Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Taas on kansalla mahdollisuus ottaa kantaa! Missä baarissa kuola valuu, polvet lyövät loukkua ja silmät pälyilevät?

Nyt puhutaan siis asiakaskunnasta, ei baarihenkilökunnasta eikä varsinkaan pokeista.

Kertokee!
Pehmis

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Turussa vähän joka paikassa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pehmis kirjoitti:Turussa vähän joka paikassa.
Nyt ei sekoiteta Turkua tähän asiaan. Mä en halua lähteä sinne asti ihan vaan saadakseni dunkkuuni.

Mutta turkulaisneitojen sievyydestä ei kai ole erityisempää epäselvyyttä.
silsakenraali™

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Riippuu taikalasien vahvuudesta. Huono, tiedän. Ei Tampereella ole koskaan (mun baariaikana) ollut mitään yhtä ja ainutta, ehkä ikähaitari on tärkein kriteeri. No, en mä kyllä missään räkälöissä toisaalta edes asioi.

Aikanaan kun Tampereella oli Riverside, oli yleinen "katutotuus", että siellä olis miellyttävimmät beibsit, mene ja tiedä...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:Jyväskylässä tietenkin Kharma, koska minä käyn vain siellä :)
Noh. Se nyt vaan on niin, että raha + tyylitaju = ruminkin kotka saadaan hyvinkin hyvännäköiseksi.

Lihatiskiä sitten jos kaipaa, niin sitten Gigglin Marlin. *puistatus*
Olen kuullut, että jyväskyläläistytöt ovat anteliaita. Pitääkö tämä paikkansa?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Suvinen kirjoitti:Lihatiskiä sitten jos kaipaa, niin sitten Gigglin Marlin. *puistatus*
Hassua. Täälläpäin Gigglin on vähän varttuneempien pissisten yökerho. Nuille jakorasioille ja villapaita-amiksille löytyy esim Marilyn, Forte ja Mocca.

Itse karttaan ja kierrän mahdollisuuksien mukaan noita discojumputus-yökerhoja. Jos on pakko mennä valitse Börsin. Yksinkertaisesti kivoin ja sen yhteydessä löytyy Oskarin Olohuone jonne voi karata discohelvetistä poistumatta paikasta. Tusinaliisojen kohdalla Börs myös tarjoaa parasta bestiä silmänruuan saralla. Mutta kun oma maku on eri, menen mielummin Downtowniin, Kipparin tuoppiin tjms.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mojo kirjoitti: Hassua. Täälläpäin Gigglin on vähän varttuneempien pissisten yökerho. Nuille jakorasioille ja villapaita-amiksille löytyy esim Marilyn, Forte ja Mocca.
Siis missähän on täälläpäin?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vadim kirjoitti:
Mojo kirjoitti: Hassua. Täälläpäin Gigglin on vähän varttuneempien pissisten yökerho. Nuille jakorasioille ja villapaita-amiksille löytyy esim Marilyn, Forte ja Mocca.
Siis missähän on täälläpäin?
En viitsinyt mainita koska....
Vadim kirjoitti:Nyt ei sekoiteta Turkua tähän asiaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Noriyumi

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Tuokin on makuasia. Jotkut tykkäävät goottinaisista, toiset tykkäävät tyylikkäistä kalliin maun omaavista ihmisistä, kolmannet taasen viherpiiperoista. Osaan sanoa vain sen minne ne kalliin maun ihmiset menevät: ravintola Teatteriin (24-v ja yli), ja hieman vanhempi väki menee Storyvilleen. Storyvillestä bongaa usein poliitikkoja. No ehkä Storyville ei ole sitten sun paikkasi. Siellä tosin tapasin kerran perkeleen komean 30-v miehen. Mutta se ja minä varmaan laskettiin paikan keski-ikää aika lailla... Nuorempaa HKKK- ja Hanken-väkeä on ravintola Kaivohuoneella. No Studio 51:ssä oli ainakin talvella kauniita ihmisiä...
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 1:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti:Tuokin on makuasia....ravintola Teatteriin (24-v ja yli), ja ...Storyvilleen. Storyvillestä bongaa usein poliitikkoja. No ehkä Storyville ei ole sitten sun paikkasi.
Juu ei ole, kiitos kysymästä. En oikeastaan kysynyt, mihin minun kannattaisi mennä näiden sievien neitosten tiimoilta (vaikka ehkä tämäkin ulottuvuus kiinnostaa), vaan että missä teidän mielestänne kauniit naiset ja komeat miehet luuraavat.

Olen nähnyt sieviä tsybyjä Meccassa ja, hmm, We Got Beefissä. Asiakaskunnan profiili on tietysti aivan erilainen, ja jälkimmäisessä itsensä tuntee valitettavasti dinosaurukseksi. Mut no.
Pehmis

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

-Superior- kirjoitti:En ihan ymmärrä kysymystä.
No siis daah, Vadim yritti kysyä missä baarissa sä tuppaat käydä.
Turbohaltija

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Roskapankissa tietenkin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pehmis kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:En ihan ymmärrä kysymystä.
No siis daah, Vadim yritti kysyä missä baarissa sä tuppaat käydä.
Joo, kyllä tääkin kiinnostaa!
Noriyumi

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti: Juu ei ole, kiitos kysymästä. En oikeastaan kysynyt, mihin minun kannattaisi mennä näiden sievien neitosten tiimoilta (vaikka ehkä tämäkin ulottuvuus kiinnostaa), vaan että missä teidän mielestänne kauniit naiset ja komeat miehet luuraavat.
Komeita miehiä ja kauniita naisia on ravintola Teatterissa. Mulla on sen verran erikoinen maku että siellä ei ole ihmisiä "aivan minun makuuni"...
Noriyumi

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti: Juu ei ole, kiitos kysymästä. En oikeastaan kysynyt, mihin minun kannattaisi mennä näiden sievien neitosten tiimoilta (vaikka ehkä tämäkin ulottuvuus kiinnostaa), vaan että missä teidän mielestänne kauniit naiset ja komeat miehet luuraavat.
Komeita miehiä ja kauniita naisia on ravintola Teatterissa. Mulla on sen verran erikoinen maku että siellä ei kuitenkaan ole ihmisiä "aivan minun makuuni"...
Sudenhenki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tampereella oli Pakkahuoneella niin hyvännäköisiä neitejä että rupesi ihan tukka tummumaan. Myöskin hellän tarjonta oli sellaista että pitää toistekin mennä.

Paikallisissa on vain lökäpöksyjä ja pissiksiä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Johto Cafessa tietty,dorka.. :roll:
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Siellä missä mä olen.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Mulle ainakin kolahtaa Helsingin Rose gardenin neitoset parhaiten. :h: Lisäksi en oo koskaan tutustunut yhteenkään daijuun neitoseen rosessa toisin kuin monissa muissa Helsingin baareissa, eli laatu näyttäis olevan kohdillaan myös henkisten ominaisuuksien osalta. Viikonloppuisin siellä on usein melkoisesti mukavan rennosti, mutta tyylikkäästi pukeutuvia nuoria naisia. Paikan keski-ikä huitelee varmaan about 22v:n paikkeilla.

Kaiken hyvän lisäksi musiikkitarjontakin on ainakin mun makuuni aivan oivallista. Muutenkin ilmapiiri on mukavan rento kauluspaitatyyppien ja junttieinariöykkäreiden loistaessa poissaolollaan.
ElanorRaven

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turussa Whisky Bar on pullollaan niitä pitkätukkia minun makuuni!
Bliss

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaikkialla ne näyttävät olevan tasapuolisen ällösti humalassa :x
Joten vastaan jotta uimahallissa ja kuntosalilla....
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:Kaikkialla ne näyttävät olevan tasapuolisen ällösti humalassa :x
Joten vastaan jotta uimahallissa ja kuntosalilla....
Äh, senkin vastarinnankiiski. Luitko kysymystä ollenkaan?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parhaimman näköinen on tullut vastaan Corner Barissa, tosin täti on turkulainen.

Viimeisen viiden vuoden aikana en ole tainnut käydä oikein missään muussa iltaravintelissa kuin On the Rocksissa niin ettei mukana ole ollut kityläisiä. Mikä hemmetin elämä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä baarissa ovat kauneimmat naiset / komeimmat miehet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sudenhenki kirjoitti:Myöskin hellän tarjonta oli sellaista että pitää toistekin mennä.
Tätä komppaan rajusti. Silmät pyöreinä tuijotin neitoja, Hesasta ei löydy mistään mitään tamperetarille vertoja vetävää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin