PerPerPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Porvoon kirkonpolttajalla esikuva Norjassa2.6.2006 07:08

Törkeästä tuhotyöstä vangittu 18-vuotias askolalaisnuorukainen kertoo avoimesti musiikkiyhtyeensä kotisivuilla, että on saanut vaikutteita norjalaiselta Burzum-yhtyeeltä.

Sen ainut jäsen on Varg Vikernäs, joka istuu tällä hetkellä kotimaassaan vankilassa tuomittuna murhasta ja kolmen kirkon polttamisesta.

Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia, jossa yhdistyvät raskaat rytmit ja kristinuskon halveksunta.

18-vuotias askolalaisnuorukainen on harrastanut musiikkia jo monta vuotta.

Tällä hetkellä hän soittaa rumpuja neljän nuoren kokoonpanossa. Bändi on erikoistunut raskaaseen hevimusiikkiin, aivan kuten useat esikuvansakin.

- Sain ensimmäiset rumpuni 11-vuotiaana. Aion jatkaa soittamista niin pitkään, kunnes raajani irtoavat, sanoo Porvoon tuomiokirkon polttamisesta vangittu nuori mies bändin nettisivuilla.
Vai niin...
Burzumin tuotanto on aggressiivista death metal -musiikkia
Ei helvetti, koska toimittajat viitsivät tutkia asioita mistä kirjoittavat? Agressiivista my ass!!! Ehken ensimmäiset 3 levyä mutta siihen lysähti ja muuttui ambientiksi.

BARAAAARUUUUM....

EDIT: np: Burzum - Aske

Kuva

EDIT2: Jos vielä osuttaisiin oikeaan ketjuun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään olisi Maija Vilkkumaa hotelli Vantaassa ja Osmos Cosmos Bohemiassa. Lähtisinköhän mä baariin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Prööt!
Hei, tosta tarvii kans vääntää hymiökokoinen versio! :shock:
[edit]
Valmis! Vaimos tykkää varmasti! :D :
Kuva
[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 02.06.2006 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Tänään olisi Maija Vilkkumaa hotelli Vantaassa
Pitäiskö meidän... pitäiskö... pitää nyt vihdoin se Hotelli Vantaa -miitti, josta on jo joskus ollut puhettakin..? Kävi nimittäin niin hassusti, että sain eilen vasta tämän kuun työvuorolistat ja toisin kuin luulin, ei minulla ole töitä sen paremmin tänään kuin huomennakaan. (Tapionpäivä sitten esmes kyllä tartteis kykkiä siellä.

Edit: Ei, en mä sittenkään ole lähdössä.
slam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

4,5 tuntia paskansin töitä. Hissitkin olivat korjauksessa ja joutui portaita marssimaan ylös.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Mut nyt ensin itä-Helsingin pahimpaan räkälään (sipsi ja Dumis tietänee paikan ;) ) tapaamaan kotihomoa :h:
Hmm..et kai sä puhu meitsin kantiksesta? Eihän se mikään räkälä ole, ainakaan kovin paha. 8) Muistinpas juuri, että Kotihomohan oli vallan mukavissa kuoseissa siellä eräällä reissulla.. Nojaa, mulla nyt ei ole varaa sanoa..on taas itekin tullu oltua sopivasti päissään viime aikoina.
Tänään en kyllä dokaile, en varmana.

Niin ja Edith..kumpi näistä mansikkapisteistä on kyseessä? *utelias* Luulen nimittäin, että mun frendit on juuri sillä toisella myymässä. Höh! Pitäisiköhän lähtee bongailemaan?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
silsakenraali™

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Taytyyhan sita jo toısena paivana poiketa nettikuppilassa. Voi Eemeli naita nappaimia :evil: Taalla on sit yöllakin 27, mut ostin saman tien ilmastoinnin. Terkkuja siis Alanyasta!

Ps. taktinen, pettamatön biitsisilmani veti minut asken hyvin lahelle kolmea parikymppista saksalaispystytisua... ilman ylaosia tietty :shock:
Edith

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

sipsi kirjoitti: Niin ja Edith..kumpi näistä mansikkapisteistä on kyseessä? *utelias* Luulen nimittäin, että mun frendit on juuri sillä toisella myymässä. Höh! Pitäisiköhän lähtee bongailemaan?
Mä oon, paljastettakoon tässä nyt sitten, tavattavissa livenä kauppakeskus Megahertsissä, taas ensi viikolla joka arkipäivä. Kaikki fanit, tervetuloa! Se yks nuorempi tsiksi onkin muuten tulossa sittenkin taas tässä kuussa sinne mun kanssa.
Viimeksi muokannut Edith, 02.06.2006 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

silsakenraali™ kirjoitti:Terkkuja siis Alanyasta!
Terveisiä tutuille :P Mä olen nyt kateellinen sulle!
Olin sie viime vuonna ja hauskaa oli. Hyvät rusketuksetkin saatiin...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto mikä takaraivopäänsärky, ihan kuin se hiirulainen olisi kyllästynyt juoksemään pyörässään, ottanut lekan ja päättänyt tulla ulos.

No ei muuta kuin pilleri suuhun, paljon pyöriviä sähkökoneita kassiin ja nokka kohti Keski-Suomea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aurinkokin sitten kuitenkin jostain ilmaantui. Kaikki toivo ei olekaan vielä menetetty, vaikka aamulla tuntui enemmän loka- kuin kesäkuulta. Father Ted-sarjan kymmenkunta jaksoa odottaa iltaseurana, ehdin kolme ensimmäistä vilaista eilen ja kyllähän tuo remakat naurut vieläkin irrotti. "Feck off!"

Kuva
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

bedlam kirjoitti:Aurinkokin sitten kuitenkin jostain ilmaantui. Kaikki toivo ei olekaan vielä menetetty, vaikka aamulla tuntui enemmän loka- kuin kesäkuulta. Father Ted-sarjan kymmenkunta jaksoa odottaa iltaseurana, ehdin kolme ensimmäistä vilaista eilen ja kyllähän tuo remakat naurut vieläkin irrotti. "Feck off!"

Kuva
Mitä..siinähän on Sinkkumasa. Jätkä on päässy tv-sarjaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
swirl

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voihan vitura... syljeskelin vahingossa pari kappalettakirsikankiviä roskiksen sijasta laukkuuni ennen kuin huomasin erheeni. Ehkä on aika hankkia uudet prillit :shock:
Elukka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Whoa, ensi viikolle on kasassa jo kolme (3) työhaistattelukutsua. :shock:
Nythän tää alkaa jo näyttääkin joltain. :ohyeah:
Noriyumi

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

swirl kirjoitti:Voihan vitura... syljeskelin vahingossa pari kappalettakirsikankiviä roskiksen sijasta laukkuuni ennen kuin huomasin erheeni. Ehkä on aika hankkia uudet prillit :shock:
On mullekin tapahtunut vastaavaa.. Sokerikulho löytynyt jääkaapista ja voi taasen kuivamuonakaapista. Kerran taas kun piti putsata liesi, kaadoin sen päälle epähuomiossa aimo annoksen huonekaluvahaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elukka kirjoitti:Whoa, ensi viikolle on kasassa jo kolme (3) työhaistattelukutsua. :shock:
Nythän tää alkaa jo näyttääkin joltain. :ohyeah:
Mitäs kautta olet hankkinut nuo haistattelut? Vois itsekkin ensiviikolla nuuskia mahdollisuuksia it-kakan puolelta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sipsi kirjoitti:Mitä..siinähän on Sinkkumasa. Jätkä on päässy tv-sarjaan.
Itse asiassa sinkkumasan avatarin innoittamana tilasinkin sarjan dvd:llä. Tämä tuli joskus kymmenisen vuotta sitten töllöstä ja aiheutti todella kovia vatsakramppeja. Ehdottomasti parhaita brittikomedioita koskaan.
Elukka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti:Mitäs kautta olet hankkinut nuo haistattelut? Vois itsekkin ensiviikolla nuuskia mahdollisuuksia it-kakan puolelta.
www.monster.fi ja www.mol.fi lähinnä. Jonkun verran olen firmojen nettisivujakin plarannut ihan suoraan.
(Ei mutta helskutti, toihan tarkoittaa lisää kilpailua! :shock: The jury will disregard the previous. :?)
Kid

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä sanoin äsken töissä kaikille et oon kipee ja mun pitää nyt päästä kotiin. Ne ei usko mua vaan rupesivat vaan nauraa. Hmph.
No joo, mä en vaan jaksa enää. Väsyttääahistaanälättääjanottaajapanettaa.
swirl

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Väsyttääahistaanälättääjanottaajapanettaa.
*joins the club*
millivanilli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotona. Lompakossa on liput Ruisrockiin, JESCH!!
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

millivanilli kirjoitti:Kotona. Lompakossa on liput Ruisrockiin, JESCH!!
Ai hitto. Pitäisi muistaa nuokin hakea postista ennenkuin lähettävät takaisin.
millivanilli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

bedlam kirjoitti:
Ai hitto. Pitäisi muistaa nuokin hakea postista ennenkuin lähettävät takaisin.
Olis kyllä syytä, ettei jää Tool väliin :)
killkill

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Kotona. Lompakossa on liput Ruisrockiin, JESCH!!
Ai hitto. Pitäisi muistaa nuokin hakea postista ennenkuin lähettävät takaisin.
Mulla oli omat varmasti yli kaks viikkoa, eivätkä olleet palauttaneet. Tavalliset postipaketit muistaakseni lähtee takaisin 10 työpäivän jälkeen, mutta nuo postiennakot odottaa vissiin kauemmin..
Sinkkumatti

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Nonni, nyt on tytölle haettu värisevä kylpyankka ja pullo hyvää kuoharia lahjaksi. Sin Citystä muuten löytyi ankkoja myös hintaan 12.80 tjn.
Vastaa Viestiin