Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niin joskus sitä sattuu nukahtamaan tiettyjen aineiden vaikutuksen alaisena minne sattuu. Mikä on omituisin?

Itselleni:
-Provinssissa -98 heräsin sillan alta ja mitään mielikuvaa missä olin (juhlittiin armeijasta pääsyä)

-Lapissa 2001 käsivarressa oltiin vaeltamassa ja tuli aivan vitunmoinen sumu, suunnistettiin harhaan about 12 km ja lyötiin teltta pystyyn luullen että olemme järvenrannassa. Vitut oltiinkin, porojen erotusalueella ja teltan ympärillä oli 6 poroa kuolleena (jääneet toisten jalkoihin erotuksessa). Aivan mahtava herätys...

-Kaverin vaatekaapista, kaverin sängyn alta ja parhainpana ex-muijan systerin kainalosta (minä sammuin aikaisemmin, syy miksi neito oli ottanut vaatteet pois ja ryöminyt kainalooni ei ole ikinä selvinnyt minulle). Oli muuten lystikäs herätys, silloinen tyttöystäväni oli hieman ihmeissään kun löysi meidät nukkumasta.

Selitys: "Luulin sitä suksi" ei auttanut yhtään tilanteessa.
Viimeksi muokannut 1108, 04.06.2006 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja slam »

Hakeuduit porojen erotusalueelle ihan vain hajuaistiasi noudattamalla. :lol:

Ei minulla ole asiaan mitään sanottavaa, kun en ole herännyt oudoista paikoista. Tyylilleni uskollisena halusin vastata, koska teki mieli ja istuin koneen äärellä. Riittääks tää hä?
Elukka

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Olen mää kerran hurjina opiskeluvuosinani herännyt ojanpenkalta.
1108

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:Hakeuduit porojen erotusalueelle ihan vain hajuaistiasi noudattamalla.
Corpset ei muuten haisseet vielä silloin, tuoreita tapauksia. Mutta näky oli aamusta kirkkaassa säässä unohtumaton.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Viikko sitten heräsin hotellin käytävältä, alasti... :oops:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen aina herännyt sisätiloista ja sängystä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eräänä juhannuksena Sievissä eräällä leirintäalueella olen herännyt auton peräkontista.
ninnithequeen

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa-a. Nyt ei tuu mieleen kuin baarimme alakerta tai baarimme sohva, johon olen tarkoituksella jäänyt yövuoron jälkeen nukkumaan, kun aamulla piti taas avata baari....
Niin no onhan sitä kesäisin tullut nukahdettua rantsuun tai nurtsille, kun on aurinkoa otettu.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Viimesyksynä ku serkkutytön kanssa liftattiin Tampereelta Kuusamoon, ni tuli pimeä ennen ku oltiin osattu suunnitellakaan ja jäätiin sitte Taivalkoskelle jumiin... ku ei enää autojakaa oikein kulkenu (muutaku paikallisia pillurallin ajajia). Ei siinä sit muutaku rinkat selässä kohti lähintä vähänki viksun olosta metikköä ja teltta pystyyn... Aamulla saatiin navaita olevamme hautuumaa-alueella.. Hyvät unet kyllä tuli...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ElanorRaven

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:Mä olen aina herännyt sisätiloista ja sängystä.
Samoin. Onneksi. Olen niin kotihiiri, että on ihan tarpeeksi ahdistavaa herätä jo jonkun tutun kaverin luota - en edes halua ajatella sitä fiilistä, mikä tulisi, jos heräisi jostain aivan tuntemattomasta kohteesta!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ikää oo nukkunu vieraassa paikassa!1 :jouden:


Uimaranta aurinkoa ottaessa ja kosteissa tunnelmissa penkki. Moon niin tylsä!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ElanorRaven kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä olen aina herännyt sisätiloista ja sängystä.
Samoin. Onneksi. Olen niin kotihiiri, että on ihan tarpeeksi ahdistavaa herätä jo jonkun tutun kaverin luota - en edes halua ajatella sitä fiilistä, mikä tulisi, jos heräisi jostain aivan tuntemattomasta kohteesta!
Siitä ei ollut mainintaa missä se sänky on sijainnut :D
Muutamia kertoja joutunut ihmettelemään, missä on.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Dublinissa 1990 kesällä heräsin puistossa siihen että peuralauma möllötti mua auringonnousun aikaan makoillessani puun juurella.
Turbohaltija

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:

Siitä ei ollut mainintaa missä se sänky on sijainnut :D
Muutamia kertoja joutunut ihmettelemään, missä on.
Oi niitä kosteita päiviä... takana on raju putki rilluvuosien. :D
ninnithequeen

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hahaa, niin, ois varmaan pitänyt sanoa että omituisin paikka on toisen Kityläisen sänky. Aika monessakin Kitysängyssä olen nukkunut, tahi sohvalla, tai lattialla :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yliopiston väestönsuojassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei perkele, miten mä voin unohtaa tän:
Molly Malonesin toimistosta, silloisen pomoni työpöydän alta :rofl:
SikaMika

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hautausmaalta Ilosaarirockissa, tosin tiesin kyllä herääväni juuri siellä jo mennessäni nukkumaan.
Hyvinkääläisen uppo-oudon kerrostalon kellarikerroksen portaiden alla silmät aukaistessani mulla ei tosin ollut hajuakaan, missä olin.
Myöskään silloin en tiennyt olevani Hikiällä (oikeasti!), kun heräsin sängystä jolla kaveri jumppasi samaan aikaan erään naaraan kanssa.
Kerran heräsin laivan hytissä, joka kuitenkin muuttui omaksi huoneekseni kun laitoin valot päälle. Myös risteilykaverini, joiden kanssa vielä hetkeä aiemmin sujuvasti juttelin, katosivat samalla hetkellä mystisesti pimeyteen. Olin siis ollut laivalla vuorokautta aikaisemmin...
Juhannuksena 11 vuotta sitten heräsin jostain ihmeen teltasta yksin, oman seurueen paikallistamiseen kuluikin sitten 2 päivää, kun en ihan muistanut mihin me se meidän autoteltta-kombo oli pystytetty.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Eteisen lattia ei liene omituinen, tosin ulko-oven olis voinu yöksi sulkeakin. Omalta pihalta pöydän päältä olen myös joskus heränny, ei perkele voi muistaa niitä avaimia joka kerta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Eteisen lattia ei liene omituinen, tosin ulko-oven olis voinu yöksi sulkeakin.
Haa, miun miehelle kävi noin poikamiesvuosinaan. Oli nukkunut lattialla rikkinäiset kalsarit jalassa perse pystyssä, ulko-ovi apposen auki, ja sekä Hesari että posti siististi heitettynä hänen viereensä :lol:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En nukahtele ympäriinsä alkoholin vaikutuksen takia, vaan olen kyllä yleensä päätynyt sinne minne olen ollutkin aikeissa pääni kallistaa.

Kamalin herätykseni oli kyllä se, kun heräsin siihen kun vedin vettä keuhkot täyteen.
Olin nimittäin kellumassa järvellä ja nauttimassa laineiden liplatuksesta. Olin sitten nukahtanut kesken kelluskelun ja ilmeisesti aalto heitti minut ympäri, ja kiskaisin vedet keuhkoon. Onnekseni olin lähellä rantaa, muuten olisi voinut olla ikävämpää kakostella keuhkoista vettä :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Tjaa, eipä ole tullut herättyä kovinkaan ihmeellisistä paikoista.. Kerran Provinssissa heräsin täysin vieraan kerrostalon rappukäytävästä. Olin sit ilmeisesti päässyt jonkun perässä sisään ulko-ovesta ja nukahtanut heti oven viereen.
hermine

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Hämmentävin herääminen oli jonkun uusnatsin kainalosta hakaristilipun alta. Mulla oli vielä hihaan ommeltuna antifasistinen merkki. Lähdin kiireellä asunnosta vaikkei minulla ollut oikein tietoa missä olin puhumattakaan siitä, miten pääsisin sieltä kotiin.

Sit oon myös päivänokosilta herännyt erään konepajan pihalta metallisesta putkesta, jonka tarkempaa käyttötarkoitusta en tiedä. Ja pari kertaa liftatessa nukahtanut ihan tuntemattomien ihmisten auton takapenkille.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vähitellen tulee mieleen niitä kummallisia paikkoja, missä se sänky josta heräsin, on löytynyt. Moottoripyöräjengin/kerhon tallilta kotikaupungissa ja Vaasassa. Kerran muistan torkahtaneeni rappukäytävään erään miehen oven taakse, kun mietin uskallanko soittaa ovikelloa ja tunkea kylään aamuyöllä. Ei siinä kyllä torkuttu kovin kauaa ja lähdin kotiin. Vessanpytyltäni heräsin baarireissun jälkeen kahdeksalta aamulla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Muutaman kerran on tullut herättyä ihan väärän naisen vierestä. :roll:
Vastaa Viestiin