olut röyhtäyttää. Mainiota! Kesä!
No mut.. mut... Mulla on TISSIT. Nih!
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Oles ihan hiljaa vaan!
Nokun...ei vaan voi mitään! Aurinko paistelee olohuoneen ikkunasta, aavikkorokki soi ja jääkylmä olut röyhtäyttää. Mainiota! Kesä!
No mut.. mut... Mulla on TISSIT. Nih!
No...tällä oluenjuonnilla on kohta mullakin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutsi paistoi kilon sianfilettä kun pikkupoika tuli maailmalta kotona käymään. Kyytipoikana pari Olvin IV A:ta.

Miinuspuolena pitää opettaa äitiyksikölle tietokoneenkäyttöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

pomo lähti lomalle,syötiin jäätelöä iltapäivällä ja kaikki sai stokkalle 30 € lahjakortin voimassa 24 kk... menee miettimiseks mitä mä tarttisin :D
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Canastat pelattu, ja tappiohan sieltä tuli, äitini ja mummoni hakkasivat ystäväni ja minut suohon, kahdessa erässä. Perkele.

Hööh, väsyttää ja on pöhelö olo, huomenna pitäisi jaksaa töihinkin, aamuvuoroon vielä, ja illalla olisi kaverin synttärit. Eli saunomista ja ruokaa, ihanaa! Ja sen päälle sunnuntain aamuvuoro. Perhana, työt todellakin pilaavat vapaa-ajan. Darn.

Josko tässä jaksaisi vaikka vähän raapia itseään ja laittaa teetä. Enemmän kyllä kaipaisin nyt syliä ja sympatiaa, mutta kai se on tuohon teehen tyydyttävä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksi vanhempi RHCP:n tuotanto aiheuttaa minussa hillitöntä panetusta?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Miksi vanhempi RHCP:n tuotanto aiheuttaa minussa hillitöntä panetusta?
En tiedä, mutta tämän luettuani ajattelin Suck my kissiä ja alkoi panettamaan, perkele.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miksi vanhempi RHCP:n tuotanto aiheuttaa minussa hillitöntä panetusta?
En tiedä, mutta tämän luettuani ajattelin Suck my kissiä ja alkoi panettamaan, perkele.
Naiset tulkaa tyköni, mulla on RHCP:n live DVD!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miksi vanhempi RHCP:n tuotanto aiheuttaa minussa hillitöntä panetusta?
En tiedä, mutta tämän luettuani ajattelin Suck my kissiä ja alkoi panettamaan, perkele.
Naiset tulkaa tyköni, mulla on RHCP:n live DVD!
Mistä tulikin mieleeni, että missäköhän mun What Hits!? -video on? Taatua laatua oleva Catholic School Girls Rule -video olisi piristänyt panetusta.

Löytyi! Se oli Funky Monksin kanssa tuolla laatikossa. Sieltä löytyi myös aerobikvideo vuodelta 1989. En uskalla katsoa sitä, kun pelkään kuolevani nauruun. Ja kas! Leffa Rock Star, loistava! Mark Wahlberg rulaa siinä ja kivaa parodiaa rokkitäteydestä. Näitä pitäis joskus katsella kans.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en ole Peppersin loistavuutta ikinä oikein käsittänyt. Joitakin hyviä biisejä löytyy, niinkuin esmes Californicationin kakkosbiisi, mutta muuten on jättänyt aika kylmäksi.
ElanorRaven

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

:maanantai:

Piti keittää tippa vettä liivatteen sulatusta varten. Odotin varmaan vartin, eikä mitään tapahtunut. Jossain vaiheessa tajusin, ettei se perkeleen levy lämpene ollenkaan. Laitoin toisen levyn päälle ja lähdin hetkeksi pois. Hetken päästä tuntui nenässä jotain ihme käryä, ja menin keittiöön katsomaan... 1) olin laittanut väärän levyn päälle 2) poltin käteni siinä kuumassa levyssä 3) olin unohtanut sakset siihen kuuman levyn päälle - olivat sulaneet levyyn kiinni.

:maanantai:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Mä en ole Peppersin loistavuutta ikinä oikein käsittänyt.
En mäkään, siellähän voi saada vaikka kuulan kalloonsa..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
Näitä sattuu :D Nyt ahdistus mun pyörätoilailusta alkaa jo hiljalleen tasoittua. Vaikkakin vainoharhaisesti ajattelen, että jokainen hymyilevä vastaantulija on ollut todistamassa rimpuiluani.
1108

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Mä en ole Peppersin loistavuutta ikinä oikein käsittänyt. Joitakin hyviä biisejä löytyy, niinkuin esmes Californicationin kakkosbiisi, mutta muuten on jättänyt aika kylmäksi.
Ja Toolia mainostat??????
OMG WTF?

Musiikkimausta ei sovi kiistellä.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä en ole Peppersin loistavuutta ikinä oikein käsittänyt.
En mäkään, siellähän voi saada vaikka kuulan kalloonsa..
Ai niin, no se! Oli muuten paska paikka muutenkin. Se taisi olla ainoita pystybaareja mikä oli auki kolmeen asti, joten kavereiden pakottamana tuli käytyä. Tai siis silloin kun se Harrys Barin nimellä kulki. Turha mesta.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä en ole Peppersin loistavuutta ikinä oikein käsittänyt. Joitakin hyviä biisejä löytyy, niinkuin esmes Californicationin kakkosbiisi, mutta muuten on jättänyt aika kylmäksi.
Ja Toolia mainostat??????
OMG WTF?

Musiikkimausta ei sovi kiistellä.
Tool on tunteisiin vetoavaa musiikkia, jota kuunnellaan korvalaput päässä keskittyen. RHCP on menevää, mutta jokseenkin jonninjoutavaa taustarämpytystä bileisiin. Kummallekin löytyy hetkensä. Ja musiikkimaustahan juurikin on paras kiistellä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kurja olo vähän helpottaa. Onneksi.

Mutta mietin sitä huomenna, sillä huomenna on uusi päivä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin