Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti: Mutta noin yleisesti olen varma siitä, että olet tyhmää paskasakkia ja arvosi ovat enemmän perseestä kuin paska.
Mistäs sä tiedät mitkä mun arvoni ovat?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Mutta noin yleisesti olen varma siitä, että olet tyhmää paskasakkia ja arvosi ovat enemmän perseestä kuin paska.
Mistäs sä tiedät mitkä mun arvoni ovat?
Kyllä mä sut muistan vanhastaan. Vastenmielisimmästä päästä Kitinäläisiä asiassa kuin asiassa ja sun äskeiset waretuspaskakajutut.

Siis kun hoette "itsevarmuutta", niin se kelpais vain jos on itsevarma teidän kulttuurin normit ja aatteet toteuttaen. En nyt meinaa että teitä tai ketään tarttis julkisolvata. Mutta mun "itsevarmuus" olisi sitten kuin Pahkasian piirros, jossa mies kantoi jättimäistä nakkia selässään itsevarman tyytyväisenä ja katujätkät pilkkasi, nauraa hekotti ja osoitteli. Alla teksti, joka oli kuin jonkun opettavaisen sadun loppu: "Siitä lähtien Pekka vähät välitti ymmärtämättömien pilkasta ja kantoi makkaraansa ylpeänä aina mukana".

Viisasta ja valaistunutta Pekalle, mutta silti se Pekka oli naurettava friikki, jolla oli selässä jättikokoinen makkara :D Eikä takuudella saa pillua vaikka miten itsevarma olisi :D

Toinen vaihtoehto tietysti noudattaa vaikka Kitinän "ohjeita" minulle, mutta se en olisi enää minä, enkä siis ITSEvarma :D

Pakenen vuorille! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Kyllä mä sut muistan vanhastaan.
Sä et kuules tiedä mun arvoistani hevon vittujakaan. Itseasiassa, meillä saattaa olla samoja arvoja vaikka miten paljon, mutta meidän ero on se, että mä mukaudun arvoineni yhteskuntaan, kun sä taas haaveilet mukauttavasi yhteiskuntaa sun arvoillesi sopivaksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei tuollainen muutaman vuoden päälle neljänkymmenen oleva nainen ole vielä menopaussia nähnytkään. Vielä ehtisit oman ikähaarukkasi naisten kanssa tehdä muutamankin muksun. Se tosin vaatisi sieltä vanhempien peräkammarista poistumista ja pientä vaivaa, joten siihen taitaa tyssätä. Asiaa kun pitäisi kokeilla eikä vaan etukäteen mielessään teilata kaikkea.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Kyllä mä sut muistan vanhastaan.
Sä et kuules tiedä mun arvoistani hevon vittujakaan. Itseasiassa, meillä saattaa olla samoja arvoja vaikka miten paljon, mutta meidän ero on se, että mä mukaudun arvoineni yhteskuntaan, kun sä taas haaveilet mukauttavasi yhteiskuntaa sun arvoillesi sopivaksi.
Tuskin uskon muuttavani, mutta sopeutuminen olisi pahempi kuin kuolema. Ja o.k. en muista kaikkia asenteitasi, mutta en muista sinun kompannnenkaan minua paljon missään. Ja viimeiset heittosi mulle ennen tän ketjun positiivisia viboja (kiitos taas) on olleet niin kieroutunutta Kitinän rinnakkaistodellisuushuuhaata että meinasin oksentaa.

Ja pointti siis yllä, että pilakuvan Pekalla saattaa olla vaikka miten hyvät ja järkevät ja muita fiksummat syyt kantaa kaksimetristä makkaraa. Mutta se että hän olisi sen kanssa "itsevarma" on merkityksetöntä. Kun ei sellaisena kelpaa. Itsevarmuus on oman itsen hyväksymisen uskomista sosiaalisessa ympäristössä. Ja jos ei kelpaa omana itsenään sosiaaliselle ympäristölle, silloin itsevarmuus on illusorista. Hulluutta.

Jos taas Pekka täysin vastoin ymmärrystään, joka makkaran kannon suhteen todella saattaa olla parempi kuin muilla.. luopuisi siitä makkarasta kuten kaikki neuvovat.. hän ei olisi enää itsevarma :D

Ei kumminkaan päin.
Ollakseen itsevarma pitää luonnostaan olla kuin muut ja mieluiten vähän parempi niissä muiden arvostamissa asioissa.
Viimeksi muokannut Gattaca, 03.09.2006 0:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Hulluutta.
Tieätkös mitä. Sullekin on taatusti mimmi tuolla jossain, mutta sekin vaatii sen, että sä haet sen mukaas ja näet vaivaa sen hakemisen eteen.

Ei meitä ketään haeta kotoa. Ei edes Geetzua, vaikka se Afrodite onkin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Hulluutta.
Tieätkös mitä. Sullekin on taatusti mimmi tuolla jossain, mutta sekin vaatii sen, että sä haet sen mukaas ja näet vaivaa sen hakemisen eteen.

Ei meitä ketään haeta kotoa. Ei edes Geetzua, vaikka se Afrodite onkin.
No tuo on viisautta :D
Tavalliset menetelmät kuten baari ei vaan mulle toimi.
Teoria ja toivo on kyllä, että jos rohkaistun ja kannan makkaraani, niin jollain taialla se makkaramisu löytää minut :D

Kerran niin kävikin, puku päällä omaa asiaani luennoimassa Yliopiston juhlasalissa ja mut iskettiin, mokasin sen ja 10 vuotta kuolleena sen jälkeen :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti: Enkä saa mitään etua siitä että pelaisin sinun pellemaailmasi mukaan.

Kelpaako?
Millonkohan sä oivallat, ettei ole olemassa mitään ihmeellistä kitinämaailmaa jossa kaikki muut toimii robotteina samalla tavalla joidenkin salaisten sääntöjen mukaan.

On vain sinun oma kuplamaailmasi, josta et aio koskaan poistua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja huima »

Kuva
segma

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja segma »

Gattaca kirjoitti:Siis kun hoette "itsevarmuutta", niin se kelpais vain jos on itsevarma teidän kulttuurin normit ja aatteet toteuttaen. En nyt meinaa että teitä tai ketään tarttis julkisolvata. Mutta mun "itsevarmuus" olisi sitten kuin Pahkasian piirros, jossa mies kantoi jättimäistä nakkia selässään itsevarman tyytyväisenä ja katujätkät pilkkasi, nauraa hekotti ja osoitteli. Alla teksti, joka oli kuin jonkun opettavaisen sadun loppu: "Siitä lähtien Pekka vähät välitti ymmärtämättömien pilkasta ja kantoi makkaraansa ylpeänä aina mukana".

Viisasta ja valaistunutta Pekalle, mutta silti se Pekka oli naurettava friikki, jolla oli selässä jättikokoinen makkara :D Eikä takuudella saa pillua vaikka miten itsevarma olisi :D
Helvetti. Jokaisella meistä on makkara selässään. Toisilla se makkara roikkuu otsassa. Kolmansilla on perseessä panssarivaunu. Itsevarmuus on nimenomaan sitä, että välittää hyttysen kiveksien verran siitä, mitä muut ajattelee siitä sun panssukista, oli se sitten kuinka ruma tai hassu tahansa. Itsevarmuus on sitä, että vaikka kuinka kokee olevansa muiden ihmisten ulkopuolella (NIIN sisällä maailmassa ei ole kukaan, en ainakaan usko), niin voi toimia omana itsenään ja parhaassa tapauksessa jopa nauraa itselleen. Sille panssukilleen siis.

Minä puhun itsekseni kun kävelen kadulla. Englanniksi. Heittelen cooleja laineja elokuvista ja omasta päästä. Hypin voltteja kaiteilta ihmisten katsellessa vierestä. Tasapainoilen samanlaisella kaiteella, heitän rumpukomppia a cappella (suulla siis). Tanssin mielessäni soivan musiikin tahtiin. Elän välillä kuin musiikkivideossa. Ilvehdin typerästi olemattomille ihmisille. Olen itsevarmempi kuin koskaan aikaisemmin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Enkä saa mitään etua siitä että pelaisin sinun pellemaailmasi mukaan.

Kelpaako?
Millonkohan sä oivallat, ettei ole olemassa mitään ihmeellistä kitinämaailmaa jossa kaikki muut toimii robotteina samalla tavalla joidenkin salaisten sääntöjen mukaan.
.
Onhan.
Siis meno on mennyt ihan surrealistiseksi.
Huomasin sen viimeistään kun selitin tekeväni nyrkkeilysäkkiä ja mulle kerrottiin että unohda säkki, lyö sellaseen lautaan seinässä. Selostin itsestäänselvät säkin edut ja mulle sanottiin että olen ihan pihalla, pistän sormet korviin ja sanon lallallallaa :D

Sitten kun selostin warettavani emulella, jolla saan harvinaisia juttuja ja hitaudesta viis. Sanottiin että olen ihan pihalla, laitan sormet korviin ja hoilaan lallallaa.

Tuo Huima taas elää "organisaatioiden" ihmemaassa, pienissä yrityksissä on kuulemma IT-päällikkö ja serveri. Just joo., Kun selitän että ei ole, niin ei mene läpi vaan minä se kuulemma pistän sormet korviin ja sanon lallallallallaa.

Ja joka helvetin kerta kun laitan työttömyys/talousasiaa, ja jopa selvät rätingit oikeista lähteistä ja proffatason äijilta, että työttömille ei vaan ole työtä. .. niin ulle sanotaan että tottakai on, niitä pitää vaan kannustaa ja menisit veltto paska itse töihin. Toistan ne lähteeni ja rätinkini ja mulle sanotaan että minä pistän vaan sormet korviin ja sanon lallallala.

Jos olen laittanut eläinoikeuksista. niin useimpien Kitinäläisten mielestä sen alan filosofit on tietenkin mielisairaita, ja minä olen se joka pistän sormet korviin ja sanon lallallalla.

Ja jos sanon, että mua vituttaa vaatetarkkailu ja geelihipsiminen, se käännetään niinpäin että sanon että se joka edes peseytyy on homo, ja minä olen ihan pihalla, en tajua mistään mitään, pistän sormet korviin ja sanon lallallaa.

Kitinä on aivan kieroutunut maailma, jossa ei päde yhtään mikään tosimaailman juttu.

Jos sanoisin, että kissa menee ulos, kitinäläset todistaisi että se onkin koira joka tulee sisään. Jos näyttäsin valokuvan siitä kissasta ulos menemässä, kitinäläiset sanois että minä en tajua mistään mitään, pistän vaan vaan sormet korviini ja sanon lallallaa :D

Ja sitähän sä LILO nytkin yllä mulle teet, oikein metatasolla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
bedlam

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sä nyt vaan haluut esittää tollasta ja olla joku marttyyri. Että saisit edes olla se. Mutta kun ei se niin mee, relaa ja ole vaan! Ei sun tartte nostaa kaikkia mielipiteitäsi kymmenenteen potenssiin, että ihmiset huomais sut. Kun ole vaan. Mäkin olen tylsä tyyppi, mutta jos se riittää sille yhdelle niin olen onnellinen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

bedlam kirjoitti:Sä nyt vaan haluut esittää tollasta ja olla joku marttyyri. .
Eikun oikeesti mulle tulee ihan skitso olo tästä rinnakkaistodellisuusilmiöstä. Mitä se martyyriuskaan muka olis jos yleisöä sille ei ole täällä. Kyllä tällä Kitinällä on joku oma väestöprofiili... vähän liikaa ohjelmoijia, graafikoita, konsultteja, lakimiehiä, markkinoijia, pörssiguruja, talousasiantuntijoita tai arkisemmin ravintolatyöntekijöitä. Harvassa ns. vanhat ammatit. Joka toinen on koko ajan menossa tai tulossa Nykkiin tai Vinkuintiaan. Ja valittavat verojaan.

Painottuu sinne suurten kaupunkien nuorten menestyjien suuntaan. Seassa toki joku siivooja ja rekkakuski. Poliittinen karttakin on niin vahvasti uusliberaali ja oikeistolainen, että se paistaa yleistä asenteista. Montako kepun tai vasemmistöliiton tai vihreiden äänestäjää täällä on? Montako maanviljelijää? (joo, yksi ja sekin on ohjelmoija) Joku Homiekin puhuu järjenvastasista paskaa heti kun työllisyyteen päästään. Punaisin on ollut joku killkill ja sekin laimeaan salonkityyliin sikari suussa.

Asenteen aina tuota hei me eletään 2000-lukua, biletetään tupareissa, totta kai kaikki sheivaa munakarvat, työttömät on sosiaalipummeja ja luusereita, eläinsuojelijat on hörhöjä, maanviljelijät tapettaviksi joutavia elättejä, muut kaupungit on maaseutua -linjaa. Ja ne on täällä nin itsestäänselviä, että niitä ei edes mielletä erillikseksi kannaksi.

Musiikkimaku on joko teknoa tai heviä, ja leffoista tiedetään kaikki.
Väellä on ihan tolkuton mielenkiinto kansainvälisen talouden ja yrityselämän nippelijuttuihin. Jotkut skapaa kaupassakin kaiki tuotemerkit ja valmistajat.

Vaatepelleily on ihan sairasta tyylien kyttäämistä. Sitten sanotaan että ei ole, mutta naas olla jos meikä tulsi ihmisten ilmoille missä vaan kuteissa, niin aina olsi pimpparauta pielessä, voivoi.

Ja tietty vanhaa jurputustani irtopanoo, vakipanoo, ristiinnussintaa, bisseilyä..

Ja oikeesti ihan ufoa että puhuin vaikka nyrkkeilysäkistä, tai siitä millasta tavaraa itse haluan warettaa, Kitinässä kaikki on ihan toisinpäin ja mua pitää vielä solvata niissäkin pikkujutussa miten "pihalla" olen. Vakavammissa jutuissa kiistävät tai sivuuttavat aina selvät faktatkin, vaikka mitä näyttäisin.

Kohta en saatana tiedä kiertääkö maa aurinkoa tai päinvastoin :D Hyvin vois Kitinäläiset kiistää senkin.

Ja joka ei tätä huomaa.. joo.. on liian Kitinäläinen :D

Mun on pitänyt vastata Homielle ja Tixille talousasiaa ja työllisyyttä, mutta miksi? Vaikka homiellekin työnnän kärsää paperiin, se sivuuttaa sen niinkuin en olsi näyttänyt mitään.. ja aina se olen muka minä jolla on sormet korvissa.

Mä tosissaan alan uskoa että tämä paikka on väljässä mielessä jonkinlainen lahko. Ainakin nämä jaksaa korostaa miten minun pitää hyväksyä heidän kulttuuri ja miten minun pitää muuttua ja miten minä olen pihalla. Paljon avarampaa ja laajempaa skaalaa löytyy vaikka Tiede.fistä tai Näkökulmasta. Tosin en sinne kirjoita enkä alakaan, jäisin koukkuun.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MadameDeMeloni

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tätä kun sais. Ah.

Kuva
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

*DEL*

- Pointti on se, että en mä ainakaan ole saanut yhtikäs mitään ilmaiseksi, enkä saa. Itse se on kaikki pakko tehdä ja toteuttaa, oli tilanne mikä tahansa.
Viimeksi muokannut Sutenööri, 03.09.2006 10:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lepikkorapu

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Mä panisisin itteäni. I can basicly suck my dick, but not quite. :(
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lepikkorapu kirjoitti:Mä panisisin itteäni. I can basicly suck my dick, but not quite. :(
Alas harrastaan joogaa, niin kyllä kohta onnistuu!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:- Pointti on se, että en mä ainakaan ole saanut yhtikäs mitään ilmaiseksi, enkä saa. Itse se on kaikki pakko tehdä ja toteuttaa, oli tilanne mikä tahansa.
.
Ei vittu sä olet pelle tai provoilet hyvin.
En tiedä oliko jutussasi mitään perää, mutta tuossa näkyisi taas yksi Kitinä-ideologian peruskivi: Oma persereikä on aina tärkein, maailmassa ei ole muuta kuin oma menestyminen, se että te huippuolennot pystytte kiilaamaan ratkaisee kaikki massojen ongelmat (Hei, voishan sieltäkin teidänkaltaset huiput kiilata, muut jääkööt), sitten pitää tietysti mainita palkka ja kehua omaa erinomaisuuttaan lapsekkaaseen nousukastyyliin.

Ja siitä, että asut omassa työteliäässä anuksessasi (niiku sä siit oot tehny niin plljon duunii hei) , tietenkin johtaa siihen että viherpiipertäjät ja kettutytöt on naurettavia, kaikki jotka ei omaa samaa pinnallisen nousukkaan vaistoa ja arvoja kun sää on luusereita ja munakarvojen sheivaus on must sekä ei pidä warettää Villiä Pohjolaa tai kasarihittejä, pitää warettaa uutta koska sen saa nopeesti, hei me eletään 2000-lukua hei :D

Ja jos olen laittanut rakenteellisesta työttömyydestä, niin se on aina käännetty yksilöön, että mene sää luuseri töihin- Ja sillä kaikki muka ratkeaa ja joo totta kai tiedätte sen ja sen hesan pizzapaikan jossa on työpaikka ja tunnette tuhansia sosiaalipummeja.

Vittu, nyt kun musta tulee pikkuvarakas ja omistavaa luokkaa, niin sitten kai täytyis tehdä Kitinät eli unohtaa muu maailma ja imeä omaa persettä ja alkaa kehuaa rahoillaan ja leluillaan. Voisin kai käydä ampumassa mäyrätkin pois mailtani, ne joita säälittävänä viherpiipertäjänä olen metsästysseuran ansoja hajottamalla suojellut.

Ja te huippuyksilöt teette ihmeduuneja joilla ei ole näkyvää kosketuspintaa ruohonjuuritasolle. Kuvaavaa, että vaikka hyvin tiedän ja oikeesti on niin, että mun selainpään osaaminen on ihan alkeellista ja sillä ei duunia saa.. niin eipä ole tullut killkillin CSS-kyselyyn harkintaa kuin multa ja jos mä kyselen selainpäälle oleellisesta applettituesta, niin miten kummassa javaohjelmoijilla ei ole siihen mitään sanottavaa?

Ikäni muistan, että kerran sanoin että oli melko vittumaista tehdä netin bulkkityötä, kun oli tuhansia matrikkelilappusia joista käsin naputella tiedot nettiin. No mulle sanottiin että kunnon nörtti automatisoi senkin. Siihen mää että vittuakos sinäkään nero mahtasit, jos sulla olisi tuhansia amisten käsinkirjottamia lappuja edessä kerättynä jo ennen koko saitin perustamista. Siihen vaan sitten että MINÄ pistän taas sormet korviin ja laulan lallallaa :D

Koko ajan asiassa kuin asiassa tuollaista kieroilua ja konstailua ja silmien sulkemista silkoilta ruohonjuuritason realiteeteilta. Oli sitten kyseessä työ, työttömyys, maanviljely, eläinasiat, mikä vaan. Kunhan vaan saadaan kuviteltua oma pilvien tason elämä ja sen asiat ja arvot koko maailmaksi.

Ja sama pätee jopa opiskelijoihin, toki heistäkin tulee köyhät-kyykkyyn väkeä isona ja äänestävät nyt kokoomusta.

Joskus mietin tekeekö nämä huippuolennot oikein työtäkään. Joku pellehän sanoi ihan luonnollisena asiana "tykkään katsella elokuvia töitä tehdessäni". Työajallaan ne ainakin Kitinöi, valittaa verojaan, kertovat kaukomatkoistaan ja laativat nokkelia juttuja jenkkileffoista :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:--
Huoh.. Turha sulle on mitään sanoa, kun joka kerta tulos on sama. Itkua parkua jatkuvaa.

Gattaca hyvä. Mätäne omaan typerään maailmaasi ja ammu itsesi. Tällä maailmalla ei ole yhtään mitään tarjottavaa sulle. Sä olet niin saatanan typerä paskakasa, ettei mitään määrää. Eiku sittenkin, hirtä itsesi. Sä olet niin surkea luuseri, ettei suhun kannata edes luotia tuhlata. Se on liian arvokas sun päähäs.
Tee kaikille palvelus ja katoa tästä maailmasta. Ei taatusti tule ikävä.
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Mä tosissaan alan uskoa että tämä paikka on väljässä mielessä jonkinlainen lahko.
On ikävä merkki löystyvistä ruuveista jos lasket meidät kaikki eroinemme yhdeksi homogeeniseksi massaksi. Jopa Prosessin, joka kehtasi olla kanssasi eri mieltä maataloustukiaisista.
Paljon avarampaa ja laajempaa skaalaa löytyy vaikka Tiede.fistä tai Näkökulmasta. Tosin en sinne kirjoita enkä alakaan, jäisin koukkuun.
Alkaisit vaan. Tiede.fin porukan kanssa varmasti turhautuisit paljon vähemmän kuin täällä. Tänne kirjoittamiseenhan sä olet jo koukussa. Vaihda koukku toiseen jos et tykkää olla täällä.
huima

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja huima »

Hitto mä repesin tälle Gattacan viimeisimmälle, tää oli oikeasti ihan parhautta - varsinkin kun muistin samalla pakata laukkuun leffat joita katselen huomenna. Muuten olisi tullut tylsä päivä, jos ei ole mitään katsottavaa samalla kun tekee duunia.

Kohta pitää lähteä salille tekemään treeni ja sen jälkeen olisi taas hieronta ja sheivaus vuorossa. On muuten yllättävän rentouttavaa kun hyvän salitreenin jälkeen saa istua hetken aikaa saunassa ja mennä sen jälkeen hierottavaksi, saada samalla pedikyyri ja manikyyri - sekä karvojen trimmaus. Rentouttavaa.

Ja mikä parasta.. Kun tulee hyvin rentoutuneena treenistä siistittynä kotiin, pääsen heittäytymään sängylle hellittäväksi ja hyvänä pidettäväksi koko illaksi. Saatanpa oikein hurjastella ja avata pullon punaviiniäkin.
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

huima kirjoitti:Hitto mä repesin tälle Gattacan viimeisimmälle, tää oli oikeasti ihan parhautta.
Eikö totta. On kyllä jotain niin uskomatonta whinettämistä, ettei tuollaista voi ollakkaan. Gattaca pitäisi laittaa korkeasaareen näytille. Tulisi varmasti vuoden yleisömenestys, kun kaikki haluaisivat nähdä ihka-aidon selkärangattomiin kuuluvan luuserius vetelys valittanuksen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mä tosissaan alan uskoa että tämä paikka on väljässä mielessä jonkinlainen lahko.
On ikävä merkki löystyvistä ruuveista jos lasket meidät kaikki eroinemme yhdeksi homogeeniseksi massaksi. Jopa Prosessin, joka kehtasi olla kanssasi eri mieltä maataloustukiaisista..
Niinhän se Petrin Uskontiefoorumikin kuulemma edustaa monipuolista ajattelua :D Eikä tämä Kitinä tai sen aktiivisin porukka juuri sen suurempi paikka ole. Todennäköistä, että jotain väljästi samanhenkisten ihmisten hakeutumista tänne todella ilmenee.

Tykkään prosessin teorioista.
Oikeastaan ainoa jonka kanssa olen päässyt omia "kovia juttujani" miettimään edes joltain osin. Mutta silti tyypillistä, että Kitinän ainoan "viljelijä" pariskunnan täytyy olla UFOJA, ja muista siinä ei ole mitään kummaa.

Todellisuus jossain Orimattilan pelloilla on kuitenkin vähän toinen.

Ja HUIMA: kiitos hauskuuttavasta kontribuutiosta. Kuten minusta, sinustakaan ei aina erota milloin provoilet. Pelkäänpä että useimmiten kuitenkin homma menee kuin UUno Turhapuron vaimolla. "Noilla jutuilla se Uuno minutkin hurmas. Mutta ei ne olekaan juttuja, ne on totta".

Yleisemmin joka kerta kun olen erehtynyt luulemaan, että Kitinäläiset onkin kivaa porukkaa, niin samantien kaadetaan tuollaista Sutenöörityylin paskaa päälle. Usein vielä by samat ihmiset, jotka on vakuuttaneet mulle että minä se harhoja näen tässä.

Ja jos nyt vaan on, että täällä on mun makuun ihan vieraita arvoja ja näkemyksiä liikaa, ja kovaäänisimmät tyypit elää ihan eri todellisuudessa kuin minkä ruudun tällä puolella koen.. niin aina siihen vastaus on että "sä et tajuu mitään vitun whinettäjäluuseri, sun pitää muuttuu". ..osaamatta kumota itse asiaani. Minä vaan olen aina se "perseestäolija", ja perusteluksi riittää ylimielinen pilkkaaminen.

Sori, en halua muuttua, munkin maailma on vielä olemassa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Yleisemmin joka kerta kun olen erehtynyt luulemaan, että Kitinäläiset onkin kivaa porukkaa, niin samantien kaadetaan tuollaista Sutenöörityylin paskaa päälle. Usein vielä by samat ihmiset, jotka on vakuuttaneet mulle että minä se harhoja näen tässä.
No tuskin tämä harvahko porukka koko kitisijäkuntaa edustaa?
Sutenööri

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:munkin maailma on vielä olemassa.
Mahtaa siellä persreiässä olla pimeää ja pahanhajuista.
Vastaa Viestiin