Pidätkö oluesta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Suhteeni olueen

Olen mies ja maistuu kyllä
27
47%
Olen nainen ja ryystän bisseä(kin)
17
29%
Olen nainen, enkä välitä oluesta
14
24%
 
Ääniä yhteensä: 58

Pehmis

Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Sukupuolisidonnaiset makutottumusutelut jatkuvat! Mitens on, maistuuko olut? Ja jos maistuu, niin kelle enemmän? Arvioisin omien kokemusten pohjalta, että noin puolet nuorista naisista juo olutta.

Edit: pois jäi vaihtoehto "olen pölvästi enkä lukenut/ymmärtänyt kysymyksenasettelua." Te voitte ilmoittautua puolustusvoimine komentajalle maaliinammuntaharjoitteita varten.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen mies, ja sanon KYLLÄ.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pehmis

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

aasi kirjoitti:Olen mies, ja sanon KYLLÄ.
Vaiks olis kaamea kapula?
tonttu

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olen nainen ja pidän oluesta.
Suomalaisesta vaaleasta oluesta eniten. Tumma ei mene alas.
silsakenraali™

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Olut on miehekäs juoma, tietenkin. Maistuu myös mulle oikeastaan ainoana etkojuomana. Ihan jatkopohdintana, mitä teille assosioituu naisesta, joka juo olutta? Mun mutuprofilointi tuottaa adjektiiveja, kuten rento, rempseä, ei-nirppanokka, sosiaalinen, hyvä jätkä, polttaa todennäköisemmin tupakkaa, juo todennäköisemmi kahvia, juo alkoholia useammin jne. Jatkakaa muut, jos jatkokyssäri kiinnostaa!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Truu leidit ei kyl juo bissee. Semmonen mieltymä mulla on. Kai sitä oppis litkimään mutta en ole katsonut välttämättömyydeksi opetella.
Prepare for the worstest.
Edith

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pidän.

Vinkiksi leideille: maistakaapa kirsikkalambicia - on kovasti tyttömäistä, makeaa ja viinimäistäpäkin jopa.
Turbohaltija

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tämä on joku hormonaalinen juttu. Naisen elimistö tykkää makeasta, siksi naiset ja naismaiset miehet syövät hemuja ja juovat sidukkaa tai makeita viinejä. Miehen elimistö vaatii raikasta olutta.

Italiassa muuten olut on fiksujen, akateemisten nuorten juoma. Tavalliset ihmiset juovat viiniä.
Turbohaltija

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Sitten muuten sellainen huomio, että olutta ei ole tarkoitus "litkiä" tai "ryystää". Huonoa kaljaa kiskotaan ehkä mäyräkourittain kännäysmielessä, mutta hyvää olutta voi juoda hitaasti ja nautiskellen kohtuullisen määrän seurustelun merkeissä. Yleensä pitää kääntää katse ulkomaiden suuntaan, että saa tasokasta olutta.
isohaara

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Si, prefiero cerveza. Esanssiset lonkerot syövyttävät jo valmiiksi rikkinäiset leegot siihen kuntoon, että tuskankyyneleet valuvat pullaa syödessä. Siiderit on liian maukkaita mulle, enkä ole jaksanut vaivautua tutustumaan luokan kuivaan päähän.
Olut maistuu hyvältä ja siitä tulee känniin, se on niin hassua.
silsakenraali™ kirjoitti:Mun mutuprofilointi tuottaa adjektiiveja, kuten rento, rempseä, ei-nirppanokka, sosiaalinen, hyvä jätkä, polttaa todennäköisemmin tupakkaa, juo todennäköisemmi kahvia, juo alkoholia useammin jne.
:komp: Vaikka mutuprofiloinnit ovat Aunolasta, niin kumman usein ne vaikuttavat varsin päteviltä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Pehmis kirjoitti:Sukupuolisidonnaiset makutottumusutelut jatkuvat! Mitens on, maistuuko olut? Ja jos maistuu, niin kelle enemmän? Arvioisin omien kokemusten pohjalta, että noin puolet nuorista naisista juo olutta.

Edit: pois jäi vaihtoehto "olen pölvästi enkä lukenut/ymmärtänyt kysymyksenasettelua." Te voitte ilmoittautua puolustusvoimine komentajalle maaliinammuntaharjoitteita varten.
Riippuu pitkalti oluesta, kotimaisista ei oikein tunnu loytyvan hyvia mutta ulkomaiset esim tsekkilaiset ja muut keskieuroopan tuotteet ovat varsin juotavia
Leila

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minä en juo olutta. En ole ikinä juonut ja tuskin tulen juomaankaan. Jo pelkkä oluen tuoksu saa minut voimaan pahoin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tykkään oluesta, varsinkin Karhusta ja monista belgialaisista. Yksikään mun naispuolisista kavereista ei juo ollenkaan olutta. Tai no äiti kyllä juo..
ElanorRaven

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Olen nainen ja pidän oluesta.
Suomalaisesta vaaleasta oluesta eniten. Tumma ei mene alas.
:komp:
Portterit sun muut saa jäädä Tosiäijille­. Sandels on suosikkini kaikista bisseistä.

EDIT: Siideriä en juo. Yök.
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 11.06.2006 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Leila kirjoitti: Jo pelkkä oluen tuoksu saa minut voimaan pahoin.
Miten olisi tuossa tapauksessa "haju"? :D
bedlam

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olut on hyvvää. Paitsi nyt alkukesästä kun tämä viikonloppuelämä on näemmä ratkennut astetta kosteammalle linjalle, olen jälkimmäisenä iltana viihtynyt myös Kopparbergin sidukan parissa.
Viimeksi muokannut bedlam, 11.06.2006 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Olen nainen ja juon shamppanjaa. Coronaa, Solia ja Desperadoa ei lasketa olueksi.

Okei, Kronenbourg on kyllä kohtuullisen hyvää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maistuu. Juuri nyt kylmä krapulajuoma menisi alas helposti. Kukas tois?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
pajazzo

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Olen nainen ja juon likimain ainoastaan bisseä! Siideri on syvältä ja väkevistä lähtee jalat alta...(juo kirkkaita kuin olutta :lol: )
swirl

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olut maistuu mulle joskus liiankin hyvin. Makeista juomista en välitä, suurin osa siidereistä on aivan kammottavia.
Bliss

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kyllä. Olut on hyvää. Valitettavasti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

tonttu kirjoitti:Olen nainen ja pidän oluesta.
Suomalaisesta vaaleasta oluesta eniten. Tumma ei mene alas.
Tälle komps. Kyllä muutkin alkoholit ja paukut menee, kunhan ei ole makeita tai punaisia. Siideriä en juo. Lempijuoma ehkä jekkupatteri.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RuNkkuTonttu

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

bedlam kirjoitti:Olut on hyvvää. Paitsi nyt alkukesästä kun tämä viikonloppuelämä on näemmä ratkennut astetta kosteammalle linjalle, olen jälkimmäisenä iltana viihtynyt myös Kopparbergin sidukan parissa.
Makea ruotsalainen päärynäsiideri on ehkä paras kakkospäivän tasoittelija ikinä...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Yritän oppia tykkäämään. Sitkeästi.
Ennen kuin täytän 60 osaan juoda olutta niin, ettei oksuta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Herra Manala

Re: Pidätkö oluesta?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vähän vaikea kysymyksenasettelu. Olutta kyllä menee määrällisesti eniten, mutta preferoin mieluummin esimerkiksi punkkua, skumppaa ja laatusiidereitä.

Hinta on ainoa asia joka vie oluen luokse. Mäyris olvia 6,90. Ei pysty taistelemaan vastaan. Varsinkin kun samalla rahalla saa tasan 3 laatusiideriä.
Vastaa Viestiin