Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:No, eikö esim. 2012-pressanvaalissa ollut aika paljon aiemmin lähes täysjärkisenä pidettyä porukkaa, jotka kuitenkin innostuivat äänestämään Väyrystä.
Mä äänestin ensimmäisellä kierroksella, mutta se oli puhdasta taktikointia, kun Salen toiselle kierrokselle pääseminen oli galluppien valossa niin varmaa. Väyrynen on niin inhottu henkilö, että sen pääseminen toiselle kierrokselle olisi lopullisesti varmistanut Salen valinnan. Nythän ne sai Haaviston taakse kerättyä sen verran kansanliikettä, ettei toinen kierros ollut ihan läpihuutojuttu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vihdoin on keksitty uusi suomalainen hittivientituote. Natsipartiot!

http://yle.fi/uutiset/soldiers_of_odin_ ... sa/8627279
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hieno homma! Toivottavasti ovat muistaneet rekisteröidä tavaramerkin. Liiketoimintamallia ei ilmeisesti kuitenkaan voi patentoida? Nyt täytyy vaan juosta kovempaa, että kilpailijat eivät ehdi edelle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Vihdoin on keksitty uusi suomalainen hittivientituote. Natsipartiot!

http://yle.fi/uutiset/soldiers_of_odin_ ... sa/8627279
Seuraan työni puolestakin tätä ilmiötä. Muutama päivä sitten Facessa oli joku 60 "osastoa" ympäri maailman.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, mua kans nauratti kun pari päivää sitten uutisoitiin, että norjalaiset natsit olivat omaksuneet tämän odin-häröilyn Suomesta. Ja vaikka liiketoimintamallia ei voisi patentoida, eiks tällainen tv-tuotannoista tuttu formaattikauppa ole muotia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Seuraan työni puolestakin tätä ilmiötä. Muutama päivä sitten Facessa oli joku 60 "osastoa" ympäri maailman.
Se on hienoa, että poliisi keskittyy näihin eikä esim al qaida-solujen seuraamiseen! Kansalaisten turvallisuudentunne raketoi mitä enemmän keskitytään.

Päättäkää nyt jo ovatko nämä pellejä vai äärioikeiston organisoitu väkivaltanyrkki, joka vääjäämättä tulee suistamaan maan väkivaltaan, natsismiin ja vallankumoukseen?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Seuraan työni puolestakin tätä ilmiötä. Muutama päivä sitten Facessa oli joku 60 "osastoa" ympäri maailman.
Se on hienoa, että poliisi keskittyy näihin eikä esim al qaida-solujen seuraamiseen! Kansalaisten turvallisuudentunne raketoi mitä enemmän keskitytään.

Päättäkää nyt jo ovatko nämä pellejä vai äärioikeiston organisoitu väkivaltanyrkki, joka vääjäämättä tulee suistamaan maan väkivaltaan, natsismiin ja vallankumoukseen?
Mitä sä perdeilet? Tulen töihin, teen oman ruutuni, lähden kotiin. Vittuako minua suuret linjat ja muiden vastuut kiinnostaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Älä sönkötä! Niin kauan kun sotaveteraanien asiat on rempallaan, valtionhallinnossa ei saa käsitellä mitään muuta asiaa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:Joo, mua kans nauratti kun pari päivää sitten uutisoitiin, että norjalaiset natsit olivat omaksuneet tämän odin-häröilyn Suomesta. Ja vaikka liiketoimintamallia ei voisi patentoida, eiks tällainen tv-tuotannoista tuttu formaattikauppa ole muotia?
Tekijänoikeus suojelee taideteoksia. Eli jos sanoisi, että tämä on performanssitaideteos??

Ps. http://nyt.fi/a1453692350831

:think:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/kotimaa/a1453862734023

Orpolla on aika toinen ääni kellossa, kuin muutama kuukausi sitten.

Tässä uutisessa muuten nähdään Venäjän pyrkimyksien toteutuminen. Venäjän yksi tavoitehan on hajottaa EU-maiden yhteisrintamaa ja pyrkiä neuvottelemaan eri maiden kanssa erikseen, koska se kokee asemansa niin paremmaksi.

”Vaikka Suomen ja Venäjän raja on myös EU:n raja, sovimme hakevamme ratkaisut kahdenvälisesti. Meillä on hyvät ja pitkät perinteet siitä”, Orpo sanoi
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:Miksi pellepartiot ja kyllikit jne eivät ole saaneet odinilaisten kohtelua? Ei voi muuta kuin ymmärtää.
Kyllikki-viittausta en tunnista, mutta miksi pellepartiot pitäisi kieltää?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Orpolla on aika toinen ääni kellossa, kuin muutama kuukausi sitten.
"eiköhän nämä pakotteetkin voisi purkaa, ovat oppineet läksynsä", kuten ennustin toisessa ketjussa. Se uhka mistä puhuin leijuu ilmassa.
Juu. Ei olisi valtavan yllättävää, jos Suomi alkaisi ajaa venäjä-vastaisten pakotteiden purkamista EU:ssa ja turvapaikanhakijoiden tulva itärajalle tyrehtyisi samaan aikaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onko Teukka Salama siirtymässä politiikkaan?

http://www.hs.fi/urheilu/a1453863567971 ... usimmat-#2

Kokkarit vai persut?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ehdottomasti lisää vapaata rakkautta nuorilta naisilta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Tässä uutisessa muuten nähdään Venäjän pyrkimyksien toteutuminen. Venäjän yksi tavoitehan on hajottaa EU-maiden yhteisrintamaa ja pyrkiä neuvottelemaan eri maiden kanssa erikseen, koska se kokee asemansa niin paremmaksi.
Suomenkin etu olisi vahva Venäjä, jolla pyyhkisi taloudessa hyvin. Putinovin Venäjä elää paniikissa, koska rahat on loppu. Tällöin heidän etunsa on heikko vastapuoli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

"sananvapauden väärinkäyttö ja yhteiskuntarauhan rikkominen. "

Suomen laki ei kait tuonne tuollaisia rikoksia? Kuulostavat melko neuvostoliittolaisilta rikoksilta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016012 ... 8_uu.shtml
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kyllähän MV-lehti on paljolti täyttää paskaa, mutta tuo rikosilmoituksen perusteet ihmetyttävät.

Puuttui vain "vastavallankumouksellinen paranoia", joka oli Neuvostoliitossa käytetty lääketieteellinen diagnoosi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Ihan saakutin upeaa, pääsee eroon inhoista busseista.

Yllätyskäänne: Valtio antaa Espoon ja Helsingin yhdistävälle Raide-Jokerille lähes sata miljoonaa euroa
Tämä on varmaankin hyvä uutinen joo. Ei mene kaikki verorahat persejönsteriin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^Kyllähän MV-lehti on paljolti täyttää paskaa
Itseasiassa MV taitaa olla monelle pääasiallinen lähde selvitettäessä mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu. Toki lukeminen vaatii medialukutaitoa (ohita tyhjänpäiväiset "rantit" ja ns. uutiset), mutta rivien välistä lukemisen pitäisi olla tuttu juttu jokaiselle erkkomedian uhrille tässä maassa.

Oletan sen olevan pahinta siinä, verkkosivua ei voi käskeä olemaan hiljaa faktoista (eikä kyllä olemaan värittämättäkään niitä).

Tämän kantelun tuloshan on vain, että lehden lukijamäärä kasvaa. Ei ulkomailta julkaistavalle nettisivustolle mitään mahdeta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^ehdottomasti lisää vapaata rakkautta nuorilta naisilta!
Meinasin juuri todeta, että savossa tuo voisi toimiakin. Kun siellä annetaan kaikille ilmaiseksi kuitenkin..
:shock: Niinkö? Kaiken sitä ymmärtää liian myöhään. :roll:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Jos en paremmin tietäisi niin väittäisin A_J:ksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin