Muhahaa-nantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei muuta, kun hammaslääkäriin katsomaan millainen show siellä mahtaa olla menossa näin aamusta.

muistakaa runkata
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: muistakaa runkata
toki, aina galleriakuvia katsellessa. paitsi dumaria.
millivanilli

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sängystä nouseminen, päälle pukeminen ja töihin lähteminen tuntuvat ylivoimaisen vaikeilta tehtäviltä, kun pahempi puolisko on lomalla, se vain kääntää kylkeä kun lähden töihin ja jatkaa uniaan.

Uf, töihin, uf... ei jaksa *haukottelee*

No niin, nyt *hop*
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

tpk

eilisen saldo: maali, voitto, musta varvas, nilkka paskana ja kipea selka, siis normaali matsi

rennompaa meininkii duunis, paineilmakompurat paskana, joten seuraavana vuorossa peukkujen pyoritysta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta. TPK. Helevtin pitkä päivä eessä.
Eikä yöllä tullu mitenkää liiaksi nukuttua.
Millon mä oppisin menee ajoissa nukkuu...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Pikku-Akka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta täältä pohjoisesta.
Töissä olla kituutan. Heräsin aamulla silmät turvoksissa ja maha nälästä kurnien... Kuka käski juoda illalla punkkua ja syödä pistaasipähkinöitä?!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RolloTomasi kirjoitti:pitkällisen harkinnan myötä olen tullut siihen johtopäätökseen, että rollo on typerys.
Eikun Rollo on hassu höpönassu :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Heräilin kuuden aikaan siihen että ukko alkoi valmistautua juna-asemalle lähtöön. Unenpöpperössä höpisin jotain pususta ja sellaisen sainkin ennen kuin ovi kävi. Ellen siis nähnyt unta :D

Heräsin juuri, tytär nukkuu vielä. Nyt parvekkeelle aamuaurinkoon aamukahville, ehanaa.
swirl

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
I want to shoot
The whole day down.



:hevikaraoke:
millivanilli

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Joku tpk!

Että osaankin olla ihan pihalla, herätessä en ollenkaan tajunnut, että tänään on työpäivä.. ei tunnu vieläkään siltä, että olisin töissä. Tänään pitäisi vissiin myös mennä taas töiden jälkeen vanhempien luokse töihin.

Ei silti, mieli on korkealla.. :D
bedlam

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei heilaa helluntaina. Enhän minä tajunnut että on helluntai, ennenkuin oli jo liian myöhäistä. Damn. Ja tunteepa taas että raskaat on huvit olleet viikonloppuna. Silmät verestää ja kutisee.
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Ei heilaa helluntaina. Enhän minä tajunnut että on helluntai, ennenkuin oli jo liian myöhäistä.
No mut sitten on juhannuksena jonoa.
Geetzu

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei heilaa helluntaina. Enhän minä tajunnut että on helluntai, ennenkuin oli jo liian myöhäistä.
No mut sitten on juhannuksena jonoa.
Eikä adventtina aidsia kiusana.
Sannnu

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Työpaikalla...tää päivä menee nettiartikkelia kirjoittaessa...ei kyllä huvittaisi kun sääkin näyttää noin hyvältä. Ylioppilasjuhlat meni mukavasti, on ne niin söpöjä tollaset 18 -v tytöt, kun kaikki on vielä niin helppoa...muistan ajan kuin eilisen ööö...onhan siitä jo 9 vuotta
bedlam

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No kunhan on vappuna vapaa, niin ei tarvitse jouluna joudenia.
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:No kunhan on vappuna vapaa, niin ei tarvitse jouluna joudenia.
:rofl:
Kid

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihana viikonloppu takana!!! Nyt kyllä vähän masentaa olla duunissa ja varsinkin kun puhelimet pärisee ikävien asioiden tiimoilta ja kohta meikä rupee soittelee asiakkaille myöskin ikävien asioiden merkeissä...On tää kanssa. Rupee olee kuulkaan lopun aikojen merkkejä ilmassa.

Mä rikoin kyllä yhden kahvimukin heti aamulla. Eiks sirpaleiden pitäis tuoda onnea???
mustakikkeli

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sannnu kirjoitti:Työpaikalla...tää päivä menee nettiartikkelia kirjoittaessa...ei kyllä huvittaisi kun sääkin näyttää noin hyvältä. Ylioppilasjuhlat meni mukavasti, on ne niin söpöjä tollaset 18 -v tytöt, kun kaikki on vielä niin helppoa...
Ai helppoa vai? Mua ainakin vitutti ajatella että pitää pyrkiä eri opinahjoihin, vielä pitäisi opiskella n vuotta ennenkuin pääsee kunnon töihin, pitää kituutella vuosikausia nälkärajalla ja vähillä varoilla. Tai vaihtoehtoisesti mennä huonopalkkaisiin paskaduuneihin ilman ammattikoulutusta. En vaihtaisi nykyelämääni köyhiin opiskeluaikoihin, hyi helvetti. Eihän silloin oikein ollut mitään lomiakaan kun kesätkin piti kuluttaa tietenkin kesätöissä, ettei ihan nälkään kuolisi.

Sitten iloisempiin asioihin. Kissani kuoli tasan kymmenen vuotta sitten. No ei vaiskaan, en muista kuinka kauan siitä oikeasti on.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 05.06.2006 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Työpaikalla...tää päivä menee nettiartikkelia kirjoittaessa...ei kyllä huvittaisi kun sääkin näyttää noin hyvältä. Ylioppilasjuhlat meni mukavasti, on ne niin söpöjä tollaset 18 -v tytöt, kun kaikki on vielä niin helppoa...
Ai helppoa vai? Mua ainakin vitutti ajatella että pitää pyrkiä eri opinahjoihin, vielä pitäisi opiskella n vuotta ennenkuin pääsee kunnon töihin, pitää kituutella vuosikausia nälkärajalla ja vähillä varoilla. Tai vaihtoehtoisesti mennä huonopalkkaisiin paskaduuneihin ilman ammattikoulutusta. En vaihtaisi nykyelämääni köyhiin opiskeluaikoihin, hyi helvetti. Eihän silloin oikein ollut mitään lomiakaan, kun kesätkin piti kuluttaa tietenkin kesätöissä, ettei ihan nälkään kuolisi.
Millon sä oot ollu 18 vee tyttö?
mustakikkeli

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Millon sä oot ollu 18 vee tyttö?
Ai sukupuolestako se sitten riippuukin millaista elämä on juuri lukiosta päässeenä nuorena aikuisena? Ai niin nuoret naiset voivatkin hakea helposti lisätienestiä Sihteeriopiston kautta, unohdin...
RuNkkuTonttu

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Jag har en kaamee kapula...

Eilen sitten mopo pikkaisen karkasi käsistä, mutta olipa virkistävät kännit... Joskus se vaan piristää kummasti. Ei ole edes morkkista. Oli pakko otta pieni siideri, että päivä lähtisi käyntiin. Ja lähtihän se... Nyt joutuu tekemään hieman töitä, mutta pian voisi livahtaa kyllä vaikka iltakoulun terassille. Päiväkänni seuraa? Anyone?
AarneAnkka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jaaha. Näyttää olevan taas tämmöinen idletyspäivä luvassa. *looppaa idle-animaatiota, peukut pyörii kas näin*

No, voinhan aina maksaa kahden tunnin univelkani toimiston sohvalla ja kitistä täällä. Ou jee. Niin, ja ahdistella Elisaa siitä miksi kännykkäni kuuluvuus on kotonani niin perkeleen huono Elisan liittymällä, ja täysin hyvä Soneran liittymällä.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

huomenta.

Olipas kiva mökki reissu, ja tuli jopa uitua (tuhannen päissään tietenkin).Kuis moni muu on jo heittäny talviturkin?
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

rontti26 kirjoitti:Kuis moni muu on jo heittäny talviturkin?
En mie ainakaan. Vaikka olin todistamassa kun duunikaveri ja pomo hyppäsivät Kivenlahen rannassa jääkylmään meriveteen, auh.

Itse heitän talviturkin vasta heinäkuun alussa landella, luulisin.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Kuis moni muu on jo heittäny talviturkin?
En mie ainakaan. Vaikka olin todistamassa kun duunikaveri ja pomo hyppäsivät Kivenlahen rannassa jääkylmään meriveteen, auh.

Itse heitän talviturkin vasta heinäkuun alussa landella, luulisin.
Olihan se vesi kyllä yhtä kylmää ku ryssän helvetissä...Meinas boltsit jäätyä :jouden:
Vastaa Viestiin