Paras mainos

Yleinen lätinä jä kitinä
Herra Manala

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Aina kun se tulee, minä kovaan ääneen kysyn: Mikä ihmeen alapää? VITUSTAKO se puhuu?
Tuskin tuo ainoastaan VITTU-markkinoille on suunnattu. VITTU kun on aika harvalla naisella.
bedlam

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:http://www.glennferon.com/portfolio1/

Tuoltapa voi tsekkailla esimerkkejä siitä, kuinka paljon mainoskuvia itse asiassa retusoidaankaan. Alkuperäisen kuvan näkee viemällä osoittimen kuvan päälle.
Toi on loistava sivu!
Eipä ole mallienkaan pyllyt ihan virheettömiä :wink:
Eihän ne. Mutta esim. tämä kuva ihmetytti kyllä kovasti. Miksi tuo takapuoli on suurennettu noin epäluonnollisiin mittoihin?

Onhan tuota pari kertaa 'joutunut' itsekin retusointihommiin. Jotenkin hämmentävää kun hinkkaat mallitytön paljasta pyllyä Photarissa koko päivän ja törmäät samaiseen malliin töiden jälkeen ruokakaupassa. "Hei, olen tutkinut pyllysi ihohuokosia koko päivän". Kerran jouduin muuttamaan kasvoiltaan melkoisen kammottavan ilmestyksen hemaisevaksi kalenteritytöksi. Siinä onkin jo hommaa.
ninnithequeen

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Kerran jouduin muuttamaan kasvoiltaan melkoisen kammottavan ilmestyksen hemaisevaksi kalenteritytöksi. Siinä onkin jo hommaa.
Saisitsä mustakin nätin näkösen?
Bliss

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti: Kerran jouduin muuttamaan kasvoiltaan melkoisen kammottavan ilmestyksen hemaisevaksi kalenteritytöksi. Siinä onkin jo hommaa.
Samaan jouduin joskus. Kehuivat onnistuneeksi kuvaksi, mutta jotenkin mä itse näin siinä koko ajan sen alkuperäisen naaman :?
huima

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Eipä ole mallienkaan pyllyt ihan virheettömiä :wink:
Kyllä ne ovat kun tarpeeksi läheltä katsoo :-D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Beyonce on tarvinnut itkettävän vähän retusointia, mutta Serena/Venus Williams oli aika järkky siinä ennen-kuvassa.

Nyt innolla opettelemaan, mitä omalle kuvalleen voi tehdä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Noriyumi

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Leila kirjoitti:ruotsinsuomalaiset nuoret
Taisivat olla suomenruotsalaisia eivätkä ruotsinsuomalaisia.

*viil viil* ---> ,
Lolita kirjoitti:Beyonce on tarvinnut itkettävän vähän retusointia, mutta Serena/Venus Williams oli aika järkky siinä ennen-kuvassa.
Jaah täytyy vilaista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Aina kun se tulee, minä kovaan ääneen kysyn: Mikä ihmeen alapää? VITUSTAKO se puhuu?
Tuskin tuo ainoastaan VITTU-markkinoille on suunnattu. VITTU kun on aika harvalla naisella.
Väitän, että kaikilla naisilla on VITTU.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmis

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:Väitän, että kaikilla naisilla on VITTU.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä...
Herra Manala

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Väitän, että kaikilla naisilla on VITTU.
Vittu on ainoastaan viiden lapsen alatiesynnyttäneellä äidillä. Luehan tuolta vitun epistemologia.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tykkään mm. Finnairin mainoksista.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio18.html
Lisävärisävystä kuvassa ei ole haittaa, mutta otan mieluummin rypyllisen kiitos.

Kaikki mainokset näyttää tämän jälkeen sarjakuvilta.
Elukka

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jyrki73 kirjoitti:http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio18.html
Lisävärisävystä kuvassa ei ole haittaa, mutta otan mieluummin rypyllisen kiitos.

Kaikki mainokset näyttää tämän jälkeen sarjakuvilta.
Tuo pisti minullekin silmään. Noi kuvat on järjestään ihan onnistuneita ilman mitään retusointejakin, ja käsitellyistä kuvista on kaikista tullut jotenkin epätodellisen ja piirroshahmomaisen näköisiä. :?
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kuka tämä on? http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio28.html peppu olisi vaatinut mielestäni vielä lisää paisutusta.

Ihme, että mies on saanut malleiltaan luvan laittaa "ennen" kuvat näkyviin myös.
bedlam

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja bedlam »

WanhaPervo kirjoitti:Ihme, että mies on saanut malleiltaan luvan laittaa "ennen" kuvat näkyviin myös.
Tarviiko tuohon välttämättä edes mallin lupaa? Mieshän itse ei ole siis ottanut noita valokuvia, pelkästään muokannut vain.
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

bedlam kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Ihme, että mies on saanut malleiltaan luvan laittaa "ennen" kuvat näkyviin myös.
Tarviiko tuohon välttämättä edes mallin lupaa? Mieshän itse ei ole siis ottanut noita valokuvia, pelkästään muokannut vain.
No ei välttämättä tarvi, mutta jos maksaa
"$125.00 per hour ~ $250.00 minimum deposit to start job" niin voi olettaa, että kuvia ei ilman lupaa laiteta näytille.

Ps. voi tietysti olla, että kuvien naiset eivät ole hänen asiakkaitaan, vaan hän on vain muokannut kuvia mainosmielessä. Toisaalta, jos käyttää julkisuuden henkilöiden kuvia oman bisneksensä mainostamiseen, niin kyllä siihen tod.näk. joku lupa tarvitaan.
ninnithequeen

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aika jännä, että osa noista kuvista on photoshoppaamatta parempi. Osa taas ei todellakaan.
bedlam

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja bedlam »

WanhaPervo kirjoitti:Ps. voi tietysti olla, että kuvien naiset eivät ole hänen asiakkaitaan, vaan hän on vain muokannut kuvia mainosmielessä. Toisaalta, jos käyttää julkisuuden henkilöiden kuvia oman bisneksensä mainostamiseen, niin kyllä siihen tod.näk. joku lupa tarvitaan.
Eiköhän noissa töissä tilaajana toimi nimenomaan julkaisu tai mainostaja. Minähän en näistä lakiasioista tiedä kyllä mithään, mutta kuvittelisi että koska tuskinpa alkuperäisten kuvienkaan oikeudet ovat noilla malleilla, voisi referensseinä noita ennen-jälkeen-kuvia käyttää ilman heidän lupaansa, jos ei sitä siis ole erikseen kielletty.

edit: maanantaiaamuna ei kyllä ota itsekään selkoa, mitä on sanomassa.
Viimeksi muokannut bedlam, 05.06.2006 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Tuolta miehen asiakkaat löytyvätkin http://www.glennferon.com/about.html
mustakikkeli

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jyrki73 kirjoitti:http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio18.html
Lisävärisävystä kuvassa ei ole haittaa, mutta otan mieluummin rypyllisen kiitos.
Mulle kelpaa vuoropäivinä vaikka molemmat. En ole niin nokonuuka että vain yhdenlainen kelpaisi.
Leila

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Leila »

Noriyumi kirjoitti:
Leila kirjoitti:ruotsinsuomalaiset nuoret
Taisivat olla suomenruotsalaisia eivätkä ruotsinsuomalaisia.

*viil viil* --->
Joo olet ihan oikeassa. Kuinkas minä nyt näin mokasin...

Mutta ihmemies tuo Glenn-heppu. Se laittaa naisten hiukset ja meikitkin kuntoon. Tämän jälkeen katson mainoskuvia vieläkin kriittisemmin kuin aikaisemmin. Ja hauskaa, kun Kauniita ja rohkeita kuvataan jonkin sumulinssin tms. läpi, ettei vanhenevien näyttelijöiden rypyt ym. kauneusleikkausarvet näy.
Sinkkumatti

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: Mulle kelpaa vuoropäivinä vaikka molemmat.
Tuota retusoidun näköistä pimua taitaa saada real doll-tehtaalta tilaamalla. Tai ainakin ne nuket on yhtä elävän näköisiä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yllättynyt olen noista Glennin fiksaamista kuvista. Miten voidaan kauniimpana pitää täysin rypytöntä ja juovatonta figuuria, elämän merkeistä saisi usein inhimillisen vivahduksen muuten muoviseen ja tyhjään mainokseen.

En nyt menisi sanomaan että selluliitti tai roikkuvat tissit ovat kauniita, mutta onhan se sairasta korjata ne näkymättömiin. Miksi pitäisi vaalia kuvaa täydellisestä kun ihminen ei sitä koskaan ole.
Elämä kantaa, jos sen antaa
WanhaPervo

Re: Paras mainos

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Melnais kirjoitti:Yllättynyt olen noista Glennin fiksaamista kuvista. Miten voidaan kauniimpana pitää täysin rypytöntä ja juovatonta figuuria, elämän merkeistä saisi usein inhimillisen vivahduksen muuten muoviseen ja tyhjään mainokseen.

En nyt menisi sanomaan että selluliitti tai roikkuvat tissit ovat kauniita, mutta onhan se sairasta korjata ne näkymättömiin. Miksi pitäisi vaalia kuvaa täydellisestä kun ihminen ei sitä koskaan ole.
Mainoksen tehtävä on myydä saavuttamatonta ideaalia, jota kohti ostaja pääsee pienen askeleen hankkimalla myytävänä oleva tuote.
Vastaa Viestiin