Kanttura keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

jeps

kohta vuoteelle.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Jee, jee, eilisen pääsykoe meni tosi hyvin siihen nähden, etten ollut avannutkaan kumpaakaan pääsykoekirjaa.. Hyvällä säkällä saatan jopa päästä sisään.. Vanhan kalja-alennukset, täältä tullaan. :lol:

Pian nukkumaan..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Onnea Tontulle ja Numballe!!! :h: :h: :h:

Eilen on tapahtunut paljon kaikkea mielenkiintoista ja ihanaa. Oli kiva kuusikuusikuusipäivä.
Toivottavasti tänäänkin olisi, ettei tule kusikusikusipäivä, tai pää.
Yh.

Ihanaa keskiviikkoa kaikille.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ja nyt nukkumaan, ja jännittämään jälleen. Tuntuu, että elämä on yhtä jännittämistä. En edes eilen saanut niitä uutisia mitä odotin, ne siirtyivät maanantaihin, en kestä!!
Ja nyt saan hermoilla, että millaisilla kiepeillä kaikki muut alkaa käymään itselleni selkeän asian takia, prkl.

Kauniita unia!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

taas ihmiset ovat jossain... en tiedä missä... yleensä kun kitinässä on tähän aikaan päivästä vilinä...

hyvää keskiviikkoa
ElanorRaven

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Johan on kuållutta. No ihmekös, kuka hullu tähän aikaan olisikaan hereillä ja vielä koneen ääressä... Aamun porkkana-kukkakaalisatsi menossa ja töihinlähtö edessä hyvin pian. Tänään kerkeää vielä hengähtämään, mutta huomenna tehdään töitä alivoimalla, hui!
ElanorRaven

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Yhteensä 1 käyttäjä tällä hetkellä :: 1 Rekisteröity, 0 Piilotettua ja 0 Vierasta

Kerrankin mullekin käy näin.
Mulli75

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

EKA TPK

Ei mitään uutta.
Sudenhenki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Perkele korsossa osataan! Melkein tuli tappelu aikaan kapakassa, mutta laihaksi jäi anti. Hieno paikka, täynnä tulta ja tappuraa olevia ihmisiä, eikä yhtään pässinpäitä.
Sudenhenki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Yhteensä 1 käyttäjä tällä hetkellä :: 1 Rekisteröity, 0 Piilotettua ja 0 Vierasta

Kerrankin mullekin käy näin.
Mulle käy tosi usein, saako paijausta?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

2. TPK. Flunssa iski yön aikana, mitäköhän pahaa mä oon nytkin tehnyt että tän ansaitsin? Töissä härö ilmapiiri, TJ sai potkut ja kohta tapahtuu kummia. Hyvää huomenta kuitenkin kaikille!
Älä löi! En ole hurrit!
Dumari

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Haamenta, vika työaamu ennen Saunaa :twisted: 3 TPK!
1108

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nukuin pommiin!!!! *suih, zsädääm, zap* NYT ON KIIRE!!!
Dumari

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ElanorRaven kirjoitti:Aamun porkkana-kukkakaalisatsi menossa.
:shock: :shock:
Jymälaut! Ei, ei... rehuja mun tekee viimex mieli syödä heti aamusta. Joko mysliä tai voileipiä pystyy syömään aamupalax hän!
millivanilli

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Aamun porkkana-kukkakaalisatsi menossa.
:shock: :shock:
Jymälaut! Ei, ei... rehuja mun tekee viimex mieli syödä heti aamusta. Joko mysliä tai voileipiä pystyy syömään aamupalax hän!
Rehut sopii ainakin minulle aamuisin, mitään muuta kuin hedelmiä tai vihanneksia ei masuni siedä aamuisin.

Taistelen juuri itseni kanssa, että jumppaanko vaiko en. Mieli tekisi, mutta kroppa on vielä aika seis.

Hjuvaa hjuomenta kajkille.
Mulli75

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Nonni, johan alkoi tapahtumaan. Läppäri tuli tänään, jotenka pääsen vanhasta kotona olevasta työsuhdekotelopaskoista eroon ja pöydälle tulee lisää tilaa.
AarneAnkka

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Tänä aamuna uidaan.

Sieltä voisi vielä ajaa Aemmaessuolle heittämään ton mauttoman kattopropellin sähköromunkeräykseen. Se oli oikeastaan ihan kiva propelli silloin opiskelijavuosina, kun siihen vanhaan yksiöön tuli kuuma. Nyt en tee sillä enää mitään, ja tuskin sitä kukaan haluaa. Ei se taida olla enää kunnossakaan, taisi vahingoittua irroitettaessa sillä se oli vähän turhan lujaa pultattuna paikoilleen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Numba ja Tonttu :h:

Njooh, nyt ei enää vihlo ja särje joka ikiseen saatanan ruumiinosaan. Tuskaa, kun kipulääkkeet ei toimi hermosärkyyn, ja hermosärkylääkkeitä oli vain kaksi. Perjantaina lekurille hakemaan uusi resepti.

Mut nyt mä jatkan töitä, hieman kiirus ->
Viimeksi muokannut Elppis, 07.06.2006 8:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Huomenta kityilijat, kuittaan paivan alkaneeksi Mororogosta keskisesta Tansaniasta. Odotamme kyytia, mutta netti toimii - mikas tassa ollessa =).
Paiva on pilvinen, mutta ei sadetta, lampoa 25 astetta. Sunnuntai meni rannalla Dar-es-Salaamin edustan saaressa, aivan uskomattoman ihana trooppinen ranta, jaa varmaan muistiin ikuisesti.

Itikat rakastavat minua, se on sanottava ainoana negatiivisena kokemuksena tahan mennessa, mutta onneksi on malarialaakitys, ja hyttysvoiteet on keksitty...
Jatkan swahilin harjoituksia.. Asante =)
Turbohaltija

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ennen juhannusta elämääni sulostuttaa vielä yksi esseeprojekti. Aihe on niinkin mieltä kiihottava kuin työmarkkinoiden taloustiede. Olen ihan tohkeissani innosta. Taidan mennä takaisin sänkyyn. :krooh:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

put your finger in my ass, put your finger in my ass!

et semmosta huomenta teillekin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Hevonv*ttu... :maanantai:

Menee hieman eilisen päivän puolelle, mutta sehän on vain offtopicia. Satuin vilkaisemaan omien sivujen postit eilen pienen tauon jälkeen ja miljoonan spämmin joukossa oli erään paikallislehden pyyntö käyttää mun ottamaa keikkakuvaa artikkelissaan. WOW!

Paitsi että lehti oli ehditty jo painaa viime viikolla. Joten eipä julkaistu.

Aamulla ihmettelin mihin hittoon ehdin hukata yhden ylimääräisen puolituntisen, jonka varasin mahdolliseen aamukoomaan. Likimain duunipaikan rappusilla tajuan, ettei se ollut mihinkään hävinnyt, olin puoli tuntia etuajassa töissä. Näppärätä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

TPK. Vaihteeksi päälle 12 tuntinen päivä tulossa...
Missä helvetin välissä mä ehin hoitamaan muita juoksevia asioita?!
Tarvinnee vissiin tuua huomenna pyykit töihin...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Kid

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenia. Töissä taas. Toivottavasti on vähän leppeempi päivä kun eilen. Mä olen henkisesti taas vähän väsynyt. Aamusali teki hyvää ja sen takia nyt jopa vähän jaksaa hymyillä.
Tänään tiedossa kaverin kaa kahvittelua het töiden jälkeen ja illalla pyykkäystä..

Onnea Numballe ja Tontulle!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Mä olen henkisesti taas vähän väsynyt.

Sitä on liikkeellä.

Mulla on ollut karsea hedari jo viisi päivää. Ei ole migreenimäisiä oireita, vaan pelkkä jyskyttävä ja ärsyttävä hedari. Nyt kun tulin töihin, hedari paheni samantien entisestään. Kiva! Soitin työterveyteen, kun pomo oli sitä mieltä että lekuriin ja sassiin. Ensimmäinen vapaa aika 13.6. JÖSSES! ("Meillä ei valitettavasti näitä lääkärien akuuttiaikoja ole tarjolla ollenkaan kesäisin") WTF! GRrrr...
Nyt teen niin, että käyn juomassa kahvit, ja sen jälkeen lähden työterveyshoitajan vastaanotolle. Jos hoitaja on sitä mieltä että tarvitsen lekurin katsomaan mun päätä, niin olkoon niin. Saisinpa edes yhden toimivan lääkkeen. :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin