Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tuorein ensin: tossa pari kuukautta sitten heräsin tuikutuntemattoman syöpää sairastavan pikkupojan vierestä. Puristin sen kättä ja kuolasin tyynylle. Aivan pöhnässä poistuin takaisin omalle paikalle kun yöhoitsu jossain vaiheessa löys paikalle. Sain kuulema kuolata vain oman jälkikasvun tyynylle.

Känniheräämisiä en edes mieti...

Yhessä vaiheessa oli pitempi kausi kun uni hankalaa tai olematonta. Tuolloin heräsin yleensä aamusin vessan edestä, pöntöltä tai matolta rullalla. Parin tommosen unissaan hoipertelun jälkeen suljin illalla nukkumaan mennessä kaikki mahdolliset ovet, ulko-ovi ketjulla, mutta kummasti sitä aina makkarista vessaan pääs. Aika pelottavaa, loppuneet onneks. Niin joo, mökillä pari viikkoa sitten lähdin koiran kanssa iltapissalle talon taakse ja hetkeks istuttiin kattelee kuuta. Heräsin (varmaan aika samantien) siihen ku koira nuoli hereille miehen huudellessa kulman takaa mihin eksytty... Toikin pelotti hetken. En mieti enää tai en nukahda tänä yönä. :]
Dumari

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viime kesänä Ankkarockin jälkeen heräilin Keravalta bussipysäkiltä. Ympärillä metsää ja yksi tie, kaukaisuudessa näin omakotitalon. Ei mitään hajua miten olin saapunut paikalle, mitä kello oli tai missä olin. Katsoin kapulaa, näyttö paskana... saatana!

Otin suunnaksi tien ja onneksi oikean suunnan, löysin ns. Keravan jonkinnäköisen keskustan, siellä oli kerrostaloja, wipii!
Eräs ohikulkeva nainen osasi sitten ohjata minut juna-asemalle päin, joka alkoi muistuttamaan tutulta... :D
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja cardic »

meitelt ei muisti katoo, joten aina oon tienny mista heraan. silti olen erinaisten runkkareiden matoilta joskus aamuja tervehtinyt
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
RolloTomasi

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kotona olen joskus herännyt.
WanhaPervo

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kerran lähdin ravintolasta valomerkin jälkeen etsimään tyttöystävääni, joka oli juuri muuttanut. En löytänyt häntä. Oikeaa osoitetta etsiessäni muistan herättäneeni jonkin perheen ja saaneeni varsin vihaista karjuntaa perheen isältä. Heräsin autiotalosta patjalta nukkumasta.

Tämä siis oli ennen kännyköiden käyttöön tuloa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Aurinkomatkojen toimistosta joskus junnuna, kahden miehen välistä.
Joku matkaan tarttunut tyttö oli opastanut sinne nukkumaan kun sen äiti oli siellä töissä.
Onneksi oli sunnuntai niin ei ollut porukkaa töissä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Patz

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Olen herännyt:
Junassa täysin väärällä asemalla.
Pää orapihlaja-aidassa, jalat kivimuurilta roikkuen.
Vessan lattialla.
Autossa liikennevaloissa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ympäri seinäjokea, onneksi yleensä sisätiloista. kertaalleen abc-asemalta ranskalaisannokseni keskeltä.

joskus kun matkustin enemmän ympäri suomea olen käynyt aamulla katsomassa eteisen posteista mikä kaupunki mahtaa olla kyseessä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bedlam

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen herännyt kolmen-neljänkymmenen asteen pakkasella kalusteliikkeen takapihan pahvilaatikosta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

*repeilee*

Milloin tästä nauramisesta tulee loppu? Onko kukaan koskaan herännyt ihan vaan kotoa omasta sängystä yksin ilman krapulaa ja heti tiennyt missä on?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Onko kukaan koskaan herännyt ihan vaan kotoa omasta sängystä yksin ilman krapulaa ja heti tiennyt missä on?
Joo, useinkin.
Mut ei se oo kertomisen arvoista :D
Elukka

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:kotona olen joskus herännyt.
Niin minäkin. :shock:
Kertaalleen kävi opiskelijasolussa asuessa seuraavasti:

Sammuin huolellisen laatoittelun jälkeen vessaan.
Kämppis tuli paikalle. Seurasi tällainen keskustelu:

Kämppis: :barf: Joo, taidankin käydä joskus myöhemmin paskalla...
Minä: örr örrrr örrrrrrr *siivoaa*

Aamulla heräsin täysin puhtaasta(:!:) vessasta klo 8 ja lähdin pokkana kouluun. (Mikä paljastui sittemmin virheliikkeeksi: Sammuin ekoilla luennoilla ja ruokatunnilla piti käydä vessassa laattaamassa. Very Classy. 8) )
Elukka

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Onko kukaan koskaan herännyt ihan vaan kotoa omasta sängystä yksin ilman krapulaa ja heti tiennyt missä on?
:yo:
tonttu

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sisätiloissa yleensä minäkin, mutta sitten että missä niin johan sitä on pitänyt hetki muistella kun ei ole näyttänyt yhtään tutulta.
Tuleehan tässä sellainen mieleen, että menin joskus baari-illan jälkeen miekkosen viereen nukkumaan ja aamulla heräsin miekkosen ja tämän tyttöystävän vierestä, en sentään heidän välistään. Onneksi ei veri lentänyt.
ninnithequeen

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti: Tuleehan tässä sellainen mieleen, että menin joskus baari-illan jälkeen miekkosen viereen nukkumaan ja aamulla heräsin miekkosen ja tämän tyttöystävän vierestä, en sentään heidän välistään. Onneksi ei veri lentänyt.
Mä oon nukkunut omassa sängyssäni nykyiseni ja eksäni välissä joskus. Baari-illan jälkeen sammuttiin kaikki kolme sinne ja vaatteet päällä, pervåt.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kerran heräsin opiskeluaikoina oman parvekkeen alta.Olin kai ollu niin pieruis etten osannu avata ulko-ovea ja jostain kumman syystä hakeutunu sinne uinumaan.
PerttiMakimaa

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ElanorRaven kirjoitti:Samoin. Onneksi. Olen niin kotihiiri, että on ihan tarpeeksi ahdistavaa herätä jo jonkun tutun kaverin luota - en edes halua ajatella sitä fiilistä, mikä tulisi, jos heräisi jostain aivan tuntemattomasta kohteesta!
Heh, perinteinen vakkasuomalainen.

Tarina kertoo, että tavanomainen vakkasuomalainen on niin ahdistunut ajatuksesta mennä toisen nurkkiin yöksi, että hänellä on paperilakanat mukanaan.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Onhan noita...

Muun muassa muistuu mieleeni tilanne, jolloin heräsin keskellä peltoa sijaitsevan leikkimökin kuistilta aamun tunteina siihen, että hevosen lämmin, pehmeä turpa painui poskea vasten. :D
Be a good animal, true to your animal instincts.
ElanorRaven

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Olen herännyt kolmen-neljänkymmenen asteen pakkasella kalusteliikkeen takapihan pahvilaatikosta.
Ei helvetti, sinusta tulee vielä jotain! Congratulations, young padawan :D
Sudenhenki

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Olen herännyt kolmen-neljänkymmenen asteen pakkasella kalusteliikkeen takapihan pahvilaatikosta.
Ei helvetti, sinusta tulee vielä jotain! Congratulations, young padawan :D
Nyt hus! Kokemaan itsekin mitä kummallisimmista paikoista heräämisen auvoisuus. :)
ninnithequeen

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No joo, myönnetään...oon mä sieltä baarin alakerrasta ympärijuovuksissakin herännyt. Viimeksi erään skinin päältä, tosin vaatteet päällä...tönin sen siitä sohvalta lattialle ja jatkoin uniani :lol:
bedlam

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Olen herännyt kolmen-neljänkymmenen asteen pakkasella kalusteliikkeen takapihan pahvilaatikosta.
Ei helvetti, sinusta tulee vielä jotain! Congratulations, young padawan :D
Tästä on jo onneksi aikaa. Muut jedioppilaat heräsivät viereisistä laatikoista. Vain yhdellä oli viinaa, pääsimme onneksi hyperavaruuteen silti.
Pikku-Akka

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mä en menetä muistiani tai nukahtele mihin sattuu. Pidän siitä, että sänky, lakanat, peitto sekä tyyny ovat tutut ja turvalliset ja yleensä siis herään omasta sängystäni. Tuttua ja turvallista, sanon ma.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja ak »

Yöbussissa on tullut nukuttua monet kerrat. Aina on suuri jännitys missä kohtaa herää. Joskus on mennyt päättärille asti ja joskus päätynyt takaisin keskustaan.

Junassa on pakko sinnitellä paremmin, koska sillä voi päätyä niin hemmetin kauas. Joskus on mennyt pari pysäkkiä pitkäksi paikallisjunassa. Kerran torkahdin paikallisjunaan ja heräsin kuulutukseen, että tultiin asemalle. Aseman nimi jäi hämärän peittoon, mutta olin aivan varma, että oma meni ohi jo joten hyppäsin junasta pihalle. Junan jo lähdettyä sain sitten silmät sen verran raolleen, että tunnistin olevani jo oikein puolimatkassa eli todennäköisesti oli nukkunut maks 3 minuuttia. Siinä sitten piti alkaa miettiä, että mistähän saisi taksin, kun seuraavaa junaa ei varmaan tule pariin kolmeen tuntiin keskellä kesäyötä. Taskuja kaivellessa tuli sitten mieleen, että missäs vitussa se reppu on johon siinä vaiheessa muistin lähtöasemalla jostain käsittämättömästä syystä tunkeneen myös lompakkoni. :roll: Siinä sitten koisasin aseman penkillä aamua odotellessa. Vitutuksen maksimoinniksi paria kuukautta myöhemmin joku palautti muut kortit hesan löytötavaratoimistoon, paitsi pankkikortit, jotka palautti suoraan pankkiin, jolloin niistä joutui maksamaan vielä löytöpalkkiot. Kaikki kortit oli tietenkin tuossa vaiheessa jo kuoletettu, uusittu ja maksettu.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omituisin paikka mistä olet herännyt?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kesäkuussa 1989 erään tukkoisen kännäysillan jälkeen Helsingin keskustassa raitiovaunupysäkin penkiltä. Ketään ei ollut ryöstänyt minua, onneksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin