Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23526
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä oon kyllä ihmetelly, että miten jostain 45 K€ autoedusta kehdataan pitää kohua. Johtuuko se siitä, että kyseessä on avoauto? Eihän tolla rahalla saa isoista perheautoista kuin karvalakkiversioita ja pitää tosiaan mennä ihan pikkuautoihin, että sillä saa mitään erikoisempaa. Joku 60 K€ autoetu olisi tohon asemaan lähempänä totuutta mun mielestä ja nykyisen tasoisen kohun ymmärtäisi jostain 80-100K€ autosta.

Hankintamenettely toki oli outo.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21430
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tule lakko kultainen
http://www.talouselama.fi/uutiset/vakav ... a/a2215937

Popparit esiin. Tästä voi tulla hauskaa. Olen odottanut päivää, jolloin suomen satamat pysähtyvät jonkun ulkomaisen firman takia. Güntheriä ei kiinnosta vittujakaan se, että Seppo polttaa Penan saunan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja huima »

"Lilo uhkaili Jennan haudan häpäisyllä"

Hetken aikaa jo mietin, että hitto kitinäläiset on taas vauhdissa - mutta ei se ollutkaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 16973.html
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Junger valittaa lupausten pitämisen vaikeutta ja yleistä kyvyttömyyttään/epäpätevyyttään.

On kyllä harvinaisen munaton puheenvuoro gubelta, jolta voisi kuvitella odottavansa jonkinmoista johtajuutta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21430
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Junger valittaa lupausten pitämisen vaikeutta ja yleistä kyvyttömyyttään/epäpätevyyttään.

On kyllä harvinaisen munaton puheenvuoro gubelta, jolta voisi kuvitella odottavansa jonkinmoista johtajuutta.
Sanos muuta. Pitääkö sitä mennä lupailemaan, jos ei osaa Toteuttaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21430
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 75546.html

Joku voisi olla kyllä Toteuttaja näitten kohdalla.
Tuon tekstin perusteella tämä keissi on tyylipuhdas ryyppyporukan, tai siis piriporukan, sisäinen puukotus. "Joel sanoi myös, että jos minä vain tunnen ketään "pirihuoria", niin niitä kyllä voisi lähettää sinne heidän luoksensa"
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21430
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ joo, pojat lähtivät mm. naruttamaan NSA:ta nerokkaalla ja murtamattomalla rot13-koodilla.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21430
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Walter White tuntui ihan fiksulta. Mistä noista koskaan tietää.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21430
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ olikos nää just niitä ensikertalaisia?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Näyttäähän tuo olevan etukuopassa demarityökavereihinsa nähden...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013111 ... 9_uu.shtml

Odotan (en henkeä pidätellen) Tommi Parkkosen tuomitsevaa saarnaa Hellstenin törkeistä eduista. :mrgreen:
Saarnaa ei ole tainnut tulla, mutta auto- ja asuntoedusta on vissiin luopumassa ihan vapaaehtoisesti.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 62641.html

Mistä voi tietysti nopeesti päätellä, että edut on mitätodennäköisemmin vähennetty kokonaispalkasta ja katsonut parhaaksi jatkossa nostaa koko palkan käteisenä.

Jotenkin tulee sellainen tunne, ettei ihmiset ymmärrä, että verottaja kyllä ottaa osansa. Ainakin autoista. Ei autoetu mikään ilmainen auto ole, vaan tulee suunnilleen yhtä kalliiksi kuin vastaavalla omistusautolla ajelu. Asuntojen verokohtelun kannattavuudesta en osaa sanoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mielenkiintoinen otsikko?

Kaksi kauppaa ryöstettiin tunnin sisällä toisistaan Mikkelissä?

Kaksi kauppaa ryöstettiin alle tunnin välein Mikelissä?

Kaksi kauppaa ryöstettiin alle tunnissa Mikkelissä?
Viimeksi muokannut Niba, 19.11.2013 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei vatura tuota Cheekkiä. Siis jäbä järjestää "salaisuuden julkistamiseksi" lehdistötilaisuuden, jossa ilmottaa järkkäävänsä keikan stadionilla. Ok. Ego much? Siis ei se stadion, vaan pitääks siitä erikseen julistaa? Onks se muka niin iso starba, et ihmiset(muutki ku teinit) on oikeesti et vaude ku pääsee kattoon tsiikkii stadikalle.

Ja vielä kieltää yhtä toimittajaa tulemasta, koska ei halua häntä arvostelleen toimittajan "negatiivista energiaa" tilaisuuteen. Bitch, please!

Tuleex muuten joku palstalainen mieleen tästä? Narcissimus Maximus? Ois eri asia, jos ton vetäs joku bändi kimpassa vitsillä, mut toi Jare vaikuttaa olevan pelottavan tosissaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14931
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nowaysis kirjoitti:Tuleex muuten joku palstalainen mieleen tästä?
Haluan kertoa tukijoilleni, että Stadinposki..
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Älkääpäs nyt arhinjuureilko: tsiikki on mielestään stara ja käyttäytyy niin. Mielestäni tuo ei ole hassumpi tapa puffata tulevaa stadionkeikkaansa. Edelleen, ei taida olla hirveän montaa muuta suomalaista aktia, joka voisi täyttää stadionin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on kaks aikuista tuttua, jotka fanittaa cheekkiä. Kumpikaan ei oo ihan penaalin terävimpiä, vaik toinen onkin juristi-KTM. Mut siis en oo huomannu että ois joku valtava cheek-mania, enemmän oon huomannu että jengi nauraa sille, koska se on niin ällö. Ja siis uskomattominta tässä lienee se, että lehdistö ostaa ton jäbän jokaisen julkisuustempauksen. Mut niin kai se julkisuus toimii, varsinkaan kun ilmeisesti musiikillisilla avuilla ei voi loistaa. Enkä oo kattonu sitä nyyhkyohjelmaa, niin en tiedä sen muista avuista.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olin duunin puolesta Cheekin keikalla jokunen viikko sitten. Hyvin se vetää ja ottaa yleisönsä. Panisin!

Tää on just näitä juttuja, että kukaanhan ei julkisesti tunnusta lukevansa Seiskaa, mutta helvetisti sillä kuitenkin on lukijoita...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23526
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Edelleen, ei taida olla hirveän montaa muuta suomalaista aktia, joka voisi täyttää stadionin.
Bännätyn toimittajan sanoin:
Cheekille sallittakoon, että hän tekee musiikkia, jonka arvomaailma ja epä-älyllisyys vetoavat ihmismassoihin. Hänen menestyksensä kertoo kuitenkin enemmän yhteiskunnastamme kuin Cheekistä itsestään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon suhteellisen varma, että Cheek kuuntelee Cheekiä autossa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mäkin kuuntelisin, jos mä oisin mä.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä se Poski tekee monta asiaa oikein. Nuori pyrkyri, mut vitunko väliä. Musiikkinsa on ihan ok. Enemmän mä hämmästyisin jos Nykänen täyttäis Stadikan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4298
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mielestäni stadion pitäisi täyttää pakkauspähkinöillä ennen kuin yleisö päästetään sisään.
Adding screws in before the climb is hilarious. it’s like the moral equivalent of telling someone the directions to McDonalds when they didn’t ask.